Trei masini care au reusit sa impresioneze o lume intreaga cu dotarile oferite, dar nu sunt de la Audi, BMW, Mercedes sau vreo alta marca de lux. citește articolul
Printre multiplele elemente demne de precizat se numara si o instalatie audio de top. Ce poarta semnatura specialistilor de la Harman Kardon. Asa cum mentionam, de altfel, si anterior, la momentul debutului oficial. citește articolul
Seria vestilor bune continua, mai mult ori mai putin surprinzator, cu un set de scaune cu masaj, un sistem audio de inalta fidelitate, de la B&O, si faruri cu matrice de LED-uri, printre altele. citește articolul
De asemenea, din peisaj nu lipsesc nici farurile cu tehnologie bi-xenon in echipare. Ori instalatie de climatizare cu reglarea automata, pe doua zone, a temperaturii. citește articolul
Premiera mondiala ar putea avea loc pe parcursul urmatoarelor opt luni, pana la sfarsitul anului 2024. Potrivit ultimelor zvonuri si speculatii. citește articolul
Au starnit furie sau au bucurat multimi. Trei masini pe care nu te asteptai niciodata sa le vezi de la acesti producatori. citește articolul
Sub capota, un sistem de propulsie cu doar unul ori cu doua motoare electrice in dotare dezvolta pana la 325 de cai putere si 605 Newton-Metri. De unde si sprintul de la 0 la 100 km/h, cu acceleratia la podea, intr-un timp de numai 5.1 secunde. citește articolul
Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu o versiune 100% electrica. Capabila sa parcurga pana la 700 de kilometri cu doar o singura incarcare a bateriei de 98 kWh. citește articolul
Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv un sprint de la 0 la 100 km/h - cu acceleratia la podea, in doar 2.8 secunde, acul vitezometrului avand sa isi continue apoi, fara niciun fel de emotie ori problema, incursiunea pana la 320 km/h, dupa cate se precizeaza in cadrul unui comunicat pus la dispozitia presei. citește articolul
Cai cu nemiluita si taxe aproape inexistente. Trei masini cu motor mai mic de 2.0 litri si putere mai mare decat a unui V6. citește articolul
Totodata, de la orizont nu lipsesc nici instrumentele de bord digitale si configurabile. Ori sistemul de climatizare cu reglarea automata, pe trei zone, a temperaturii. Dupa cum precizam, de altfel, si anterior. citește articolul
Cu pedala de acceleratie la podea, sprintul de la 0 la 100 km/h dureaza doar 8.1 secunde, acul vitezometrului continuandu-si apoi incursiunea pana la 220 de kilometri pe ora. citește articolul
Sub capota, propulsia va fi asigurata in continuare, si de aceasta data, fie de un motor turbo, cu sistem mild-hybrid la 48 de volti, pe benzina, fie de o unitate electrica a carei baterie este alimentata de o motorizare termica, ce actioneaza pe post de generator. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv faruri cu LED si instalatie de climatizare cu reglare automata a temperaturii. citește articolul
Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu un set de lumini configurabile. Plus o instalatie audio de inalta fidelitate, cu 20 de difuzoare de la Bang & Olufsen. Dupa cum mentionam, de altfel, si anterior, la momentul premierei mondiale. citește articolul
Trei masini care au reusit sa impresioneze o lume intreaga cu performantele lor, dar sunt vandute de companii la care nu s-ar fi asteptat absolut nimeni. citește articolul
Pe piata din Romania, preturile de vanzare pornesc de la impresionanta suma de 210.630 de euro. citește articolul
Oferit la preturi incepand de la suma de 91.511 euro, produsul cu pricina se mai poate lauda, printre altele, si cu un sistem audio 3D Surround, cu 17 difuzoare, semnat de compania Burmester din Berlin. citește articolul
Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu un sistem audio de inalta fidelitate, de la Harman Kardon. Plus scaune fata cu ventilatie si bancheta spate cu functie de incalzire. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv faruri cu tehnologie LED. Plus instalatie de climatizare cu reglare automata a temperaturii. citește articolul
Altele ca ele nu vor mai exista niciodata. Trei sedanuri care au reusit sa impresioneze o lume intreaga cu motorul lor. citește articolul
Numarul de magie continua cu un sistem avansat de tractiune integrala. De unde si valori demne de un supercar. citește articolul
Disponibila in schimbul unei sume minime de 30.730 de euro, respectiva masina isi intampina clientii in trei variante diferite de motorizare. Plus doua versiuni de echipare, mai mult ori mai putin surprinzator, de la caz la caz si de la persoana la persoana. citește articolul
Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu blocuri optice fata si spate cu LED. Plus jante pe 19 inch, realizate din aliaj usor, scaune fata cu functie de incalzire, o tapiterie confectionata din piele sintetica si, nu in ultimul rand, o camera video pentru mersul cu spatele. Dupa cum precizam, de altfel, si anterior. citește articolul
Sub capota, un motor turbo in numai trei cilindri, cu o capacitate de 998 de centimetri cubi si sistem mild-hybrid la 48 de volti, pe benzina, ofera celui prezent la volan un total sinonim cu pana la 120 de cai putere. citește articolul