Cai cu nemiluita si taxe aproape inexistente. Trei masini cu motor mai mic de 2.0 litri si putere mai mare decat a unui V6. citește articolul
Totodata, de la orizont nu lipsesc nici instrumentele de bord digitale si configurabile. Ori sistemul de climatizare cu reglarea automata, pe trei zone, a temperaturii. Dupa cum precizam, de altfel, si anterior. citește articolul
Cu pedala de acceleratie la podea, sprintul de la 0 la 100 km/h dureaza doar 8.1 secunde, acul vitezometrului continuandu-si apoi incursiunea pana la 220 de kilometri pe ora. citește articolul
Sub capota, propulsia va fi asigurata in continuare, si de aceasta data, fie de un motor turbo, cu sistem mild-hybrid la 48 de volti, pe benzina, fie de o unitate electrica a carei baterie este alimentata de o motorizare termica, ce actioneaza pe post de generator. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv faruri cu LED si instalatie de climatizare cu reglare automata a temperaturii. citește articolul
Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu un set de lumini configurabile. Plus o instalatie audio de inalta fidelitate, cu 20 de difuzoare de la Bang & Olufsen. Dupa cum mentionam, de altfel, si anterior, la momentul premierei mondiale. citește articolul
Trei masini care au reusit sa impresioneze o lume intreaga cu performantele lor, dar sunt vandute de companii la care nu s-ar fi asteptat absolut nimeni. citește articolul
Pe piata din Romania, preturile de vanzare pornesc de la impresionanta suma de 210.630 de euro. citește articolul
Oferit la preturi incepand de la suma de 91.511 euro, produsul cu pricina se mai poate lauda, printre altele, si cu un sistem audio 3D Surround, cu 17 difuzoare, semnat de compania Burmester din Berlin. citește articolul
Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu un sistem audio de inalta fidelitate, de la Harman Kardon. Plus scaune fata cu ventilatie si bancheta spate cu functie de incalzire. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv faruri cu tehnologie LED. Plus instalatie de climatizare cu reglare automata a temperaturii. citește articolul
Altele ca ele nu vor mai exista niciodata. Trei sedanuri care au reusit sa impresioneze o lume intreaga cu motorul lor. citește articolul
Numarul de magie continua cu un sistem avansat de tractiune integrala. De unde si valori demne de un supercar. citește articolul
Disponibila in schimbul unei sume minime de 30.730 de euro, respectiva masina isi intampina clientii in trei variante diferite de motorizare. Plus doua versiuni de echipare, mai mult ori mai putin surprinzator, de la caz la caz si de la persoana la persoana. citește articolul
Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu blocuri optice fata si spate cu LED. Plus jante pe 19 inch, realizate din aliaj usor, scaune fata cu functie de incalzire, o tapiterie confectionata din piele sintetica si, nu in ultimul rand, o camera video pentru mersul cu spatele. Dupa cum precizam, de altfel, si anterior. citește articolul
Sub capota, un motor turbo in numai trei cilindri, cu o capacitate de 998 de centimetri cubi si sistem mild-hybrid la 48 de volti, pe benzina, ofera celui prezent la volan un total sinonim cu pana la 120 de cai putere. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv faruri cu LED. Plus instalatie de climatizare cu reglare automata a temperaturii. citește articolul
Debutul oficial ar putea avea loc pe parcursul urmatoarelor luni. Pana la finalul anului 2024. citește articolul
Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv un sprint de la zero la 100 km/h, cu pedala de acceleratie la podea, in doar 6.5 secunde. citește articolul
Printre multiplele elemente si detalii demne de mentionat se regaseste si un sistem de propulsie plug-in hybrid. Cu 268 CP in dotare. citește articolul
Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu doua displayuri supradimensionate si un set de jante cu diametrul de pana la 21 de inch. Realizate din aliaj usor. citește articolul
Sub capota, un propulsor aspirat cu patru cilindri in linie si capacitatea de 1.598 de centimetri cubi, pe benzina, lucreaza impreuna cu o unitate electrica, plus un acumulator litiu-ion de 1.2 kilowati-ora pentru a livra persoanei de la volan - prin intermediul unei cutii multimodale, undeva in jurul a 140 de cai putere. Si - mai mult sau mai putin surprinzator, de la caz la caz, 148 de Newton-Metri. citește articolul
Din meniu nu lipsesc insa nici limitatorul de viteza ori franarea automata de urgenta, acestora alaturandu-li-se atat un sistem audio cu doua boxe in dotare, cat si stopuri cu efect 3D. citește articolul
Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu un sistem avansat de tractiune integrala. Cu vectorizare a cuplului, potrivit fisei cu specificatii de ordin tehnic. citește articolul
Disponibil in schimbul unei sume minime de 27.180 de euro, respectivul model isi intampina cumparatorii in trei versiuni diferite de motorizare si cinci variante de echipare. Mai mult sau mai putin surprinzator, de la caz la caz si de la persoana la persoana. citește articolul