Noua masina de serie de la Mercedes e la ani lumina in fata rivalilor: are display curbat de 55 de inch! Cum arata in realitate

Noua masina de serie de la Mercedes e la ani lumina in fata rivalilor: are display curbat de 55 de inch! Cum arata in realitate
  • Noua masina de serie de la Mercedes e la ani lumina in fata rivalilor
  • Are display curbat de 55 de inch
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Mult anticipata premiera a gamei comercializate sub numele de EQS a fost programata chiar pentru cea de-a doua jumatate a lunii curente.

"Victima" unei indelungate campanii de teasing, prima masina pe care Mercedes o va asambla pe o platforma destinata exclusiv electricelor se apropie cu pasi repezi de al sau debut. Numai trei zile ne mai despart de 15 aprilie, data la care compania cu sediul in Stuttgart va publica toate informatiile si fotografiile referitoare la gama botezata simplu, dar sugestiv EQS.

Un soi de versiune electrica a luxosului S-Class, mult anticipata creatie va fi oferita - cel putin initial - in doua configuratii extrem de diferite: 450+ si 580 4Matic.

In varianta de baza, prima masina pe care Mercedes o va asambla pe o platforma destinata exclusiv electricelor este pusa in miscare de un singur motor, cu pana la 333 de cai si 568 de Nm pe puntea spate. La polul opus, varful gamei EQS promite sa isi intampine clientii alaturi de doua motoare capabile sa livreze ambelor punti pana la 523 de cai si 855 de Nm.

Acelasi S-Class cu propulsie electrica mai anunta doua optiuni si la nivel de baterie: 90 sau 107.8 kWh, potrivit ultimelor detalii oficiale oferite publicitatii.

Daca vine vorba, in schimb, despre performante, prima masina pe care Mercedes o va asambla pe o platforma destinata exclusiv electricelor va avea o viteza maxima limitata la aproximativ 210 kilometri pe ora. Mult anticipata gama EQS se va mai putea lauda si cu o autonomie de pana la 770 de kilometri, a mai anuntat anterior compania cu sediul in Stuttgart.

Principalul punct de atractie il reprezinta insa, fara doar si poate, interiorul: mult mai luxos si chiar mai avansat inclusiv decat cel al proaspat relansatului S-Class.

Lista ingredientelor magice culmineaza cu plansa de bord high-tech, cu trei display-uri "livrate" intr-o suprafata cu aspect curbat si o latime de circa 141 de centimetri. La care se adauga o putere de calcul absolut fenomenala, care cuprinde - printre altele - si un procesor cu opt nuclee, dar si o memorie RAM de 24 GB, asa cum am precizam si saptamanile trecute.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 12 Aprilie 2021