de ce esti asa pornit?
pe banii mei fac ce vreau corect? atata timp cat nu pun alti participanti la trafic in pericol (acele masini sunt lasate cu coilovers sau air ride , nu se taie din arcuri ca la loganurile noastre + ca ei au si drumuri pentru asa ceva)
nu vad nici o legatura intre o dacie airbus turbo m3 cum o numesti si o masina a carei jante si suspensie costa probabil cat masina ta.
taiatul din arucuri este periculos si este "rice", sunt de acord.
cat despre form > function sunt de acord atata timp cat este o masina de weekend ;)
numai bine
deci.. da.. fara cuvinete.. ma cam balbai... este senzationala... este perfecta... este superba.... este asa cum ar trebui sa arate o masina modificata. si nic macar despre suportul de bagaje nu pot sa spun ca este urat sau ca nu vine bine sauca strica imaginea masinii.. totrul este perfect.
http://forum.4tuning .ro/36-iasi/266569-mu zica-ascultat-masina/ page-7.html#post45429 60
Aici gasesti melodia, numele este Joey Trife - Lambo Speed
Masina este bestiala. Pacat ca n-avem drumuri...
poate sa-mi explice si mie cineva la ce ajuta acel unghi de cadere al rotilor (dpdv strict functional) ? *****-ar comporta masina asta pe curbe daca soferul e "un pic mai grabit" ? personal, vad doar o pata de contact mai mica deci aderenta mai scazuta ..
as prefera sa-mi explice cineva mai priceput, nu orice pusti care a iesit acum din NFS
in rest, masina e superba :X
Nu am nimic cu tine, probabil nici tu cu mine, dar de ce Doamne-Iarta-ma intrii pe un articol care iti displace? Eu de exemplu, daca vad un articol pe 4tuning pur si simplu il trec cu vedere. Ce zici, incerci si tu lafel? Gusturile nu se discuta!
bun...frumos ce sa zic..dar totusi nu inteleg,cum a zis si cineva mai sus..chestia cu unghiul de cadere negativ al rotilor..:)parerea mea e(in nestiinta de cauza si fara prea multe calcule) ca reprezinta o chestie doar de "poza"!ma indoiesc ca ar aduce vreun castig performantelor masinii.explicati-mi si mie va rog.!:D
Nu aduce nici un castig performatei. Astfel de masini nu sunt indreptate spre performata din cauza faptului ca circula la cativa centimetrii de astfalt, desi multe au destule "bunatati" sub capota suficient cat sa urce puterea la cateva sute de cai. Unghiul de cadere al rotilor este setat spre valori negative pt a putea pune roti cat mai late fara a fi nevoie sa modifici prea tare aripile (se presupune ca au fost deja roluite si/sau putin trase in exterior) si a micsora la maxim posibil distanta dintre aripa si janta (acel wheel gap) precum si penru a evita frecarea aripilor de cauciucuri la denivelari. Sper ca ai inteles.
in sfarsit o masina tunata fain... nu orice bmw si altele. felicitari. masina este superba, iar acea culoare...ca de o vezi pe strada te uiti ca la ccx.(vb vine) in sfarsit o stire de nota 10.
23 aug 2011, 16:52
+7
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Vai de mine,in ce fel poate sa arate masina asta.Cred ca este unul dintre cele mai frumoase tuning-uri pe care le-am vazut vreodata,la fel si masina.Respecte!
daca vreti sa mai admirati astfel de masini pe aceasta parte de tunning puteti sa intrati aici www.stancenation.com .Noi din pacate deja daca punem o suspensie sport simtim toate gropile in fund pe cand la tipii astia..parca tin sa ne spuna ca ei numai au nevoie de nici un fel de suspensie de parca ar merge cu ea numai prin apartament:))
rotile parca sunt prea mari iar masina prea lasata, nu ca nu imi plac masinile cu suspensie sport, dar asta la cea mai mica denivelare(nu groapa) iti iei adio de la spoilerul din fata. in afara de aspectul asta masina arata foarte bine.
Voi vedeti ca practic in articol nu spune nimic concret despre masina ? poate cineva sa conteste buteliile de nos? sau sa le demonstreze existenta? parerea mea e ca autorul a tinut neaparat sa ne prezinte pozele...si a facut un articol...:)