Motociclist prins cu 190 km/h pe soseaua de centura din Oradea Moto 26 August Motociclist prins cu 190 km/h pe soseaua de centura din Oradea
Toate comentariile (81):
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
325 comentarii 709 puncte
Deja am impresia ca insistati aiurea pe subiectul asta...
26 aug 2011, 09:45
+22
Georgian03
206 comentarii 378 puncte
Se kka atat pe ei ca l-au prins cu 190. Dar ce ar zice daca ar trece cu 260 pe langa ei? 8-|
26 aug 2011, 09:55
+5
28 comentarii 137 puncte
Si daca Doamne fereste ai fi iesit de pe o strada laterala si din greseala ar fi cazut ala ? ai fi papat puscarie pentru un care merge ca nebunu ???
26 aug 2011, 11:10
0
297 comentarii 724 puncte
de obicei cine iese de pe strada laterala MAI INTAI SE ASIGURA SI DUPA AIA IESE.. sau cel putin asa am invatat eu acum vreo 10 ani cand am luat permisul.dar poate tu stii altfel.
26 aug 2011, 14:37
+6
Lupes
541 comentarii 852 puncte
La viteza aia chiar si o pietricica l`ar putea destabiliza , iar avand in vedere ca e p e2 roti cred ca sti si tu care ar fi consecintele . Imi amintesc ca am vazut nu demult am impresia ca tot accident de motocicleta era un tip rupt in doua pur si simplu . Si de obicei mai sunt cate unii care au alte reguli si au incredere ca pot sa iasa repede fara sa se asigure iar asta cu mootoru` la viteza aia , acelasi verdict : rupt in doua .
26 aug 2011, 17:38
-1
157 comentarii -165 puncte
asta am invatat toti... dar vezi tu ca multi nu dau importanta si cand mai vezi ca ai piroritate si mai iasa cate un taran obisnuit la el pe camp si dupa aia tot el se crizeaza... si dupa aia mai stai si te mai intrebi nu mai bine te bagai in el? glumesc, dar totusi imi trece de multe ori chestia asta prin cap cand mai sunt in cazuri de genul.
26 aug 2011, 19:46
+3
55 comentarii 45 puncte
pitanualex, o viteza de 190 km/h, dupa un calcul simplu, inseamna 52,7 metri pe secunda. Nu crezi ca la viteza asta e cam degeaba asigurarea? Sa zicem ca ai vizibilitate de 200 de metri, te asiguri, vezi ca nu vine nimic, vrei sa iesi frumos si in 4 secunde nebunu iti intra in portiera. @Japo, daca intra in masina ta la viteza aia ajungi direct in pamant, si tu si si pasagerii tai
29 aug 2011, 00:16
+2
381 comentarii 502 puncte
Si unde mama dracului ai vazut strazi laterale care dau in centura orasului ? Parerea mea e ca de cand sa anuntat ca se fac disponibilizari in cadrul politiei, au iesit la panda ca sa vada lumea ca nu sunt platiti chiar degeaba cei de la circulatie. Si cu aceasta ocazie mai baga si ei un ban in buzunarul statului si unii in buzunarul propriu. Vezi doamne ce munceste politia romana, dar de militienii corupti la care le dai 300-400 de lei ca sa scapi de amenda si de suspendarea carnetului nu zice nimeni nimic.
26 aug 2011, 14:40
+3
157 comentarii -165 puncte
intreb si eu pt ca nu stiu cum este in romania... deci pt asta poti scapa numa cu 300-400 de euro? bn nu ma refer la un roman. ca e mult pt el dar pt un strain... nu e mare avere.
26 aug 2011, 19:48
-1
bz07amy
36 comentarii 36 puncte
eu am scapat cu 100:)) de amenda
27 aug 2011, 00:15
+2
381 comentarii 502 puncte
Eu am scapat cu 500 de lei (~ 120 Euro) de suspendarea permisului, 114 km/h la intrarea in turda. Am intrebat daca ne putem intelege si a zis ca sa vedem. Am scos banii si mi-a spus "sa aveti o zi buna, conduceti cu grija". Deci orice e posibil in Romania.
27 aug 2011, 11:50
+2
146 comentarii 141 puncte
Lasa ca de aia se intampla atatea accidente cu bikeri,de la viteza.Si mai plang la tv ca noi soferii nu le dam prioritate,blah blah,etc.... .Sa le mai dea si lor amenzi...
27 aug 2011, 22:45
+3
297 comentarii 724 puncte
bravo. ce de amenzi au dat. cum se asigura ei ca legea este aplicata si respectata de toti. ma bucur pentru ei in sfarsit e cineva in tara asta care isi face treaba cum trebuie.daca toti am fi atat de constiinciosi eu cred ca ar merge altfel lucrurile in tara. PENTRU CEI CARE NU INTELEG LATURA IRONICA A COMMENT-ULUI MEU ESTE SCRIS LA MISTO, ESTE O GLUMA, CA SA NU SARITI CU DISLIKE.
26 aug 2011, 09:55
+1
Apex`
37 comentarii 13 puncte
motorciclistul s-a grabit la MMC Biker's Fest ce are loc azi langa simleu judetul salaj....s-a pornit din timp:P
26 aug 2011, 10:39
0
325 comentarii 709 puncte
Unii se potolesc dupa 3 luni de mers cu autobuzul, altii nu. Pentru cei care totusi are un efect, merita. Pentru ceilalti... Partea proasta este faptul ca in oras este foarte greu sa-i vezi daca vin cu asa viteze, datorita masinilor parcate aiurea, pomilor etc, iar de multe ori ca sa te poti asigura cand intrii pe o strada, esti fortat sa iesi cu botul masinii. Iar daca harap alb vine pe cal cu 190 si iti acrosaza putin botul masinii il faci bucati si mai servesti si puscarie. Daca ar intelege si motociclistii ca totul trebuie "servit" cu moderatie, ar scadea foarte mult numarul accidentelor mortale in care sunt implicati. Nu zice nimeni sa nu-i mai dai cand esti intr-un pasaj sau intr-o zona cu vizibilitate mare, dar cand mergi cu peste 150 pe stradute si bulevarde principale...
26 aug 2011, 10:44
+27
28 comentarii 137 puncte
+ 1. Trebuia sa-i dea o amenda mai mare de 603 lei. Daca parchezi gresit, iti ridica masina si te mai si costa 700 si ceva de lei ... Iar legat de subiect sa stiti ca e foarte bun !
26 aug 2011, 11:07
+8
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
157 comentarii -165 puncte
:)))))) unu care a luat amenda sau i sa suspendat carnetul
26 aug 2011, 19:51
+3
6 comentarii -1 puncte
deobicei cand alergi motocicleta se scoate nr-ul :))...
26 aug 2011, 11:25
-1
325 comentarii 709 puncte
Nici o problema ca ramane buletinul intact ca sa aiba dupa ce te identifica...
26 aug 2011, 15:20
-2
157 comentarii -165 puncte
depinde cu cat... ca la viteza asta iei amenda, si suspendarea carnetului. de obicei la motoare se iau numerele ca la masini daca parchezi in locuri gresite.
26 aug 2011, 19:53
+1
20 comentarii 39 puncte
Degeaba ar fi avut nr ascuns daca a oprit la semnal...Mai exista si motociclisti care opresc cand le fac semn gorobetii..Cunosc pe unul care nu a oprit niciodata si bine a facut. Nu mai pozati toti in fecioara Maria...Ori suntem pasionati de viteza,masini,motoar e ori nu mai suntem,parca ati fi babe la coltul blocului.."trebuia sa-i dea mai mare amenda" Nu exista motociclist care sa nu-i dea de fiecare data cand iese la plimbare un 200 minim.
26 aug 2011, 11:46
0
95 comentarii 91 puncte
Esti cel mai tare amice, sa-mi dai un mesaj cand te baga la stiri.
26 aug 2011, 11:52
+6
1562 comentarii -156 puncte
bravo! numai retardati pe aici,se bucura cand primeste unu' sau altu' amenda... CE DOBITOCI,se bucura cand ii fura parlamentarii...
26 aug 2011, 11:58
-4
381 comentarii 502 puncte
Stai relax, ca "sfintii" astia cand i-au si ei vreo amenda pentru depasirea vitezei chiar si cu 15-20 km/h se apuca "pai sa vedeti domnul politist, ca eu nu am vrut si nu am stiut si alte scuze de *****", urmate de spaga de rigoare si de o caruta de injuraturi in drum spre casa. Asa e romanul, bazat pe principiile "sa moara si capra vecinului" si "pe mine ma doare in p... ca eu sunt cinstit si corect", dar cand vrand-nevrand incalca vreo lege se tot trage pe cur de la raspundere.
26 aug 2011, 14:46
+3
1562 comentarii -156 puncte
eu sunt pro spaga,decat sa'l fac pe parlamentaru pulii mele cu bani mai bine ii dau unui politist care are 10 mil salariu...
26 aug 2011, 15:24
+7
145 comentarii -49 puncte
Foarte corect.
26 aug 2011, 16:56
0
157 comentarii -165 puncte
:)))))) ce m-as bucura sa fi pe motor si sa mergi asa cum spui tu si sa iasa unu cu masina mare si sa te faci superman... sa vezi atunci cum nu mai spui prostii de genul. pai dupa inteligenta ta... ar trebui sa fim toti ca in rusia... aia in loc sa opreasca in caz de accident accelereaza nu de alta dar sa moara mai sigur sau cum? ba voi cu ce ganditi ma? la toti ne place viteza. nu e unu caruia sa nu-i placa viteza dar nici chiar asa ma. si vb lu vladf sa ne anunti cand te baga astia la stiri. ca o sa ma uit si in direct si in reluare.
26 aug 2011, 19:58
+4
130 comentarii 233 puncte
vrei sa-i ``dai`` dute-n pana mea si dai unde ai voie nu pe centura orasului unde mai circula si alti zeci de soferi. Asta numesti tu pasionat de viteza, masini, motoare. Asta e inconstienta!!!...de ce sa faca unii puscarie si sa aibe pe constiinta un idiot ca asta?...de ce?
26 aug 2011, 11:56
+5
Aleksss
144 comentarii 250 puncte
sa nu crezi ca centura e ca si centrul in Oradea :). Daca vb in necunostinta de cauza si doar sa mai adaugi si tu un comm aiurea aici las-o balta sau intereseazate. A fost prin e problema lui nu tre sa ne spui tu acuma unde sa acceleram si unde nu !
26 aug 2011, 12:23
0
130 comentarii 233 puncte
stiu foarte bine cum arata centura in oradea...centura asta era doar exemplul in cauza...poate sa fie oriunde in raza unui oras ca tot ilegal e si tot pui vieti in pericol, a ta in primul rand si pe urma libertatea altora. Am si am avut (din pacate sau dus:( ) si eu prieteni cu motoare...cei mai inconstienti au plecat dintre noi. Nu am nimic impotriva motoarelor, mi-ar sta si mie capu` la unu, asta nu inseamna ca tre sa fi pilot de curse pe soselele patriei.
26 aug 2011, 14:31
+3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
19 comentarii 40 puncte
@fast"cycler" da unde te crezi? rupeti gatul pe camp sau pe o strada goala in afara orasului..dar nu ma baga pe mine la puscarie pt inconstienta unora ca tine!!! orice om care ar fi iesit cu masina intr-o intersectie, chiar daca s-ar fi asigurat in prealabil, nu ar avea timp sa il vada pe ala cu 190km/h!! unu la mana..la 190km/h e viteza legala aproape de 3 ori depasita..si doi la mana...un motor e mult mai mic decat o masina si il vezi foarte greu daca iti vine cu o asemenea viteza!! p.s.: si mie imi plac motoarele
26 aug 2011, 14:13
+7
theo2405
17 comentarii 36 puncte
tot respectu pentru ce ai exprimat si cum te-ai exprimat in comm acesta:)
26 aug 2011, 19:05
+1
157 comentarii -165 puncte
de acord... si super biciclistule... sunt atatea dealuri si atatia munti... ma nu te duci tu pe varful unuia si sa iti dai drumul? nu tu pericol de accident cu oameni sau autovehicule... altceva pomii, si sti ca nu te opreste nici o politie... si te distrugi in lininste? scuza-ma dar la ce ai scos din tine.. numa asa ma pot purta cu tine. ca din cauza celor ca tine am facut accidente si era sa fac altele o gramada. mie unu imi este de ajuns cu toti motociclistii care se cred in motorcross. daca esti motociclist nu inseamna ca esti si dumnezeu sa conduci cum vrei tu. ca asa ma enervat unu si mia venit sa ma bag in fata lui (legal nu mai stau sa explic ce si cum) si sa se bage in mine sau eu in el.
26 aug 2011, 20:08
+2
138 comentarii 4 puncte
Mersul cu viteze d-astea in oras e ca ruleta ruseasca,dintr-o mana de incercari tot pici o data.I-am mai dat si eu 289 de la Piata Presei la Arc si de atunci mi se pare asa scurt bulevardul ala.Ma duceam la paine..Daca centura aia e ca centura Bucurestiului in partea de N-E atunci poti sa dai si 800 ca e mai buna ca toate autostrazile din RO. Adevarul e ca daca nu v-ati suit pe motor sa mergeti putin nu puteti intelege..cand ai relantiul in a 1-a la 30,te duci pana la 130,ti se pare mersul prin oras ca la salile de jocuri mecanice de pe timpuri,cand aveai doua viteze,HI si LOW,te plictisesti sa mergi in oras numai 2 trepte care si alea se consuma asa de repede,pe partea asta il inteleg pe tipu asta,plus ca e si o parte mecanica care te face sa ii dai putin.Motoarele mai mari de 600 de obicei FIERB in stil de mers normal 50-60,nu isi face racirea cum trebuie,ori trebuie sa ii pui electroventilatorul pe direct la buton,ori sa o calci cand prinzi putin liberGanditi-va voi la masinile voastre sa le stiti cu apa clocotita si sa mai mergeti si in 5000 ture.Pe partea cealalta,AVEM CIRCUITE PE LANGA RO (panonia,serres,hung aro)si acolo se fac performantele,cei care se dau pe strazi POPULATE ar trebui gadilati pana la lesin.
27 aug 2011, 02:51
+2
adryan2k7
70 comentarii 53 puncte
Bine ca i-ai dat tu exemplu de limbaj civilizat...
26 aug 2011, 14:27
+4
216 comentarii 162 puncte
pentru astia deranjati de faptul ca l-a oprit...cautati stirea pe stirileprotv, omul chiar s-a bucurat ca a fost tras pe dreapta :) eventual sa faca un moderator un update cu video-ul cu stirea completa
26 aug 2011, 13:13
+3
99 comentarii 145 puncte
pai oricine s-ar bucura sa dea niste bani aiurea si sa fie 3 luni pieton,nu??
26 aug 2011, 13:57
+1
216 comentarii 162 puncte
mai presus de carnet si bani este viata in sine. tocmai de asta s-a bucurat, si-a dat seama ca a fost inconstient si ca si-a pus viata in pericol (cuvintele astea le-a folosit). avea motor de 750 de o luna..nu stiu daca reusesti sa cunosti motorul in timpul asta. presupun ca nu merge cu el in fiecare zi
26 aug 2011, 15:24
0
99 comentarii 145 puncte
daca e asa omul are ceva lipsa ...pai nu putea sa constientizeze pericolul singur...?trebuia sa ii spuna cineva ca nu e sigur sa mergi cu 190?....Ai dreptate ,nu cunosti motorul intr-o luna daca nu il folosesti cel putin odata la 2 zile..Eu merg cu motorul de la 16 ani (legal ) si stiu ca mersul cu motorul implica mult sange rece...sa nu te lasi dus de val .Cele mai multe accidente se intampla cand motociclistii se lasa absorbiti de senzatie si o alearga fara sa ma fie atenti la ce e in jurul lor ,la primul pericol se sperie.Dar daca tu ca om nu poti sa judeci pentru tine atunci nu te sui pe motor sau in masina...
30 aug 2011, 13:03
0
11 comentarii 5 puncte
i-a dat 9 pct penalizare si suspendarea permisului pe 90 de zile? ori puncte penalizare ori suspendarea permisului?
26 aug 2011, 14:35
-1
73 comentarii 47 puncte
eu zic k e f bine ca i-a luat carnetu' pe 3 luni.amenda in schimb trebuia sa fie mai mare, mult mai mare. asta e dovada de inconstienta. 190 in localitate...de la viteza aia nu poti opri in siguranta daca iese ceva in fata, sau da intr-o groapa etc. daca nu ii pasa de viata lui sa ii pese de a altora. daca nu sa se plimbe cu taxi.parerea mea..evident.(si ca sa nu fie comentarii aiurea, am carnet, sunt trecut de 18 ani cu mult si am condus destul de mult incat sa stiu pericolele care pot sa apara)
26 aug 2011, 14:47
0
297 comentarii 724 puncte
zici ca ai carnet si conduci de mult dar nu stii ca centura orasului de obicei e situata in afara localitatii ca doar de aia ii spune centura. adica ocoleste orasul. adica nu e in localitate.
26 aug 2011, 15:13
-2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
297 comentarii 724 puncte
noteaza data de azi... cred ca e singura data pana acum cand suntem de acord pe un subiect. :)
26 aug 2011, 15:29
+5
157 comentarii -165 puncte
:)))))) buna asta.
26 aug 2011, 20:10
+1
157 comentarii -165 puncte
si printre ei te numeri si tu... dar nu vrei sa recunosti normal...
26 aug 2011, 21:06
+3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
157 comentarii -165 puncte
nu ma.. ca ma intrecut un veloce feroce.. si este atat de prost si batut in cap... de isi face 20 de conturi si da 20 de dislike la fiecare... si cand el are 7 10 15 dislike... in 2 minute au si disparut... domnul super veloce cu puterea conturilor. mai ceva ca cafeaua.
26 aug 2011, 22:46
+4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Tiburon_club
952 comentarii 395 puncte
oooo vel0ce vel0ce. tot nu ai mai incetat cu prostiile ma? tot te iei de unu si de altu. mai termina ma. dar degeaba iti spun ca tu asa cum te-ai nascut asa mori deci degeaba vb eu si toti astia de pe site.
27 aug 2011, 16:02
+2
297 comentarii 724 puncte
nu serios acum chiar in toti de pe sit-us asta sunteti atat de ipocriti incat sa va bucurati de faptul ca l-a prins pe om cu viteza si ca i-a luat permisul? voi nu ati mers niciodata "ilegal" ca sa zic asa? nu ati depasit niciodata viteza legala? nu ati intors/depasit pe linie continua? nu ati fortat un galben? si cine o sa raspunda ca da, atunci este sofer de duminica. si nu ma convinge nimeni de aici altceva. cand v-ati schimbat masina nu ati vrut sa vedeti ce poate? cand ati mers cu masina vreunui amic poate mai "potenta" decat a voastra nuati vrut sa vedeti ce poate? ori sunteti copii ori pensionari, ori nu conduceti zilnic, altfel nu ati avea reactiile astea.
26 aug 2011, 14:48
0
49 comentarii 114 puncte
Uite pe mine m-a luat radarul in localitate cu 72 unde limita era 60, pe autostrada m-a luat cu 152-3 nu zic ca multi o calcam firar a ***** dar cu o viteza de 120 la ora peste limita de viteza..... Frate las-o-ncolo de treaba..... Zic Doamne fereste, dar daca vreo ruda, prieten, cunostinta, moare din cauza unuia ca asta de care parte ai fi? Iti dai seama daca circula cu viteza asta pe un bulevard cu treceri de pietoni ca pe centura nu-s ca sa dau exemplu, si lua pe unul in plin nu mai ramanea nici ...... de analize......
26 aug 2011, 15:12
+1
297 comentarii 724 puncte
ai dreptate dar omu se dadea pe centura la ora 12 noaptea. iti spun din proprie experinta ca la 12 noaptea cam pe orice centrua din tara si din afara nu prea e circulatie. sau mai bine zis e destul de liber. asa ca nu mai sariti cu totii ca daca iesea cineva de pe o strada laterala, daca nu il vedea, daca lovea pietoni.. daca daca daca... omu s-a dat noaptea, banuiesc ca avea si farurile aprinse (am vazut motoare care fugeau pe strazi si pe autostrazi cu faza lunga) ca sa vada chiorii. deci nu se poate pune problema in felul asta. nu sunt de acord cu el desi si eu am rupt motorul in 2 pe vremea studentiei dar acum nici nu sar sa il condamn pe om. a vrut sa se dea s-a dat si gata.nu a omorat pe nimeni, nu a accidentat pe nimeni... nu a facut nimik doar a ramas pieton.. bafta lui.
26 aug 2011, 15:21
-2
laurentiu.ionut18
87 comentarii 59 puncte
de unde stii tu ca nu iese nimeni, poate erau niste oameni la futut pe camp pe acolo, poate era o caruta ca ai vazut cum merg astia pe drumuri europene fara lumini fara nimic, nu conteaza ora putea fi oricine pe drum.
26 aug 2011, 23:03
0
73 comentarii 47 puncte
auzi pitanualex. fie cum zici u.sa zicem k ai dreptate, si nu stiu unde ai vazut u lege ca pe "centura" nu e viteza din localitate. e diferit daca arata asa indicatoarele, altfel e la fel. si cu gandirea asta cu viteza legala...da o depasesc constant, da sunt prudent, si am luat amenzi, da nici odata nu i-am injurat p politisti pt asta pt k e o lege, dak o incalc si ma prind platesc.asta e. si da..am tras destul de masina sa vad cat merge, si de motor, da m-am expus la riscuri. da nu am mers asa p centura sau undeva in zona cu riscuri mari.
26 aug 2011, 15:20
+1
297 comentarii 724 puncte
riscuri sunt la orice pas. mai uita-te la televizor : acum 2 zile au iesit 2 femei sa intinda rufele in uscatorie si au cazut de la etajul nustiu care ca s-a rupt balustrada, au cazut ziduri pe oamnei care mergeau linistiti pe strada, asa ca riscuri sunt peste tot. iar despre politisti.. numai de bine. nu i-am injurat, nu am nimik cu ei. daca ma prind, bravo lor, daca nu .. sa fie sanatosi. iar pentru astia cu viteza legala, cu respectarea regulilor de circulatie.. si cu toata kkturile astea va rog sa va aduceti aminte acum 3-4 ani cand, pe dn1, la tancabesti, a iesit un idiot cu o RABA cu remorca ridicata si a trantit pasarela pietonala peste o masina care mergea in spatele lui, regulamentar. soferul masinii accidentate a facut bine ca mergea regulamentar? nu prea cred. dar asta e. deci rscuri sunt la tot pasul, iar mersul regulamentar nu te salveaza.
26 aug 2011, 15:27
0
1562 comentarii -156 puncte
si ce ma te oftici ca nu ai prins si tu cat a prins asta si acum te'ai gandit sa'l critici? :)) oricum nu e foarte mare amenda pe care a primit'o,pe mine m'au prins cu 115 in localitate si mi'au dat vreo 5 sau 6 asa ca...
26 aug 2011, 15:30
0
19 comentarii 16 puncte
Atata timp cat nu stim exact care a fost conjunctura in care respectivul a ajuns la viteza respectiva nu cred ca putem comenta. Din cate stiu se ajunge destul de repede la a astfel de viteza pe motocicleta si nici politistii nu stau cu radarele decat in locuri in care toti am fi tentati sa ii dam peste limita de viteza. Da poate fi inconstienta sa mergi la viteza mare dar daca nu afecteaza pe nimeni vezi cazul autostrada goala, e viata lui in joc. Acum si ce sa facem sa nu mai iesim pe strada ca s-ar putea sa cadem sa ne lovim la cap...
26 aug 2011, 15:21
-1
73 comentarii 47 puncte
si sa intorci p lincia continua, sau ca fortezi un galben nu sunt infractiuni atat de mari cat pot sa omoare p cineva. nu pot fi bagate in aceeasi oala. si nu ma bucur pt el k a luat amenda, k e un lucru urat. la nimeni nu ii place.da o merita.trebuie sa recunoastem
26 aug 2011, 15:22
+1
11 comentarii 5 puncte
intorci pe linie continua in afara localitatii si in timpul asta vine un tir cu viteza te ia din lateral in plin... ce zici mai traiesti? sau fortezi un galben care intre timp se face rosu si pana treci intersectia iti pleaca un pieton pe culoarea verde pe trecerea de pietoni si il iei in plin? ce zici mai are sanse? sunt situatii si situatii. si referitor la respectivul, l-a prins politia ghinionul lui, n-a lovit/omorat pe cineva norocul lui.
26 aug 2011, 15:34
0
297 comentarii 724 puncte
tre sa fii idiot sa intorci pe linie continua cand vezi ca ai un tin in spatele tau sau in fata ta si vine spre tine. deci caz exclus( este vorba de asigurarea inaintea efectuarii unei manevre) dar se pare ca nu stii chestia asta care este obligatorie si se face folosind oglinzile laterale si/sau oglina retrovizoare LA FIECARE MANEVRA PE CARE TU O FACI CAND ETI LA VOLAN. daca fortezi un galben il fortezi cu mai mult de 15km/h, eu de obicei il fortez cand vin mai tare si nu am posibilitate sa opresc in siguranta( adica ala din spate poate sa ma loveasca sau datorita conditiilor de pe carosabil nu pot sa ma opresc inainte de intersectie nisip, apa, dastea de iti lungesc considerabil distanta de franare) deci venind tare si pe galben ai tot timpul sa traversezi intersectia si sa treci si de trecerea de pietoni de care tu tt vorbesti in siguranta( pentru ca ai timp sa treci. la o viteza de 60km/h( care nu e foarte mare parcurgi undeva la 15 -16 m/secunda) de aici rezultand ca o intersectie normala de sa zicem 30-50 mp tu o parcurgi in linie dreapta in 3-4 secunde, hai sa zicem 5. daca ai mai fii atent si la semafoare ai vedea ca din momentul in care se pune ROSU plin pentru masini si pana se face verde la pietoni este o intarziere de 5-10 secunde in functie de marimea intersectiei, tocmai de aceea ca sa permita masinilor care trec pe galben sa parcurga intersectia si sa nu fie nevoite sa opreasca in mijlocul intersectiei ca sa dea prioritate la pietoni. sper ca ai inteles expicatiele mele.
26 aug 2011, 16:45
0
11 comentarii 5 puncte
5 -10 secunde intarziere? intarzierea depinde in functie de marimea interzectie dar nicidecum de 10 secunde sa zic maxim 5 secunde dar e mult. deci sansele sa lovesti un pieton sunt. si cu tirul ti-am dat un exemplu ca poti sa fii intr-o masina mica si sa vina un Suv peste tine si tot aia e (cum a fost cazul cu paunescu). si mai sus nu vbm cat de idioti sunt unele persoane ci de gravitatea faptei. asa ca lasa teoria ...vbm de practica care de multe ori difera fata de teorie.
26 aug 2011, 17:51
0
Cristian@2,3T
828 comentarii 1088 puncte
Nu viteza ucide ci prostia! Daca tu spui ca fortarea unui galben sau intoarcearea pe linia continua sunt mai "lejere" atunci te rog du-te la Politie si lasa-le lor ABCdarul tau. Argumente pentru sustinerea ideii mele sunt oferite mai sus de lucix rev.
26 aug 2011, 15:46
0
Flow_Flexatu
11 comentarii 16 puncte
e bine ca a scapat doar cu atat...la ora aia erau liniutele in floare;)) acu nu stiu daca se dadea cu careva.... dar de regula sta politia in zona aia ca stiu ca se fac liniute.
26 aug 2011, 21:36
0
176 comentarii 544 puncte
offtopic revin si subscriu la alte reportaje de genul in mintea multora politia este de vina ca l-a prins pe sarmanu motociclist da ce ma l-a pus politistu sa mearga cu viteza aia bai suntem o tara de ***** si nu am nimic cu motociclistii ca si ei de-aia isi iau motoare puternice ca sa mearga cu viteza ca altfel ar avea toti scutere. da futu-l in gat de roman cum se civilizeaza el cand trece granita. peste hotare toti mergeti legal da asta e bai nene pana nu se vor mari amenzile sa usture frate sa stii ca platesti 3 luni daca ai avut 120 in localitate nu se schimba ma nimic politistu e ma de vina ca depasim pe linie continua ca ocolim speedbumper-ele ca depasim viteza legala. da ma oameni buni a facut politistu infrastructura proasta si drumurile de *** ca sa fie el vinovat ca dureaza 8 ore sa ajungi la mare, dati ma cu biciu-n ei ma ca ei sunt de vina. platiti ma benzina de 2 ori la valoarea ei platiti-i taxa lu Laszlo si ajutati-va parintii ca nu le ajunge pensia taiata de Boc da nu iesiti fratilor din casa la un protest stam si organizam din spatele monitorului dar pl,m nu ma duc sa sparg un geam la guvern sa rat ca mi-a ajuns cutitul la os da ma da asa e politistul e de vina ca suntem un popor de lasi asta e ...cateodata imi pare atat de rau ca traiesc in Romania defapt ca m-am nascut in Romania.. numa bine !
27 aug 2011, 02:11
+3
325 comentarii 709 puncte
Cam ai dreptate!
27 aug 2011, 12:00
0
Tiburon_club
952 comentarii 395 puncte
ai dreptate romanul nu stie sa ceara drepturile lui. vb si injura din spatele monitorului dar cand vine vb de "actiune"... aa ca stai ca nu pot ca baaa ca nu am duc eu si dinastea. romanul e cel mai bun la dat din gura, insa cand e vb de "actiune" ...
27 aug 2011, 16:07
0
Tiburon_club
952 comentarii 395 puncte
mda. ies si ei acuma de fata cu lumea dau cateva amenzi si peste o luna 2 3 revin iara la obiceiul lor. romania asta nu o sa se trezeasca prea curand.
27 aug 2011, 16:03
0
36 comentarii -4 puncte
am niste prieteni cu motorul isi dau numarul jos si pleaca sasi bata joc de politie trece pe langa ei turate la maxim si dupa aceea ii asteapta si tot asa ..isi bate joc de ei..
28 aug 2011, 14:48
0
157 comentarii -165 puncte
dar sti vorba aia... ulciorul nu merge de multe ori la apa.
28 aug 2011, 18:00
0
zapp_robert
126 comentarii 236 puncte
Nu prea inteleg de ce unii, cand aud ca militienii de la circulatie dau amenzi cu gramada, 99% dintre ele pentru viteza, zic ca "politia isi face treaba"!! Pai, asta e treaba politiei, sa dea amenzi si sa pandeasca pe cei care depasesc viteza legala? As putea zice ca e e si asta treaba lor, dar ei NUMAI asta fac! De cand unii cretini au stabilit ca viteza este cauza principala a accidentelor din Romania, militia nu face nimic altceva decat sa stea prin tufisuri si sa pandeasca! De starea de rahat a drumurilor, de semnalizarea de multe ori inexistenta, de faptul ca exista mii de idioti criminali (inclusiv militieni), care incalca toate legile circulatiei, despre faptul ca aceiasi militieni dau permisele ca pe cartelele de GSM, nimeni nu pomeneste o vorba!! Viteza e de vina si gata! Hai sa-i lasam fara bani si fara permise pe aia care indraznesc sa circule pe sosele!
28 aug 2011, 18:24
+1
157 comentarii -165 puncte
politai boschetari hhahahhaha. glumesc... dar ei zic ca isi fac treaba pt ca inainte nu faceau. (majoritatea)
29 aug 2011, 04:39
0
zapp_robert
126 comentarii 236 puncte
Ati auzit de carute confiscate pentru ca merg fara semnalizare noaptea pe drumuri nationale? Eu nu! Ati auzit de betivi pe biciclete sau mopede (sau chiar pe jos), care se balanganesc pe mijlocul strazii, amendati sau saltati de militieni? Eu nu! In afara de a vana pe cei care depasesc viteza, militia nu face nimic! V-ati gandit vreodata ca viteza nu este sursa de accident decat in extrem de putine cazuri si ca de fapt, problema e ca nu se respecta alte reguli? V-ati gandit la parintii complet idioti care-si lasa copii sa se joace in amurg, cand voi veniti cu soarele in fata, pe mijlocul drumului national si, nu i-ati putea evita nici daca ati impinge masina, pentru ca pur si simplu nu-i vedeti? Dar de nenorocitii de taximetristi, soferi de maxi-taxi sau tiristi, care se sred mari soferi si intorc fara nici un semn in mijlocul drumului, opresc brusc, fara motiv, exact acolo unde le trasneste prin minte, trec pe galben sau rosu si, in general, nu cunosc nici macar legile bunului simt, dar ale circulatiei, ce parere aveti si, ce zice militia voastra de astea? Sau ce ziceti de drumurile drepte ca in palma, in stare bunicica, aflate in zonele libere de constructii, din intravilan, unde viteza e limitata la 50 km/h? E ok sa respecti viteza si acolo, nu? La fel ca si pe multele portiuni cu 2 benzi pe sens, din extrem de multe localitati, unde se gaseste aceeasi limitare de viteza. Ce naiba zice militia voastra, de curbele fara vizibilitate, unde marcajul e intrerupt si, de portiunile de drum drept, cu vizibilitate pana la ***** in praznic, unde marcajul e continuu? Dar, evident, VITEZA e SINGURA cauza de accidente din tara asta! Tot evident, militia nu are ce face, decat sa ne pandeasca de oriunde, numai pentru a ne arde! Cel mai dureros, e ca sunt al naibii de multi cretini, care cand aud ca unul a fost prins ca a depasit viteza legala, zic "Bravo, bine i-a facut militia, sa-l invete minte!"... Conduc de peste 30 de ani, si masini si motociclete si tot ce are mot
28 aug 2011, 18:40
+2
381 comentarii 502 puncte
Ca bine zici. Coruptia in cadrul organelor legii e extrem de des intalnita, de la cel mai inalt nivel pana la ultimul militian. Mare stire nationala, ca isi fac politistii treaba. Pacat ca isi fac treaba doar dupa ce au fost amenintati cu disponibilizari. Dar mai grav este ca multi stau acum doar pentru spaga, ca orice om normal daca tot da banul jos, mai bine il da in buzunarul politistului decat sa il dea in buzunarul statului, ca sa isi faca toate gunoaiele vile. Dar nici cutre si javre de oameni cum sunt multi dintre romani nu o sa gasesti. Intotdeauna se gasesc unii care se bucura de necazul altora si le doresc raul, chiar daca nici nu ii cunosc. Dar cand ei sunt intr-o situatie asemanatoare, injura de toti dumnezeii. Multi comenteaza si pe aici ca ce bine ar fi daca s-ar duce *****lui motociclistul, ca pana face accident nu se linisteste, ca daca omoara pe altul, ca trebuia sa i se suspende carnetul pe mai mult, ca dai cu amenda etc. Ca doar viteza e cauza tuturor accidentelor, ca numai asa dupa creierul lor de primate bipede capabile de vorbit articulat rezolva toate problemele legate de drumuri si de accidente. Nu ca ar fi accidente cauzate de ditamai gropile in care iti rupi roata, sau de asa denivelari incat si o secunda e de ajuns sa lasi volanul din mana si asa ajungi in decor, nu ca sunt specimene care nu stiu sa scrie si sa citeasca dar au masini, nu ca drumurile sunt semnalizate corespunzator si iluminate noaptea, nu ca te poti trezi dintr-una cu betivi pe mijlocul drumului, sau cu animale si alte rahaturi. NU, doar VITEZA e cauza, dupa capul unora de pe aici. Si macar daca tot platim rovigneta, taxa de drum inclusa in pretul carburantilor si amenzi pentru circulatie, macar sa faca ***** drumurile. DAR NU, dupa mintea altora amenzile sunt bune, cat de multe si cat de mari, ca doar asa isi fac toti politistii cu functii mai inalte vile.
29 aug 2011, 21:05
+1
zapp_robert
126 comentarii 236 puncte
Militianul sta ascuns si ma pandeste, ca sa ma prinda ca am depasit cu 11-12 km/h viteza legala si, sa-mi ia spaga. Daca cineva imi fura ceva din curte, imi zice sa prind hotul si are el grija. Cand cineva scoate pistolul, sabia, maciuca sau cutitul sa ma atace pe strada, militianul intoarce capul si se face ca nu vede. Am vazut politisti care duc si iau curvele pe si de pe marginea strazii, altii care vand direct din masina platita de mine, droguri sau etnobotanice. Nu pot uita politistul ala tampit, care s-a apucat sa alerge cu motocicleta pe un nebun cu Bentley, care depasise viteza legala pe autostrada, punand in pericol vietile unei mari multimi de oameni care-si vedeau linistiti de drum.
30 aug 2011, 12:59
0
zapp_robert
126 comentarii 236 puncte
Pana la urma, eu zic ca pe militienii astia, care doar ne pandesc si ne oprima, ii platim oricum mul mai mult decat merita! Vor respectul nostru, dar nu fac nimic ca sa-l capete, de parca lumea ar trebui sa-i respecte doar pentru uniforma lor! Platim pentru ei, platim pentru drumurile pe care nu le avem, platim pentru imbogatirea golanilor care-si zic politicieni si, i-am trimis in strainatate sau sa vanda zarzavat in piata, pe medici, pe profesori, pe pensionarii pentru care "nu mai sunt bani"! Nu sa iesim cu parii in strada ci, sa facem cu totii o greva fiscala, asta ar trebui sa facem! Noi, suntem obligati sa respectam pe toti cretinii, dar pe noi nu ne respecta nimeni, in nici un fel! Sa le taiem sursele de venituri grase si nemuncite si atunci, ne vor respecta! Si magarii din administratia de stat, si militienii, si cei din justitie, si securistii din gramada de agentii secrete!
30 aug 2011, 13:05
0
zapp_robert
126 comentarii 236 puncte
Conduc de peste 30 de ani, si masini si motociclete si tot ce are motor si, n-am nici un accident! In toti anii astia, m-am saturat pana peste cap de militieni/politisti, cat si de idiotii plini de ifose, care se cred mai tari ca Schumaker, dar in realitate nu sunt in stare sa conduca cum trebuie, nici macar o roaba! Dar cu asemenea politisti, care nu sunt cu nimic mai buni ca infractorii sau contravenientii pe care-i vaneaza si cu gunoaie care se bucura de necazul altuia, indiferent despre cine ar fi vorba, o sa mai batem pasul pe loc in ceea ce priveste evolutia, inca multi, multi ani de acum inainte!
28 aug 2011, 18:46
+5
zapp_robert
126 comentarii 236 puncte
Si daca zic ei ca-si fac treaba, inseamna ca asa si e? Parca basescu, boc si toti ceilalti, nu zic la fel!!! Si ei, tot ca-si fac treaba zic!
29 aug 2011, 09:29
+2
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »