e adevarat si greutatea are un cuvant de spus, dar cel mai mare cuvant il are cele 2 turbine d p M1 alt raport de accelerare are un turbo si altul e la aspirat...mult mai bine trage de jos un turbo decat un aspirat
Din ce se prezinta pe fastestlaps sunt unele rezultate in favoarea seriei 1M. Din 11 circuite, 4 sunt cu timpi favorabili 1M si 4 la diferenta de sub 0.5s favorabili M3 e92. Interesant e ca timpul de 0-200 este egal, la 0-250 s-ar putea sa fie surprize. Comparat cu M3 e46 pe circuit, 1M e categoric mai rapid.
Sincer baieti suntem indusi in eroare.. urmariti atent filmarea.. e clar pe prima secventa ca E46 trece in fata pe primii 150-200 m (la fimarea din spate); a2a secventa (paralel) se vede clar ca nu e vorba de acceasi plecare, pt ca 1M ia avans imediat dupa primii 50 m.. ceea ce nu e identic in prima filmare (spate); si a3a finalul e de unde sa filmat plecarea (uitati-va la pomii de pe partea dreapta). Si cel mai important la filmarea 1 (spate) se vede clar cum in partea stanga, pe iarba alearga ceva.. un animal.. pe cand filmarea 2 (paralel) acel animal nu mai apare pe imagine. CONCLUZIA: ar fii culmea ca noul 1M sa fie batut de E46M .. aduca de o generatie veche.. eu cred ca ar fii o reclama negativa. Deci trageti voi concluziile. Bafta!
buna constatarea , cand m`am uitat la primele 30 de secunde , si cand am vazut plecarea a la E46 am zis ca l`a batut urat , apoi cand am vazut finalul am fost foarte dezamagit.....
ASA ESTE!M3 e92 e in primul rand un "tur de forta" ca tehnologie ! Nu zic ca...si celelalte generatii au fost la fel dar ca e92-u nu e nici unul !MARE,FRUMOS si RAPID!Dar si e46 e belea ! e46 CSL ...!
m3-ul are 3 cai mai mult...dar cuplu? cred ca twin turbo ala genereaza un cuplu mai mare decat al m3-ului...ceea ce conteaza enorm:P...app si sigur M3ul avea cateva zeci de mii de Km la bord...deci e normal....oricum E46-le imi este mai placut....seria 1 parca are spatele facut din topor