Editorial: Cu spaga sau pe bune? Cum sa treci ITP-ul, pas cu pas Editorial 9 Septembrie Editorial: Cu spaga sau pe bune? Cum sa treci ITP-ul, pas cu pas
Toate comentariile (80):
1153 comentarii 4446 puncte
Romania...
08 sep 2011, 15:36
+5
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
in loc sa ziceti mersi ca asta e printre singurele avantaje de a fi roman (ca poti face orice cu spaga) v-ati gasit sa va plangeti si acu ps: mai faceti un articol pls cu ceva amanunte legate de tuning ca doar e site de tuning... un bumper, un far/stop de alt model, toba, stripe-uri sau vopsita total curcubeu masina, etc.
11 sep 2011, 14:08
+9
233 comentarii 594 puncte
e nasol daca gandesti asa. singurul lucru pentru care as da spaga ar fi pentru chestii legate de modificarile facute de mine. Daca mi-ar reprosa ca n-am franele calumea de exemplu, mi-as repara franele, n-as da spaga.
26 oct 2011, 14:52
0
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
Eu personal am grija singur de masina sa fie in norme dar masina mea e speciala de drift facuta la limita sa intre in lege. Ce am eu pe masina "de siguranta" este cu mult peste standard ca si frane, directii, stabilitate etc dar intervin probleme cu noxele si anumite elemente de directie modificate excesiv. In alte tari nu ai asa libertate. la noi spaga e traditie, asa functioneaza lucrurile, simplu si la obiect... la spital te duci, dai "bani" si te rezolva... in alte tari mori pe trotuar ca nu ai asigurare sau bani pt privat
02 mar 2013, 14:11
-1
Old_boy
79 comentarii 176 puncte
ma duc intreb cat face, ii dau banu, el imi face ITPul si am plecat acasa (am o dacie 1310) dar am grija sa ma asigur ca directia si franele functioneaza asa cum trebuie
08 sep 2011, 15:41
+12
LiviuTunman
58 comentarii 22 puncte
Si cei cu tuning exterior ?
08 sep 2011, 15:44
+5
Old_boy
79 comentarii 176 puncte
ar trebui sa se dea o lege a tuningului... ca sa se poata face modificari intr-o anumita limita... trebuie sa recunoastem ca unii chiar exagereaza
08 sep 2011, 16:06
+8
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
trebuie sa existe... eu tin minte ca de exemplu nu ai voie cu faruri neomologate (tuning) sau sa ai mai mult de 40% din vopsea de alta culoare decat cea din talon (sau ceva de genu). Trebuie sa fie pagini intregi de reguli d'astea
11 sep 2011, 14:09
+1
Maniak22
306 comentarii 142 puncte
Si daca ai alt motor pe masina decat cel din acte se trece ITP-ul usor cu spaga? Sau e indicat sa nu ai serii nici la motor nici in acte ca sa fie mai simplu....
08 sep 2011, 16:00
+1
Old_boy
79 comentarii 176 puncte
depinde de masina din cate stiu eu la masinile cu motorul poansonat se face poza la serie
08 sep 2011, 16:07
+1
LiviuTunman
58 comentarii 22 puncte
legal nu se poate. Nu se trece chiar usor ,dar uni trec
08 sep 2011, 16:15
+2
Maniak22
306 comentarii 142 puncte
din moment ce e poansonat numai are serie ca nu se mai poate citi deci nah:))
09 sep 2011, 23:04
0
14 comentarii -7 puncte
Masinile mai noi trec, celelalte spaga:))))
08 sep 2011, 16:32
+5
10 comentarii 8 puncte
Cand am fost cu masina mea (un golf 3 - ingrijit)la ITP m-a tinut aproape o ora, a tot butonat si comentat ca nu iese aia, ca nu iese aia (nu am dat spaga, tipul cred ca astepta) si i-am zis "ba o lasi, ma duc la altu', lasa-ma *****' ca esti fantastic". Inainte de mine a fost un tip cu o trompeta de masina... folii albastre din piata, capota sifonata... si a trecut in 15 minute. Deci, trageti voi concluziile...
08 sep 2011, 16:49
+7
dany2good4u
774 comentarii 887 puncte
la mine a comentat ca am stopurile negre...desi politia nu mi-a spus niciodata nimic,50 lei au fost bn primiti pt a trece itp-ul...in rest nu am avut probleme la masina...dar pt un lucru minor isi cer baietii dreptul
08 sep 2011, 19:46
+1
381 comentarii 502 puncte
Deci astia de la ITP sunt niste hoti nenorociti si pe deasupra nu le prea au cu mecanica auto. Mi-am dus masina, un e60 530i, acum 3 saptamani la revizia de 20000 km la automobile bavaria. Mi-am schimbat toate piesele uzate si care aveau probleme: 3 brate de suspensie, plus filtre, placute de frana, ceva bucse, bieletele anti ruliu, ulei motor, ulei diferential, lichid de frana, de servo, reglaj unghiuri directie si in******eva piese ce nu mi le mai amintesc. In fine, imi place ca masina sa fie tot timpul ingrijita ca sa nu ma trezesc cu surprize neplacute. Cam 4000 de lei a fost toata afacerea. Saptamana trecuta m-am dus sa imi fac itp-ul ca imi expira. Toate bune si frumoase, pana cand iese tembelul dupa 1 ora si jumatate si imi spune ca am mai multe defecte minore la sistemul de directie si nu stiu defect minor la sistemul de franare, asta dupa de am schimbat bucse, brate, reglaj unghiuri, placute si multe altele, si ca nu ies gazele. Cei drept, am evacuare supersprint cap-coada, cu tot cu catalizatoare, dar nu am nici o problema cu gazele. Dar cred ca astepta sa ii dau ceva bani, ca si-a pus creierul de primata la lucru si a ajuns la concluzia ca daca am masina mai scumpa, inseamna ca am si bani si ca ii dau si lui ca sa ma scap.. Si imediat dupa ce a iesit sa imi zica ca masina nu mi-a trecut testul lor de rahat, un ****** de dacia 1300 de pe vremea lui bunicu a trecut itp-ul -evident, cu spaga de rigoare. Dupa ce i-am tras niste injuraturi si i-am zis ca sa isi cheme seful, si ca sa ma duc cu el si cu seful lui la sediul rar cluj si ca vreau sa ii dau in judecata, si-a cerut scuze "va rog frumos sa ma scuzati, poftiti, masina dumneavoastra nu are absolut nici o problema" si alte cacaturi. Intre timp, seful service-ului respectiv a auzit scandalul si a venit si el sa vada care e problema. Si-a cerut scuze si ca ma roaga sa nu ma duc la sediul judetean rar ca sa nu ii fac probleme, si mi-a dat taxa inapoi -190 lei. Deci asta este R
08 sep 2011, 19:59
+8
cipri4n
87 comentarii 142 puncte
pe mine m-a intors pt ca aveam pe spate cauciucuri cu modelul caii de rulare diferit. aceleasi dimensiuni, ambele de vara si ambele intr-o stare foarte buna, aproape noi.
09 sep 2011, 09:55
+2
8 comentarii 5 puncte
Aceasta defectiune se considera minora : ,, Anvelope cu profil diferit pe aceeasi axa'' Cod Defectiune : 5.3.2i - Dmi (Defectiune Minora)
15 sep 2011, 14:31
+2
RaTzOi
83 comentarii 135 puncte
asa le trebuie, da-i in masa de nemernici
09 sep 2011, 10:37
0
T D R
41 comentarii 119 puncte
Foarte bine le-ai facut! Daca nu intrii cu tupeu in ei te iau de prost si zic ca le merge....
09 sep 2011, 12:13
+2
nego
39 comentarii 220 puncte
treaba cu tuningul...ramane la aprecierea fiecaruia...dar dak nu ai mecanica pusa la punct nu ai ce cauta pe drumurile publice...nunumai ca poti sa o patesti intr-un mod tragic...dar omori si pe altii...
08 sep 2011, 17:08
+3
Aditzu03
65 comentarii 93 puncte
eu am facut cu motor schimbat in rest era super ok masina, directie, frane, lumini ... nush ce`i asa grav motor schimbat, la mine era unu mai bun nu curgea si nici nu scotea fum ca un combinat.
08 sep 2011, 18:09
+3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
bytzu11
147 comentarii 333 puncte
O tampenie de articol...multumim foarte mult,de acum inainte o sa inteteasca astia "blocajele" pe standuri,ptr ca stiu si ei ca e generala treaba! In fine,oricum stiau... eu personal(Dacia Nova,Papuc 1.6 , 1.9D ) prefer sa ma ocup acasa de defectele majore,dupa care merg in statie,dau spaga de rigoare ca nu am chef sa bat n'shpe mii de drumuri ptr revenire si imi vad de drum linistit! PANA LA URMA CEI CE MERG CU DEFECTE LA FRANA SAU DIRECTIE,SUNT INCONSTIENTI IN PRIMUL RAND EI,DUPA CARE INSPECTORUL ITP!
08 sep 2011, 19:11
+5
10 comentarii 8 puncte
Va dau dreptate cu reparatul de acasa (chestiile de mecanica), acuma ca mai e piscata vopseaua de la vreo piatra... asta este, dar dupa cum spuneam, chiar daca e masina OK tot te framanta - poate, poate. Si inca ceva, ai masina boboc, iei 2-3 gropi zdravene si iti continui drumu si cand pui o frana pe la 100-120 te duci d***u in boscheti ca ti-ai indoit stiu eu ce capeti de bara, bascule, discuri de frana... concluzia: cand e sa te ia, te ia si din usa bisericii. Baietii de sus stiu tot, nu va speriati, probabil isi iau si ei cota parte fiecare pe zona de care raspunde, la noi orice e posibil.
08 sep 2011, 19:36
0
vladpop
310 comentarii 343 puncte
Il fac pe naspa, la o masina de 10 ani nu prea ai sanse sa treci ITP-ul, mai ales la drumurile noastre, dupe ce te respinge odata iti da nenea un biletel cu cele mai importante componente ce trebuie schimabate, de obicei la directie si frane. Acum sa fim seriosi, NU NE PERMITEM sa luam in considerare chiar toate mizilicurile. Siguranta e prima, si cand vine vorba de directie si frane, nu ne jucam, motorul mai poate "tusi" din cand in cand.
08 sep 2011, 20:03
+1
381 comentarii 502 puncte
OK, iti dau dreptate, dar daca ai citit comentariul meu de mai sus, iti dai seama ca nenorocitii astia si daca nu ai nici o problema tot vreau sa te **** ca sa te faca de bani. Si da, siguranta e cea mai importanta. Aia cu jafurile de dacia 1300 si alte cotete antice sunt adevarate pericole publice, iar atat propietarii cat si hotii care iau spaga pentru ai ii trece itp-ul sunt niste inconstienti.
08 sep 2011, 20:18
+1
T D R
41 comentarii 119 puncte
Hai sa nu generalizam. Aici totul depinde de proprietar daca e inconstient sau nu. Eu de exemplu am Dacia 1310 din '99 dar niciodata la ITP nu mi-au gasit defecte la directie sau la frane. Asta pentru ca nu permit, cum aud o scartaitura sau nu imi place mie ceva la masina am si schimbat. Cei care au acele cotete de care spui tu ori sunt batuti in cap si nu isi dau seama cat de periculosi sunt pentru ei si ceilalti participanti la trafic, ori sunt indiferenti la ce se intampla in jurul lor. Deci sunt doua categorii, cei cu cap si cai fara.
09 sep 2011, 12:19
0
T D R
41 comentarii 119 puncte
In schimb problema e alta. Si asta mi-au zis-o cei de la atelier. Traim in Ro si cei mai "competenti" de la RAR nu vor sa treaca Daciile cat or fi ele de bine puse la punct. Cum vad Dacie mai veche de 95 o blocheaza si ii gasesc ei ceva ca sa ii dea respins...deci obligat dai spaga...
09 sep 2011, 12:26
+1
Old_boy
79 comentarii 176 puncte
Daca stam sa ne gandim sunt multe rable inmatriculate pe bulgaria care sunt pericol public
08 sep 2011, 20:31
+3
18 comentarii 12 puncte
bine punctat:)
08 sep 2011, 21:45
+2
11 comentarii 18 puncte
De unde man atata???O fi pe la voi, la mine in oras sunt masini de zeci de mii de euro inscrise pe Bg,iar in cartier singura rabla e un Grand Cherokke de prin 90'{ cumparat din pasiune}.In rest sunt golf 4/5, slk, hummer , lexus, seria 7{ vechi penultimul} porsche 911, ML , X5.Cei din Cta pot confirma asta.Rable sunt peste tot, dar nu cred ca mai conteaza ca sunt sau nu de Ro.Fiecare om si-a cumparat masina dupa portofel, si noi am face la fel.Poate si el ar fi vrut un Golf 4 sau o Bora sau Accent..dar daca a avut bani doar de un Escort din 95???e de condamnat?? Eu cred ca nu.
09 sep 2011, 13:50
+2
RaTzOi
83 comentarii 135 puncte
si sunt si mai multe rable inm. pe Romania. :))
09 sep 2011, 10:39
+1
11 comentarii 18 puncte
A+
09 sep 2011, 13:37
0
5 comentarii 0 puncte
Dar sunt si mai multe inmatriculate in Romania!
23 ian 2014, 19:01
0
78 comentarii 183 puncte
Sunt multe masini care nu merita sa treaca ITP-ul...merg unii cu niste tigai de masini, dau dreptul si dupa un timp ii vezi izbiti prin nu stiu ce garduri, copaci, dar cel mai grav in alte masini, a caror pasageri nu au nici o vina, si ajung in stare grava la spital sau in cel mai rau caz mor, asta pentru ca lumea e inconstienta si pentru ca traim in Romania....daca am fi in Germani nici jumate din masinile din tara nu ar trece ITP-ul.
08 sep 2011, 22:16
+1
11 comentarii 18 puncte
Daca....dar mai avem pana vom ajunge ca ei ..nu mult...cam 30 ani :))
09 sep 2011, 13:57
+1
16 comentarii 47 puncte
multe masini venite din germ, cu norma euro 3, si noxe si catalizator D4 in germ, in romania nu trec testul de noxe la inmatriculare...ca, cica nu se incadreaza la euro3...oare neamtul are alte aparate? hai sa fim seriosi...daca romanul nu e in stare sa faca o masina klumea, macar sa nu-i conteste pe altii...si atunci...incerci si cu spaga... ma refer la masini care sunt in conditii mult mai bune de functionare ca multe de la noi care trec itp-ul pe la noi
14 sep 2011, 18:00
0
djboss
95 comentarii 30 puncte
nu stiu daca 10 care au vorbim peaici au trecut legal itp-u fara sa dea cel putin 5 lei pe +
08 sep 2011, 22:23
+2
11 comentarii 18 puncte
Ai dreptate.Si eu am dat spaga, masina era brici, dar aveam parbrizul crapat si nu vroiam sa il schimb.A fost prima si ultima data.Dar spaga la ITP este populara si prin alte tari{ aici unde sunt eu} doar ca se da pentru probleme mai usoare.
09 sep 2011, 13:36
0
62 comentarii 19 puncte
Cu viata nu ne jucam.............IT P pe bune mereu
08 sep 2011, 23:24
+2
4cilinderlove
75 comentarii 79 puncte
32% pt a 2a optiune... TRIST fratilor luati-va abonament RATB !
09 sep 2011, 00:20
0
26 comentarii 32 puncte
io zic ca e peste 60%
09 sep 2011, 00:33
0
djboss
95 comentarii 30 puncte
si eu zic la fel dar nu toti recunosc
09 sep 2011, 00:47
0
6 comentarii 21 puncte
e ca la limbi in *****: exista barbati care dau si barbati care nu recunosc =)))))))
13 sep 2011, 15:11
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
113 comentarii 303 puncte
Mai trebuia o optiune in Poll.ceva cu 'defectiuni minore' In octombrie am ITP'ul,ma duc cu placute,pivoti bielete etc.NOI Franele si directia ar trebui sa fie puse la punct periodic... Sunt insa destui care risca moartea, decat sa stea cu masina pe dreapta( 1 saptamana,2 sau 1 luna etc)pana fac rost de bani. Cu pacalirea noxelor e mai greu. Un catalizator costa uneori cat jumatate de masina SH, segmentarea nu nici ea chiar ieftina... Deci se da spaga in continuare.
09 sep 2011, 01:48
+1
381 comentarii 502 puncte
Cei de la itp sunt dati ***** cand vine vorba de gaze. Eu mi-am pus recent o evacuare cap coada supersprint, serpisori, catalizatoare, intermediare si tobe finale. Valorile la noxe sunt exact la fel ca cele din fabrica, toata evacuarea e din inox, deci nu am probleme cu rugina sau cu pierderi si pe deasupra am dat si o gramada de bani pe ea, si vine tembelu de la itp cum ca la masina nu ies gazele. Vorba vine, chestia e ca ei fac lucrul acesta doar pentru ca sa le dai bani. Un prieten si-a luat un e90 nou, anul trecut. A fost deoadata cu mine la itp si surpriza nici lui nu i-au iesit noxele. Deci faza cu noxele e o vrajeala ieftina folosita pentru a mai face si imputitul de hot niste bani.
09 sep 2011, 07:54
0
75 comentarii 44 puncte
Doua loganuri noi noute benzina, nu au trecut ITP (pe bune!) la noxe si frane. Masinile aveau ~500km.
13 sep 2011, 21:43
0
5 comentarii 0 puncte
Imputit esti TU! Daca aparatul spune ca nu-ti ies noxele,inseamna ca nu-ti ies. Noxele nu le ia inspectorul dupa miros ci cu ajutorul unor aparate ( care sunt destul de performante in zilel noastre) iar cind spunem noxe ne referim si la sonda lambda si la hidrocarburi si la gaze,etc. Asa ca nu te mai agita degeaba.Dute si repara-ti masina.
23 ian 2014, 18:57
0
503 comentarii 588 puncte
In urma unui accident, masina trage spre dreapta daca dau drumul la volan, nu foarte tare, dar destul de vizibil. Am incercat sa remediez problema la 7 service-uri, 2 reprezentante si peste tot pe unde am fost am dat doar de incompetenti care nu stiu sa spuna de ce se intampla asta sau cu niste scuze josnice, precum ca nu au documentatie pentru masina. Daca nu trece ITP-ul din cauza directiei, cei de la RAR sa se duca si sa se certe cu idiotii din service-uri pentru faptul ca nu stiu sa remedieze problema.
09 sep 2011, 01:59
+2
381 comentarii 502 puncte
Cel mai probabil ti s-au indoit lonjeroanele, nu mult, proabil ca e o diferenta de vreo 2 mm. Dar la directie se simte si cea mai mica diferenta. Incearca sa te certi cu tembelii care iti baga scuze de rahat, cerele banii inapoi pe diagnoza daca nu sunt in stare sa iti gaseasca problema. Si incearca sa mergi la un service care se ocupa doar cu reparatii la masini lovite, ei trebuie sa stie ce problema ai si ce ai de facut.
09 sep 2011, 08:05
0
503 comentarii 588 puncte
Pai asta-i, ca am incercat mai peste tot si sunt refuzat. Toti vor sa o puna pe standul de directie sa-i faca unghiurile, dar cu toate ca le spun la idioti ca paralelismul e bun, in schimb caderea si fuga nu sunt in parametri, ei imi spun ca nu au ce sa-i faca, lucru care mi se pare imposibil. Va trebui sa ma duc in alt oras ca sa o repar...
09 sep 2011, 10:54
0
7 comentarii 5 puncte
Din ce oras esti? Poate te pot ajuta!
09 sep 2011, 13:52
0
503 comentarii 588 puncte
Iasi
09 sep 2011, 14:35
0
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Am trecut cu spaga:)) Dar sa fim seriosi.Faptul cam am cauciucuri mai mari sau genti mai late nu dauneaza la nimic,dar tot mau picat.
09 sep 2011, 02:35
0
5 comentarii 0 puncte
Asta spui tu! Daca ar fi asa, de ce crezi ca fabricantul nu le-a trecut in carte?
23 ian 2014, 18:52
0
Niccolas
26 comentarii 15 puncte
Ma omule,nu mai tot sarii in sus ca daciile 1300 usnt torpile,Spre exemplu,detin 2 dacii 1310 si la fiecare dau un bonus la ITP,nu de alta,ca mecancica si tot ce tine de siguranta mea si a ceor participanti la trafic sunt puse la punct.Dar,nu imi spune mie ca o masina e 20 s ceva de ani mai scoate gazele cum trebuie,sau ca mai am eu la fiecare furtun coliere,sau ca am altE jante sau cauciucuri.Ca si concluzie,este rusinos dar cu spaga merge peste tot,banul spune tot!
09 sep 2011, 04:10
+2
381 comentarii 502 puncte
Prietene, e normal ca la masini de de 4 ani, respectiv de 1 an sa zica muistii ca nu ies gazele ? Si nici masinile in cauza nu cred ca sunt masini cu sute de mii de km, cu pistoanele la cota +2. Eu unul mi-am cumparat masina de la o reprezentanta din germania, imi fac reviziile doar la reprezentanta, si mai vine handicapatul de la itp si imi zice ca masina mea are defecte minore si nu poate sa treava itp-ul. Laso dracului de treaba. Citeste-mi comentariile de mai sus si vezi ce mi-au facut mie astia de la itp, ca iti vine sa ii dai cu capul de evacuare pana le intra mintile in cap, la ce hoti si magari nesimititi sunt.
09 sep 2011, 08:02
+2
5 comentarii 2 puncte
ia du-te tu afara prietene si fa-ti itp-ul si vezi cam cum sta treaba.Probabil ca si inginerii din germania sau alte tari sunt magari si nesimtiti. stiai ca noxele pot fi decalate de la parametrii din simplu fapt ca nu iti arde o bujie cum trebuie?......iar orice masina care are defectiuni minore conform R.N.T.R este admisa din punct de vedere tehnic?.........vorb esti la nervi si informezi prost pe cei care iti citesc ce scrii.....
04 feb 2013, 22:55
0
5 comentarii 0 puncte
Dupa 4 ani este normal sa-ti respinga masina.Masina ai luat-o din Germania dar circuli in Romania,asa ca e foarte normal. Vezi ce inseamna defecte minore si pe urma jignestel pe inspectorul care ti-a facut ITP-ul.Ma indoiesc ca,daca masina ar fi corenspuns d.p.d.v. tehnic ,te-ar fi respins sau ar fi asteptat spaga de la tine.
23 ian 2014, 18:47
0
325 comentarii 709 puncte
Eu am fost la rar in voluntari cu un vw din 1986 aranjat inainte si reglat si am luat ITP pe bune fara un leu in plus. Culmea ca aveam si tobe sport pe masina si nu au spus nimic. Cred ca tine putin si de noroc.
09 sep 2011, 10:07
0
96 comentarii 3 puncte
Ar trebuie scoase din circulatie toate cojile incepand de la Dacie si restu care sunt pe Bulgaria.Mai vezi cate un cotetz din `77 deabea se taraie dar in schimb afuma dupa el mai rau ca un tractor.
09 sep 2011, 11:00
-2
325 comentarii 709 puncte
Eu iti pot arata "cotete" din 75-89 mai bine intretinute decat multe din "plasticele" noi.
09 sep 2011, 16:22
+1
5 comentarii 0 puncte
Vezi doar cotetele?Pe cele byne nu le vezi? Sunt mai multe cotete inmatriculate in Romania decit in Bulgaria
23 ian 2014, 18:49
0
Niccolas
26 comentarii 15 puncte
02SRG esti complexat frate,fara suparare.Arata\mi tu mie si un logan care iasa pe portile fabricii mergand cu el o luna,si apoi sa faci ITP,vei fi surprins ca tot ii vor gasii defecte minore sau majore;).Si in al2-;lea rand ce problema ai tu cu masinile de bulgaria?Ca oricum nu fac ITP-u in romania;)Si da ai dreptate soulshreder asta e romania,decat sa faci enspemii de drumuri sa iti recuperezi certificatul mai bine dai un bonus baietilor si ai rezolvat problema!Va salut respectos!
09 sep 2011, 13:51
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare