Las-o ****. Mare companie de tuning, a colantat masina, a pus jante si folie, si a schimbat farurile. :)))) Sunt cativa pe aici pe forum care au bagat mai mult intr-un Loganas.
Au colantat-o, i-au schimbat jantele, au montat suspensie mai joasa, au pus o noua evacuare, au marit puterea cu vreo 30 caluti, au pus piele alcantara la interior, iar farurile nu le-au schimbat, doar le-au facut putin fumurii....iar acum te intreb eu pe tine mai "Cartinescu Carcotasu'"....cam cat trebuie sa bagi intr-un Loganas ca sa ajungi la tot pe acolo la bani???
Este normal sa fiu "Carcotasul", atata timp cat ma astept de la o firma de tuning de top, sau cel putin asa se spune, sa faca mai mult decat un colant si inca doua trei chestii pe care le pot face si eu in doua trei garaje din Bucuresti. Iar pielea din interior vine din fabrica la modelele AMG, nu e nimic facut de ei. Ce au facut ei nu a costat chiar atat de mult.
Alcantara e alcantara, nu un soi de piele :).
Parerea mea e ca treaba asta cu folie negru mat sau carbon devine ceva cocalaresc...vad prin orase tot mai multe junghiuri negru mat..
Parerea mea, masina e senzatie, toti cand vedem o poza comentam una si alta, dar cand o vedem pe strada, si ne uitam la ea ne schimbam parerea. Numai bine!
Ml e SUV...H1 sau H2....G500 e diferenta foarte mare intre toate cele 3. H2 nu are istorie in offroad. De banii astia iti iei un cherokee sau un samurai chiar mai ieftin si il modifici la performante ce bat clar H2
Este ok , dar nimic mai mult .
Daca foloseau cateva cateva componente de carbon atunci era alta poveste . Devenea o masina cu totul speciala si exclusivista .
Inginerii de mai sus, o vorba mare am sa va zic : "Vulpea cand n-ajunge la struguri zice ca-s acrii". Asa e si cu voi, peste tot stiti sa criticati, dar stim cu totii ca v-ati dori sa va aflati macar intr-o masina ca asta, fiindca loganul vostru' prinde suta mai greu decat prinde asta 200 (e o comparatie plastica, intelegeti ce puteti din ea), ce sa mai vorbim de detinut? Asta e, mie unul mi se pare dementiala.