Sofia interzice inmatricularea in Bulgaria a masinilor cu proprietari din alta tara Legislatie Auto 27 Septembrie Sofia interzice inmatricularea in Bulgaria a masinilor cu proprietari din alta tara
Toate comentariile (162):
laurentiu88richi
2 comentarii 32 puncte
Foarte bine!!!!!
27 sep 2011, 17:58
+31
87 comentarii 405 puncte
+1
27 sep 2011, 18:17
+8
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
15 comentarii 30 puncte
Foarte bine ce?
03 mar 2013, 16:15
+1
BugattiVeyron
349 comentarii -156 puncte
in sfarsit ! yay asa le dam si noi m*ie la tzigani .. peste tot vezi ciori borate sau cocalari cu masini inmatriculate in bulgaria , imi pare bine ca sa luat decizia asta
27 sep 2011, 18:19
+32
48 comentarii 33 puncte
da ma si tu ai veyron , ce te mai intereseaza!
27 sep 2011, 18:59
+12
501 comentarii 1117 puncte
Nu ma, e un veyro-mertzan nu vezi ?
28 sep 2011, 12:45
0
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
vand platforma auto =))))
27 sep 2011, 18:20
+15
Iulian [FER]
56 comentarii 110 puncte
Baga repede pretul! :)))
27 sep 2011, 18:22
+3
10 comentarii 2 puncte
:)))+
29 sep 2011, 00:22
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
magyyx99
17 comentarii 8 puncte
gogaie si eu am masina cu numere de bulgaria si sunt roman muncesc imi vad de viata mea dar pur si simplu e mult mai ieftina decat inscrisa pe romania si sincer sa platesc 30 mil impozit dao in p...... d treaba si sincer as fi fost de acord cu legea aia o taxa mica sa inscrii masina dar sa platesti impozit era cat de cat acceptabil dar nu impozit de era de 3 ori valoare masinii ;)
27 sep 2011, 18:23
+8
325 comentarii 709 puncte
30 de mil platesti daca ai hardughie cu motor mare. Insa nu vad rostul in a-ti lua masina cu motor mare, daca nu-ti permiti intretinerea ei. Mi se pare mai mult un moft tipic romanesc. Iar pt cei care spun ca masina este o necesitate, nu moft, sa stiti ca va faceti treaba foarte bine si cu motoare pana in 2000cmc fara sa platiti impozite astronomice.
27 sep 2011, 19:44
+14
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Vely
283 comentarii 548 puncte
Frate daca ai necesitate de o masina ti-o iei pe aceea pe care ti-o permiti atat la cumparare cat si la intretinere si la texe, daca ai bani poti sa iti iei ce vrei tu chiar si ceva pentru care un motor de camion ar fi considerat mic... Atata cat timp in Romania un salariu de 800 RON e considerat un salariu de om bogat, conform nu stiu carui ministru care tocmai a fost demis, nu poti avea pretentii... cauti varianta optima financiar sau altfel te plangi ca mori de foame, dar ai masina...
28 sep 2011, 00:55
+7
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
325 comentarii 709 puncte
De toyota corolla AE86 ai auzit vreodata? 1.8 16v aspirat, tractiune = reteta pt una din cele mai controlabile masini de drift din lume... V8 la drift... pt ce cand tie iti trebuie o masina cat mai usoara?
27 sep 2011, 23:35
+5
325 comentarii 709 puncte
*1.8 16v aspirat tractiune spate
27 sep 2011, 23:35
+1
66 comentarii 16 puncte
vreau si eu o corolla ae86,ai habar ce scor are?sau unde o gasesti.....mai citeste si apoi afrma...te rog.mr heaven,vad ca susti sa fi miliardar si sa platesti taxele astea astronomice la stat,ma intreb ce masina ai,daca iti doresti si tu una cu cai multi sau daca sti ce inseamna o masina puternica....din cauza celor ca voi taxele astea de domeniul cosmosului sunt in picioare si acum...se gasesc "destepti" care le platesc si le convine.
28 sep 2011, 01:25
0
T D R
41 comentarii 119 puncte
Aici il sustin pe gamercosti. Eu am un Nissan Patrol TD cu motor 3.3L diesel. Bineinteles am inmatriculat-o la bulgari ca ma secau impozitul, asigurarea si restul taxelor. Plus inmatricularea ca masina am adus-o de la nemti. Pe timp de iarna stau in Constanta iar din primavara pana in toamna, uneori chiar si iarna ma duc la munte pentru ca am o casuta acolo si niste rude. Drept urmare, domnule Heaven, cu ce ai vrea sa ma duc la munte cu Logan 1.4? Avand in vedere si faptul ca imi place sa fac offroad.
27 sep 2011, 21:48
+6
325 comentarii 709 puncte
Ma rog avand, in vedere ca sunt unul dintre cei care se duce la munte pt a practica orice alta activitate in aer liber, numai statul in masina nu, nu te pot sfatui ce masina ar fi buna pt strabatut cateva sute de km din constanta pe asfalt, ca sa faci cativa km de offroad. Tu stii mai bine.
27 sep 2011, 23:42
+1
ROBERT_88ROB
45 comentarii 93 puncte
impozitul nu ar trabui sa se calculeze doar dupa capacitatea cilindrica pt ca sunt masini din 80-90 care au motoare de 3000-4000(ex.aro motor de 3000) daca are motor mare ii masina de lux sau alte acareturi ,ar trabui platit dupa un pret de catalog...
28 sep 2011, 10:39
+1
Syc@
17 comentarii 19 puncte
Date u cu tico prietene sa platesti impozit cat o punga de seminte si cand pleci la mare sa mori in depasirea une biciclete ca nu te ajuta motoru de vibrator.
28 sep 2011, 09:23
+13
325 comentarii 709 puncte
un 1.8t sau 2.0t pe o masina medie te ajuta mai mult decat un patrol td cu motor de 3.3l in orice depasire.
28 sep 2011, 14:27
-2
T D R
41 comentarii 119 puncte
Postez asa ca nu ii pot raspunde lui Heaven. Man nu ma intelege gresit. N-am zis ca vezi doamne Patrolul ar fi racheta in depasiri. Totusi are o greutate destul de mare si un motor care-i mai mult de cuplu decat de fuga. Eu m-am referict la faptul ca mare parte a timpului o petrec la munte si o masina mica nu ma ajuta deloc. Plus placerea de a face nitel offroad asa inainte de gratar, tot nu m-ar ajuta o masina mica. Eu la asta m-am referit cand am mentionat ca am masina care o am si inmatricularea ei la bulgari.
28 sep 2011, 22:25
0
sile_wrc
230 comentarii 133 puncte
te doare la basca ce comentariu ai lasat :))) vrei mare...nu te mai plange atungi ca o fata mare :;;;
28 sep 2011, 23:08
0
RaTzOi
83 comentarii 135 puncte
+1000
28 sep 2011, 11:00
0
Lupes
541 comentarii 852 puncte
Pacat pentru cei care o sa trebuiasca sa plateasca o taxa poate mai scumpa decat masina .
27 sep 2011, 18:30
+2
YCEE
557 comentarii 995 puncte
=)) Interzice inmatricularea in bulgaria cu propietar in alta tara....Astia care radeti mai sus...va informez ca propietarul masinilor de bulgaria intotdeauna este un bulgar (cetatean bulgar care traieste in bulgaria) iar romanul circula aici cu procura :d Deci legea la care dati voi din coada...nu va schimba nimic pana acum. Doar la aia care inmatriculau S classe si nu aveau incredere in bulgar si ii punea sa ii treaca masina pe numele lui
27 sep 2011, 18:31
+13
T D R
41 comentarii 119 puncte
Absolut! Eu cred ca asta e tot de la domnul Borbely ceva ca sa fim obligati sa scoatem niste bani din buzunar ca sa inmatriculam masinile aici.
27 sep 2011, 21:50
+4
82 comentarii 164 puncte
corect..chiar citeam si asteptam sa dau un raspuns de genul asta...masinile inmatriculate in bulgaria nu sunt pe nume de roman...decat foarte putine...asa ca nu prea au ce lege sa dea sa interzica inmatricularea de masini pe nume de bulgar...asa ca..degeaba..asa ca..numai bine..si sfidati cat puteti de mult legile care sunt date degeaba;)
28 sep 2011, 01:11
+4
rover_cabrio
771 comentarii 1022 puncte
ma ce mor pastia cu interzicerea inm in Bulgaria , mai SARACIILOR voi care mergeti cu mtooare 1.2 sau ..va uitati la altii cu BMW si etc ...si nu aveti bani sa le inm pe RO ...de ce nu vati trece masina pe Bulgaria ? uite eu de 5 ani merg cu masini de Bulgaria si chiar azi mai miam cumparat o masina de Bulgaria !!! unde este problema ???
27 sep 2011, 18:46
+2
325 comentarii 709 puncte
Eu nu am nimic cu masinile inmatriculate in Bulgaria. Dar in acelasi timp mi-as dori o lege care sa va oblige sa platiti daunele in caz de accident din buzunar, dupa care sa urmeze sa vi le recuperati de la statul Bulgar. Mi se pare normal ca pentru orice accident cu o alta masina straina, mai ales cu una inmatriculata pe Bulgaria, Franta, Italia(stiti voi de ce) sa fie obligatorie constatarea de catre politie si nu intelegerea amiabila.
27 sep 2011, 19:50
+8
C-ION
116 comentarii 43 puncte
daca eu platesc asigurare in bulgaria, de ce sa nu plateasca firma respectiva paguba??? multi indrug problema asta! nu ar fi mai bine si mai simplu sa se intalneasca niste comisii de supraveghere a asigurarilor din Romania si Bulgaria si sa se ajunga la o intelegere, sa se simplifice toate problemele cu daunele??? Dar asta nu le-ar convenii guvernantiilor! mama, ce nervi imi fac astia, ba!!!!
27 sep 2011, 20:58
-3
T D R
41 comentarii 119 puncte
Bai fara suparare dar e cam de cacao sistemul asta de acoperire a daunelor in caz de accident cu o masina din Bulgaria. Majoritatea cu care am stat de vorba se declara cam nemultumiti de lucrul asta. Multumesc celui de sus ca m-a ferit de belele de genul.
28 sep 2011, 22:28
0
sile_wrc
230 comentarii 133 puncte
ba nu fi berbec, sti ca e belea in cazurile alea...termina macar ca de iti face altu tie cotetu varza te superi rau, asa ca nu mai comenta numa bine
28 sep 2011, 23:16
0
T D R
41 comentarii 119 puncte
Puteti sa imi dati minusuri cate vreti dar asta e realitatea. Si nu numai cu masinile inm pe BG, ci orice masina inm in strainatate are dificultati in caz de accident la noi. Noi avem probleme cu asigurarile dela noi darmite de afara. Eu cred ca daca tot s-au intalnit baietii sa mai discute ei putin, macar sa rezolve problema despagubirilor nu interzicerea inmatricularii. Dar mai trebuie si cap pentru astfel de idei.
29 sep 2011, 08:42
+1
T D R
41 comentarii 119 puncte
de la*
29 sep 2011, 08:42
0
Syc@
17 comentarii 19 puncte
La fel sa platesti si u daca lovesti una de bulgaria si daca nimeresti una ca a mea de costa 1000 euro bara spate cred ca te-ai cam supt.
28 sep 2011, 09:20
-1
325 comentarii 709 puncte
Nu-ti face tu probleme...
28 sep 2011, 09:41
0
sile_wrc
230 comentarii 133 puncte
daca tot ai avut bani de asemenea comoara de masina, dc nu ai inm in ro? sa creada fetele ca esti vreun ,,strain'' cu lovele?
28 sep 2011, 23:18
0
9 comentarii 7 puncte
Explica-mi te rog cum e 1000 de euro bara fata cand tu ceri pe toata masina 3000. O bara de performance de la bmw e 850 de euro. Suferi mult prea rau pentru ce masina ai, fara suparare.
29 sep 2011, 17:47
+2
4 comentarii 1 puncte
EU AM FOST LOVIT DIN PACATE DE UN AUTOTURISM INMATRICULAT IN BG.AU TRECUT DEJA MAI BINE DE 3 LUNI SI INCA NU MI-A REPARAT NIMENI MASINA SI SPERANTELE SUNT MICI CA S-AR MISCA CEVA.PT CEI CU MASINI DIN BULGARIA LE DORESC SA FIE LOVITI DE ALTI SOFERI CU MASINI DIN BULGARIA SI ATUNCI SA-I VAD CA SE DAU CU CAPUL DE TOTI PERETII INCERCAND SA-SI REPARE COTETZUL,CA-I VAD CA SE DAU VITEJI PE AICI.
12 oct 2011, 14:49
+1
9 comentarii 7 puncte
Problema, prietene este ca intr-o tara civilizata, omul de rand isi cumpara o masina pe care si-o permite (revizie/taxe/altele ). Eu de exemplu am un 2.0d de 177 de cai si nu platesc mult pe impozit nici nu am taxe mari. Una din diferentele dintre noi doi e ca eu am o educatie si o slujba si imi permit o masina diesel care niciodata nu m-a lasat si ma ajuta in depasiri, iar tu esti nu esti in stare sa folosesti cratima si crezi ca inteligenta si barbatia ta se masoara in cat prinzi de aici pana la urmatorul semafor cu , evident , o masina de bulgaria. Aici este problema
28 sep 2011, 18:28
+1
Nissmodet
85 comentarii 36 puncte
seria 3 sau 5?
29 sep 2011, 11:20
0
rover_cabrio
771 comentarii 1022 puncte
am uitat ....voi astia cu bani multi , ati uitat ca si astia de SUB voi avem un drept la ceva anume care nu nil permitem si ne CARPIM cum putem !
27 sep 2011, 18:47
+7
YCEE
557 comentarii 995 puncte
cill man...nu se schimba nimic de a fost pana acum
27 sep 2011, 18:57
+3
9 comentarii 7 puncte
Adica eu ca am o educatie si ca am muncit mult si bine pentru masina mea ar trebui sa ma simt prost in fata ta? Tu stai pe net si te plangi ca n-o sa te mai lase statul sa te dai prin oras cu masina ta de bulgaria. Ca sincer, daca vrei o masina fiabila cu consumabile ieftine si cu taxe mici, gasesti cel putin una deja inmatriculata.
28 sep 2011, 21:14
-1
T D R
41 comentarii 119 puncte
Mai de rahat e ca ameninta cu taxa chiar daca masina e inmatriculata la noi....iti vine sa iti dai cu tesla frate nu altceva. Astia ne vor plecati zau
28 sep 2011, 22:31
0
Ene'Andrei
100 comentarii 403 puncte
si eu am masina inmatriculata pe bulgaria, nu sunt tigan doar ca sunt mai destept si platesc mai putin, nu sunt obligat sa platesc statului roman peste 20 de mil...eu nu muncesc pt stat, prefer pe bulgaria pt ca economisesc niste milioane in +.... cu milioanele alea in plus plec la munte 2 3 zile! voi stati si platiti pt statul roman care zi de zi va pupa portofelul!
27 sep 2011, 18:53
+12
rover_cabrio
771 comentarii 1022 puncte
nu e prietene , multi sunt INDIFERENTI si nu fac legatura ..imi iau masina din anii 90-2000 ...si dau 2000 taxa la romani ..de ce sa numi iau masina pe 1000 din afara si sa o bag pe bg cu 400 euro ?
27 sep 2011, 18:57
+6
RaTzOi
83 comentarii 135 puncte
Eu am un hyundai coupe 2.0 din 97, am fost sa platesc taxa si era 102 mil. cum sa dau statului roman banii astia? pentru ce? am dat pe masina 1500 euro. eu muncesc numai pt stat?!.
28 sep 2011, 11:12
+7
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
325 comentarii 709 puncte
Si cand vei iesi la pensie, statul Roman ar trebui sa te duca cu cererea pt pensionare la Bulgari. Ar economisi si ei cateva sute de milioane!
27 sep 2011, 19:52
-2
Ene'Andrei
100 comentarii 403 puncte
ce treaba are inmatricularea cu pensia? vrei sa zici ca eu nu o sa am pensie deoarece am masina inmat pe bulgaria? hai sa gandim putin...
28 sep 2011, 09:30
+3
325 comentarii 709 puncte
"voi stati si platiti pt statul roman care zi de zi va pupa portofelul!"
28 sep 2011, 09:42
-2
62 comentarii 69 puncte
Esti varza... habar n-ai ce taxe platesti si de ce.
28 sep 2011, 11:34
-1
Ene'Andrei
100 comentarii 403 puncte
bai desteptule toata lumea plateste taxe in romania, da unde scrie ca eu nu o sa mai primesc pensie in romania ca am masina pe bulgaria ? impozit,lumina, gaze, internet...platesc si eu ca toata lumea...esti greu de cap, nu pricepi? lasa fii tu mai istet cum sunt alti romani si stai cu inmatricularea ta pe romania si lasa'ma pe mine sa platesc mai putin ca tine doar nu te deranjeaza cu nimica...
28 sep 2011, 12:51
+4
62 comentarii 69 puncte
Andrei... i-am raspuns lui Heaven
28 sep 2011, 14:57
0
Ene'Andrei
100 comentarii 403 puncte
scz cata...
28 sep 2011, 21:09
0
51 comentarii 45 puncte
cretin raspuns pe bune...:))) si oricum cand iesi la pensie o sa stai la " coada saracilor" la un pui si 1L de ulei moca, ca din pensia ta "enorma" abea iti iei pastile...
28 sep 2011, 20:39
+2
XeQ37ro
98 comentarii 342 puncte
Se dusa ***** visu meu sa imi iau masina... Serios, imi gasisem un golf 4 1.9 tdi,an 1999 din Germania la vreo 2000 euro, era ok. Mai ma ducea inmatricularea vreo 350 de euro (hai 400 cu drum si restu), si aveam si eu o masina ca orice pustan ce isi ia permisu. Acum stau si ma uit lung,fac scoala de soferi, si apoi tin permisul in rama.Nu voi avea sentimentul ala, cand pui cheia in contact pentru prima data fara instructor, si pleci la drum. Statul e incompetent, el crede ca tata e actionar la bursa, sau ce? Mi-e scarba. Apoi ce suntem noi de vina, patim la fel cu tiganii de pretutindeni, aia dau in cap si fura, si noi le ispasim faptele. Asta e ... nu am ce face decat sa astept ca sa imi dea si streagul sa mi-l pun de gat, si aia e! (puteti sari cu minusuri, dar asta e adevaru dureros)
27 sep 2011, 19:04
+20
11 comentarii 27 puncte
Stai linistit, poti sa iti cumperi si sa o inmatriculezi la bulgari, masina o inmatriculezi pe cetatean bulgar si tu circuli cu procura, nu se schimba absolut nimic.
27 sep 2011, 19:22
+2
T D R
41 comentarii 119 puncte
Da mai nou am auzit ca se inmatriculeaza la bulgari cu rezidenta. Nu am aprofundat subectul recunosc dar nu prea am timp. Dar oricum ar fi vorba de inmatriculare pe numele meu la ei...sau ceva de genul...
27 sep 2011, 22:12
0
Thomas Everywhere
1092 comentarii 842 puncte
ai luat permisul recent? cumpara o dacie, si dupa golf 4, asa au pornit multi. Nu vei mai plati nici taxa, nici nimic, si golf 4 iei mai tarziu sau poate niciodata...bafta.
27 sep 2011, 20:13
0
82 comentarii 164 puncte
si eu am inceput cu dacie 1410...si crede-ma ca nu as fi vrut sa ma chinui cu ea ca incepator...asa ca lasa omul sa isi ia o masina calumea...nu o dacie sa i se rupa ceva la ia si sa intre in spalp...parerea mea...
28 sep 2011, 01:16
+2
Thomas Everywhere
1092 comentarii 842 puncte
dar de ce trebuie sa te pretezi la 1410? este Solenza la un pret destul de accesibil cu dotari ok si o dacie destul de buna pentru incepatori. Si eu am avut 1410, si am fost multumit de ea, nu te chinui daca te pricepi si nu o lasi sa cada. :) Dar 1410 i s-a cam dus stagiul, eu zic ca Solenza e ok pentru incepatori, daca il impedica taxele si situatia financiara. :)
28 sep 2011, 09:30
0
molady11
316 comentarii 283 puncte
Cum mi-a zis si instructor-ul meu'' de ce sa inveti a conduce ,cand deja te-am invatat'' ??
28 sep 2011, 02:31
+1
laurentiu.ionut18
87 comentarii 59 puncte
ba tu ai citit ce scrie acolo? nu vezi ca nu se schimba mai cu nimic?
27 sep 2011, 20:16
+2
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
hai frate te plangi la motor de 1.9... da astia de au peste 3-6 litri cu masini de 2000 euro doar asa de hobby :(
27 sep 2011, 21:38
-1
26 comentarii 36 puncte
in primul rand..."350 inmatricularea (hai 400 cu drum si restu)" - nu stiu cum faci drum si restu cu 50 de euro, dar nu asta e important, la 2500 de euro poti sa iti iei o masina inmatriculata deja si nu foarte departe de golf 4 :)...statu roman e mu*st, dar decat sa te amarasti degeaba mai bine incerci sa gasesti o solutie, aici sunt pentru inm in bulgaria in unele cazuri :), desi prefer sa stau linistit ca masina e A MEA si e inm pe ro...dar cu taxele astea...ar trebui sa iesim intr-o zi toti cu masinile fara numere deloc si sa nu tragem pe dreapta orice ar fi!
28 sep 2011, 09:29
+1
15 comentarii 10 puncte
ia-ti un Twingo din 97 daca tot vrei sa conduci ceva, motor de 1.1, taxa vreo 300 de euro. Mortala masina, are trapa cat toata aria ei, poti sa zici ca-i decapotabila. Asta ca idee. Consum 4.5%, impozit cat o pizza.
28 sep 2011, 13:31
0
62 comentarii 74 puncte
STATUL ROMAN NE FORTEAZA SA NE INMATRICULAM MASINILE IN BG.TOTI ASTIA CU MASINI DE BG NU SUNT/SUNTEM CRETINI SI NOI VREM MASINI INMATRICULATE RO. DAR CUM?
27 sep 2011, 19:29
+5
81 comentarii 81 puncte
+1
28 sep 2011, 17:12
0
27 comentarii 33 puncte
ma voi ganditi la ce spuneti credeti ca cei cu masinile pe bg nu ar vrea sa le aiba pe ro sa nu mai stea cu frica la orice control si sa ii opreasca primu politist credeti ca daca ar fi si in ro taxa 500 de euro nu am inmatricula masinile in ro
27 sep 2011, 20:58
+7
51 comentarii 45 puncte
eu de ex daca taxa ar fii 1000 de euro acum as imatricula masina pe romania, dar atata timp cat am dat 2 mi pe masina si este 3600 euro taxa...deja..si pentru ce? pentru un amarat de opel astra g din 2003, 2.0 diesel. halal masina. mai bine bulgaria.
28 sep 2011, 20:45
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
17 comentarii 39 puncte
hai ba ma lasi.. prefer un ursulet, o pisica sau un golf 3 la orice ora in loc de un logan, fie el si nou. N-ai bani de una noua, ce faci? Si mie mi se pare ca cea mai buna solutie de compromis e sa iei un SH rulat in afara si sa il inmatriculezi la bulgari. Si asta din cauza taxei ilegale si absurde, ca altfel n-ai vedea nici o masina cu numere de BG, ca n-ar avea sens.
27 sep 2011, 22:04
+4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Csl
329 comentarii 346 puncte
Prietene tie ar trebui sa-ti faca dosar penal pt prostie si ipocrizie.Daca nu stiai e dreptul fiecaruia sa-si cumpere cu banii lui ceea ce vrea el..nu ceea ce il obliga statul prin fel si fel de taxe.Te-ai gandit vreodata ca oamenii care isi cumpara masini SH nu-s atat de idioti incat sa bange bani intr-un Logan nou care in 2-3 ani pierde jumatate din valoare? Si sincer un Golf 3 sau o ``pisica`` intretinuta bine e de 10 ori mai masina decat dulapul ala?(imi cer scuze posesorilor de Logan,e doar o parere personala) Ai facut vreodata un calcul sa vezi cat pierzi tu la Logan dupa ce iese din garantie si mergi in targ cu ea s-o vinzi?Sau probabil o sa pastrezi Loganul 20 ani,ca deh` ai luat-o de noua tre s-o lasi mostenire mai departe. Si ca o paranteza detin 3 autoturisme si 2 autoutilitare inmatriculate in Spania cu toate actele in regula,am avut parte de un incident din cauza unui zmeu cu Logan si ma judec de 3 luni cu Carpatica... On: Cand o sa realizati si voi majoritatea care contestati inmatricularea in alte tari ca taxa noastra e ilegala. Si in plus este optiunea fiecaruia sa-si inmatriculeze masina unde vrea sufletul lui si in Congo daca se poate de ce nu? Banii din taxa perceputa unde sunt? In replantarea padurilor defrisate de prin Harghita si Covasna?
28 sep 2011, 00:04
+9
82 comentarii 164 puncte
cand golf 3 urs sau pisica=dacia 1310 din 2000...atunci eu devin maine presedintele romaniei..nu cred ca te-ai urcat in fiecare masina despre care vb aici..in unele aspecte acele masini nu se compara nici cu logan..dar cu 1310 din 2000 nu mai zic...casca ochii.......
28 sep 2011, 01:22
+2
lexick
135 comentarii 203 puncte
Cu tot respectul pentru rasa umana , tu de pe ce planeta vii? Cum pastele masii de mai traiesti? Cum de iti aduci aminte sa mananci in fiecare zi? Asa idiotenie nu am mai auzit niciodata , esti sigur ca esti real? pisicuta egal 1310 .....golf 3 egal lastun ? cred ca visez ...ma duc sa ma culc ....sigur e un cosmar si o persoana fara carnet poate intelege idiotenia pe care ai spus-o.. Mah nu o fi un Bmw 328i E36 *pisicutza pis pis vreun Maseratti , dar totusi Dacia 1410> Logal ? si chiar Megan? Am un Megan II full ....luat nou , pret catalog 18 mii euro , e varza , am schimbat in 4 ani tot ce e legat de directie , probleme la aer , compresorul , articulatii ,electromotorul , alernatorul ,stopul spate * a ruginit ....are 50.000 km acum masina ,1 singur proprietar , e o varza , in fiecare concediu mai lung cade ceva. (e inmatriculata in RO ) .Mai am si un Bmw 328 i E36 psici , din 1993 , inmatriculat in Bg. In 4 ani i-am schimbat ulei , filtre , jenti si lichidul de spalat geamul....si stii ceva NICI NU SE COMPARA cu Meganul ....Imi face o desebita placere sa conduc BMW , nu pentru ca au toti tiganii si nu pentru EMBELEMA , ci pentru ca E O MASINA ! Trezest-te da-ti doua palme , spalate pe ochi si dupa ce mai cresti si faci 18 ani , probeaza un Golf si o pisica si dupa aia o sa devii matur. Succes!
28 sep 2011, 13:56
+4
81 comentarii 81 puncte
edisor, te maninca spinarea de pui astfel problema? pai sa iti spun eu ca am avut logan 1.4 din 2006 si era sa imi moara toata familia in el? odata ca nu franeaza si apoi ca nu te ajuta deloc in depasire? si ca am un bmw 318 is din 95 care merge perfect si cu care ma pot compara cu orice logan in viata? si ca cu banii pe logan am luat un a4 din 96 care bate la dos loganul? ia-ti tu o masina mai intai, margi cu ea peste 100000 km intretine-o din banii tai si mai vorbim apoi...
28 sep 2011, 17:17
+1
51 comentarii 45 puncte
caz concret, logan lovit lateral ( in stalp, intre usi pentru tine) la 50 km pe ora in momentul impactului, 3 morti, dauna totala. prefer un golf 3, o pisica, sau un e39 are sincer...sunt masini frate, nu....
28 sep 2011, 20:48
+1
Syc@
17 comentarii 19 puncte
Sa te frec in gat, bagamiash **** daca te as vedea cu A6 le meu din 96 in logan tzias fute o frontala sa ramana doar stopurile din loganu tau de *** si probabil ca eu o sa am grila zgariata, luatziva voi ma loganuri de *** o coaja de masina noua ca asa suferitzi voi de masina nou de parca cautatzi totzi virgine.
28 sep 2011, 09:14
-1
Thomas Everywhere
1092 comentarii 842 puncte
frate...nu am nimic, si eu cred ca e o solutie buna SH intr-un fel aparte, dar unii pe aici va dati atat de mari cu niste jafuri din 95,96 etc...tot jafuri raman frate, poti sa ai pe ea 1000 de dotari, e expirata, jaf obosit cu sute de mii de km. Stai linistit ca la o viteza mai mare de 75 km/h nu-ti garanteaza nimeni daca mai ai masina intreaga, mai ales ca e din 96. Pisicutele se fac mai zob decat Loganul, masini de tot *** si romanii isi cumpara deseurile alea la greu, pisicuta, golf 3, si alte cazane. Nu am nimic cu ele, atat isi permite omul, atata cumpara, dar cand va vad ca va dati zmeii soselelor cu ele si le laudati de parca le-ati luat ca noi, mi se face greata. Din punctul meu de vedere tot ce e sub 2000 sunt niste rable obosite, poti sa-i dai si polish, e veche, si Loganul este acum Noua Dacie 1310, dispare 1310 de pe sosele si ii ia locul Logan, dupa cum vezi, peste tot Logan. Singurul motiv pentru ce nu as cumpara aceasta masina ,este ca totul e un Renault, piese scumpe, dupa e schimb pe cele originale din fabrica, piesele noi din magazin nu vor mai tine atatia km, bordul foarte naspa, numai plasticarie, inconfortabil pe bancheta din spate etc...atat platesti, atat ai, in schimb is pierde valoarea repede la vanzare, deja am vazut din 2010 cu 3200 Euro, nou noutz. Dar si cum zisasi cu cu A6-le tau.....m-ai lamurit.
28 sep 2011, 09:40
-4
81 comentarii 81 puncte
scuza-mi abordarea dar cate pisici ai vazut tu lovite din spate la o trecere de pietoni sa aibe indoita podeaua sub scaunele din spate? eu logan care sa isi ia un asemenea sut am vazut. cat despre faptul ca masinile sub anul 2000 sunt varza...gandeste ca majoritatea isi iau masini "obosite" le iau pe cele care la vremea lor costau multi bani ca erau bine facute. exact ca si cum iti vei lua un m5 facut in acest an si vine unul peste 12 ani si spune ca e un jaf. jaf ajunge o masina si in 3 saptamani daca nu ai grija de ea. masinile dupa anii 80 au fost facute sa dureze 400 000 km in conditii normale de exploatare. dar noi, cuprinsi de febra consumatorismului, vrem tot timpul alta noua curata care beculeste mai mult.am vazut datsun din 78 diesel cu 400000km, am vazut fiat ducato din 84 cu 650000km si exemplele pot continua. am un bmw din 95 pentru ca ii apreciez calitatile si nu pentru a ma da mare. il am de 4 ani, i/am schimbat capetele de bara si o pompa de benzina in 50 000km. pentru ce as schimba-o? ca sa nu imi zica unul si altul ca am un jaf?
28 sep 2011, 17:28
0
9 comentarii 7 puncte
Cum se poate ca in Romania poti avea un A6 din '96 inainte sa inveti vorbesti si sa scrii ( in romana, sa nu se inteleaga altceva )? De exprimare si de educatie nici n-are rost sa comentez...
28 sep 2011, 21:26
-2
Syc@
17 comentarii 19 puncte
bine ca stii u ma coiosule innecate ai cu voma
28 sep 2011, 22:41
0
15 comentarii 10 puncte
ma c*c pe logan... la orice ora. cutii de conserve ambulante.
28 sep 2011, 13:33
+5
Nissmodet
85 comentarii 36 puncte
Mai EDIMAX crezi ca ne intereseaza de femeile tale rupte de sex si dastea ,dao dr**u nu mai comenta ca numai minusuri iei nu vezi.!!
29 sep 2011, 11:38
0
2 comentarii 17 puncte
pentru unii dintre noi masinile sunt o pasiune,iar eu gandesc ca o viata am si nu vreau sa o traiesc muncind pentru un stat cu taxe astronomice! si daca esti vreun dealer la dacia te invit sa lasi trompa mai mica,pt mine un om de rand o masina 1.4 90% plastic sunt bani 7000 E!
27 sep 2011, 22:04
+12
46 comentarii 33 puncte
cei mai prosti sunt cei care sunt contra inmatricularii ep bulgaria, aia sunt responsabili de felul in care o ducem, fiindca ei sunt multi si se lasa pacaliti de stat, de jepcarii astia.daca eu imi iau un passat din 2000, 1.8 turbo taxa este 5770 euro. in bulgaria ma costa 600 euro.oare se merita sa platesc 5770 euro taxa de inmatriculare in romania? din partea mea sa ne punem toti masinile pe bulgaria, sa sfidam statul ca nu ne poate bloca pe toti.in bulgaria nu vor interzice ei inmatricularile, o sa scumpeasca putin asigurarile in cazul celor care instraineaza maini sau care au mai multe masini, vor gasii ei o solutie, dar asta nu va muri niciodata, e ca si contrabanda de tigari, in veci nu va muri
27 sep 2011, 22:21
+9
T D R
41 comentarii 119 puncte
Daca ar face ceva cu banii care ii primesc din taxele de prima inmatriculare, daca ar face strazile ca'n Germania, si s-ar vedea investitiile din miile de euro care le cer, as mai intelege. Dar din moment ce jigodiile cer zeci de mii de euro pentru o masina de 2000E...si isi baga banii in buzunar??? Sincer sa se bucure ca exista lege contra crimei ca ma jur ca le taiam gatul ca la porci cu un cutit cu lama tocita.
28 sep 2011, 00:39
+5
Syc@
17 comentarii 19 puncte
Sa isi cumpere lumanari din banii de pe taxe futui in gat de jeguri umane ca daca le ceri sa traiasca cu 800 ron pe luna dupa 2 ore mor de foame.
28 sep 2011, 09:17
+5
T D R
41 comentarii 119 puncte
Sa inteleg ceva....eu ii critic pe "amicii" nostrii de la conducere care jecmanesc si tot eu imi iau minus? :)) tare asta
28 sep 2011, 01:35
+5
160 comentarii 64 puncte
era vorba ca in 2012 revenim la vechea grila de impozitare (aia dinaintea crizei) si cade si taxa de inmatriculare sau cel putin se reduce un pic. poate sunt iar goange inainte de alegeri. si referitor la cele discutate mai sus, am 2 masini achizitionate din germania, inmatriculate pe romania, second hand bineinteles, si nu se compara cu vreo masina de productie romaneasca, poate sa zica orice dealer dacia ce vrea.... :-D
27 sep 2011, 22:45
+5
48 comentarii 53 puncte
Degeaba... Am vazut un anunt pe net... "Inm. BG + Rezidenta 5 ani = 600€" Ce poate sa faca statul BG si RO in acest caz?
27 sep 2011, 23:12
0
ROPO
57 comentarii 25 puncte
nu am nimic cu inmatricularea pe bulgaria ,dar ar trebui facut ceva cu asigurarile, eu ce vina am ca ma loveste un dobitoc cu nr de bulgaria?
28 sep 2011, 04:16
0
Syc@
17 comentarii 19 puncte
Da sarmanu ala de neamt daca vine in ro in concediu cu masina si il loveste un dobitoc de romania ce vina are?
28 sep 2011, 09:19
+2
9 comentarii 7 puncte
Neamtul a venit in romania, unde predomina dobitocii si masinile de romania. Are mai multe sanse sa se loveasca cu unul de romania decat daca era in germania. Ropo n-a plecat in bulgaria ca sa-l loveasca un bulgar dobitoc. A stat la locul lui, dobitocul a venit cu bulgaria la el ;)
29 sep 2011, 00:09
+1
17 comentarii 1 puncte
Eu ma intreb ce o sa faceti cand nu mai raman nci Golf-uri 3 si nici BMW-uri ieftine in Germania??? In rest puteti sa le inmatriculati unde vreti din partea mea :::))) Apropo...pentru proaspatul posesor de permis de mai sus...de ce frate numai Golf 4TDI e masina in viziunea ta? Pentru un proaspat posesor de carnet ce are un Fiat Punto 1.2 benzina 80cp??? E euro4 (dupa 2001) si are taxa mica...si costa tot vreo 2000EUR, si ai sa fii surprins ca in Germania au casa care face sute de mii de euro si nu le e jena sa mearga cu ea zilnic...dar astea sunt deja discutii care nu le digera baietii astia de pe-aici cu Iphoane 4, masini de BG si hartii putine si marunte in buzunar ....
28 sep 2011, 10:25
-3
hashu_1985
51 comentarii -26 puncte
:))) ....tare de tot comentariul tau. BINE BINE ... :)))
28 sep 2011, 13:56
-2
lexick
135 comentarii 203 puncte
Bai tu esti normal? Fiar Punto 1.2 ....no comment.
28 sep 2011, 14:01
+3
miga
166 comentarii 37 puncte
bai frate numai nebuni !!!! mai aveai un pic si il indreptai spre a-si procura o caruta pe cel dinainte care vrea sa isi ia si el o masina f.buna pt.cerintele si statutul lui. stau si ma intreb cu se poate compara un vw golf cu un fiat punto.....fereasca D-zeu k dak prostia ar durea unii ar sta numai prin spitale
29 sep 2011, 01:25
+1
hashu_1985
51 comentarii -26 puncte
Nu-i problema fratzioare...luati-v a voi masini pe care nu vi-le permiteti, inscrieti-le pe "insulele cicky-cicky" ...si sa va dea statul la MUMU ca asa va trebuie, stati si va uitati la ele in spatele blocului.
29 sep 2011, 09:20
0
46 comentarii 33 puncte
prietene nu e vb de casa de sute de mii de euro si masini ieftine si practice vazute ca masini de unica folosinta. golfurile 3 sau pisicile 316 de bulgaria, alea sunt niste mizerii, dar un 525 tds sau un 530 de prin 97 98 99 sau alte masini cu motoare incadrate la euro 2 la noi in tara au niste taxe de inmatriculare astronomice, pt passat din 98 motor 1.8 turbo, 150 cai, taxa este 3700, nu mi se pare rezonabil ca pt o masina cu climatronic, piele, abs, esp geamuri electrice, masina solida, sigura sa platesc de 2 ori valoarea ei, dau 3700 pe taxa si inca 2000 pe masina, statul la banii astia imi da alternativa dacia, sau ceva mizerii de chevrolet sau de fiat, ceva rahaturi. nemtii isi permit sa aiba o masina ieftina, fiindca unde vei gasi o masina ieftina gen fiatul tau, sigur o sa mai gasesti si o masian decenta, gen Vw, skoda, audi, opel, bmw. eu roman aarat, nu imi permit sa am 2 masini, vreau una si buna, si sunt prea sarac sa dau 5000 euro pe un ***** de dacie noua, care are abs doar fiindca e obligatoriu si care nu are nici o dotare, si care in caz de accident ma va proteja la fel de mult ca un prezervativ. nu nu nu. eu prefer o masina mai veche, dar cu mai multe dotari, cu un motor mai puternic, si care stiu ca o fost proiectta sa fie mai buna ca celelalte dinaintea ei. masinile nemtesti de prin 98 incoace tot ce era model nou prin 97 au in structura sasiului sudura cu laser, asta nu veti gasi la masinile ieftinecare sunt luate ca si alternative la cele putin mai vechi. acuma fecare cu cat il duce mintea, dar eu prefer o masina mai veche solida in locul unei conserve de tabla precum este un fiat, sau un chevrolet sau un logan saumai stiu eu ce coteturi se vand la bani putini. cine circula mult si a vazut cum arata un accident grav de circulatie imi va da dreptate cu privire al o masina mai veche dar solida, la urma urmei cine e curios ca un golf 4 e din 99 si ca un logan e din 2011, dupa un drum de 300 km tot ala din golf va fi mai relaxat
28 sep 2011, 11:01
+4
36 comentarii 37 puncte
Tu esti din cei care cred ca masina cu tabla tare protejeaza mai bine persoanele din masina. Te inseli amarnic. Si da, siguranta pasiva e mai buna in Logan decat intr-un Passat din '98. Doar daca Passatul este f bine intretinut, desi nu cred ca este, at poate sa fie mai bun nemtalaul la siguranta activa.
28 sep 2011, 12:02
-3
51 comentarii 45 puncte
sa mor eu daca te sinucizi, iti cumpar eu un logan nou nout, si un pasat din '98 si le facem teste de impact sa scapam de tine, gandeste inainte sa vorbesti sincer. daca tu ai mers doar cu logan, atunci te inteleg. vorbesti doar sa postezi.
28 sep 2011, 20:54
+1
17 comentarii 1 puncte
Eu nu am fiat prietene...am si am avut masini cu mult peste 200CP dar la toate am platit taxa...nu ca am vrut eu, ci pentru ca pe vremea cand am inceput sa-mi iau masini din Germania era cu vama (pre 2007 cand nu eram in UE) apoi am platit ca asa mi se pare normal...sa platesti ( ca asa fac si italienii care dau cate 1/2/3 mii de eur pe an; si nemtii care dau 4/5/6 sute de eur pean, si olandezii care dau 5 mii de eur cand cumapara o masina noua diese spre ex.). iti explic ceva...de ce crezi ca passat-ul de care vb. tu a fost 2000eur fata de 3500eur unul din 2001 cu un an mai nou ??? ca unul e euro2 si altul euro4...nimeni nu-ti spune ce sa-ti cumperi...dar daca nu iti permiti un passat euro 4 ia-ti Golf, daca nu-ti permiti Golf ia-ti Polo...sau ia-ti masina italiana in loc de Germana...s.a.m.d. ca asa e viata nu trebuie toti sa conducem VW/BMW etc... si oricat ai lauda tu un passat din 2000 crede-ma ca sunt inginer auto nu un agiamiu...nu au inventat nemtii nimic in materie de sudura in anii 2000...japonezii pot face masini fara gram de sudura pe ele..numai cu adezivi compoziti pot face o masina de la A la Z, si exemplele pot continua (apropo am masina nemteasca, sa nu crezi ca am ceva cu ele) LOL
28 sep 2011, 11:15
-2
501 comentarii 1117 puncte
Una e taxa de inmatriculare si alta e impozitul de care vorbesti tu la italieni nemti si alti prieteni d'ai tai ! Nu zic ca nu e normal sa platesti taxe(impozit etc.) dar la noi cand e de dat un ban nu stiu cum se face ca sumele seamana cu cele de afara doar salariile sunt de cateva ori mai mici...
28 sep 2011, 13:02
+1
RaTzOi
83 comentarii 135 puncte
Eu am un hyundai coupe 2.0 din 97, am fost sa platesc taxa si era 102 mil. cum sa dau statului roman banii astia? pentru ce? am dat pe masina 1500 euro. eu muncesc numai pt stat?!.
28 sep 2011, 11:23
+1
T D R
41 comentarii 119 puncte
In viziunea lor probabil ca da....dar inca nu i-a trezit nimeni la realitate....
28 sep 2011, 22:41
0
4 comentarii 1 puncte
EU SUNT SI MAI DISTRUS.AM UN FOCUS 2005 2,0L CUMPARAT NOU DIN STATE.A COSTAT 8900 DOLARI.L-AM ADUS CU GANDUL DE AL INMATRICULA.IN 2005 TAXA VAMALA PT AUTO DIN AFARA EU ERA 30% LA CARE SE ADAUGA ACCIZE(IN CAZUL MEU INCA 10%) DUPA CARE ADAUGAM SI TVA.LA PRIMUL CALCUL TREBUIA SA PLATESC 11200 EURO.APOI TAXA VAMALA A FOST REDUSA LA 10% DAR A APARUT TAXA DE INMATRICULARE.ACUM 1 AN AM CALCULAT IAR TAXELE PE CARE TREBUIE SA LE PLATESC CA SA INMATRICULEZ MASINA IN RO.ERAU UNDEVA PE LA 7500 EURO.RETINETI E FORD FOCUS CU DOTARI SUMARE.IN LOC SA PLATESC 7500 EURO STATULUI MU=ST ROMAN ,MI-AM CUMPARAT ALTA MASINA TOT DIN 2005 CU DOTARI INFINIT MAI MULTE CU...6500 EURO,INMATRICULATA IN RO.DUPA EXACT 6 LUNI M-A LOVIT UNUL CU MASINA DIN BULGARIA SI INCA STAU CU EA LOVITA PT CA ASIGURARE SE MISCA FOARTE GREU.DATI-MI SI VOI UN SFAT,CUI SA-I RUP CAPUL SI MAINILE SI PICIOARELE........
12 oct 2011, 15:19
0
15 comentarii 10 puncte
Ca si concluzie, treaba sta in felul urmator (dupa mine): 1. nu sunt de acord cu taxele astea enorme si absurde, pentru ca orice taxa trebuie raportata la nivelul de castig mediu intr-o tara, asa se intampla peste tot in lume. 2. Daca nu iti permiti o masina cu motor mare, ia-ti una cu motor mic. Problema cu astea e ca la noi pe drumuri e un adevarat risc si oboseala sa ai o astfel de masina (am pornit cu un Fiesta 1.2) pentru ca nu poti depasi repede si stim toti cat e de importanta acceleratia pe strazile din RO. Era sa mor de cateva ori din cauza asta, si ma asigurasem temeinic inainte. Daca am avea autostrazi, nu ar fi mare problema sa avem motoare mai mici sau mai slabe. Banii sunt problema. Spunea ceva ministrul mediului ca ar introduce o taxa pt toata lumea in functie de cat polueaza fiecare masina in parte, nu dupa categorii. Asta ar fi cea mai corecta varianta(dupa mine). De acord? Restul e cam cancan, pt ca exista si alte solutii la treaba cu asigurarile neplatite si cu infractiunile in afara de a discrimina pe unii fata de altii.
28 sep 2011, 13:44
0
hashu_1985
51 comentarii -26 puncte
Aveti dreptate oarecum si cei cu masini inmatriculate in Bulgarika,e logic ca daca statul roman punea taxa unica de inmatriculare in valoare de 7-800e,iar impozitele mari sa fie mutate peste 3000cmc...90% din voi nu se mai complicau in nici un fel cu inscrisu la bulgari. Dar avem nesansa sa fim condusi de o adunatura de idioti incapabili care in loc sa gaseasca solutii pt a iesii din kktul asta financiar in care am intrat cu totii ...fac tot felul de artificii imbecile care nu rezolva nici o problema de nici un fel. Nici cu inscrisul la bulgari "intr-o veselie" nu e OK,eu cand am avut o tamponare cu masina de BG abea,abea am gasit un service dispus sa-mi repare masina cu asigurarea de acolo,asta in contextul in care il cunosteam pe patron si si-a facut "mila" de mine fiind perfect constient ca-si va vedea banii la anu'-asteapta. In alta ordine de idei nu impozitul ar trebuii sa fie mare,ci o eventula taxa de drum cum e rovigneta asa sa fie si o taxa de drum/oras - bani care sa intre in visteria primariilor special pt intretinerea drumurilor si acolo sa "arda" tare si sa se faca diferentierea la capacitate cilindrica si norme de poloare.Asa eu daca am o masina de 5000cmc,stric de hobby si o tin in garaj si ies de 4ori pe an cu ea...pt ce sa platesc impozit 1500e/an? Cand o scot pe strada platesc taxa aia de care ziceam mai sus,taxa pe fitze ...pe 1zi,2,o saptamana,o luna,un an...cat ma tine buzunarul.
28 sep 2011, 13:50
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare