"o crestere de putere modesta pentru motorizarile V8 de 4.2 litri - atat pentru motorul pe benzina (+18 CP), cat si pentru propulsorul diesel (+40 CP)" stiu ca exteriorul arata destul de bine, dar sa fim seriosi, 18 cai, cam putin, nu?au mai pus si mare pe capacul la motor"HOFELE" zici ca se ascunde un kompresor ca la abt..
"+ ecu upgrade inca vro 80 de cai linistiti"
presupun ca te referi la reflash/remap etc, nu scoti 80 de cai din 4,2-u ala aspirat.
Am dat acu o cautare rapida si majoritatea firmelor iti dau 15-30 cp max. din flash
si sincer si de aia 20cp din filtru ma cam indoiesc
Sunt foarte curios ce cunostinte de mecanica ai tu . Esti inginer mecanic , sau macar ai o anumita legatura in acest domeniu, sau esti un sofer de zi cu zi ce se da interesant ? ? ? Explica-mi si mie ce rol are filtrul de aer si cum iti poate da el 20+ cai putere. Lafel si cu evacuarea , ce rol are ea si cum iti poate marii puterea cu 20-30+ cai putere. Prietene cei ce au lucrat la aceasta masina ( partea de mecanica ) au stiut exact de ce au marit doar cu 18 cai putrea la benzinar si 40 cai la diesel . Te asigur ca echipa care a facut modificarile lucreaza ZILNIC cu masini si au habar cu ce se mananca mecanica. Astept raspunsul tau la ce te-am intrebat mai sus , cum un filtru de aer iti creste puterea cu 20 CP si mai ales de unde il cumperi ca sa ne luam si noi.:)).
Ca sa obtii o crestere de putere semnificativa se modifica evacuarea+soft+admis ia( nu filtru de aer:)) ).
Oricum cei care s-au ocupat de masina asta au stiut ei de ce cresc puterea cu doar atat.
Masina asta, stock, te face sa-ti rupi gatul ! Trebuie sa fii foare atent cand ii faci vreo modicare, ca risti sa strici farmecul. Cei de la Hofele au reusit sa o faca mai frumoasa, si au pastrat si liniile originale !
sunt 2 limuzine frumoase si tunate pe pagina asta :Audi A8 de fata si BMW Nr7s amandoua foarte frumos lucrate!singura diferenta fiind motorizarea una e aspirata cealalta turbata:))