Cauciucurile second-hand de iarna: trebuie sa treaca testul monedei de 5 bani Ghidul soferului 27 Octombrie Cauciucurile second-hand de iarna: trebuie sa treaca testul monedei de 5 bani
Toate comentariile (38):
36 comentarii 123 puncte
n-avem nici macar 5 bani sa testam, d-apoi roti noi-noute de iarna :)))
27 oct 2011, 18:05
+31
bogdan1305
92 comentarii 427 puncte
bagam 5 litri de benzina, economisim cate 1 ban si de aici rezulta aceasta uluitoare moneda de 5 bani :))
27 oct 2011, 18:17
+16
dungatu
22 comentarii 67 puncte
Foarte bun aces topic dar cam tarziu s-a pus(lati afisat)....multi si-au luat anvelope de iarna si...nus chiar asa de stralucite. Eu fiind unul dintre ei...Le-am luat mam dus la le montez si am pus "rigla" aia speciala pe ele si am vazut ca au 3mm dar asta e faptul este consumat deacuma stiu cum sa fac. Tin MONEDA cu mine Like
27 oct 2011, 18:23
+27
Csl
329 comentarii 346 puncte
Atentie rigla aceea speciala se foloseste pt a masura adancimea de la martorul de uzura!!Nu oriunde vrei pe anvelopa..pt ca pot exista anvelope cu profil special,``santurile` ` mai adanci si sa fie uzate in proportie de 90% daca nu se foloseste procedura corecta dai banii degeaba.
27 oct 2011, 19:09
+15
75 comentarii 96 puncte
Articolul e bun dar nu sunt de acord cu o chestie.... am anvelope noi de iarna din decembrie 2007 de ce anul acesta sa nu le mai montez? adica ce are? au fost tinute intr-un loc ferit de soare (temp avea intre 8 si 19 grade celsius) is la fel de moi.... testul cu 5bani l-au trecut.... parerea mea e ca un set de anvelope calumea te poate tine si pana pe la 8 ani nu doar 5... nu merita sa dai 1000de RON la fiecare 4-5 ani cand rulezi cu anvelopele numai 3 luni pe an.
27 oct 2011, 18:32
+16
12 comentarii 32 puncte
Daca este cauciucul vechi se intareste. Iarna trecuta ma grabeam si am luat cauciucuri cu carne pe ele (uzura maxim 15%) dar din 2004! Acelasi principiu, ca daca are carne si pastrat cum trebuie merge foarte bine. Eram cu sania la munte! In Bucuresti am franat de la 110 km/h ca a iesit un caine in fata, pe asfalt uscat dar foarte rece si cred ca am alunecat 200 de metrii linistit.... Si nu am logan, am Vectra din 2008 cu abs si restu. Am ajuns la concluzia ca daca nu am bani de cauciucuri noi, iarna iau de maxim 2 ani vechime si le schimb la 2 ani...
28 oct 2011, 09:13
+14
75 comentarii 96 puncte
sa vad ce va fi la anu ca acuma e doar al 5-lea an cu ele... daca voi avea probleme majore le voi schimba, daca nu le tin pana se mai duce din carne.
28 oct 2011, 13:45
0
6 comentarii 10 puncte
Drum serpuit in rampa, acces la o cabana de revelion. Zapada cat cuprinde. VW Golf cu anvelope de iarna, vechime anvelope 6 ani, profil aprox 6mm, foarte putin uzate. M-am chinuit sa urc, se invarteau in gol rotile, in doua locuri am dat cu spatele si am incercat din nou. Un prieten, cu anevelope de 2 ani, profil similar ca uzura, a urcat fara probleme. Deci m-am convins ca dupa 4-5 ani isi schimba proprietatile si pierd din eficienta.
28 oct 2011, 09:44
+12
8 comentarii 18 puncte
Nu mi-o lua in nume de rau dar ce te asteptai ca daca ai cauciucuri de iarna(la "zapada cat cuprinde") sa se transforme masina in 4x4.Eu am niste cauciucuri din 2004 dar in 4 ierni de cand merg eu cu ele nu am ramas decat o data intepenit si asta in niste conditii mai speciale.Ce-i drept cand am fost pus in situatia ta(urcam spre 3 brazi) am fost nevoit sa-i pun lanturile , dar am continuat drumul.
02 nov 2011, 08:52
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
8 comentarii 40 puncte
articolul asta i`a terminat pe vanzatorii tepari =))
27 oct 2011, 18:40
+33
Old School
226 comentarii 413 puncte
Bun articolul dar...daca un cauciuc de iarna ar avea 5-6 mm pretul ar fi mai mare, de unde deducem ca suntem prea saraci sa ne cumparam cauciucuri noi sau SH de 7mm. Hai sa fim seriosi cine isi vinde cauciucurile de 6mm de firma cu 60-100 ron, cand ele de noi costa aprox. 300 ron bucata? Referitor la schimbarea cauciucurilor la 4 ani : De ce producatori de anvelope nu le fac sa reziste mai mult, ci prefera sa cumparam noi repede altele sa le facem buzunarul gros. Vorba aia "Masina este veche dupa 5 ani, cauciucurile dupa 4, iar noi oameni dupa 40 ani putem muri ca oricum suntem prea ramoliti pentru societatea din ziua de azi...
27 oct 2011, 19:13
+6
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
minciu
34 comentarii 5 puncte
daca nu esti atent oricum faci accident ...
27 oct 2011, 23:44
0
107 comentarii 93 puncte
pai trebuie sa aiba 5 mm cel putin peste semnul de uzura....daca,compar i o anvelopa noua cu una sh cea sh este sub jumatate ,,in carne''...trebuie sa cauti bine cand alegi o anvelopa sh,si multe chiar daca sunt acelasi tip sunt desperecheate si au uzuri prea diferite,macar sa fie apropiate...
28 oct 2011, 02:03
0
1 comentarii 0 puncte
Din primavara anului acesta caut anvelope de iarna second hand si degeaba.Majoritatea sunt coapte,uzate peste masura si foarte vechi.Am gasit si ceva mai bune,e adevarat,dar pretul de 150 lei eu zic ca e exagerat.Asa ca mi-am luat din magazin 4 bucati Michelin alpin A3 la 275 lei/bucata.Cred ca n-o sa tina masina cat anvelopele.Mai ganditi-va.
28 oct 2011, 13:31
0
129 comentarii 90 puncte
asta cu 5 bani in orice buzunar nu e buna, romanii umbla numai cu hartii mari, am vazut eu la cumparaturi, multi nu au nici macar 50 de bani in buzunar, ce sa mai zic de 5
28 oct 2011, 16:06
0
47 comentarii 42 puncte
am pe masina anvelope sh Michelin din 2003 , anul trecut si eu am fost in grijorat de vechime , dar cand a venit zapada am scapat de griji, masina sa comportat excelent nunumai in oras ci si in zona de deal . o alta concluzie mai bine sh de firma decat noi ieftine(de plastic) sau exagerat de moi si se duc intr-o iarna . e cineva de acord cu mine ?
28 oct 2011, 21:29
-1
3 comentarii 10 puncte
Ii dau dreptate lui Ionut.Si eu am anvelope Dunlop SP winter sport M2 din 2004 profil 5mm si s-au comportat exceptional la munte.Am ajuns cu masina unde nu credeam ca pot ajunge.(nu dau vina doar pe anvelope,experienta soferului face diferenta pe timp de iarna)Traiasca Dunlop!
31 oct 2011, 12:34
0
9 comentarii 4 puncte
Traiasca Dunlop sp winter. Si eu am din 2005 pe masina si se comporta bine cu ele.
02 nov 2011, 14:37
0
343 comentarii 52 puncte
Ideea este ca multi tepari care vand SH spun ca ele noi au 5-6 mm , desi nu este asa , iar alea care le vand au peste 4-5 ani si peste 30.000 km . In 300 - 400 km nici tepii nu se consuma de pe ele . Cauciucurile care au sub 5 mm de la reper deja trebuiesc date la resapat , nu vandute cu 60-80 ron / bucata !
01 nov 2011, 13:51
0
2 comentarii 0 puncte
Conteaza si calitatea cauciucului. Iarna trecuta am avut niste cauciucuri Continental de 6 ani si 3 mm in carne si s-au comportat excelent. Pe alta masina am avut cauciucuri resapate de 2 ani si 4-5 mm in carne care nu s-au comportat asa bine si sunt si crapate. Am vazut la cineva cauciucuri de 10 ani si inca mai mergeau fara probleme. In primul rand conteaza calitatea.
01 nov 2011, 16:23
0
3 comentarii -11 puncte
Cu 4 ani vechime astea sunt povesti.Cei de la Michelin au castigat in instanta un proces in Anglia pentru niste anvelope de iarna Michelin Pilot Alpin care aveau 10 ani vechime si sa demonstrat ca nu din cauza acelor anvelope s-a intamplat accidentul ele fiind si dupa 10 ani in aceeasi stare buna pe care o aveau la inceput.Asa ca mai conteaza si calitatea si cum pastrezi cauciucul nu numai sa dai bani o data la 4-5 ani si sa le arunci ca noi ca sunt vechi ca doar nu le folosim mai mult de 3-4 luni pe an.
01 nov 2011, 17:49
0
9 comentarii -3 puncte
nu au fost pastrate cum trebuie cred eu .
02 nov 2011, 04:22
0
9 comentarii -3 puncte
eu am cumparat 4 cauciucuri noi de iarna -chinezarii si sunt extrem de miltumit,am urcat unde altele nu cred ca ar fi urcat. binenteles ca acum astept sa mai treaca anii si dupa o sa va tin la curent,am decat o iarna cu ele tin sa mentionez asta.masura este 205-55-16 si pt moment sunt fff.mandru de ele
02 nov 2011, 04:32
0
9 comentarii 4 puncte
Am cauciucuri continental de iarna doua la fel pe spate, doar ca unu e facut in 2004 altul in 2000. Au santurile mai adanci de 5 mm si nu prezinta semene de imbatranire, iar cauciucurile sunt moi la fel ca si cauciucurile noi noute de pe fata care sunt facute in 2011. pe spate nu conteaza deoarece tractiunea este pe fata. eu zic ca nu conteaza vechimea anvelopelor
02 nov 2011, 14:41
0
9 comentarii -3 puncte
salut ya 9 gashka----- cel mai important ,zic eu ca cele de pe fata sunt noi si mai ales ca sunt continental, oricum te sfatuiesc ca daca nu reusesti sa il schimbi pe cel din 2000 cu altul de acelasi profil sa le schimbi pe ambele cu altele cel putin din 2004.eu am avut 2 uzate un pic mai mult decat cele de pe spate ale tale si intr-o curba nu mare m-a intors cu fata unde-mi era spatele.se considera ca un cauciuc de iarna este cam de aruncat cand a ajuns la 3-4 mm cam cum ar fi unul de vara cu santuri de 1-2 mm.in plus cauciucurile winter cand sunt vechi rau isi pierd anumite calitati si proprietati.sper ca am reusit sa-ti fiu macar un pic de ajutor.salutare
02 nov 2011, 20:09
0
9 comentarii -3 puncte
si totusi ca sa te linistesc iti spun ca am facut cu 4 continental de vara 124000km deci ca marca sunt super-mega-giga-ok
02 nov 2011, 20:12
-3
2 comentarii 2 puncte
veau sa fac o precizare apropo de cauciucuri in romania vanzatori de anvelope sh sunt hoti eu stau in belgia si am fost o fuga pe acasa in romania si o anvelopa a trebuit sa o schimb si nu am gasit mai ieftina de 150ron adica in euro era vreo 40euro si in belgia le cumpar cu 20 euro deci rusine sa le fie ca isi bat joc de cetateni
04 nov 2011, 13:44
+2
49 comentarii -45 puncte
anvelopele mai echi de 5 ani ar trebui ARuncate!!! nu mai prezinta nicio garantzie( ruperea insertziei de metal din banda de rulare...aparitzia porilor in anvelope...etc)...si faza cu anvelopele resapate?....vai de capu lu ala...sa mearga linistit pe drum sa se trezeasca fara banda de rulare...explozie..b olfe..+ k carcasele anvelopelor pot data dinaintea ziua noastra de nastere.....:))..mai bn second hand de 3-4 ani max!!! dak nu shi marci de anvelope noi mai slabutze: tigar/maxiss/nankang ...etc..k is anvelope noi ...nu o sa faci aceeashi km ca shi cu alte marci renumite...dar sunt NOI nu sunt resapate!!..+ k cu garantzia ce rezolvi?...itzi da garantzie 5 ani shi tu faci 15.000km sa daca apare o rplema dureaza 3-6 luni pana la finalizarea experizei....asha k
06 nov 2011, 01:05
0
33 comentarii 12 puncte
Vi se pare OK ca la Baumax se vand anvelope NOI produse in 2009 ? Iar la Carrefour (parca Navigator 1) din 2010 ....
11 nov 2011, 11:45
0
5 comentarii 7 puncte
Normal ca nu, dar oamenii vor sa-si vinda marfa, oricum la orice producator ramin cauciucuri pe stoc in fiecare iarna iar datoria noastra este sa stim ce cumparam inainte de a intra in magazin
12 nov 2011, 21:55
0
16 comentarii 1 puncte
Am cumparat anvelope noi de iarna si au profil de 6.5mm... Nu este nimic batut in cuie ca ar trebui sa aibe x mm. In cazul meu sa inteleg ca iarna viitoare voi cumpara altele? Nu exista criteriu FIX care sa defineasca uzura iremediabila a unei anvelope. Poti gasi anvelope de 3-4 ani vechime care sa fie intr-o stare perfecta daca au fost depozitate corect, iar ca uzura poti folosi anvelope de 3-4mm care sa-si faca foarte bine treaba insa poti gasi si anvelope de 2 ani cu profil de 5mm care sa fie rascoapte.
05 dec 2011, 12:41
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare