Exact :)! In plus este o masina cu care te poti inscrie si la liniute si la "concursuri de frumusete", un echilibru perfect zic eu.
Bravo lor !
Singurele lucruri pe care ar trebui sa le schimbe ar fi vitezometrul si mai ales turometrul, e pacat ca masina sa atinga 11.000 rpm si sa nu vezi asta pe turometru :P
In orice caz, respect pentru munca depusa, probabil ca si pretul e pe masura, dar merita !
Adevarul ca un logan stock e mai bun ca unul modificat ptr a fi mai bun,esti mai prost ca vecinii tai cu animalele inmatriculate in Bulgarie,Se vede clar ca mergi cu R.A.T.B`ul.
nu colegu merg cu o astra g care oricum este mai buna decat rasurile voastre de masini si a costat cand am cumparat-o mai mult decat loganul mult visat de romani cu tot cu tuning.apropo las-o moale cu jignirile ca dai dovada de carutas
Asta e facuta sa satisfaca demonul din noi pe autostrada :X
Nicidecum sa fie masina de toata ziua ... urca vitezometru zici ca e defect :X Ador asta :X
:)) esti tare alindbl. da, chiar si pe criza care le distruge tara uite ce iese din mana lor, bravo!!!mi-ar placea si mie sa lucrez la asa ceva, dar din pacate in romanica noastra nu sunt prea multe locuri de munca pentru ingineri mecanici:(
Nu incurca varza cu capra.
Pe octavia, cutia secventiala e de tip dublu ambreiaj, numita DSG de cater VAG.
Cutia respectiva nu are pedala de ambreiaj. Are 2 ambreiaje controlate electrohidraulic.
Aici, e total diferit. E o cutie normala, cu 3 mari diferente: are dinti drepti, nu are sincroane, si majoritatea au un mecanism de schimbare secvential, aproximativ cum e cutia de viteze la motociclete, ca sa iti faci o idee.
Vlad_strumph, nu induce oamenii in eroare.
Ambreiajul se foloseste enorm la acest tip de cutii. Stii tu ceva, dar nu stii tot.
Cand schimbi din inferioara in superioara la aceste cutii, intradevar, nu folosesti ambreiajul.
Dar daca schimbi din superioara in inferioara fara ambreiaj, poti sa iti iei adio de la cutie.
Aici se foloseste tehnica dublu ambreiaj, si tehnica varf calcai.
De retinut, la acest tip de cutii, daca schimbi vitezele ca la o masina normala, faci praf cutia in mai putin de 1km.
Deoarece, aceste cutii au dintii drepti, si nu au sincroane.
Singurul avantaj la aceste cutii e schimbul de viteze extrem de rapid, plus ca 99% din ele au mecanism secvential de schimbare =>>nu prea poti gresi.
DEZAVANTAJE: (mai ales pt strada)
Zgomot infernal. Inchipuie-ti cum suna o dacia 1300, cand mergea in marsarier. Ei bine, dacia suna asa fiind ca avea dinti drepti la pinioanele de la marsarier.
Gandeste-te acum, sa mergi toata ziua cu un asa zgomot, doar ca mult mai tare. Mai baga ia in calcul si la dacia, nu ii dadeau mai mult de 3000 rpm in marsarier.
ALt dezavantaj e schimbarea de viteze, daca tu stapanesti la perfectie tehnicile dublu ambreiaj si varf calcai, schimbi cutiile mai des decat sosetele.
La masinile de curse, aceste lucruri sunt nesemnificative comparativ cu avantajele, dar pt strada sunt dezavantaje enorme.
Sper ca ai inteles.
un mare WOOOOOOOOOOOOOOOW... dar din ce am vazut este modelul MR...din cate stiu are 400cp stock...dak am gresit corectati.ma...eu asa stiu...Reusite modele de EVO VIII IX X...parerea mea...
04 nov 2011, 14:37
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
a vrut sa scrie culbutori hidraulici poate:)))
si supapele normale nu au camasi,dar aici.....este altceva:)))
4g63 legenda ca si motor.
am stiut eu ce sa aleg:)))))
Tachetii sunt hidraulici sau mecanici,iar supapele toate au ghiduri nu camasi.Revin cu intrebarea...cine scrie aceste articole?D`aia este plin netul de "cunoscatori",ca citesc si baga la cap toate ineptiile scrise pe divesre siteuri de catre alti "cunoscatori".
Bun articol, dar mare incult in ale tehnicii e cel ce a scris.
In veci valvele nu o sa aiba camasi. Au ghiduri.
Arcuri hidraulice. Chiar vreau sa vad cum arata un arc hidraulic.
Oricum, cel mai probabil se referea la tacheti.
La 99% din masini, valvele au arcuri pt a fi actionate si pt a reveni. Nu vorbim de Formula 1 sau de valve desmodromice.
Oare "inteligentul" care a scris articolul, stie ce e ala beriliu ?
De cand sunt, nu am auzit sa se foloseasca beriliu la motoare.
In schimb, se foloseste un aliaj numit cupru-beriliu, fiind ca are anumite avantaje, printre care faptul ca e neferos, dur, si cel mai important, nu genereaza scantei. Are intre 0.5 si 3% beriliu in compoziti, si se foloseste la arcuri (in domeniul auto). Si e cam rar folosit, dat fiind ca e un metal rar si f scump. De obicei, pt ghiduri, in aproape toate cazurile se foloseste bronz.
Blocul motor e construit de la zero, in nici un caz nu e un bloc standard de 4g63.
Motorul acesta are culbutori hidraulici cu role, si tachetii sunt tot hidraulici. Probabil ca i-a schimbat cu unii mecanici.
Masina poate fi folosita ca masina de zi cu zi, dar nu prea cred ca face acest lucru.
Masinile de curse si de raliu sunt incredibil de dificil de condus. Iar masina asta are destule componente de masina de curse.
E un adevarat chin sa folosesti o cutie de viteze cu craboti (adica cu dinti drepti, si fara sincroane) pe o masina de zi cu zi.
IN fine, felicitari posesorului, are o masina superba.
Iar pt cel ce scrie articole, sa puna dracului mana pe o carte si sa se documenteze in domeniu, ca scoate niste perle de zici ca nu ii adevarat.
Cum zice si GTA, e plin netul de prosti care i-au sfaturile altor prosti de bune.
De la mine ai 1000+ pentru rabdarea de care ai dat dovada pentru a face putina lumina in mintile intunecate de catre dezinformarea noastra cea de toate zilele.Si da,ai dreptate,este imposibil sa te bati cu prostul...te coboara la nivelul lui si te bate cu experienta dar cel mai important este ca-si gaseste instantaneu sustinatori si simpatizanti.