Cu atata se mai lauda si miticii in ziua de azi ,traficul din Bucuresti si ca ii mananca sobolanii.
Eu zic ca bucuresteanul o sa aibe un consum de 50 de litrii ca el traieste in cel mai aglomerat,interesant ,cautat si iubit oras de pe Tera.:))
08 nov 2011, 13:04
-3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
E hibrid, cand sta blocat in trafic nu consuma nimic. Si daca va consuma de 2 ori mai mult, tot e incredibil cu 1,8l/100km. Ar fi super tare daca toti bucurestenii ar merge cu asa masini cool, noi, VW.....
si problema ar fi....care? ca nu inteleg. Sincer iti spun daca as avea o conditie care sa mi permita sa il cumpar, nu as sta pe ganduri. M as plimba cu ea in timpul saptamanii si as tine ceva rau si cu multi cai pt weeknd. Smecheria nu e sa mergi cu un cayenne 3.6 toata saptmana in oras la consum, ci cum un 911 turbo sambata si duminica la distractie;)
pai se vede ca esti lipsit de logica. daca iti iei hybrid inseamna ca iti pasa de mediu inconjurator. Tu vrei si 911 care polueaza, exact cum e vorba aia : unde scuipi acolo nu lingi, la tine tocmai s-a produs paradoxul
Esti dobitoc. Era vorba ca una e sa mergi cu un cayenne toata saptamana "ca sa fii jmeker" si sa bagi benzina in ea cat cuprinde, si alta, mult mai inteligenta sa mergi cu o masina economica in timpul serviciului iar intr-un sfarsit de saptamana, sau cand ai timp liber (asta in cazul in care muncesti, dar tu nu cred ca stii ce e aia munca) si efectiv sa te distrezi, sa te bucuri de ceea ce poate o masina in genul unui 911. Poate am spus prea multe pentru tine si iti va lua foarte mult timp sa intelegi. E posibil sa ajungi chiar la pensie pana cand vei cuprinde conceptul asta cu mintea. Am sa fac si un rezumat. O masina puternica e facuta in principiu sa fie exploatata in totalitatea ei, nu in traficul din bucuresti, oricare ar fi ala. Asadar, cum sta ghertzoiu cu x5-ul la semafor, la fel sta si omu de rand cu dacia iar ala cu 500 caluti poate ajunge acasa cu 5 minute mai devreme decat ala cu dacia si sub 0,1% din aia care au porsche in romania au fost capabili sa foloseasca masina aia in totalitatea capacitatilor ei. Si mai pe scurt,... o masina economica, un hibrid este gandit sa te duca din a in b cu cel mai mic consum posibil, o masina sport este gandita sa te duca din a in b, fie cel mai repede cu putinta, fie cel mai distractiv cu putinta. Asadar, in timpul saptamanii, economie, in weekend, distractie. Ai priceput ideea celui dinaintea ta?
in pararea ta, care-i limba te materna om ?:) masina arata chiar bine pretentiosilor, mai ales in comparatie cu alte treburi electrice/hibride. nu inteleg care-i rolul capacelor alea de pe roti, arta ciudat cu ele da probabil se pot scoate
chiar este greu sa v'a ganditi si la faptul ca aerodinamica este un punct cheie in consumul de combustibil ? De Ce oare cei care se ocupa de curse de drag pe gheata izoleaza capacele rotilor si toate gaurile din caroserie, respectiv grila radiatorului, etc...pentru a putea taia foarte bine aerul si a nu o putea impiedica in atingerea de viteze foarte mari(in cazul celor de la drag...) iar cei de la VW au gandit'o foarte bine in privinta asta...nu se vede ce forme are pentru a dirija aerul...nici macar grija de radiator nu ar ein concept...
important este ca se poate face si asa ceva cu consum foarte mic. acuma daca pui doi saci de cartofi in porbagaj sau 3 de ciment..nu mai consuma 1L/100km. la noi s-ar gasi unu sa ii puna GPL si daca consuma 1l/100km
buna asta cu GPL-ul...sa sti ca o sa ai dreptate...dar nu cred k se va gasi vreunu pentru k pe GPL ii va consuna mai mult...ar fi frumos sa aibe un pret de maxim 30.000
foarte tare masina....in caz ca vrei sa ai o rezerva de benzina la tine o poti pune intr o fiola si o agati de oglinda retrovizoare...iti ajunge relax inca 30 km:)).....daca vreti intradevar o masina cu consum extrem de mic dar nu va puteti permite pretul acestui XL1 e alta alternativa ar fi skoda fabia.
apropo de oglinzi, ati observat ca nu are oglinzi(la exterior)?
Dar daca o sa ajunga masina de serie sigur o sa se mai modifice aspectul
mie mi se pare o combinatie intre new beetle si EOS
oricum faina. Si sa nu uitam ca cele mai multe scutere, motociclete ... consuma de la 2% in sus.
Asa ca BRAVO Volkswagen.
Si eu ma gandeam sa-mi iau 2 bucati...de hobby eu fiind un tip ECO :) Oricum tine cont ca mai exista si varianta sa investesti 5000 intr-un un smart diesel(ce-i drept second hand) dar iti mai raman 20000 de euro sa iti cumperi combustibil pentru vreo 400.000 km (asta in caz ca duce atata saraca masinuta) Sa inteleg ca tu te gandesti sa cumperi masina asta analizand consumul de carburant nu infima suma de 25000 de euro...asa-i?
daca se pot scoate capacele/protectoare le/cum vreti voi sa le spuneti de la rotile din spate... si ar fi sa o cumpar cu siguranta as scoate chestiile alea de la roti. in rest e chiar fainuta masina, nu superba, doar fainuta.
de ce toti cand e vorba de masini de genul sau bmw concept bagati romania in fata? chiar nu intelegeti ca masinile de genul nu sunt facute pt romania? altceva ca o sa vezi 2 3 4 masini si prin romania. si oricum eu de unde sunt am drumuri.
Se gaseste un nebun la cat de bine arata sa scoata capacele spate, sa-i puna un eleron si sa arunce un 3 L diesel pe el si sa-l doara la bashcheti de consumul de 0.9/100.
Noul Volkswagen, milioane de euro in investitii, motor ultima generatie, tehnologie extraterestra.
Paris=1,2 litri\100km, Frankfurt=1,5 litri\100km, Bucharest=7 litri\100km, sa umpli rezervorul acestei masini pentru prima data in Romania= priceless!.
interesant este, 0,9 litri ar fi un consum nemaipomenit, poate pe viitor o sa avem 0,5 :)) cine stie. Dar la cati au dezvoltat acum hybride si eco, ai de unde alege ceva convenabil, biogaz, electric, methaneDiesel etc. MethaneDiesel chiar e interesant ce consumuri scoate, si cat de ecologic e, deocamdata s-a pus la un singur camion.
Oricat de putin ar consuma o masina, pana nu se schimba politica fiscala europeana in acest domeniu tot nu vom circula ieftin. Daca ar ramane doar TVA-ul ca fiscalitate in pretul carburantului am circula mult mai ieftin. Daca vor fi putine masini de cest gen, intradevar vor face o economie proprietarii dar daca vor avea majoritatea asemenea masini economice se va gasi un truc fiscal incat sa ia statul aceiasi bani sub alta forma sau cu alta denumire.
Ar trebui sa ne uitam intai la pretul combustibilului in SUA si in alte zone ale lumii si abia apoi sa zicem ca e scump combustibilul.
Cu partea ”ECO” e totusi o chestie, dar mai intai sa avem hrana eco si apoi masini eco, nu invers.
Cand pateul de ficat va contine macar 50% ficat ( acum in magazine 10-30% si restul slanina + coloranti), cand painea neagra nu va fi neagra de la vopsea, la fel si cu mezelurile samd, abia atunci voi incpe sa ma gandesc la poluarea mediului de catre masini.
Scos aparatorile de pe rotile din spate, facut o varianta roadster, trecut ori pe varianta electrica ori pe un motor normal si as vedea o masina de succes, evident si in functie de pret.
asta-i masina economica si aspectul e dictat de aerodinamica nu te fitze... Aparatorile au rol aerodinamic, motoarele "anormale" au rolul reducerii consumului. Daca vrei roadster cu consum normal poti sa alegi alt model, nu acesta.
Hibride exista pe tot globul, avem autoturisme care merg pe oxigen, gratis, de ce nu mergem pe ceva simplu? ne complicam cu hibride diesel/curent. Normal, cineva trebuie sa castige. Refritor la design, parca-i masina handicapata, chiar asa mult deranjeaza daca se vede roata din spate? ar arata spectaculos, ar da foarte bine. Ne imaginam proiectantul adormind pe la jumatatea schitei, altfel nu-mi imaginez cum putea sa-l predea.
Asta cu consumul e o problema relativa... Ganditi-va ce este necesar pt o explozie in piston. Benzina lichida, sau vapori? :D Vaporii ard mai rapid si mai exploziv decat benzina lichida.. Ca atare (strict teoretic) daca jonglezi putin cu injectoarele.. sa pui unele care pulverizeaza mai fin in loc sa scuipe "vapori" care lasa balta de benzina ar trebui sa scada radical consumul, dar nici asa n-ai avea cum sa ajungi la 0.9l la 100km. Masina aia poate consuma atat daca o pui pe butuci si o lasi in viteza sa invarta rotiile pana face suta de km, pentru ca odata ce aplici forta de frecare... e putin cam imposibil sa consume atat.
Masina de fitze..nu are nici o legatura cu , consumul.. cine isi permite sa dea cel putin vre-o 30.000 euro pe o masina , SIGUR nu isi face griji de consum ! Sincer , prefer un A4 - A6 pe la 10 000 si de restul carburant :) . Garantez ca 99% dintre noi , sa aiba 30.000 in buzunar nu ar opta pt asa ceva :)
Sunt intr-un fel de acord cu tine, A4, A6, Accord, Avensis, dar aici este vorba de consum mic(excludem A6 9-15 litri in oras,depinde de motorizare),idea este ca designul nu poate fi modificat daca vor un consum mic, si nu va lasati amagiti de consumul asta,este facut la 90 Kmh pe drum intins,sa fim seriosi. Vin si astia de la VW cu cate o ciopartenie de masina, sa ia exemplu de la Japonezi,cand aia faceau masini Hibrid astia se chinuiau sa faca masini mai fiabile si tot nu reusesc, am avut multe masini nemtesti pana am trecut pe Honda si Toyota, nu as mai schimba nici cu Mercedes, fiecare cum crede si stie.
+1. eu am prius din 2005...cand toyota facea hibride, in 97, nemtii se jucau cu puta in praf. masinile japoneze (toyota mazda, honda, in ordinea asta) sunt cele mai reusite din lume
stai cuminte frate , comsumul de 0.9 L/100KM nemtii au calculato la utilizarea motorului electric, care are vit max de 35 km si doar pornirea este cu motorul disel