Cu faptul ca GTR are aderenta, ori M5 este prea tail happy. M5 oricum nici nu isi propune altceva, este un saloon care poate face mii de km usor pe autostrada dar poate sa fie si scos la un week-end de distractie pe o pista, unde poti face lejer drift-uri cat te tine benzina/anvelopele. Deci exista autovehicule dedicate racing si existe unele dedicate pentru distractie.
ce treaba are Gtr cu m5?gtr este un coupe cu 520 cp si m5 este o berlina de 560 cp (ambele cu twin turbo) cu greutate de 2 tone si daca este pus pe o caroserie de coupe cum este m3 sigur face gtr.Si vreau sa aduc aminte ca BMW au avut motoare aspirate din divizia M pana anu acesta si care este un plus fata de gtr cu motor turbo.Superb din toate punctele(sasiu,motor ,caroserie,interior si tehnologie).Poate fi masina de familie sau masina super sport.
Nissan GT-R se bate cu Porsche & co. Nu cred ca BMW tinteste acolo, cel putin nu cu M5. Este o comparatie absurda. Incercati o comparatie cu rivalii din aceeasi clasa daca vreti o discutie pertinenta.
se pare ca s-au terminat orele la scolile generale ca au aparut cele mai inteligente comment-uri
1. trebuie sa ai niste cunostine vaste despre masini de ajungi sa compari Nissan GT-R cu M5...ma rog trecem cu vederea
2. inevitabil, apare si comment-ul tipic "0-200 km/h intre M5 si RS6"...nu stiu ce legatura are RS6 cu articolul asta si pe cei de la BMW sunt sigur ca ii doare undeva de ce face Audi...
dar vorbim despre 4tuning aici, doar asta e criteriul de clasificare a masinilor, care e cea mai rapida pe o cursa de 400m aia e cea mai tare masina. Sunt curios cati or sa se spanzure daca viitorul RS6 va fi mai incet ca M5
Cat despre masina, nu sunt la fel de impresionat ca atunci cand a aparut E60 (acel model a fost un fenomen cand a aparut) dar sunt sigur ca acesta nu ne dezamageste chiar daca are mici lucruri care ne displac (V8-ul si design-ul in cazul meu)
Inevitabil apare si comment-ul nelamuritului. Avand in vedere ca RS6 si E-ul AMG sunt rivalii directi ai M5-ului, intrebarea mea are o foarte mare si evidenta relevanta.
O masina isi arata superioritatea atunci cand este comparata cu alternativele sale apropiate ca clasa.
Nu mergem dupa logica: "am singuru bemveu din parcare, sunt cel mai tare".
Conteaza foarte mult linia dreapta. Vezi Moscow Unlimited, M5board.com .
Eu nu stiu cu cine te-oi fi intrecut tu pana acum, dar sigur nu te-ai intrecut pe circuit.
@ALPINE, lasa-ma cu M5board.com si NFS-urile tale...daca pun pe Logan un motor de Lamborghini inseamna ca e mai bun ca RS6, M5, S63 ca le face la liniuta? Cum am spus, pe site-ul asta pasiunea pt voi inseamna ce masina e mai rapida pe 400 de metri...si desigur, sa nu fie BMW ca altfel esti cocalar.
@VAG, eu vroiam sa zic ca M5 nu e din aceasi clasa nu ca GT-R le bate pe toate
cu siguranta te referi la fiabilitatea celo doua masini, nu??? stim cu totii ca sistemul de supra alimentare bi-turbo german este cel mai tare!!! ;)
cu siguranta bmw e aproape de suprematie in clasa ei, nu??? care clasa??? divizia M de la bmw face si masini de familie???( e rusinos atunci)
si nu mai incerca sa faci comparatia dintre 400 m si circuit... tot nissan castiga!!! dar asta e , nissan gtr e un COUPE de aproape 2 tone, iar bmw e o BERLINA de aproape doua tone.
ps. oricum, parte din posesorii de bmw nu pot lua in calcul decat referintele celor din bavaria. scuze ca am facut comparatia cu nissan gtr, trebuia sa o fac cu un logan bi-turbo.
@Night Street Ricer
Cu cine te toti certi cu 400m ai tai?
Te rog sa recitesti comment-urile mele pana le intelegi.
Nu-ti varsa frustarile pe mine. Multumesc.