Care sunt diferentele dintre anvelopele NOI ieftine si cele scumpe? Ghidul soferului 12 Ianuarie Care sunt diferentele dintre anvelopele NOI ieftine si cele scumpe?
Toate comentariile (55):
00stely
19 comentarii 60 puncte
eu le prefer pe cele la pret mediu! Respect pt tot ce faceti 4TUNING!
12 ian 2012, 14:59
+18
289 comentarii 170 puncte
pret mediu, auzi la el. si care sa fie alea?
12 ian 2012, 15:15
-2
VRS
VRS
155 comentarii 155 puncte
cele la pret mediu sunt intre cele mai ieftine si cele mai scumpe de ex cea mai ieftina 300, ce-a mai scumpa 600, cea medie intre 400-500
13 ian 2012, 18:46
+5
gbrheaton
68 comentarii 209 puncte
si eu la fel....oricum si preturile sunt destul de exagerate ....ca sa iti incalti o masina cu anvelope noi si bune iti trebuie pe putin 1600 lei!!! ptr unii asta inseamna salariu pe 2 luni
12 ian 2012, 15:23
+12
Noroc24
80 comentarii 262 puncte
mai bine pune omul niste chinezisme la 80 de lei bucata , primul stalp sau capat de pod e al lor si uite asa scapa familia de cheltuieli
12 ian 2012, 16:06
+12
9 comentarii 42 puncte
Nu au gasit un "patern"... La ce buna limba Romana? Lasa ca adaptam - suna mai bine!
12 ian 2012, 15:31
+6
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
badboy_rc
294 comentarii 282 puncte
Da' tu schimbi cauciucuri ca ciorapii sau doar driftulete si porniri de la semafoare faci de in fiecare vara le schimbi .
12 ian 2012, 15:48
0
rs4ever
202 comentarii 497 puncte
la auto 4x4 permanent si mai ales jante pe 20, 21, cu anvelope foarte late, nu rezista mai mult de 20-30 mii km, mai ales fata se duce de zici ca e guma.
12 ian 2012, 17:17
+3
SB10NOS
11 comentarii -19 puncte
ai dreptate, cele de pe fata s-au uzat foarte tare, dar producatorii garanteaza 50 mi km, eu sincer am mers cu ele pana la 80 mi km, iar acum am schimbat jantele si am pus cauciucuri de iarna.
12 ian 2012, 20:15
0
rs4ever
202 comentarii 497 puncte
nu stiu cum ai facut tu 80k, mi se pare exagerat de mult, eu mai mult de 30k nu am putut sa le tin, dar sunt pe 21.
12 ian 2012, 20:37
+1
SB10NOS
11 comentarii -19 puncte
pai depinde de marca...ale mele erau Pirelli, probabil d asta costa si asa de mult.
13 ian 2012, 00:31
0
SB10NOS
11 comentarii -19 puncte
la acel q7 aveti jante pe 21?
13 ian 2012, 00:34
0
Noroc24
80 comentarii 262 puncte
aha...si cand ti ai luat X5 din 2008 nu te ai gandit la toate ? Credeai ca , cauciucurile le iei din Metro cu 250 de lei, impozitul si asigurarile sunt 300 de lei [amandoua] si in oras papa cam 4.2 %.... Bun baiet...
12 ian 2012, 15:58
+18
SB10NOS
11 comentarii -19 puncte
pai prietene, am zis eu ca nu-mi permit?....mi le cumpar stai linistit:)))...dar am zis asa sa stiti si voi, sa nu va mai mirati ca dati 500 lei pe un cauciuc, ca aia nu-i nimica...
12 ian 2012, 20:07
-2
Noroc24
80 comentarii 262 puncte
Multumim ca ne`ai anuntat anticipat...adica inainte sa ne luam X5 ...din 2008 ...nu 2000 :))
13 ian 2012, 10:51
+3
9 comentarii 42 puncte
Daca ti-ai luat X5 trebuia sa stii cat te costa consumabilele, cauciucurile, reparatia, etc. Daca nu iti permiti trebuia sa iti iei alta masina.
12 ian 2012, 16:08
+3
SB10NOS
11 comentarii -19 puncte
pai nu am zis ca nu-mi permit....nu stiu ce ati inteles voi, v-am zis doar preturile.
12 ian 2012, 20:09
+1
rs4ever
202 comentarii 497 puncte
este diferenta din punct de vedere calitativ intre branduri asta e clar, dar in pretul respectiv pe langa calitate si tehnologie este si numele marcii (michelin, dunlop, pirelli) cumparam si marca sa fim seriosi.
12 ian 2012, 15:47
+17
56 comentarii 17 puncte
nu ma intere am barca :)) :))
12 ian 2012, 16:48
+4
78 comentarii 183 puncte
Nu intotdeauna lucrurile scumpe sunt bune, darmite cele ieftine....nu ca ma sparg eu in figuri, dar cred ca cele care au un pret mai mare sunt mult mai bune decat cele ieftine, chiar daca in cazul celor scumpe, o parte din pret este firma. Oricum fiecare isi cumpara dupa posibilitati (si aici nu intelegeti ca eu imi cumpar mereu ce e mai scump :D)
12 ian 2012, 19:03
+2
bizzz
121 comentarii 432 puncte
eu cred ca exista si marci care ofera calitate si preturi decente eu am FALKEN 120 euro bucata 225 40 r18 ,,,daca cumparam alte marci mai faimoase plateam dublu ,,,,sunt mai bune decat dunlop pe care le aveam
12 ian 2012, 19:14
0
VRS
VRS
155 comentarii 155 puncte
Falken-urile sunt peste unele marci cunoscute, dar nu multi stiu asta. S-a facut un test in Germania si s-a demonstrat ca o anvelopa de iarna Falken, avea punctajul mult mai bun decat Pirelli P6000, mai ales la aderanta pe ploaie si la franarea pe ploaie.
13 ian 2012, 18:42
0
780 comentarii 1141 puncte
Adevarata problema este sa gasesti raportul calitate pret optim! Restul sunt doar exercitii!!! Daca aveam cu ce ne puneam toti pe masina branduri, dar cum au avut altii grija sa ne usture, ne descurcam cum putem!
12 ian 2012, 19:28
+3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
TDY
TDY
28 comentarii 87 puncte
Hai sa nu ne mai kkm pe noi ca mie imi pute a strategie de marketing aici. Nu contest faptul ca un cauciuc Michelin este calitativ mult mai bun fata de cine stie ce rahat de Tiger sau mai stiu eu ce chinezarii or fi pe piata...dar in cazul marcilor cunoscute, gen Pirelli sau mai stiu eu ce, platim mai mult ca deh...e brand cunoscut. Eu am mers pe Dacie de cand ma stiu cu Debica. Am avut si all season, acum am Debica Frigo pentru iarna si Navigator 2 pentru restu. Si sunt foarte bune si din punct de vedere calitativ si ca pret.
12 ian 2012, 22:29
+2
TDY
TDY
28 comentarii 87 puncte
Scuze acum am vazut greseala. Debica Navigator simplu am, all seasons, 2 sunt tot de iarna :)
13 ian 2012, 12:02
0
1 comentarii -1 puncte
:) ce tare esti, vezi ca TIGAR este facut tot de Michelin ca si Kormoran,Kleber sau BFGoodridge. bafta
17 ian 2012, 14:37
-1
4 comentarii 2 puncte
Ai perfecta dreptate! Eu am avut pe o solenza Debica Navigator. Mi s-au parut foarte bune, mai ales la pretul pe care-l au (urcam oituzul si din cauza unui tir ne-am oprit, iar din toate masinile care eram am fost singura din care nu s-a dat nimeni jos sa impinga, pe asfalt fiind gheata). Am mers aproximativ 40 mii km, iar cand am vandut-o cred ca mai aveau cam 30-35%. Pe noua masina (o vectra) am luat pentru vara Debica Passio. Am parcurs pana acum 15 mii km cu ele iar in conditii normale de exploatare cred ca se duc lejer peste 50 mii km, as zice chiar 60. Pentru iarna am cumparat niste sh-uri si anume Dunlop Winter Sport. Ce-i drept, conform dot-ului sunt cam batranele, din 2005, nu am ramas cu ele impotmolit dar nici nu le-as lauda fata de acele Navigator.
18 feb 2012, 15:21
0
16 comentarii 61 puncte
90% din cazuri platesti marca. evident ca sunt si diferente intre cele mai ieftine si cele mai scumpe dar pot garanta ca daca faci comparatie la sange intre cele doua nu se va justifica diferenta de pret. problema cu adevarat a cauciucurilor este cea de originalitate, si anume, in metro erau cauciucuri MICHELIN all season cu 450 lei, cand eu pentru masina mea nu am gasit sub 600 lei acelasi model nicaieri. am intrebat pe un baiat ce lucra acolo daca e promotie si imi spune nu, dar acestea nu sunt michelin cu adevarat. POFTIM? peurma imi spune ca sunt reesapate. evident nu am mai cuparat si m-am mai informat, doar ca sa aud ca michelin se face si in romania, asemenea pirelli, se catre producatori fantoma. mergeti in selgros si veti gasi DUNLOP pe care scrie MADE IN TURKEY. si sa fim seriosi ca nu e vorba de fabricarea sub licenta...! cred ca nu trebuie amintit cu in cluburi se vinde sampanie de 5oo ron "made in france" si cand colo e facuta intr-un sat langa Bucuresti cu 20 lei sticla. ca urmare...de unde stiu eu ca primesc ceea ce platesc? sa nu uita ca suntem in Romania, unde ne furam caciula unul altuia. firmele romanesti fac acelasi lucru cu oamenii de rand. la ce drumuri avem...orice ai cumpara tot atata te tine.
12 ian 2012, 23:22
+7
56 comentarii 89 puncte
In Romania se fac Michelin la Zalau, dar nu pentru autoturisme ci doar pentru autocamioane.
15 ian 2012, 00:35
0
2 comentarii 0 puncte
sa mori tu? se fac de toate in romania si sunt niste gunoaie ca si chinezestile
27 dec 2015, 18:31
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
34 comentarii 103 puncte
Diferenta de pret sta in: - diferenta de costuri de marketing; - diferenta la controlul calitatii; - diferenta in calitate. Tocmai din acest motiv nu se reflecta diferenta de pret 100% in calitate, pentru anvelopele de firma.
13 ian 2012, 12:51
-1
56 comentarii 89 puncte
Ar trebui facuta o baza de date bazata pe review-uri aici pe 4tuning. Sunt multe cauciucuri la preturi ok care sunt si bune, dar nu ai de unde stii. Propun sa se faca o baza de date. De exemplu firmele Syron, Rikken care defapt sunt chiar ok la un pret mic.
14 ian 2012, 17:03
+6
vas
11 comentarii 4 puncte
fratilor parerea mea ca cele mai bune sunt toyo.yokohama,bridge stone
14 ian 2012, 22:52
+1
2 comentarii 0 puncte
PAI E NORMAL SA FIE BUNE MARCILE DE CARE SPUI SUNT PRIMELE 3 DIN JAPONIA SI BRIGESTONE ESTE NR 1 IN LUME DE VREO 3 ANI... A LUAT PE MICHELINN,JAPONEZUL NU SE FACE DE RAS,TINE LA NUMELE SAU....
16 apr 2013, 21:26
0
2 comentarii 0 puncte
ai dreptate vas.
27 dec 2015, 18:33
0
16 comentarii 47 puncte
Daca diferenta de pret ar fi doar intre diferitele branduri de anvelope de pe piata, mai intelegeam sa spunem "alea ieftine sunt proaste", dar cand acelasi producator are preturi pe aceeasi dimensiune, dublu, triplu sau chiar mai mult... Totul tine de numele producatorului si de conceptia fiecarui producator. La urma urmei orice anvelopa trebuie sa treaca de anumite controale. Si mancarimea fiind mare intre marii si "mai micii" producatori nu cred ca se risca multi sa faca lucruri de proasta calitate. Si daca o anvelopa ieftina cu 200 Lei te tine 4 ani, credeti ca o anvelopa "de renume" cu 400 Lei va tine 8 ani, sau una cu 800 Lei va tine 16 ani ? ...mai ganditi-va.
16 ian 2012, 16:25
+2
alu.doru
40 comentarii 11 puncte
Al ***** roman fadul,nu se poate caca de foame si vrea anvelope de firma...
17 ian 2012, 10:31
+3
6 comentarii 4 puncte
bine zis ! bravo !
18 ian 2012, 22:17
0
ryz
ryz
22 comentarii 30 puncte
deci e clar ca, calitatea conteaza..de exemplu eu am niste cauciucuri luate la mana doua sant firma Pirelli si sant si de iarna..le am pe Dacie de 11 ani de un an si ceva nu am mai folosit dacia sta in fata blocului..dar tot umflate sant si tot mai merg daca ar fi sa plec undeva..adevarul e ca le-am tinut numai pe rotile din spate.. dar totusi daca stai sa te gandesti 11 ani si au fost la mana doua pai noi cam ce sa mai zic..oricum parerea mea este ca Michelin si Pirelli sant cele mai tari firme..asta e o parere si atat :)
17 ian 2012, 14:20
+1
41 comentarii 52 puncte
Eu zic sa pastrezi cauciucurile dupa ce casezi dacia :))))))
19 mar 2015, 01:25
0
49 comentarii 29 puncte
Din experientza, excluzand cauciucurile profesionale din competitii, pe piatza gasim michelin care te tin 50000 de km si restul anvelopelor care te tin cam 30000. Nu mi-am dat seama de diferentza de aderentza intre cele scumpe si cele medii, Exista clar diferente de zgomot dar daca nu esti prea pretentios , nu te deranjeaza . Oricum cauciucurile trebuie sa le schimbi dupa 5 ani chiar daca nu le folosesti pt ca imbatraneste materialul din care sunt facute - atentie la cauciucurile second, asha zis bune din germania care si-au depasit termenul de timp chiar daca profilul arata bine . Mai bine o chinezarie decat un second din germania. Prefer godrich profiler, pirelli, dunlop , cauciucuri medii dar care isi fac treaba si sunt cu mult sub pretul michelin.
17 ian 2012, 19:02
+12
1 comentarii 0 puncte
din pacate am luat o groapa (romaneasca,de buna calitate) cu un Michelin cumparat din Franta,cica original si s-a ovalizat cu cca.2 cm pe diametru , batai si trepidatii in volan cumplite. N-am nimic cu ei dar cu Debica , Victoria sau alte marci nu am patit asa ceva iar diferenta de pret e usturatoare
17 ian 2012, 20:24
0
1 comentarii 0 puncte
Cand a plecat Itic la tatu-su si l-a intrebat care cauciucuri sunt cele mai bune din lume tatal i-a raspuns: Cele noi fiule, cele noi. Deci si eu merg pe ideea ca in cazul in care nu ai bani de cauciucuri noi de calitate sunt bune si cele din categorii inferioare dar sa fie noi. Lucrurile care sunt vechi deja nu iti mai confera siguranta zilei de maine iar daca este vorba de cauciucuri mai ales. Cu privire la articolul scris trebuie vazut cati km faceti cu masina pe timpul iernii iar la urma sa va decideti care este cea mai buna varianta pentru a va satisface si nevoiele.
18 ian 2012, 11:06
0
lexick
135 comentarii 203 puncte
Stiu ca o sa sara multi de funduletz in sus , mai ales astia cu bani , dar chiar si asa o sa imi spun punctul de vedere , care pana la urma ramane doar un punct de vedere. Eu am folosit toata viata de la Dacia din 1995 , Oltcitul , Cielo , Tico , Alfa Romeo ,Golful , Meganul , Passatul si ce pastele masii masini am mai avut ....in mare parte cauciucuri sh.. Pana sa vina nebuna asta cu obligativitatea cauciucurilor de iarna , gaseam din timp vara (urmaream vara prin obor toti astia ce aduceau cauciucuri sh din germania) si din cand in cand aduceau de la Cimitirul de masini si nu de la groapa de cauciucuri niste piese supreme , necunoscute gandirii romanului de la acea vreme ce gandea din tata in fiu ca orice cauciuc merge ca tot cauciuc e. Diferenta intre cele luate de la cimitirul de masini si de la groapa de cauciucuri era enorma > DOT-ul era proaspat , asa zisa carne pe ele era peste 70-80%.-.In general de la cimitirul de masini nimereau masini facute bucati , lovite in spate sau in fata si care aveau cauciucuri super super ok. . Am nimerit prin 2005 niste cauciucuri GoodYear /pe ele sunt inscriptionate patru simboluri printre care si cel M+S si cu fulgu pe munte dar tind sa cred ca sunt pentru toate sezoanele , le/am schimbat pe 2 masini (una am vandut-o) si vreau sa va spun ca inca mai au 30% carne pe ele .Cauciucurile au fost superbe , cand toti vecinii mei stateau si impingeau la masini iarna prin parcare sau se chinuiau cu lanturi , eu faceam carare pentru ei si am iesit cu masina chiar si atunci cand orasul era incremenit ...nu erau decat 2 masini pe strada ( in cele cateva zile cu zapezi zdravene). ..Intotdeauna cumpar cauciucuri sh cu branduri de renume > GoodYear, Michellin , Pirelli. Am renuntat in ultima vreme la Pirelli pentru ca absolut toti prietenii care si-au luat (peste 5 la numar) au avut probleme cu galmele , eu insumi avand aceasta problema cu doua anvelope. In general daca aleg bine cauciucurile le am cam 40-80k km ..Si nu merg cu ele p
18 ian 2012, 18:52
+4
lexick
135 comentarii 203 puncte
cu ele pe sarma sau ceva. Am cumparat de cateva ori si cauciucuri noi (logic) , gen Matador , Debica , etc si credeti-ma sunt ok pe moment , adica sunt cauciucuri si cu asta basta , dar nu se compara cu ceva de calitate , in primul rand un cauciuc nonbrand va avea probleme la stabilitate (sesiabila) , la acvaplanare si la frana . Eu am observat o diferenta foarte notabila intre modul in care abordam aceiasi curba cu 130 km/h cu GoodYear si modul in care o abordez cu Debica(profil vara-vara aceleasi dimensiuni) . Iarna nici nu mai zic ..... Stiu ca toata planeta este impotriva sh/ului , mai ales romanii , dar ganditi/va bine , chiar exista diferente notorii intre marci . Eu unul sunt adepptul si marcii Toyo , ultimele cauciucuri noi cumparate sunt Toyo , dar chiar si asa nu se compara cu Michelin ..\ O problema des intalnita la noi in tara este ca statistic vorbind 50% din anvelopele ce poarta embleme "de firma" sunt imitatii Made in Turky .... Ps : nu comparati exemplul meu cu cauciucurile ce se adc in ultimii 2 ani din germania care sunt niste ciurucuri .Nu imi vine sa cred ca cineva poate cumpara prostiile aduse de astia ce vand cauciucuri de iarna cu profil sub 3mm. WTF?
18 ian 2012, 18:52
+4
isidore
45 comentarii 56 puncte
Ba fratilor astia care toti comentati ca 90% platiti firma. NU stiti ce vorbiti, diferenta dintre o firma cu experienta si una ieftina si proasta este uriasa ca si CALITATE..Am avut cauciucuri "NOI" ieftine pe espero a lu taicamiu, cand puneam frane ma duceam ca pe derdelus, cand luam curbe in viteze si sarea curu masini de pe sosea si sa nu mai zic ca se rupeau bucati din ele.. Daca nu am bani de cauciucuri de calitate noi, prefer unele resapate sau un pic uzate second de la o forma buna, yokohama, goodyear, dunlop etc.. Chestia cu calitatea se vede la orice natie de produs cumperi, observ luna de luna pe componentele de pc, cand schimb cate ceva din pc care era cumparat cand eram student si sarac... Incercati sa nu mai fiti tigani, ca puteti sa renuntati la tigari cateva luni (minim 100 euro/ luna) si sa va achizitionati ceva calitativ pentru masina sau mai stiu eu pentru ce.
23 ian 2012, 10:02
+2
alu.doru
40 comentarii 11 puncte
Tu chiar ai fost"tigan"daca ai cumparat anvelope noi si saraea bucati din ele.Asta daca nu ai cumparat anvelope de plastic!
30 ian 2012, 15:41
-1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare