Pentru ca M5diesel are performante la fel ca M5 cel vechi si consum foarte bun si costa 81000 de euro in comparatie cu M5 100 si ceva de mii, unde mai pui ca are si Xdrive
pentru ca vrei sa ti iei un bmw exclusivist dar ai trecut de varsta "boy racer". pentru ca un m5diesel este in primul rand un cruiser foare bun, o masina pentru oamenii de afaceri ca vor sa conduca dar vor sa conduca relaxati nu cu frica ca la prima curba au sarit de pe drum in conditiile unui mers mai agresiv. un M pe benzina e rau, e dur, e periculos. Asta e doar fratele de pe umarul celalat.
de ce nu ? Ti se pare ca ai pe unde sa alergi in Romania? sau esti vrun client fidel circuitului nurnberg ? eu zic 10+ pentru cei de la bmw, cata benzina crezi ca o sa mai avem :)) ?
Era o intrebare adresata catre aerox, fix asta vroiam sa zic ca daca sunt 318i uri cu kit M-Tehnic, adica cu motoare mult mai slabe ca si aceste monstruase dieseluri, cum sa incepi sa critici asa ceva. Adica scot astia dintr-un diesel de 3 litri mai mult de 350 de cai si o caruta plina de cuplu, si vine romanul sa puna standardele la divizia M!
pana acum astia cu bmw ziceau: ce e aia ma diesel, ce sa faci cu o masina diesel. acum sa ii vezi: daa ma, e mai bine pe diesel ca au cuplu mai mare, bla bla bla, bla bla bla. astept minusurile!
'astia cu bmw' mai cu cap nu ziceau asa stai linistit, mai ales ca motoarele diesel de la bmw sunt unele dintre cele mai performante in ultima vreme. Nu mai generaliza posesorii de bmw, ca nu toti au coaje din 91 pe bulgaria....
cum se face ca bmw le are pe toate, sunt cele mai bune, cele mai performante? http://www.youtube.c om/watch?v=aUucYisa8 hs&feature=related (referitor la audi rs6 vs bmw m5)
Se vede ca nu ai habar de masini, ai crezut ca daca postezi un video unde un RS6 de generatie mai noua bate cu cativa metri un M5 spui totul, incep sa nu ma mai enervez pe astia ca tine, ci mai mult sa-mi fie mila cat de limitati pot fii unii la gandirea logica...
Dupa parearea mea sunt BMW-uri cu pachet M mult mai performante. Toate arata foarte bine, pentru vanzari este bine ca au facut aceasta linie intre un BMW normal si un M. Am vazut ca in aceasta linie intra si seria 1 cu motor pe benzina, deci nu doar diesel face parte din aceasta noua gama. Felicitari BMW pentru performante, M550d ajunge la suta la fel ca vechiul M5 si nu este atat de important asta cat modul cum o face, cum se simte. Merita banii.
sunt putin mai mult decat BMW-uri cu pachet M si motor mai puternic. sistemul x-drive a fost imbunatatit special pentur modelele acestea.si nu numai, discuri mai mari, cate si cate, cauta pe alte bloguri lista completa de modificari. Oricum masinile arata superb. Asteptati-va sa vedeti un M6 Rosu la salonul auto de la Geneva. BMW au multe surprize pentru anul acesta
Tu nu o sa-ti iei M diesel veci, si stii de ce? Pentru ca nu cred ca ai atatia bani...
OnTopic: de ce mai carcotiti atata ca niste babe, nu inseamna ca M pe benzina nu se va mai fabrica, sau ca BMW daca scoate masini diesel cu pachete M a uitat ce inseamna o masina sport. Ei sunt in stare sa fabrice masini cu motoare diesel foarte performante, cu un consum mai redus ca si cele pe benzina, si asta e un lucru foarte bun. Nu toata lumea e fan benzina, asa ca daca o sa vrea un M diesel o sa poata cumpara... sunteti prea ramasi in urma cu modul vostru de gandire, asta va trage inapoi.
prietene exact aia e ideea, cine are bani de M in plm nu-si ia diesel pentru ca, consuma putin..isi i-a benzina pentru ca i se rupe de consum..din aceasta cauza aceste modele sunt pentru romani/tigani baiaeti "jmecheri" care stau la bloc cu babe si mosi pe scara si dau cate un tun si apare un bmw din asta la scara..asa ca scuteste-ma cu ***-urile.
@isidore. Important este ca BMW a reusit sa faca o gama pe diesel mai puternica ca S de la audi care este pe benzina. Nu conteaza ca este diesel , la pretul asta ai tot ce iti doresti.
e putin cam ciudat titlul, M trece la diesel. M-urile vor ramane benzina. Masinile prezentate mai sus vor face parte din categoria M Performance Automobiles, si nu vor fi doar diesel. Va exista si o cresterea de putere la x5 si x6 la 440cp (4.4 bi-turbo) pt care va trebui sa optezi pentru M Performance Pack. Septarul va primi acelasi motor diesel ca si restu cvartetului
Exact asta am vrut si eu sa zic, astia de la 4tuning prezinta stirile de multe ori intr`un mod ciudat...zici ca vor sa starneasca scandal(gen OTV), apoi vin multi care nu citesc "behind the line" si lasa commenturi ^#!($^@!# :)
sunt foarte curios de cuplu motor:)) pe 5-ar cred ca "fumeaza" cauciucurile mai bine ca M5 benzina:D
nu prea sunt nici eu adeptul diesel dar cine stie pe viitor...poate dupa un test drive:))
Eu sunt fan diesel si tuning-ul pe diesel a luat amploare foarte mare datorita cuplului foarte mare care se poate face pe diesel.
Un pas in fata foarte mare pt BMW
Da,asa e, uite un om care gandeste. :) Pana la urma orice pas in fata, fie ea la diesel sau benzina, e benefic pentru noi, consumatorii, dar multi nu isi dau seama din pacate...
asta este intr-adevar o inovatie si o mare performanta.Asemenea masini cu sute de cai putere si asemena consum...mai ca e prea frumos ca sa fie adevarat.
Pentru istia care nu stiu ... masinile dota cu pachet M(pachet sport) vor primi motorizari diesel . Masinile facute special sport M6,M5,M3 nu vor primi diesel :|
bai fratilor de ce va aprindeti asa repede cu astfel de declaratii. probabil sau mai mult ca sigur nu se va numi, oficial, M diesel. cum a spus "buteli" mai devreme, modele cu pachet M vor primi motorizari noi. eu unu cred ca 3.0d a cam facut tot ce a putut de la lansare pana azi, dat fiind ca acelasi motor a ajuns la 333cp (doar ca e numit 4.0d). ideea e alta. pentru cei care apreciaza dieselul sau mai bine spus pentru cei care parcurg peste 50000 de km pe an, unde dieselul ca si eficienta este net superior, aceste motorizari sunt binevenite. deci stati linistiti ca M Power va ramane M Power, fara compromisuri
De unde naiba o scos astia valorile astea pt. consum?? Am inteles ca ii diesel da' nu ii 2.0 tdi. Oricum imi plac variantele astea de motorizare diesel, au cuplu monstru!