tu te uiti pe 4tuning? sau ceva site-uri de biciclete?ti se par asa multi cai 530 incat sa zbori? mie nu ;) what ever sa reveninm la prob noastra, are 1 turbina in plus si doar 30 CP mai mul, insa consuma mai mutin si consumul de dioxisd de carbon va fi mai redus, de ce ar interesa pe cineva care isi cumpara o masina de 500 CP si 100k, consumul?tot nu am inteles in alta ordine de idei tot ce vad sa faca cea de-a 3-a turbina la acest model este sa ajute masina in turatii mici, dar mai mici de 1800 rot? trecem si peste asta , dar cum a zis si @greenroadsterr sunt masini cu 4 turbine stock si numai noi stim cate s-au modificat in ultima vreme masini turbo in tri turbo ;). Asa ca pt cei de Stuttgart vai veniti cu ceva bunatati ca inca nu suntem impresionati ;).. bafta
Tri-Turbo...foarte ok. In schimb, Bugatti are 4 turbine de multi ani....de fapt, cam de 22 ani fix. De la Bugatti EB 110 in 1991.
Adica, are Dacia turbo pe dci, de ce nu ar avea BMW-ul 3.
Si Porschele la fel.
M-ar surprinde sa vad in schimb azi ca masinile viitorului nu mai folosesc deloc suc de dinozauri :) Hibrizii nu sunt ok. Asta si inseamna hibrid, ceva intre.