100 km vara...chiar azi era un reportaj printr-o tara scandiva, aveau mitsu i-on si din 50 de masini abia cateva au pornit si alea aveau autonomie 50 km max :))
cu exceptia perioadelor de varf, un taxiu cel mai mult sta in statie sa astepte dupa clienti(timp in care ar putea sta la incarcat), ca nu cred ca exista comenzi mai mari de 30 de km
ar putea sa puna statii de incarcare in statiile de taxi, asta pentru ca nu am intalnit statie de taxi in afara orasului, sa zici ca nu are de unde sa ia curent.
intrebarea nu e asta...intrebarea este: de unde o sa aiba el atatia bani sa achizitioneze 100 bucati masini electrice ? ca nu sunt la 3000 E cat loganul, sunt peste 18.000 20.000 E bucata....
bine ca le faceti reclama jegosilor din conducerea taxi 2000. cine a lucrat la ei stie la ce ma refer. foarte nenorociti in privinta colaboratorilor care le baga banii in buzunar. domnu' robert s-a ajuns.Din fost sofer de taxi s-a vazut mare patron,a uitat cum e sa stai pe strazi. masinile acestea electrice vor ajunge pe strazi doar daca va prosti pe vro' unu sa fac parteneriat cu ei, acum cativa ani firma actiona pe strazi cu minim de masini impuse de primarie,restul fiind autovehiculele personale ale colaboratorilor.
De acord cu EXTIRPAREA acestor Jegosi. Ia incercati sa observati cum majoritatea "galbenelor" parcate/stationate anapoda sint ... 2000! Nu ma urc intr-un 2000 nici sa fie ultimul taxi disponibil din lume!!!