probabil o sa puna pentru masini care au suferit avarii la sistemul de directie,motor,struc tura de rezistenta...ca nu o sa faci itp daca ai strambat aripa si ai spart farul...
Pe langa faptul ca o sa coste cel putin 100 de Lei o inspectie de genul, la ce ciobani conduc turma de oi, si pentru zgarieturi o sa te trimita la IT, pe motiv ca noua aerodinamica a masinii va afecta capacitatea masinii de a merge in linie dreapta.
mie mi se pare normal sa patesti asta....sunt prea multe masini pe strazi reparate la coltul blocului....sau care circula cu defectiuni grave la directie sau frane!
Dar sunt masini care au asemenea probleme si circula fara sa fie implicate in accident ca trec ei itp cu spaga!Legea ii buna dar pe jumatate si atunci va spori tentativa de a da spaga!In plus cunosc cazuri care au fost sa ii faca directia si masina tragea mai rau decit inainte si aici ar trebui sa scoata acele service-uri ce nu respecta normele!
nu stiu unde e problema ? oarecum imi pare o masura logica,DESI... ala care repara masina are autorizare de la acelasi stat(RAR) ca sa-mi repuna masina in circulatie cu manopera lui. Dar e adevarat ca sunt si o gramada de "service-uri" care nu raspund de lucrarile ce(si cum) le fac.
Daca tot mananca rahat cu STRATEGIEI NATIONALE PENTRU SIGURANATA RUTIERA, ar trebui sa construiasca sosele -autostrazi cu separatoare pe sensuri si cred ca accidentele sau numarul victimelor ar scadea cu 75%
normal ca nu mi-ar conveni, si nici nu cred ca o sa se faca pentru o chituire cu revopsire, daca politistul in fisa de constatare nu o sa mentioneze si suspiciunea afectarii sistemului de directie sau alte elemente de siguranta rutiera.
orice lege emisa, are NORME METODOLOGICE DE APLICARE. pana nu le vezi pe alea, nu prea are rost sa ne inversunam
legea asta este pentru o cunostinta care si-a reparat opel astra g pe genunchi si isi ia flashuri de la toate masinile din trafic, intrucat farurile ii bat in sus dupa reparatie.
Mi se pare cv normal...sa nu mai mergi cu masini carpite dupa accidente...cu lonjerone strambe etc... Dar credeti voi ca nu se vor trece si aceste teste cu spaga lafel ca si RAR-ul din 2 in 2 ani?
aaa..gata m-am prins ce vor astia sa faca !!!!! urmatoarea lege va fi sa interzica autovehiculele pentru muritorii de rand....aici vor ei sa ajunga...accize la benzina..taxe peste taxe...reguli aberante peste reguli aberante...vor sa ajungem ca in kongo....aia smecheri cu piscine, ak`uri, s classe si restu cu carute si biciclete.
pai sunt soferii aia de duminica;)aia de se dau cei mai smecheri soferi si care de fapt sunt facuti gramada si nu mai stiu nimic din regulile de circulatie
foarte bine!!!!trebuia de mult sa se faca chestia asta.eu cunosc pe cineva care a facut un focus zdrente,adica spatele nu mai intelegeai nimic de el.a luat un alt spate de la o masina de anglia cu 800 de euro parca,a taiat-o oe din doua pe asta lovita,a sudat spatele de la aia de anglia,a vopsit-o si a vandut-o.sa imi spuna si mie cineva,ce garantie ai ca la 120-130 pe autostrada pe care pretindem o avem,la unul din muuuultele cratere luate,masina nu se va rupe pe din doua pentru ca a fost reparata cine stie cum??si mai omoara si pe altii pe strada;)si mie mi s-ar parea corect ca fiecare masina sa aiba cartea ei in care sa se scrie daca a fost lovita,cand,cum,sa se faca poze cu stampile pe care cumparatorul sa le poata verifica intr-o baza de date la politie sau la rar.
pai tu daca te uiti in comentul meu de mai jos si il citesti,o sa vezi si cu spaga asta de care zici tu.eu unu as vrea sa se faca itp-ul la RAR frate ca de aia platim sa ii tinem,nu la service-ul lui nea titi de la colt de strada care pentru 50 de lei iti da itp sau omologare si pentru carutz de butelie;)dar daca o sa o tinem tot asa....in scurt timp o sa ajungem mai rau ca aia din africa de vaneaza ca sa manance;)mentalitate a trebuie schimbata;)dar vad ca dupa tine ar trebui sa lasam totul asa cum e,ca e foarte bine nu??
problema e ca daca iti lovesti masina si ti-o repari tu singur fara sa mergi la service nu iti are nimeni treaba, fiindca nu stie nimeni pe cale legale ca masina a fost avariata.doar daca repari masina in service ai obligativitatea sa o duci la itp.
inca ceva...ar trebui mult mai bine supravegheate asa zisele "centre autorizate rar pt ITP,ca sa nu se mai dea itp-ul pentru vechile autobuze comuniste care nu au nici frane nici nimic in regula si nici pt rablele care circula pe strada si le pica tabla la prima groapa sau omoara vreun copil pt ca nu au tinut franele!!!!
sa sti ca in fiecare zi vad autobuzele,unei firme de transport,oprite pe marginea soselei.cum dau de un urcus cum is gata.sa nu mai vb de poluare ca nu poti respira cand trec pe langa tn,te ineci.plus faptul ca sunt descentrate rau.
O treaba de rahat. Dupa ce imi repar masia la service, tre' s-o pun la punct pentru a trece ITP-ul. Alti bani pe filtre, bujii, poate o bobina de inductie sau un injector mai "puturos"....DE UNDE BANI?!?!?!
O sa ajungem sa il rupem cu bataia p'ala care ne loveste, pentru ca te va astepta un lung sir de drumuri si cheltuieli!
acuma doar nu te pune sa te duci la ITP ca ti-a busit unu o aripa, cred ca o sa se refere la accidentele mai grave un pic, in anglia daca faci accident si intra in categoria C dupa ce o repari te duci la ITP cu ea.
O idee foarte buna zic eu, ca sunt multi care-si repar masinile singuri si prost sau la service-uri printre blocuri, iar cei care o fac la reprezentata sa nu aibe nevoie de "itp-ul" acesta.
Si daca masina nu e reparata cum trebuie de service, cu piese originale si conform producatorului (patit de mine) si nu trece itp-ul din cauza asta, pe cine dam vina pentru asta? Asiguratorul? Service-ul ca nu si-au facut treaba pana la capat? Cat dureaza si cat te costa sa termini o situatie ca asta? Mori cu masurile lor de oameni tampiti. Habar nu au care e realitatea cei care stau intr-un fotoliu si fac legi! Nu mai stiu pe ce sa ia bani de la cei cu masini. Impozite si taxe exagerate, dar beneficii zero, daca se poate sa ai cat mai multe capcane.
intai ar trebui sa intram in europa cu siguranta pe strazi degeaba baga legi pe masini care au numai un venit in casele statului! 99% din legi pentru automobile au doar un venit in casele statului si dupaia te gandesti ca avem doua "autostrazi"! numai hotii ce sa mai.........
Este o idee geniala...prea multe rable, legate cu sarma in spatele blocului circula pe strazi...si pun in pericol viata atat soferului cat si a participantilor la trafic.