stii ca gsxr1000 asta e aproape stock?sa il puna cu busa aia de 270 cai cu toate ca nici aia nu e nici 50 la suta din ce se poate obtine cu adevarat dintr-un motor de busa...dar asa ca si comparatie
mai exista si moto kamikaze pe site de conservari:)) acu nu sariti cu minusurile si pe mine ca desi sunt motociclist,sincer,G TR-ul este revelatia ultimilor 20 ani in materie de sport pe 4 roti.Maxim de respect
gt-r-ul a plecat si prost...oricum, nu avea nici o sansa...raportul cp pe kg este de 1.1 in favoarea motorului...cand la gt-r este de 0.29 la 1 kg...aduceti un gt-r de 2000 cp si atunci vedem care pe care face...
si daca pui gtr ala de 2000 cai contra unui motor de 650 cu bascula alungita? (care exista se poate gasi pe youtube )astea sunt jocuri care le faceam la 5 ani..a cui e mai mare....un motor obisnuit de motocicleta poate dezvolta un raport cp/kg muult mai mare fata de o masina,numai zic de un motor dus la extrem gen 500-600 cai (care se obtin cu modificari foarte simple si care sa nu ii afecteze fiabilitatea).Cate curse de 400 m faci cu masina aia de 2000cp pana sa pice...
nissanul conncureaza cu gsx-r 1000, nu cu hayabusa
oricum nu cred ca avea rost cursa
se stia de la inceput cine castiga pt ca diferenta din datele tehnice e clara.
pista aea este prea denivelata si pentru auto mai ales pentru moto. sunt sigur ca ar avea rezultate mai bune daca ar fi dreapta. tre sa tina bine de ghidon