Drive test Dacia Lodgy - Imbatabila, un succes garantat Masini noi 20 Aprilie Drive test Dacia Lodgy - Imbatabila, un succes garantat
Toate comentariile (84):
addy93
48 comentarii 219 puncte
Foarte tare,inca un succes romano-francez
20 apr 2012, 16:14
+29
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
46 comentarii 171 puncte
Mai taceti ma, 'rata-i reacu cu comment-urile voastre contra DACIA-RENAULT, nu mai mancati *** aici degeaba. Dupa ce ca voi aveti "pisicute" din '92 luate din Germania si inmatriculate pe Bulgaria, mai aveti si tupeu sa comentati aici! HAI JET!
20 apr 2012, 16:49
+25
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
53 comentarii 119 puncte
Te-ai simtit cu pisica???Uite eu nu sunt fan dacia da mie chiar imi place cum arata la interior cel putin si+k e a noastra toti astia mai batrani am avut dacie sau paritnii nostri..
20 apr 2012, 17:50
+7
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
@Pitylica, normal ca poti sa iti dai cu parerea doar can ai acea masina.Poti sa spui ca N masina e proasta din moment ce nu o ai? Ala care are N masina, stie ce vrobeste ;)
20 apr 2012, 18:27
0
alexei11
356 comentarii 25 puncte
cati din cei ce au comentat aici crezi ca au o dacie lodgy ?
21 apr 2012, 17:38
+5
ven
530 comentarii 1515 puncte
E un monovolum creat pentru oamenii cu bun simt si care isi stiu situatia sociala si financiara, si care nu viseaza sa isi tina curul intre mahon si piele. Se pare ca tot strainii ajuns sa ne invete cum sa ne comportam in propria tara (aviz smecherasilor care viseaza numai la categoria premium, deseori la mana a 2-a indiferent ca fostul proprietar a vomitat sau s-a usurat pe el in masina; si alte deseori la mana intai unde repede o revindem ca nu reusim sa o intretinem) deoarece pana nu ne etalam starea de grandomanie nu ne simtim bine. Masina asta a avut ca tinta latura practica, aspectul ei estetic este cat de cat in regula (asa o privesc eu), iar interiorul mi se pare cam cel mai frumos din cate au existat pe Dacia. S-a tot aruncat cu noroi in modelele astea Dacia-Renault, surprinzator au fost modele premiante in afara, de catre oameni care creeaza masini cu varf de tehnologie si design. Dureros e ca nu stim sa ne apreciem propria valoare iar mentalitatea asta uracioasa nu ne face decat sa ne sapam singuri groapa, deh, doar ma mint singur ca nemteasca mea din '94 merge perfect (in gandul meu - desi mai troncane, e normal, nu-i noua), consuma 5%(in gandul meu - oare mi-o ajunge pana la peco? nu e problema ca mai bag de 300 de mi si mai merg 20 km, e normal nu-i noua), ce bord smecher am (pacat ca nu mai imi functioneaza toate butoanele, e normal nu-i noua), ce tapiterie smechera am ( cata transpiratie, basini, sperma, muci uscati, scuipat toate la un loc impregnate oi avea? e normal, nu-i noua) ,mergem in vacanta 300 km dus/ 300km intors pentru ca e buna masina (in gandul meu - fata mea, nu ma lasa ca ma fac de ras). Si tot asa.....
20 apr 2012, 17:38
+53
nego
39 comentarii 220 puncte
Total adevarat ce ai zis. Stima!
20 apr 2012, 18:17
+5
51 comentarii 28 puncte
asa e !
20 apr 2012, 18:46
+3
Csl
329 comentarii 346 puncte
Ce-mi place de voi cei care sustineti Dacia..de cele mai multe ori pur si simplu din subiectivitate.Frumo asa comparatie ai stiut sa faci cu o masina din `94.Hai sa comparam noua creatie a celor de la Dacia tot cu un monovolum SH la acelasi pret.A scz..in ala nu poftesti a te urca ca s-au basit altii nu? Daca tot ne-ai luat cu mentalitatea occidentala unde oamenii au bun simt,stiu sa aprecieze,etc cum se face ca nu doar noi meltenii de pe plaiurile mioritice,dornici de a ne afirma statutul si de a ne tranti curul in piele si mahon apelam la varinta SH? Se poarta si prin occident sa stii. App..n-am vazut pe nimeni sa comenteze ca prefera o pisica,motan sau catel din 94 in detrimentul BCA-ului. Ca tot ai pomenit de latura financiara te-ai gandit ca poate sunt oameni tot de bun simt care prefera sa nu plateasca 12-15k euro pe o Dacie constienti fiind ca in cativa ani numai valoreaza nici macar jumatate?Poate sunt unii care prefera sa cumpere un MPV SH stiind ca poate in ziua in care o s-o vanda isi mai recupereaza niste bani? Intradevar este o masina creata pt cei din occident,pt cei care stiu sa aprecieze un MPV ieftin si practic.La noi piata MPV-urilor este ca si inexistenta,probabil o sa fie un succes pt Dacia pe pietele externe.
20 apr 2012, 19:06
-2
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Doar la noi se pierde din pret la dacia.
20 apr 2012, 19:21
+3
ven
530 comentarii 1515 puncte
Am asteptat o reactie de genul si dupa cum zicea satanic6war6master6 de mai jos "doar la noi se pierde din pret la Dacia" pentru ca noi ne biciuim singuri si prosteasca. Iti spune ceva asta? In primul rand Dacia s-a relansat destul de curand adica maxim 8 ani, in asa fel incat sa fie recunoscuta pe plan mondial. Deci e o marca ,din nou, noua - gandeste-te cum e sa ajungi la masa cu marile concerne si sa le iei niste premiul de la gura? Ma repet, e dureros ca nu ne apreciem propria masina, dar cel putin ne-o apreciaza strainii. Ironia sortii:)) Tu zici de bani ca nu castigi mult la revanzare, e normal ca pretul e scazut fiindca pe romanul, uneori muritor de foame, il intereseaza sa faca impresie si Dacia nu e masina de impresie (mai ales cand are o slujba gen casier la firma de internet,chelner la barul din coltul strazii,zidar sau vanzator la minimarket si nu poate intretine la adevarata valoare masina. Eah, e Dacia!Doar nu mi-oi lua asa ceva?!);cand e vorba de un automobil in simplul cuvant pe care noi il cream pentru noi insine si adaptata la stilul nostru de viata. Cu fiabilitatea, treaba a devenit relativa deja, daca iti respecti masina te respecta si ea.
20 apr 2012, 21:00
+5
Csl
329 comentarii 346 puncte
M-am referit la faptul ca Dacia pierde mult din valoare de revanzare nu pt ca nu este apreciata pe piata noastra ci pt ca nu are o identitate de brad precum celalalte marci,calitatea lasa de dorit,optiuni care in mod normal ridca si mentin valoare unui autoturism in timp la Dacia sunt lipsa.Al doi-lea aspect..nu-ti inteleg punctul de vedere refiritor la celelalte optiuni pe care le poate avea un roman muritor de foame si anume o masina SH.De ce mereu aveti impresia ca individul care prefera varianta SH in detrimentul prea-iubitei noastre marci(ca fapt divers numai este a noastra)este doar un cocalar croit pe impresii si figuri si a facut fatala greseala de asi achiziona ceva ce nu poate intretine? Am mai spus-o si o repet pe acest site n-am absolut nimic cu cei care au optat pt Dacia,sa le stapaneasca sanatosi,este fix problema lor.Ca si modelul din articol consider ca Dacia face masini simple si atat.Chestia cu pretul la mine unul nu tine,pt ca zidarul,barmanul,cas ierul care se imprumuta pe 10-15 ani, 15.000 euro sa-si ia minunatia asta de masina cu optiuni decente mai ales cand exista optiunea SH si aici nu ma refer la pisicute pe bulgari sau alte animale de rasa de 2000 e, are aceleasi prb de intretinere ca si posesorul unui SH decent cu 1-2-3 ani vechime. Cu tot respectul pt fanii Dacia eu unul le recomand multa chibzuinta celor care vor sa-si achizitioneze minivan-ul respectiv.
20 apr 2012, 22:36
+1
alexei11
356 comentarii 25 puncte
apropo de cei " care isi stiu situatia sociala si financiara, si care nu viseaza sa isi tina curul intre mahon si piele" (ven)asa spui tu , cati din romania isi permit o masina noua de 14900 euro (banii cash)ca aceasta dacie lodgy din salar de zi cu zi , un salar minim (majoritatea ) sau cel mult mediu pe economie , cati romani pot da bani acestia ? cei care au 14900 euro nu cred ca isi cumpara aceasta masina ci una mai buna la acelas pret . deci poti sa raspunzi la intrebarea de mai sus mai "ven"?
20 apr 2012, 23:24
+2
ven
530 comentarii 1515 puncte
@csl. :))ai fost amuzant,in sensul bun. Iti dau dreptate cu optiunea SH, mai ramane de vazut cu intretinerea ei, iar personal nu prea am incredere in masinile SH pentru ca nu stiu cum a condus-o un propietar si nu stiu ce defecte imi poate ascunde, chiar si referitor la igiena. Mi-as cumpara un SH doar daca sunt pasionat de un model anume(aici e vb de ceva sport deja, si chiar mi-as cumpara multe). Iar in general am facut apel acuzator la mentalitatea manelizata de la noi pe care multi o adopta. Bafta! @alexei11 referitor la bani, masina costa de la 9500 la 14900 in functie de optiuni. Unii isi fac credite in banca pentru asa ceva, si sa luam cazul in care iti faci credit in banca sa iti iei masina SH, nu pare sa iesi in pierdere?in sensul ca este destul de riscant (cum ii spuneam si lui @csl mai sus)...Chiar cunosc un prieten care si a luat Duster nou cu un salariu mediu + ca sta si cu chirie, si a dat aproape 17 000 pe el, cu toate ca era pasionat de BMW X3,X5 si nu a vrut sa se riste. Important e ca el era mai incantat de masina aia mai mult decat credea. Bafta!
21 apr 2012, 01:20
+3
alexei11
356 comentarii 25 puncte
si daca scoti din ecuatie creditul din banca ? poti lua o masina intre 9500 si 14900 euro cu salar de romania ? eu zic ca nu dar acum depinde de fiecare
21 apr 2012, 17:13
+2
8 comentarii 9 puncte
Ref. la prietenu' cu Dusteru': Eh... N-as fi facut chiar asa... Cu toate ca posed un Sandero, cumparat din banii de nunta. Am primit cadouri, care, insumate, puteau cumpara un Astra nou, dar numai de 1.4. In schimb, am preferat sa dau mai putin pe un Sandero nou, insa de 1.6, cu mai multi ani de garantie, iar restul banilor sa-l manageriem cum stim noi mai bine (de ex., cadouri la viitoare nunti - pt. ca nu poti scoate din ecuatie ca vei fi invitat si tu, la randul tau). Dar, referitor la respectivul individ. Cred ca pe cei 17000 i-as fi folosit mai chibzuit. Poate mi-as fi luat un jeg de vreo 3-4000 (dar sa fi avut toate verificarile, facute la un profesionist cunoscut de mine), apoi poate mi-as fi facut credit (stiu eu... Poate "prima casa", etc.), m-as fi imprumutat de la parinti, etc. si mi-as fi tras o casa in afara orasului, unde preturile sunt mai mici. Parerea mea!
24 apr 2012, 12:21
+1
cipri4n
87 comentarii 142 puncte
treaba e ca multa lume nu are 14900 de euro in mana ergo leasing pt lodgy. :) pana la urma alegerea se bazeaza pe o combinatie dintre gust/situatie financiara/mentalita te.
21 apr 2012, 11:07
+2
Cristian@2,3T
828 comentarii 1088 puncte
Tu, prietene , mi-ai parut la faza asta cel mai inteligent! Impecabil descrisa situatia de fapt actuala. Felicitari!
03 iul 2012, 13:33
+1
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
pentru ven:daca cineva alege calitate si isi cumpara o masina la mana a-2-a,cu piele si mahon,inseamna ca nu e civilizat,inseamna ca e prost?din potriva,e destept pentru ca a cautat sa-si cumpare ceva cat mai bun,dar cu un buget mai redus.Nu zice nimeni sa iti cumperi o masina pe care sa nu o poti intretine,dar fara suparare sa te limitezi la un lucru inferior,fara sa cauti ce este mai bun,este o mare,dar foarte mare prostie.Ai mai mentionat ca nu stim sa apreciem propriile valori, pai care valori,masina asta nu e romaneasca nici 1%,intelegeti odata ca Dacia e o marca ce apartine firmei Renault,ce crezi ca Loganul se vinde sub marca Dacia peste tot?nu! se vinde asa doar in Ro,in alte tari se vinde sub numele de Renault,sau chiar Lada.Eu nu vad de ce as fi mandru de ce au facut francezii. O intrebare,ai fost cu un renault, model din asta mai nou 2010-2011?eu am fost si cu Renault Kangoo,si cu Renault Trafic,si crede-ma mi-ai facut o impresie foarte proasta.Materialele si imbinarile de o calitate foarte inferioara,iar motoarele nu sunt deloc excelente,ma refer aici la kangoo,care peste 100 abia mai trage.Iar ca dotari standard ce pot sa spun,nu primesti nici macar radio echipat cu cdplayer.Eu zic sa nu mai barfim si sa ne fie ciuda ca vecinul si-a luat un mercedes sh,iar eu mi-am luat Logan.
21 apr 2012, 22:39
+1
ven
530 comentarii 1515 puncte
Nu vorbim de SH-uri aici, pentru ca este prezentata o masina noua, si mi-am spus parerea despre ele. O masina noua se compara cu o alta masina noua (si la banii aia nu cred ca iei ceva mai bun pentru categoria aia), nu cu una in care nu ii stii istoricul si ai impresia ca faci cea mai buna alegere(si de multe ori te minti singur). Sunt constient ca Dacia nu mai este 100% romaneasca, si aici trebuie sa recunoastem ca iarasi strainii ne-au dovedit. De ce? Pentru ca noi romanii ne-am vandut tara, nu acceptam degetul ajutator al altcuiva pana nu ii luam toata mana; de ce americanii sunt foarte prosti in cultura si o duc mult mai bine ca noi?, pentru ca sunt NATIONALISTI (la noi e ceva inexistent, pentru ca sunt unii au impresia ca sunt mai cu mot si cred cu tarie ca merita mai mult etalandu-si IMPRESIILE pe sosea stand in transpiratiile impregnate ale altor 2,3 fosti proprietari a unei masini, nevorbind de masinile pentru pasionati si create pentru senzatii tari). Ei bine, noi multimea, suntem datori sa ne ridicam tara. Am si eu parerile mele si e normal sa fiu subiectiv. Sincer, am vazut destui pe strada, romani, care isi carau porcul de Ignat in saci de rafie in piele si mahon :)), deci respect fata de masini nu prea exista, de aceea Logan-ul si Lodgy-ul si mai grosier facute, nu suntem o natie de finuti. Bafta!
22 apr 2012, 14:15
+3
Cristian@2,3T
828 comentarii 1088 puncte
''pentru ca sunt unii au impresia ca sunt mai cu mot si cred cu tarie ca merita mai mult etalandu-si IMPRESIILE pe sosea stand in transpiratiile impregnate ale altor 2,3 fosti proprietari a unei masini, nevorbind de masinile pentru pasionati si create pentru senzatii tari). '' Cum asa? Ala din masina sport nu se baseste in scaun? Comentezi despre dezavantajele unei masini SH dar pune-le pe absolut toate in socoteala. Cum faci distinctia intre masina de pasionat si altele? Eu sunt pasionat de motor si tren de rulare dar in interior plangi cu vorbe....Tu ai lua-o asa cu o mandrie nemaintalnita?
03 iul 2012, 13:39
0
tarzy
401 comentarii 792 puncte
esti caracter!
23 apr 2012, 12:13
0
11 comentarii 6 puncte
Bravo VEN ai pus punctu pe ,,i,, meseriasilor care se dau mari cu masinile aruncate de altii iar prostii nostrii le cumpara ca na tzaranu se da cu audi , bmw etc ca sunt straine iar daca le pica ceva asteapta juma de an sa cumpere piesa, din cauza astor ne facem si pe afara de *** . Nota 10 pt comm VEN
25 apr 2012, 00:31
+3
3 comentarii 4 puncte
respect ven !!!
20 apr 2012, 18:56
+7
DariusZic
297 comentarii 847 puncte
e un pas inainte pentru Dacia
20 apr 2012, 21:06
+10
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Nu sutn deloc rotile mici stiu inginerii aia ce au facut acolo. Noi nu ne stim bine meseria si ne bagam la inginerie.. :))
21 apr 2012, 11:50
+1
alexei11
356 comentarii 25 puncte
spuneai la comm de mai jos asa :",daciile de acuma tin 17-20 de ani lejer. ;) Fac milionu` de km" dar cu tabla ce faci ? o antifonezi?
21 apr 2012, 17:32
0
9 comentarii 6 puncte
daca tu crezi ca aspectul exterior si interior face o masina sa fie buna.... imi pare rau pentru tine, folosesti oxigen degeaba.
21 apr 2012, 16:31
-1
alexei11
356 comentarii 25 puncte
bn daca aspectul interior si exterior pentru tine nu conteaza (poate sa arate exact ca o caruta ?!)asta e , dar si dotarile si performantele masinilor dacia sunt slabe inclusiv tabla de pe ele , testele de impact. Crezi ca dacia de azi mai tine 17-20 anii? eu nu cred asa ceva . (eu am avut o dacia 1410 ce l-a tinut pe tata din 1993- 2010 , apoi sa scapat de ea , dar astea noi cel putin tabla nu o sa tina atat --- parerea mea--- banuiesc ca tu crrezi ca tine )
21 apr 2012, 17:24
-1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
gresesti amarnic,daciile de acuma tin 17-20 de ani lejer. ;) Fac milionu` de km ;)
21 apr 2012, 17:29
-2
9 comentarii 6 puncte
din ce ai scris la primul comentariu reiese ca o masina buna pentru tine trebuie sa fie frumoasa interior exterior.Eu sunt de parere ca o masina buna trebuie sa fie fiabila si usor de intretinut.Si tind sa cred ca daciile de acum chiar o sa tina ceva ani buni .
21 apr 2012, 17:38
0
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
nu esti animal,si normal ca e foarte important aspectul la o masina.nu zice nimeni ca performantele nu sunt importante,sunt foarte importante,dar nu poti neglija aspectul.
21 apr 2012, 22:48
+2
sergiu.r
84 comentarii 258 puncte
E o masina care din punctul meu de vedere arata foarte bine pentru clasa ei, atata pe exterior cat si pe interior. Si ce daca are plasticele de calitate mai proasta? daca iei asa o masina ai o familie, daca ai o familie, ai un junior care poate vomita pe bancheta sau are pasiunea de a se juca cu butoanele intruna pana le strica. De ce sa dai banii pe ceva mai scump daca copilu oricum iti va mai vandaliza cate ceva prin ea. Plus ca la banii astia nu ai ce sa ceri mai mult, si una e o piesa de la inlocuita la asta si alta-i la un espace. Per total o masina foarte ok, ii dau dreptate lui ven care a punctat exact ce trebuia punctat la masina asta. Bravo Dacia!
21 apr 2012, 00:01
+13
ven
530 comentarii 1515 puncte
Un raspuns bun si foarte amuzant :))
21 apr 2012, 01:23
0
10 comentarii 9 puncte
cred ca piesele costa exact la fel!!! iar piesele de la renault sunt destul de scumpe!!
21 apr 2012, 17:28
0
silv3r04
13 comentarii 16 puncte
Ai vrut sa zici Maroc nu Mioveni,singura Dacie fabricata in afara Romaniei,pacat !
21 apr 2012, 00:47
+1
WarriorZ
20 comentarii 44 puncte
A zis bine , constructorul este la Mioveni , faptul ca masina este facuta in Maroc e alta treaba. Bravo DACIA !!!
23 apr 2012, 13:48
+1
turboD
188 comentarii 288 puncte
wtf ?! ? 1.2 TCe 115 Cp 1.6 85 Cp n-are turbo da na..
21 apr 2012, 11:36
+2
50 comentarii 20 puncte
este o masina foarte frumoasa adresata famiilor numeroase,dar de cei 10,15.000 de euro mai bine imi cumpar un mitsubishi outlander la mana a doua din 2008-2010!
21 apr 2012, 13:58
-2
79 comentarii 103 puncte
ai idee cat te costa un cauciuc sau o revizie la acel outlander,sau un set de placute?
22 apr 2012, 21:53
+1
AG-97-GDF
292 comentarii 878 puncte
si de ce nu iti iei ma ? de ce mai comentezi ? ce mai cauti pe site-ul asta ?
07 mai 2012, 20:23
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Se poate face,la`s ca vezi ;) Are si esp ;)
22 apr 2012, 12:07
+1
29 comentarii 44 puncte
Bordul este genial.
22 apr 2012, 16:59
+5
8 comentarii 9 puncte
... pentru o Dacia actuala. P.S.: Aici - posesor de Dacia.
24 apr 2012, 12:03
+1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Pfff,daaa are si ceasuri de pe megane 250 rs /fluence :D Doar ca are 210 maxim :P
24 apr 2012, 12:20
+1
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Un monovolum nu prea are cum sa fie foarte frumos. E o cutie mare si spatioasa pe roti. Adica presupun ca cei care aleg un monovolum nu o fac pentru felul in care arata ci doar pt practicabilitate, pt ca au familie numeroasa si toate cele. Lodgy mi se pare o masina ok pentru cine vrea un monovolum nou. Si acest lucru nu este de condamnat asa cum am vazut in alte comentarii. Daca vrei ceva second se gasesc masini la preturi decente bine echipate si cu intretinere nu foarte scumpa. Desi eu unu (aici e o parere personala, nu dati cu pietre) as considera ca monovolumele sunt necesare numai daca ai neaparat nevoie de 7 locuri, eu unu as prefera un Break si as termina povestea si Slava Domnului ca dinastea gasesti la preturi mai mult decat decente.
22 apr 2012, 22:59
+2
ionutpuff
112 comentarii 113 puncte
Mie chiar imi place masina , foarte reusita pentru familie in special . Si la pretul acesta este convenabil, adica mai mult de atat ce vrei ? Sincer sa fiu , daca tot suntem patrioti ( si ne laudam cu DACIA si nu cu Renault ) hai dreaq sa o facem si in tara noastra , daca ne laudam asa ...cu DACIA....nu o facem in Papua noua guinee . Zic si eu ...nuj ;)
23 apr 2012, 00:17
+9
trifalecs
223 comentarii 580 puncte
arata bine la banii astia da motorizarile alea...nush ce sa zic...as vrea sa vad masina plina pregatita de mers in concediu pe niste serpentine, drum in panta...ma gandesc ca trebuie turat nu gluma...bravo insa pentru motorizarea 1.2 din care s-a scos foarte bine putere
24 apr 2012, 11:28
+2
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
1.6 8v e cam puturos,in rest nu ai treaba cu ele (1.2 1.5) ,nu mergi turat,pai nu merg turat cu o masina de cuplu 138 nm si mergi turat cu un 1.2 de 190 Nm Nu conteaza ca e 1.2 e puterea,sau dizelul 1.5 are cuplu de 200 - 240 nm nu are nici pe frasu in panta :)
24 apr 2012, 11:57
0
astra4ever
153 comentarii 143 puncte
Iertat imi fie .. dar trecand peste aspectul practic ce se dovedeste unul imbatabil in acea gama de pret .. nu pot sa nu exclam: DOAMNE CAT DE URATA POATE SA FIE! Cineva mai sus spunea ca "o cutie nu are cum sa fie frumoasa" referindu'se la un monovolum ... partial sunt de acord cu el, dar unii au reusit cat de cat sa o mai dreaga pe ici pe colo. Probabil ca un viitor facelift (cum se intampla dupa 2-3 ani de la prima lansare) va mai corecta din acest neajuns. In rest ... prea multe nu sunt de spus. Motorizarea este ok pentru ce este; cutiile de Renault in general sunt reusite; interiorul nu arata rau pentru o masina ieftina. Ce nu imi place este acea lipsa a spatiilor de depozitare despre care se vorbeste in articol. Din fotografii imi dau seama ca nici macar unde sa pui o sticla de apa nu ai loc. Probabil ca se va vinde ... eu unul totusi nu as fi chiar atat de optimist pentru ca in general monovolumele in ultima vreme au inregistrat o scadere a vanzarilor pe piata. Pacat ca nu este fabricata in Romania si in afara de faptul ca ne mandrim cum ca ar fi Dacia ... cu mare lucru nu ne prea alegem.
24 apr 2012, 14:05
0
8 comentarii -7 puncte
astra4ever OLE , ai dreptate , si ca sa le raspund la toti, care m-au luat peste picior o sa le raspund = cumpara un "cazan" de opel astra second hand(berlina,caravan ,16 benzina 1,7 dti, s.am.d motorizare din 2000-2002), tot este deasupra la dotari la Logan.Am un "cazan de opel din 2002, 1.7 dti", motorina de la peco nu prea am alimentat, de la barje, cfr tot timpul, si cazaunul are 400.000 km ! A trebuit sa-i schim pivotii originali , pt ca li se crapase "burduful". Si Ca bonus cind reparau astia drumurile, fiind primul din coloana, un "DOREL" cu utilaj de santier "BUMAG" de tasat asfaltul, cind mergea in spate s-a urcat pe cazan! Rezultatul capota schimbata, telescoapele pe fata(originale) schimbate si bieletele de directie. Si cu asta am terminat.
12 mai 2012, 19:20
0
ciolo_simplu
161 comentarii 57 puncte
Raspuns la intrebare: Intre 10-14k euro mi-as lua o masina nemteasca sh ( a6, seria 5, seria 7 chiar, mercedes, un passat, etc) . Din lateral e ok masina dar din fata e urata rau. Loloatevistul rezuma-te la atv-uri , nu mai da cu jet-uri la commenturile altora si da fiecare face ce vrea cu banii lui eu, ca multi altii de aici, mi-as lua o limuzina sh nemteasca pe care s-o inscriu in Bulgaria, care e problema?! E alegerea mea nu treb sa demonstrez nimic nimanui pt ca sincer ma doare fix in cur de parerea majoritatii, imi iau o masina sa ma simt bine in ea, sa imi ofere cat mai multe optiuni, nu sa am ESP-ul ca optiune la 10 k euro. Mergi cu Lodgy asta si mergi cu un a6 sau un seria 5 sau passat dupa aia si mai vorbim. ps. Nu cumpar Dacia ca altii ca sa fiu patriot , asta e o prostie, imi iubesc tara da ma **** pe poporul ei de *****
24 apr 2012, 18:08
-2
4 comentarii 2 puncte
Ai perfecta dreptate de banii aia, iti iei masina, nu dacie...
24 apr 2012, 20:27
-2
169 comentarii -3 puncte
altu care viseaza la *****-uri de SH-uri!!!!!! Doamne fereste; daca prostia ar durea .............
25 apr 2012, 19:22
+2
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Nu inseamna ca daca iti cumperi dacia, esti imediat patriot. Chiar nu vad care e rusinea sa fi patriot, rasul de patriotism da dovada ca suntem popot las. In fine... Nici nu ai urcat inca in lodgy sa vezi cum e, si deja le comparati cu nush ce masina straina....
25 apr 2012, 19:48
+3
AG-97-GDF
292 comentarii 878 puncte
si ce bagi tu ma in limuzina ? tu stii sa faci diferenta intre limuzina si masina de familie ? Esti varza prietene.
04 mai 2012, 16:32
+1
62 comentarii 41 puncte
as cumpara masina asta daca ar fi in varianta van. cu 1.5 110 cp. Ca si la Logan , sincer loganul van , e o masina foarte buna , dar in acelasi timp MCV ul e un vagon de clasa 2 cfr. Daca o sa ii duca putin capul poate or sa faca un van care sa fie concurent cu peugeot jumpy sau cum ii zice. "Tot la capitolul plusuri putem trece si manevrabilitatea, noua Dacie Lodgy descurcandu-se exemplar pentru un automobil inalt de 1.7 metri" un raspuns a la Jeremy Clarckson ar fi : E la fel de manevrabil (un monovolum) precum o caramida aruncata din avion. Si referitor la interior , chiar nu pot veni cu un alt design ? lasand la o parte ceasurile schimbate e loganul identic. OK ieftin dar pe bune ?
24 apr 2012, 22:31
-1
7 comentarii 17 puncte
Cum adica 1.2 TCe 115 Cp 1.6 85 Cp ? ce are 1.2-ul ala de scoate 115 cai? si, daca are ceva, de ce nu au pus ceva-ul ala si pe cel de 1.6 sa scoata mai multi caluti?
25 apr 2012, 13:36
+2
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Acel 1.2 are turbo 190 nm cuplu 115 cai . 1.6 8v e aspirat in 8 valve. Mai multe detalii pentru 1.2 aici: http://e-automobile. ro/categorie-motor/18 -benzina/58-115-tce.h tml (are si distributie pe lant)
25 apr 2012, 14:10
+1
1 comentarii 1 puncte
cel de 1.2 e turbo de aceea are 115 cp. Cel de 1.6 l-au lasat aspirat pt ca e mai ieftin. Ma gandesc ca varianta 1.6 benzina e cea mai ieftina motorizare LE: scuze, nu am vazut ca deja ti-a raspuns cineva
26 apr 2012, 21:56
+1
kalligraniento
226 comentarii 307 puncte
Cercetare in plus, cost mai ridicat... de asta
07 mai 2012, 17:25
0
2 comentarii 2 puncte
Au pus turbo pe 1.2 dar pe 1.6 l-au lasat aspirat :|
25 apr 2012, 21:03
+1
astra4ever
153 comentarii 143 puncte
Unde e problema?
25 apr 2012, 22:25
0
astra4ever
153 comentarii 143 puncte
P.S. E clar ca asta este topic de fan'boys care au acasa un card de puradei si o muiere care ii suna din doua in doua beri! :D :D Hai noroc! Sa sarbatoriti pe 5 mai! Am si eu muiere si puradel ... dar nu am nevoie de o zi din an in care sa fiu barbat! :D P.S. 2 - pe aia care o plac pentru ca e buna de mers la pescuit sau au vreo firma ii inteleg! E misto sa intinzi in ea o secretara! :D P.S. 3 ... "seriozitatea este refugiul omului cu o inteligenta mediocra" ;)
25 apr 2012, 22:30
0
catalinutz
5 comentarii -1 puncte
alta baraca proiectata la beţie.....
26 apr 2012, 12:46
-2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Are frane pe tamburi.Si ce daca? Frane pe tamburi au si fordurile , si de la renault,si vw,etc, nu var vreo problema. ;)
26 apr 2012, 22:23
+1
8 comentarii -7 puncte
Vezi cum este obijnuit romanul nostru, sa arunce prea multa grutate !!! te duci in fata !!
27 apr 2012, 03:51
0
51 comentarii 28 puncte
ai carnet macar de vorbesti ? sau te uiti la tv si ai impresia ca totu e adevarat ? e vorba de Dacia Lodgy de ce aberezi cu honde si mitshubishi ? ca si cum ai compara smart cu a6 e asa de la o categorie la alta . e vorba de cat costa . Si nu sunt aceleasi dotari cu opelu o comparatie de 2 lei . poti lua o masina cheala pana in dintzi de la opel . esti un frustrat care e anti dacie din motive nu prea cunoscute de tine . ca tine majoritatea tarii . in strainatate e pusderie de dacii si sunt iubite de toti ,tatal meu a lucrat la service in germania si a schimbat consumabile la logan si a intrebat propietarii ce parere au si toti sunt foarte multumiti si vorbesc de logane cu 150 200 k la bord, numai unu ca tine are de comentat .
26 apr 2012, 23:10
0
8 comentarii -7 puncte
Nu te mai agita ca nu are rost!I-ati o toyota sh si pe urma mai stam de vorba , cu 56000 km la bord!
27 apr 2012, 03:45
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Taci ma,crezi ca inginerii de la renault sunt tampiti? Sa fim seriosi. Nici nu ai urcat maca rin lodgy si arunci vorbe negative,sa incerci motorul de 1.2 si 1.5 si mai vorbim,la "garajul" ala de masina ai demaraj de masina mica si consum mic,judeci?
29 apr 2012, 12:05
0
8 comentarii -7 puncte
Emil2009, cind strabunicii nostrii mergeau la razboi cu tunul tractat de cal,in WW2 nemtii ma abtin! Toatele firmele renumite "acum" de masini din germania fabricau fie motoare (motociclete cu atas= BMW cu tractiune pe cardan, incluzind tractiune si la roata de la atas),wv fabrica "jeep" pt ofiteri , mercedes limuzine pt generali, maybach-ul motoare pt tancuri (vezi istoria la toate firmele), idem japan mithubishi motoare pentru avioane , pe cind la francezi a trebuit sa vina debarcarea din "Normandia" pentru ca au fost tinuti sub picior de neamt! Ps in schimb "the red star "= Russia ca in tot blocul comunist numai la ordin! Daca vrei sa cumperi ceva de la ei cumpara armament!!!
12 mai 2012, 19:02
0
ven
530 comentarii 1515 puncte
Salut! Sunt fanul lucrurilor bine facute, nu neaparat Dacia (Dusterul il am la inima). Lodgy-ul e creat dupa nevoia PRAGMATICA a romanului in general, adica e o combinatie de bun simt in ceea ce facem in general (caram si caram in general cu masina toate prostiile - cartofi, caramida, pietre, mobila veche care o ducem la mamaia, porcul mort sau uneori viu de la mamaia si multe alte dracii care murdaresc si distrug) si familie (adica de multe ori copii nestatornici care zgarie, deseneaza, strica si multe altele)deci calitatea premium nu isi are loc, decat cum se obisnuieste la noi sa se bata joc. Sunt mai multe plastice, bine gandit pentru ca sunt si mai usor de intretinut (romanul baga apa cu detergent de rufe cand isi curata bolidul in interior, iar spalatoriile auto la noi nu sunt cele mai specializate). Variante SH sunt convins ca exista la banii aia, dar aici e vorba de o masina NOUA de care te atasezi doar prin faptul ca faci treaba multa cu ea, in C,E,S-klasse te-ar durea putin sufletul sau mai putin daca esti ghertoi. Tamburi nu stiu deocamdata daca are, desi ar fi mai in regula daca ar fi discuri pentru ca ai dreptate cu greutatea.
02 mai 2012, 10:40
+1
AG-97-GDF
292 comentarii 878 puncte
Costine am impresia ca esti cam analfabet, ori scrii corect, ori folosesti limbajul de "mes" , ori habar nu ai ce vorbesti si nu stii care este subiectul principal. TU nu observi ca noi vorbim despre o masina noua , nu una second hand ??? Comparatia se face intre una noua / noua , nu noua / second hand . Esti varza prietene !
07 mai 2012, 20:22
+1
8 comentarii -7 puncte
AG-97-GDF observ ca fie lucrezi la uzina "Mioveni", fie parintii tai lucreaza acolo ! Si cu asta am terminat discutia!
12 mai 2012, 19:03
0
8 comentarii -7 puncte
LOOOL Emil2009 ,tu stii cit platesc nemtii pt un logan ? Ia mai intraba-ti tatal ! Bineinteles , dupa ce a predat masina veche la fier vechi? (echivalentul la rabla la noi)? Pai cum sa nu iti cumperi un cazan de logan ! Diferenta este in jur de 2000 de euro. Si loganurile alea daca circulau prin tara ,sa vezi ce jocuri i-ti aveau la rotile din fata ! Noroc ca au circulat in germania !
29 apr 2012, 11:28
-2
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Cu un mercedes daca treci cu roata peste o groapa mai adanca,se rup "oasele" Daca treci cu loganu rupi numai jeanta ;)
02 mai 2012, 15:29
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare