Lamborghini Urus Concept - Noi imagini, plus primele cadre video Concept Car 23 Aprilie Lamborghini Urus Concept - Noi imagini, plus primele cadre video
Toate comentariile (30):
58 comentarii -130 puncte
Hidos din orice unghi.
23 apr 2012, 12:49
+4
94 comentarii 94 puncte
Noul Ursus(Urus)
23 apr 2012, 13:06
+6
Cirstoiuovidiu
407 comentarii 616 puncte
Frumos, daca il coborau maxim pe asfalt arata mai bine!
23 apr 2012, 13:46
0
aTo_
128 comentarii 298 puncte
sa pare ca Lamborghini se intorc la origini: productia de tractoare
23 apr 2012, 14:13
+8
296 comentarii 318 puncte
bai ce sunt ma cu oglinzile alea???
23 apr 2012, 14:32
+1
allexutzzu
572 comentarii 1198 puncte
In primul rand se spune "bai, ce e cu oglinzile alea?" ... Raspuns: e doar un concept, varianta finala va fi cu oglinzi normale
23 apr 2012, 14:42
+3
kalligraniento
226 comentarii 307 puncte
Sunt camere video retrovizoare si monitoarele de la ele le ai in interiorul masinii. Idea asta a avut Mercedes tot cu un concept ceva timp in urma, acel concept care in loc de volan avea un fel de JoyStick :).
23 apr 2012, 19:00
+2
Old_boy
79 comentarii 176 puncte
nu sunt oglinzi sunt camere video pe bat
24 apr 2012, 12:20
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
alexxpassat2003
8 comentarii 29 puncte
mai nou toata lumea se da pe tractoare:))) mai a ramas ferarri
23 apr 2012, 14:49
+5
mannyx
613 comentarii 1335 puncte
asta e cam ca aea. "sa moara familia mea de mai zic nimic" =)))
24 apr 2012, 12:10
+1
1153 comentarii 4446 puncte
Cred ca ar trebui sa continue productia de super-caruri..de mare viteza..si sa lase pe cei care fac de atatia ani SUV-uri..parerea mea..:( e ciudat!
23 apr 2012, 15:47
+4
179 comentarii 650 puncte
hai fratee ca e bestiala masina........
23 apr 2012, 15:53
+5
tarzy
401 comentarii 792 puncte
masina asta face ca x6m sa arate intrun mare fel! Adevaru' e ca la un anumit nivel kitchul inseamna exclusivitate:|
23 apr 2012, 16:42
-2
SuperCharger
175 comentarii 248 puncte
Mda... nu e deloc in spiritul marcii. Daca multe modele de ale lor pot fi comparate cu avioanele de vanatoare, sau in cazul LM-ului cu un tanc, asta zici ca e o struto-camila.
23 apr 2012, 17:22
-2
laurentiu88
10 comentarii 6 puncte
degeaba e lambo...parca nu are nimic special..stilul lambo.....e dor un suv si atat.... (si muuulltt mai scump decat altele)
23 apr 2012, 17:47
-2
28 comentarii 58 puncte
au imprumutat multe elemente de design de la aventador... per total pot spune ca imi place; nu mi se pare o masina urata "cu spume" sau cum am mai citit mai sus, dar hei, fiecare cu gusturile si parerea lui. ma gandesc oare cat de fain ar arata in mers, cu garda coborata la maxim? ca tot spunea omul ala ca are garda la sol ajustabila.
23 apr 2012, 17:55
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
E ciudat ca dc o sa il faca. Asta nu din cauza ca arata rau masina dar dupa parerea mea (personala nu dati cu pietre) un SUV nu e nici cal nici magar. Este scump cand il cumperi, consuma mai mult decat un sedan sau sw echivalent ca spatiu interior, acceleratia nu este spectaculoasa din cauza greutatii mari, centrul de greutate este sus si nu rupe gura targului in curbe (asta doar in cazul in care nu ai vreun x6), iar in offroad se descurca ceva mai bine (nici aici nu rupe gura targului). Comparatie am facut-o intre masini comparabile pt toate criteriile enumerate mai sus, gen A6 cu Q7 sau X5 cu seria 5. Singurul lucru este ca are portbagajul mai mare si stai la inaltime.
23 apr 2012, 19:34
+1
381 comentarii 502 puncte
Nu mai manca rahat la adresa SUV-urilor. DA, unele sunt cum zici tu. DAR, sunt si SUV-uri capabile. Lasa tu X6 deoparte, ca un Cayenne ii da lectii pe offroad si il zapaceste pe on road. Am avut ocazia sa conduc pe offroad un Touareg cu 4motionX, adica diferentialul central si diferentialul spate blocabile, reductor, suspensie pneumatica si anvelope GoodYear MT/R 275/65/R18. Sincer, m-am dus pe offroad peste tot pe unde au mers si niste prieteni cu masini 4X4 adevarate -landcruiser, pajero, g class, patrol, doar ceva mai incet. Bine, nu discutam aici de offroad extrem, ca atunci si la o masina ce e foarte capabila din fabrica, ajungi usor la zeci de mii de euro in piese dedicate 4x4 daca vrei extrem. De asemenea, a fost si un tip cu un Cayenne Turbo cu anvelope BFG AT -sa descurat exemplar, a mers peste tot unde mergeau G-urile si landcruiser-urile fara nici cea mai mica problema. Deci, sunt si SUV-uri foarte capabile, atat on cat si off road. PS: Cum se face ca prea-laudatele BMW M, mai precis M5 si M6, ambele nu au fost in stare sa faca un Cayenne Turbo la slalom si la skidpad ? BMW M6 skidpad 0.88g, viteza slalom 110 km/h Cayenne Turbo skidpad 0.94g, viteza slalom 110 km/h. M5/M6 sunt, din pacate, mai rapide doar la viteze mari, lucru oarecum irelevant, ca sunt foarte putine drumurile unde poti sa mergi cu 250-300 km/h, si sincer, nu cred ca cineva e interesat de faptul ca masina X accelereaza de la 200 la 300 km/h cu 2 sec mai rapid decat masina Y. A, mai adauga si siguranta mult mai buna la SUV-urile, ca la un impact frontal dintre o masina normala si un SUV, datorita faptului ca toata structura de rezistenta e situata la o inaltime mai mare, pur si simplu ori treci peste ori zdrobesti masina normala. O cunostinta cu un XC90 a avut un accident frontal cu un A6 4F -audi a depasit pe dubla continua si s-a lovit frontal de XC90. Cei din Volvo s-au ales cu fracturi la picioare si vanatai, dar din pacate din Audi soferul a decedat, iar pasagerul di
23 apr 2012, 22:11
-1
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
La faza cu siguranta depinde de impact. Daca o luam asa un SUV e mai predispus sa se rastoarne din cauza centrului de greutate mai inalt. Si treaba cu Audi-ul e cam vaga din ce zici tu, soferul putea sa moara si din cauza ca nu a avut centura, nu este neaparat masina de vina. Si frate crede-ma ca un Sport Utility Vehicle in 80% din cazuri o sa fie inferior pe sosea fata de un sedan si inferior offroad fata de un jeep. SUV-ul reprezinta compromisul. Calea de mijloc (o cale de mijloc mai scumpa). Exact cum era acum ceva vreme cand a aparut telefonul mobil cu camera. Era mai scump,tinea bateria mai putin(deci neglija functia de baza ca era sa vb la el) si pozele erau mai slabe fata de o camera foto. Si nu trebuia sa vb urat putem sa ne intelegem si ca doua persoane adulte (sau cel putin asa presupun)
25 apr 2012, 21:07
+1
381 comentarii 502 puncte
In primul rand imi cer scuze daca te-am jignit. In A6 atat soferul cat si pasagerul aveau centura. Ideea e ca motorul, cutia si lonjeroanele de la Volvo, fiind ca era SUV, erau pozitionate mai sus decat la A6. In A6, cum ambele masini s-au lovit pe partea soferului, la un moment dat a cedat stalpul A precum si peretele despartitor dintre compartimentul motor si habitaclu, si in acel moment a venit peste sofer bordul, volanul precum si stalpul A. Nici pasagerul din dreapta nu arate prea bine. O imagine foarte deranjanta. Hai sa iti mai zic ceva si despre SUV-uri. AM condus un Touareg, un Pajero, un Cayenne si un X6. Si am fost pasager in G500, in Land Cruiser 120 si in Range Rover Sport. Intr-adevar, la "jeep-uri" -gen Pajero, Land Cruiser samd, manevrabilitatea nu e prea grozava. DAR, de ex la touareg, stabilitatea e foarte buna. Daca esti sofer bun, te tii in curbe dupa Passat fara nici cea mai mica problema. La X6 mi-a placut stabilitatea -sincer sa fiu, e mult mai stabil si mai manevrabil decat un e92. DAR, pe offroad e praf. Cayenne e superb, nu degeaba e Porsche. Are stabilitate mai buna decat 90% din masinile sport. SI e incredibil de capabil pe off road, mai ales daca ai anvelope potrivite situatiei. Ca sa iti faci o idee, am condus acum 2 ani un Cayenne S al unui prieten. La un moment dat mi-a dezactivat ESP-ul si mi-a zis sa o "calc" in prima curba. Ce sa zic, a iesit un "drift" foarte reusit, masina are un control suberb. Daca as fi facut acelasi lucru intr-un Pajero sau intr-un Land Cruiser nu ma vedeam prea bine. La ce zis tu cu calea de mijloc nu sunt de acord cu tine. Nu zic, sunt si SUV-uri ce se incadreaza perfect in ceea ce zici tu. DAR, ti-am zis, Touareg, Cayenne si ar mai fi cateva, nu au nici cea mai mica problema cu stabilitatea si manevrabilitatea, din contra, cum e Cayenne-ul, e mai bun ca si majoritatea masinilor sport, si sunt si foarte capabile pe offroad. Si mai ai si un avantaj enorm iarna. Iarasi, cu off
27 apr 2012, 22:34
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
2004_WRX_STI
935 comentarii 1771 puncte
exact cum am zis la stirea precedenta. va fi doar un concept (deocamdata). si parerea mea despre aceasta masina acuma ca o vedem mai bine.... sincer este mai faina decat in primele poze, insa ramane tot ciudata. foarte scumpa doar e lambo insa un singur lucru stiu sigur. ca masina asta daca o sa o vedem pe strada o sa ne rupem toti gaturile dupa ea asa "urata" cum e. si mai terminati o data cu comentarii gen "ce sunt cu oglinzile astea" si etc. este doar un concept si pana in 2017 o sa fie o gramada de masini cu oglinzi de genul. dar na romanul vrea sa aiba masina concept oglinda de dacie ca sa fie in trend sau oglinda de M3. ca alea sunt mai sexy. si dacia concept ce oglinzi are? intreb si eu... voi chiar nu stiti sa faceti diferenta dintre un concept si o masina de serie. si stati linistiti ca nu o sa planga cei de la lamborghini ca nu le cumparati modelul. si in legatura cu estoque parerea mea ca ar fi o prostie sa nu il scoata in serie. este incoparabil de frumos... in comparatie cu urus.
24 apr 2012, 02:47
+2
Old_boy
79 comentarii 176 puncte
Au ajuns sa se prostitueze si astia... a mai ramas Ferarri
24 apr 2012, 12:20
0
Maritzajoker
141 comentarii 123 puncte
fata de aventador spate de dodge callenger si nu in ultimu rand un design de tot rahatu:-j de ce so fi gandit sa scoata SUV daca nu stiu cu ce se mananca?
24 apr 2012, 19:41
+3
62 comentarii 41 puncte
la spate as zice ca aduce a Range Rover evoque.
24 apr 2012, 22:36
-1
7 comentarii 17 puncte
Lamborghini C urus (n-am putut sa ma abtin) :))
24 apr 2012, 22:50
+2
129 comentarii 90 puncte
eu nu inteleg de ce vor sa faca suv!
25 apr 2012, 11:36
0
21 comentarii 5 puncte
misto masina
25 apr 2012, 14:06
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »