Datul kilometrajului din bord inapoi: tot ce trebuie sa stii si cum sa nu fii pacalit! Ghidul soferului 19 Iunie Datul kilometrajului din bord inapoi: tot ce trebuie sa stii si cum sa nu fii pacalit!
Toate comentariile (104):
rhobee
65 comentarii 35 puncte
Din pacate, chiar daca conectezi masina la un sistem de diagnosticare, nu ti se va arata faptul ca a fost intervenit asupra numarului de kilometri. Poti sa conectezi ce programe vrei tu la computerul de bord al masinii, ca iti va fi foarte greu sa ti se indice numarul original de kilometri. tin sa te anunt ca se poate afla numarul real de kilometri in reprezentanta!mai informeaza te
19 iun 2012, 09:51
+4
4 comentarii 4 puncte
Mai informeaza-te tu defapt. Poti sa afli km in reprezentanta NUMAI daca service-ul acelei masini a facut in reprezentanta oficiala a marcii, si nici asa nu poti stii cu certitudine ca sunt reali. Altfel nu iti afla kilometrii reali nici Dumnezeu
19 iun 2012, 10:03
+2
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Te inseli amarnic ! Poti verifica in reprezentante daca masina are istoric service in reteaua de service dedicata.Iti pot furniza o serie VIN la o masina recenta(2009),la verificare vei constata ca masina are 3 km in baza de date(rulajul cu care a fost cumparata).In realitate are peste 200.000km rulati.Nu a fost facuta nici o revizie la reprezentanta,masina am luat-o noua Exista masini in care datele despre rulaj sunt stocate in mai multe "locuri".Acele "locuri" comunica evident intre ele.La acele masini este foarte greu de umblat,aproape imposibil si destul de usor de verificat.In rest.....spor la cumparat deseuri SH luate din jermania sau romanica.
19 iun 2012, 10:09
+4
2 comentarii -1 puncte
salut...deci am mari sanse sa fi fost pacalit...am cumparat un touareg din 2007 cu 85 mii km in bord..verificata la reprezentanta si le-am cerut celor de acolo sa treaca pe fisa de diagnoza ,, in vederea cumparari" pt ca m-am gandit ca fac manarii...din toate defectele din articolul de mai sus la mine nu lucreaza bine telescoapele portbagajului nu ridica pana la maxim...si ar mai fi faptul ca a inceput sa se auda volanta ..dar nu mereu si cand se aude se aude foarte putin ..dar am inteles ca volanta cu masa dubla de obicei pana in 100 de mii km cedeaza..da-mi un raspuns ..ca sunt tare curios.:)
05 feb 2013, 10:54
+1
13 comentarii 10 puncte
Stai linistit, eu am cumparat Touaregul meu nou, de la reprezentanta in noi.2006. Acum am 104.000 km, si de cca 70.000 km nu mai ridica telescoapele porbagajului pana la maxim, mai ales iarna. Nu este dovada a km multi.
16 apr 2013, 23:48
0
ionut2412
3 comentarii 1 puncte
mie unul softul de diagnoza mi-a aratat ca fost intervenit asupra kilometrilor dar nu mi-a aratat cat are in realitate
17 mar 2015, 19:57
0
184 comentarii 51 puncte
qm ?
19 iun 2012, 10:01
-1
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Interesant articol, la grupul VAG se pot seta Km doriti la unele modele direct prin OBD fara sa fie dat jos ceasurile de bord, la unele modele de masini rulajul este stocat intr-un eeprom inrcremental only adica inapoi nu se poate da doar daca eepromul este reprogramat + editat la km doriti apoi lipiti inapoi pe circuitul din spatele ceasului de bord. Sunt masini unde rulajul este stocat si in alte locuri (ecu) si se sincronizeaza intre ele deci la unele modele se pot verifica rulajul si dupa alternare.
19 iun 2012, 10:03
+5
114 comentarii 213 puncte
Modificarea direct prin OBD e valabila doar pt modelele diesel din cate stiam eu.
01 iul 2014, 17:33
0
1 comentarii 0 puncte
Informatiile din articol sunt partial adevarate. Existe diferente de la caz la caz. +1 pentru completarea adusa de bizkitt.
19 iun 2012, 10:07
0
rs4ever
202 comentarii 497 puncte
tabelul acela al vostru este si nu este adevarat, totul depinde de cum a fost intretinuta masina, sunt masini care la 50.000 kilometri arata in ultimul hal, si am vazut in germania un 320 din 2004 care arata incredibil, arata a 100.000 km max, si cand m'am uitat in bord avea 450.000, fara volan, scaune sau cotiera uzate, asadar cifrele date de voi sunt..luate de pe undeva:)). sunt masini care la nemti din 2010-2011 au 100-150 mii kilometri, la noi, cele care au fost aduse tot de acolo si fabricatie 2001-2004 au chiar mai putin. sa fim seriosi: care masina are km reali?
19 iun 2012, 10:12
+2
marius3191
63 comentarii 57 puncte
corect, eu la un golf iv din 2001 am 224000 km, voloanul arata bine, schibatorul este putin tocit, pedalele sunt ok, sacaunele ca noi, evacuarea in regula, amortizoarele sunt schimbate, amortizaorele de la capota/haion nu am nici o problema...deci datele puse mai sus sunt foarte relative...cel mai bine se aobserva dupa bucsi/articulatii, daca sunt sau nu originle, discurile de frana si amortizoarele
30 ian 2013, 15:00
+1
Claudiu1989
3 comentarii 3 puncte
treaba e ca km nu se afla ascunsi doar in ceasu ala din bord ci si in alte locuri din masina in oglinda in cheie in clanta de la portiera etc variaza de la producator la producator, asa ca daca ai un electrician care stie ce trebuie facut si unde nici reprezentanta nici nimeni nu iti mai spune cati km are masina. un volan se poate inlocui, cauciucurile de pe pedale cotiera la fel si oricu ar fi ce crezi tu ca ar fii uzat cand mergi sa vezi masina.dar da nu prea se chinuie lumea sa faca asta doar daca masina e destul de scumpa sa zic si are ceva mai multi km si e destul de noua si semnele de uzura sunt mari si vanzatorul crede ca o sa scoata un pret bun care sa amortizeze tot.
19 iun 2012, 10:12
0
141 comentarii 53 puncte
De cand au inceput ciorile din romania sa faca afaceri cu masini se ascunde kilometrajul peste tot!!!! da ciorile ale dreaku tot il gasesc!!
26 iun 2012, 22:24
+2
115 comentarii 60 puncte
am inteles ca la bmw seria 5 din 2005-2008 are in spatele ceasurilor de bord o eticheta si ca sa umblii la km trebuie rupta acea eticheta nu stiu daca este adevarat asa am auzit si eu ...
19 iun 2012, 10:13
+1
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Cea mai buna masina este masina noua.Am umblat peste tot in tarile furnizoare de masini sh, si pot spune ca NIMENI din aceste tari nu vinde masina de buna.Vorbesc de privati nu de arabii/romanii/polon ezii sau mai stiu eu ce nationalitati (din nurnberg spre ex.) care vand masini deja "lucrate". O masina de un an vechime are min 75-100.000 km.Anul trecut si suta rulata !Am vazut cateva sute de astfel de masini. Cat ar fi neamtul/francezul de bogat nu vinde dupa un an o masina nerulata cu maxim 20-30% din banii pe care i-a investit. Cine este pretentios la numar mic de km,probabil este si la punga "gros".Cel mai bine sa-si ia cazan nou.Cine nu ,sa inchida ochii si sa se roage sa nu se defecteze ceva prematur la masina. este adevarat ca o masina intretinuta profesional u-si tradeaza numarul de km.Am vazut un passat B5 realmente in stare noua ,fara uzuri la volan,pedale,interio r,protejat cu husa chiar si pe nuca schimbatoruli,folosi t in regim taxi,cu 538.000 km rulati in 3 ani.Bineanteles "omul" l-a facut la aprox.85-86 mii. Comentariile bisnitarilor sunt de prisos pentru un concetatean cu capul pe umeri !
19 iun 2012, 10:20
+11
141 comentarii 53 puncte
Firmele din afara nu vand neaparat masini care nu mai sunt bune, ci doar pentru ca se considera ca dupa un anumit nr de km pretul acestora este amortizat iar intretinerea lor nu mai e rentabila! Mai sunt si persoanele fizice care vand masini bune pentru a-si cumpara unele mai moderne, mai performante, nu pentru ca au defectiuni! Am luat si eu la firma doua opeluri astra direct de la firma oce(daca ai auzit de ea!) aveau aproximativ 120000, acum au peste 180000 si in afara de consumabilele de rigoare si bineinteles, o bieleta, un cap de bara, etc specifice soselelor de la noi nu am reparat nimic la ele! Daca luam la pret dublu doua loganuri plateam mai mult la reviziile obligatorii la care te jecmanesc smecherii din service-urile noastre de rahat!
20 iun 2012, 23:19
+9
381 comentarii 502 puncte
@arobex Vai de capul tau, scrii si tu aici ca sa te afli in treaba. Ma gandesc ca termenul buy-back e ceva nemaiauzit de tine. 100.000 km pe an faci daca esti taximetrist sau daca e masina de firma. Altfel, e imposibil. Asta cu kilometrajul, e porcarie mare. Pai daca esti atata de bou si nu iti dai seama, iti meriti soarta. Daca tu vii sa zici aici ca unul a vandut masina cu 538,000 km dat-a inapoi la 85000 km si cine a cumparat-o nu si-a dat seama, esti cel putin la fel de handicapat mintal ca si boul ce a cumparat masina respectiva. Nici mama detailing-ului nu face minuni, si nu poti scoate asemenea uzura. Dar, normal, sunt jmecherii, cumperi din dezmembrari interior care arata foarte bine, si gata, boul a pus botul. Nu ca nu ar fi destule locuri unde sa te uiti ca sa iti dai seama de uzura reala a masinii, dar idiotii cu capul pe umeri (adica au capul pe umeri ca sa nu le ploaie in gat) nu stiu lucruri de genul asta. Plus de asta, sunt numai povesti nemuritoare si baliverne in articolul asta. Tin sa il anunt pe autor, pe aceasta cale, ca la BMW, si nu numai, anumite informatii se stocheaza si in memoria cheii (chipul din cheie). Nr de km este printre aceste informatii. Ca sa modifici datele din cheie, iti trebuie echipamente profesionale (memorii EPROM) si reprezentanta, dar nu numai, orice stie sa umble pe BMW GT1, sau pe INPA/EDIABAS, vede ca s-a umblat la kilometraj. La fel, la orice marca, daca nu vorbim de masini de acum 150 de ani, si ne referim la masini de 10 maxim 15 ani, pai terbuie sa fii bou handicapat si retardat ca sa nu iti dai seama de kilometri reali. PS: ca bonus, pt toti botanistii, una din valorile cele mai greu de schimbat si care nu se chinuie samsarii sa o modificie, e numarul de ore de functionare a masinii. Daca consideri o viteza media de sa zicem 30 km/h, si folosesti amarata regula de trei simpla, iti cam dai seama de kilometrii reali ai masinii.
01 iul 2014, 01:14
+5
1 comentarii 0 puncte
Exista masini care stocheaza numarul de kilometri doar in ceasuri. Exemplu: Opel Astra G. Odata modificati acolo, aia sunt, nu stie nimeni. Si numarul de kilometri si viteza se citesc din cutie doar la masinile cu "kilometraj" pe cablu. La masinile cu ABS, datele astea sunt furnizate de senzorul de ABS, nicidecum de vreun "cititor" din cutie. Eu zic sa ne documentam putin inainte sa ne-apucam de tutoriale de genul asta.
19 iun 2012, 10:30
0
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Asa este.Sunt putine masini (mai noi) care au traductor in cutie.Majoriatea folosesc impulsurile de la senzorii abs pentru inregistrarea rulajului.
19 iun 2012, 10:35
0
SK_RS
37 comentarii 329 puncte
Faza cu volanul difera de la masina la masina....detin o skoda fabia din 2009, am facut aproximativ 51000 km si volanul este deja ros...(material de proasta calitate)...deci asta e cu dus intors...
19 iun 2012, 10:32
+2
6 comentarii 17 puncte
Stiu masina cu 230.000 Km cu baterie originala (Audi A4 din 2010). Masina a rulat doat in .DE la drumuri lungi. Mai degraba acumulatorul se detelioreaza de la varsta, nu de la km. Eu mi-am distrus volanul in 15000 km de mers in oras cu inelul pe mana, deci nu este un factor decisiv. Tapiseria la fel, nu este un factor precis. De obicei scaunul se roade pe margin daca se fac multe drumuri scurte. Un set de cauciucuri pentru pedale costa foarte putin si se schimba extraordinar de usor, Una dintre masinile mele are 225.000 km si nu scartaie nici o fata de usa. Fata de usa poate scartai si daca a fost desfacuta si nu a mai fost pusa la loc cum trebuie. - bordul scartaie sau scoate diverse sunete: masina are peste 80.000 de km; - la fel ca si in cazul fetelor de usi, nu am nici un greiere din bord desi am suspensie sort pe ea. Amortizoarele de capota nu sunt un factor decisiv. Cele de hayion iti dau o perceptie despre cum a fost folosita masina, nu CAT a fost folosita (stiu persoane care deschid de 2-3 ori pe luna hayonul, si atunci doar sa faca curatenie in masina) La fel amortizoarele, stiu masini cu 250.000 km cu amortizoare originale si altele cu 80.000 km cu amortizoare schimbate. Un amortizor schimbat arata fie ca masina a avut viata grea, fie ca proprietarul vrea sa aiva mereu masina in stare perfecta. Cat despre kilometraj, orice masina dotata cu ABS citeste viteza si implicit calculeaza distanta de pe senzorii ABS localizati pe FUZETE, deci PE ROATA.
19 iun 2012, 10:36
+14
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Sunt deacord cu tine, compontentele uzate se pot schimba ca sa dea un aspec de nou.. sau cand sunt chiar deteriorate. In legatura cu rulajul si viteza si ABS-ul doar o mica precizare senzorii nu au capacitatea de a calcula asa ceva.. sezorul transmite o valoare (in hex) spre modulul ABS care calculeaza valorile apoi le transmite EMS-ului (engine managment) apoi la Instrument pack (ceasurile de bord) unde este afisat-stocat viteza respectiv rulajul. La masini de dupa 2000 (CAN) ABS-ul (la unele modele) comunica direct cu ipack-ul care ia valorile si le icrementeaza in eeprom dupa care sunt afisate in displayul din bord.. :)
19 iun 2012, 10:56
0
381 comentarii 502 puncte
Corect, dar ce sa le explicti caposilor de pe aici de EEPROM samd. Nu vezi ineptiile scrise pe aici? Habarnistii nu stiu ca anumite date sunt stocate automat pe cheie, la anumite intervale, cum ar fi, printre altele, si numarul de kilometri, tocmai pt a preveni fraudele. Acum, normal, ca daca chiar vrei sa futi in gura pe fraier si sa il duci de nas, poti. Iti cumperi echipament cu care sa programezi cheia si modifici in buna voie ce vrea muschiuletul tau, si te asiguri ca exact aceleasi modificari le faci si in CAN BUS. Oricum, nimeni nu se streseaaza sa schibe si numarul de ore de functionare al masinii, asa ca iti dai seama extrem de usor de de kilometrajul real al masinii. Metoda cu cititul de pe arborele de iesire al transmisiei inca se practica. Sunt si masini ce folosesc ambele sisteme, pt reduntanta si pt a opri jmecheriile. Dar ce sa ii faci, unii sunt nascuti sa i-a **** si sa fie prostiti de altii, asa ca mereu o sa fie botanisti ce cred ca tot ce zboara se mananca si ce noroc au prins ei cu rabla luata de la un mos/o baba din Germania care a facut doar 10-15000 km pe an.
01 iul 2014, 01:31
0
14 comentarii 17 puncte
Asta cu babele/mosii/doctorii/etc mi se par cele mai amuzante. Totusi, ca sa fac haz de necaz, tatal meu a cumparat in 2008 un Passat fabricat in 2006 cu 22.500km la bord, iar in acte fosta proprietara era o italianca de 66 de ani (unica proprietara). De ce avea o batrana de 66 de ani un Passat break, nu pot sa-mi imaginez (probabil era trecut de copiii ei pentru asigurari/taxe mai mici). Acum de-o fi fost adevarat sau nu... nu mai stiu. Tot ce stiu e ca masina s-a luat de la un dealer, nu de la persoana fizica, cu finantare pe 5 ani.
06 iul 2014, 15:27
0
156 comentarii 217 puncte
la mine in oras e un "nene" care se ocupa cu asa ceva, pretul incepe de la 60 de RON pana la cateva sute in functie de masina.... ala care crede ca isi cumpara masina mai veche de 10 ani cu doar 90.000 km e tembel rau....
19 iun 2012, 10:37
+7
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Eu am inteles de la cineva ca numarul de km reali il poti citi si de la cipul de pe cheie , cipul acela inregistreaza fiecaree km si fiecare ora de funcionalitate a masini :)
19 iun 2012, 11:00
0
22 comentarii 5 puncte
Nr de km. nu este atat de important, mai ales in ziua de azi si la masinile mai noi, caci sunt motoare care duc si 500 mii km, de obicei diesel, cele pe benzina in medie 300 mii. De ce zic asta, pentru ca e important cum a fost intretinuta masina si cum a fost condusa. Exemple: fratele are un Logan din 2010 si exterior arata mai rau ca Polo al meu din 2005, nu tu ceara pe ea, nu tu spalat la spalatorie, acasa, interiorul cam la fel. Deci masina are 16000km si arata de 62000km cat am cu Polo ( dar nu stiu daca reali). Servisarile: una e sa te duci sa le schimbi cu filtre ok si una sa scuturi de bloc filtrul de aer, una e sa le faci la timp sau km si una e sa le depasesti( sa se gatuiasca filtrul de ulei ) Si condusul, una e sa ai masina de 7 ani si sa nu fi schimbat placutele de frana originale si alta e sa schimbi si placute si discuri. Depinde si cum mergi cu masina prin gropi, cum o bruschezi, cum demarezi cu ea, cu ce viteza etc. Acum cu modificatul. Depinde de la producator la producator. La Vw cel putin sunt 2 calculatoare pe diesel, care calculeaza separat kilometrajul, in functie de distanta parcursa, cu 5% eroare, deci se poate. Apoi daca are servisarile la reprezentante se poate vedea cand a fost ce lucrari a facut si ramai cu o urma de indoiala, caci el face 30000km ii da inapoi la 15000 se duce la service si asa merge la 50%, dar face schimburi intre timp de filtre. Cu alte marci se poate de schimbat. Un exemplu deja celebru: Vw Passat din Germania, 80000km, de la un doctor, carte service, etc, I-am cerut cheia a doua, la proba ...156000 km. Important ca masina era impecabila si full option. LA Vw aceasi Km 80000km, deci si la Vw daca stii unde se pot modifica si in baza de date, cel putin asa a reesit sau a aplicat procedeul de mai sus. Cu celelalte da te poti orienta: scaunul poate avea husa ca si volanul, pedalele pot fin inlocuite. Te mai poti orienta dupa usa soferului, dupa scaunul lui, dupa manerul usii soferului si dupa multe altele.
19 iun 2012, 11:01
+1
143 comentarii 310 puncte
detin un golf 5 care are 111187 de km.in afara de toba ruginita si baterie nimic nu se incadreaza.Masina a venit din germania si este f intretinuta...am incercat sa aflu numarul real de km dar aveam eroare de la ecu cand vroiam sa vad( daca are mai multi kilometrii asta e:))
19 iun 2012, 11:07
+1
Bong
78 comentarii 152 puncte
la VAG poți cu interfața și soft-ul corespunzătoare să citești nr de km direct din computer. la mașini second-hand, cu precădere aduse din Germania rareori corespund cifrele, deși cea din computer este reală. de asemenea cu soft-ul care trebuie și cunoștiințe de utilizare se poate bloca această funcție. când mai încearcă cineva s-o acceseze dă eroare. Știu asta pentru că am făcut-o pe mașina unui prieten, care avea 170k km în bord și aprox. 280k km reali.
19 iun 2012, 15:11
0
9 comentarii 19 puncte
Care e treaba atunci cu EDC15-16 ? Am inteles ca acolo iarasi s-ar inregistra km in ECU. Si de acolo se pot modifica ?
19 iun 2012, 11:09
0
6 comentarii 17 puncte
La masinile mai noi Km sunt stocati cam peste tot (bord, ECU, Calculator pompa injectie, ABS, Airbag, chiar si in casetofonul original si cheie), dar ca orice circuit la care se poate umbla, poti sa schimbi km peste tot. Sunt unele modele de clustere (ceasuri de bord) TRW la care teoretic nu se pot schimba Km, DAR cu o statie de lipit cu aer cald si un programator competent schimbi si pe masa :D
19 iun 2012, 11:19
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
15 comentarii 10 puncte
am si eu o intrebare: am cumparat o masina la 187,000 km anul trecut, si cand verificat in ECU-ul motorului la odometru imi arata 85,000 km. Oare cum e posibila chestia asta?
19 iun 2012, 11:30
0
6 comentarii 17 puncte
Probabil s-a defectat ECU si a cumparat unul SH pe care doar l-a recodat cu imobilizatorul. Zi mersi ca nu e invers :D
19 iun 2012, 11:41
0
22 comentarii 5 puncte
Nu e mare lucru, se mai schimba si motoare.
19 iun 2012, 13:50
+1
golfgti838
4 comentarii 2 puncte
Si eu detin un bmw seria 5 de aprox 4,5ani.cand l-am luat avea 147d mii iar acum are 240 000 si vreau sa va spun ca are bateria originala din 2002,fetele de usi nu scartaie,volanul nu este ros,gumele la pedale la fel.Asta tine cont si de cum intretii masina.In ziua de azi nu trebuie sa te incante km cand cumperi o masina sh ca are 80de mii mai bn sa aibe 200 de mii dar sa fie ai iei :))
19 iun 2012, 12:28
+7
mirel_tuning
636 comentarii -25 puncte
si eu am un atos ...o masina care la prima vedere nu da prea mult dar totusi vreau sa zic ca a ajus 204.589km
01 iul 2014, 21:19
0
Dany08
71 comentarii 72 puncte
un preten a avut un vw passat si a facut cu el accident si daca tot o fost la mecanic masina o bagat si un kilometraj second tin sa zik ca avea vreo 160 de mii de km si cel second avea undeva sub 100 de mii ,poti sa iei tzeapa la cumparare la faza cu km :|
19 iun 2012, 12:53
-3
1 comentarii -2 puncte
subliniez faptul ca am o dacia papuc din 2006 si atunci cand dau inapoi imi scad kilometri... va garantez 100% .... apoi vreau sa zic ca am un opel astra din 2001 toamna... si am bateria originala si acum si am 210.000 km .. si sunt multe alte chestii pe care voi doar le-ati auzit si nu le-ati testat..... jalnic articol
19 iun 2012, 13:05
-2
ratcatalin16
152 comentarii 21 puncte
am lucrat pe tico si ca sa scot km dadeam cu spatele,e suficient sa fii sofer nu cunoscator!sunt deacord cu tine,de jale,senzor abs da impulsuri pentru vitezometru,in rest...totul e orientativ,nu poti sa dai cifre la asa ceva!
03 feb 2013, 13:45
0
1 comentarii 11 puncte
Va rugam sa nu mai fabricati articole rupte de realitate pentru ca oamenii (Prostii) va cred. Ce ziceti de un Sharan 1.9 tdi cu 870000km din 2004, schimbat un ambreaj, bucsi, distributiile ulei si filtre la timp, in rest nimic. Numai drumuri de Germania cu trailer, saptamana de saptamana, si masina arata bibelou,
19 iun 2012, 14:15
+11
rover_cabrio
771 comentarii 1022 puncte
ce zici de un BMW e39 2.5 TDS an 1998 800 000 km vazt cu ochii mei la un baiat din BUCURESTI inm pe BULGARIA ? i-am vandut un cd player original pentru ea !!! ???
19 iun 2012, 18:03
+3
dannyseke
265 comentarii 456 puncte
Problema nu e ca masina are atatia kilometri, problema e ca nimeni nu o va vinde cu kilometrii aceia la bord. Sharan din 2004 cu 870.000km sigur va fi de vanzare cu maxim 240.000 km. Despre asta e vorba aici.
30 iun 2014, 21:43
+1
lawrentziu18
427 comentarii 470 puncte
- fetele de usi scartaie in mers: masina are peste 50.000 de km. crezi? am 300.000 km la bord si nu scartaie nimic in ea
19 iun 2012, 14:31
+2
StarzFall
59 comentarii 71 puncte
bmw meu din 93 are 400.000 asa arata in bord acum nu stiu ,daca e adevarat merge binee nu face figuri,am inteles ca acum 1-2 ani se dadea in fata ca sa le inscrie mai usor pff
19 iun 2012, 15:46
+1
65 comentarii 171 puncte
....asa e....aia nu e masina daca scartie fetele de pe usi la 50.000 km :)))....nu exista asa ceva......am 250.000 de km la masina si nu scartaie nimic.....la cealalta am 230.000 si la fel...nu scartaie......
19 iun 2012, 16:59
0
493 comentarii 1318 puncte
da si tu muzica mai incet!
20 iun 2012, 11:04
+4
lawrentziu18
427 comentarii 470 puncte
:))
20 iun 2012, 13:30
0
lawrentziu18
427 comentarii 470 puncte
foarte interesant articolul
19 iun 2012, 14:36
0
47 comentarii 110 puncte
eu vreau sa `mi dau kilometraju inainte !!!
19 iun 2012, 15:34
+22
74 comentarii 10 puncte
cu cati ani?:)))))))))))
24 iun 2012, 16:26
+1
mirel_tuning
636 comentarii -25 puncte
cred ca are vreo 70 de ani
01 iul 2014, 21:16
0
mirel_tuning
636 comentarii -25 puncte
si eu ...sa imi duc rav 4 la 10.000.000 km
05 feb 2014, 22:16
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2 3
Pagina următoare