De ce as da 30 mii pe un GT86 sau BRZ cand cu 5-7 mii euro pot sa iau un RX8 SH, care ofera aceleasi senzatii (masina usoara, 10mii rpm, LSD etc) plus 2 locuri si arata si mai bn. O spun ca fost posesor de RX8.
Poatel, sa ii puna un turbo si sa aiba 350-400 de cai, atunci sasiul isi va merita banii.
Pentru ca GT86 este fiabila si RX-8, nu ?
Acum serios, si parerea mea este ca masina nu isi merita banii in configuratia actuala. Exista masini sport serioase cu putini km la banii aia.
Buna alegere RX8 ....motor rotativ...Fiabilitat e scazuta...o iei sh la un minim de 70000-100.000 si trebuie sa bagi bani frumosi in motor...Fost posesor...deci?!!
Motorul tine 100 mii km daca stii sa ai grijad e el, si reparatia undeva la 3000 euro, deci e frectie. Multe masini au cutii de viteze mai scumpe.
Am dat-o pt ca am trecut la ceva mult mai puternic.
Ca sa continui ideea referitaore la aceasta Toyoyta, nu inteleg de ce e asa "overrated". Ei o prezinta o inovoatie, pe cand de ex Honda are S2000 cu 240 cai din 2.0 de peste 12 ani, si mai e si cabrio pe deasupra.
Daca veneau cu 2.0 300 de cai aspirat, jos palaria.
Dai banii aia pentru ca la clasa ei nu cred ca mai gasesti o masina care sa-ti ofere acelasi :fun" pentru un pret asemanator!
P.S. RX8 are motor de "unica folosinta"...ti-am citat un mecanic care lucreaza la Mazda!
PENTRU CA RX 8 ...cand ii cade motorul o sa TIL BAGI pe unde il scoti pe NECURATUL sau VEI SCOATE CU NECURATUL 8000 DOLARI + transport NAVAL sau AVION pentru aducerea motorului in ROMANIA !
Inca ceva. Jantele stock mi se par oribile, Arata ieftin rau si cred ca au 7J.. Fura mult din potentialul vizual al masinii. Niste jante late, aftermaket ar putea conta foarte mult la capitolul LOOK.