Test Drive 4Tuning: Renault Grand Scenic, tot ce-i mai bun din Franta Test Drive 25 Iulie Test Drive 4Tuning: Renault Grand Scenic, tot ce-i mai bun din Franta
Toate comentariile (13):
1153 comentarii 4446 puncte
Felicitari Renault! mi se pare o masina cu design frumos foarte dotata...si extremd e utila..:d Nota 10:D
25 iul 2012, 13:26
+3
Ottaviano_m
608 comentarii 523 puncte
agregatul in cauza de la Renault cred ca este cel mai bun motor din categoria lui, asta probabil pana va scoate si Honda mult asteptatul 1,6 CTDI
25 iul 2012, 14:40
+1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
când m.am urcat în maşină asta...... pfff e superbă.
25 iul 2012, 16:16
+1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
@ Ottaviano_m, acel 1.6 diesel honda are 120 de căi 1.6 deci 130 şi cuplu 360 nm s.a au inspirat după 2.0 deci recunoscut pentru fiabilitatea să, şi după formula 1 la arborele cotit
25 iul 2012, 16:22
0
Ottaviano_m
608 comentarii 523 puncte
nu prea am inteles ce vrei sa spui... decat cu arborele cotit inspirat din F1 ceea ce mi se pare cam lung pasul, de la 2,4 v8 aspirat de aprox 800 de cai la 1.6 turbodiesel de 130 de cai. Cuplul de 360 nu-l are nici Renault nici Honda, despre Honda eu am auzit ca datele disponibile sunt doar speculatii cum ca va avea 120 de cai, cat despre 1,6 DCI stiu ca are 320 NM. Oricum, datele matematice nu intotdeauna definesc capacitatile unui motor, nu? In orice caz, Renault lucreaza bine la capitolul asta, sunt curios daca vor scoate acel 1,6 DCI in versiune biturbo de 160 de cai cum se zvonea in presa ;)
25 iul 2012, 17:34
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Da 320 nm imi cer scuze,uite aici: "Arhitectura de motor "pătrat" " împrumutată de la motoarele de F1. Un motor se numește "pătrat" atunci când cursa pistonului este similară cu diametrul cilindrului." Mai multe aici: http://e-automobile. ro/categorie-motor/19 -diesel/75-130-dci.ht ml
25 iul 2012, 21:32
0
Ottaviano_m
608 comentarii 523 puncte
misto, nu bagasem de seama ca au urmarit inclusiv asta in configurarea motorului cei de la Renault, stiam de avantajele arhitecturii, dar si subaru are diesel-ul tot asa si ei spun ca de fapt e inspirat din raliuri :) ideea e ca fiecare constructor cand poate pune accent pe palmares si pe rezultatele de performanta cand isi poate face pe baza lor reclama credibila. la urma urmei si un motor cu cursa lunga a pistoanelor are avantaje si pe de alta parte si un motor cu alezaj mare are alte avanataje. ce-mi lace mie la motorasul asta e ca a eliminat problemele de exploatare ale primelor diesel-uri astfel incat si un motor de cilindree mica si diesel isi are rostul, in sensul ca racirea este ca a motoarelor diesel mercedes de pe A si B Klasse, bloc motor cu canale speciale in preajma injectoarelor sau a admisiei pt a mari robustetea, DPF cu randament mult mai ridicat si incalzire mult mai rapida pt a avea rost utilizarea disel-ului si pe distante mici samd. Chiar e bine gandit.
26 iul 2012, 00:53
+1
connectorxp
56 comentarii 5 puncte
Interesanta masina am vazut-o deja in trafic, culoarea asta nu o avantajeaza, cel putin vazuta pe zi :), maroul de la varianta face-lift cade mai bine pe ea. Prostia mare a lui Renault este ca au renuntat la Arkamys pe modelul 2012 si asta se simte la auditie, pierde acel ceva care te facea sa asculti muzica in ea si sunetul e la fle de banal ca si pe un Scenic2.
31 iul 2012, 14:49
-1
129 comentarii 90 puncte
imi pare rau dar modelele renault pur si simplu nu ma atrag, nu mi se par frumoase deloc.
31 iul 2012, 21:04
+1
mannyx
613 comentarii 1335 puncte
foarte frumos
31 iul 2012, 23:51
0
15 comentarii 11 puncte
Fara suparare dar 26.000 euro pt ceva ce se strica imediat cum iese din garantie? Am avut renault megane 2. Kit suspenise stricat si schimbat dupa certuri indelungate la o saptamana de la iesirea din garantie a masinii..., revizii muuuult prea scumpe... piese exagerat de scumpe... imaginati-va doar ce ar insemna sa se strice unul din cele 2 ecrane LED... care garantat costa mai mult decat orice led cu diagonala mare existent pe piata la ora actuala... plus ca la megane 2 am avut clasica problema a injectoarelor(1.5dci 105.000 km cu motorina numai de la pompa... schimbate rand pe rand la 13 mil buc.... problema nerezolvata pt ca a picat inclusiv unul luat nou, dupa 2 luni... cu solutie de rezolvare ... schimbata pompa de inalta, rezervor ( pt ca nu o sa-l curete nimeni cum trebuie compartimentat fiind) si traseu + eventual toate injectoarele iar... rezulta un pret de aprox 3000 de euro in conditiile in care masina de noua a fost 12.800 asa ca am preferat sa o vand cu 6500 cu un injector picat si inca 3 luate sh ca nu mai pornea deja si asa am ajuns la parerea ca Renault reprezinta fix o masina care se vinde relativ ieftin dar care isi scoate restul banilor prin celelalte cheltuieli generate... la fel ca toate masinile frantuzesti de altfel... momentan am un ford s-max 2.5t cu 120.000 km in bord la care o revizie ma costa 500-550 lei fata de cea mai iefitina la renault 800 lei (acum tine si de reprezentanta normal ca sa nu sara altii cu comentarii) daca cer un cod la o piesa mi se da fara problema si se gaseste si corespondent in comparatie cu renaut care atunci cand l-am luat zici ca le ceream luna de pe cer la distribuitorii de piese auto... consum mai mare e adevarat dar si puetere mai mare cu greutate redusa a motorului deci solicitare mai mica pe puntea fata... pana la 60.000km la renault am schimbat kit de suspensie plus bucse si capete de bara... la ford abia acum am o saptamana am schimbat o bieleta de directie + la renault cand am vandut-o trebuiau schimbate
09 aug 2012, 03:12
+1
15 comentarii 11 puncte
+ la renault cand am vandut-o trebuiau schimbate pe langa injectoare pompa si rezervor (pt injectoare nu prea mai e cazul acum ca se schimba partea electronica dar restul ramane problematic) bucsele din capul amortizorului care erau vreo 7 mil bucata daca imi aduc bine aminte si era amandoua... adik cred ca dupa inca 10-15mii de km schimba iar kit de suspensie... si ce mi-e ca schimbi perne de aer la mercedes, audi, bmw sau kit suspensie la renault cand ai aprox acelasi pret... iar la mine momentan totul e din fabrica.... faceti un calcul simplu si vedeti cat de rentabil este sa dati bani pe un diesel renault/peugeot (un sensor plus baia de ulei dupa ce a lovit un caine un 407 11.000 lei adik 110 milioane... asta fara sa includa bara si vopsit si senzori parcare... baia de ulei cu tot cu senzorul de care vorbesc au fost luat sh ulterior... asta pt ca tot spuneam de masini frantuzesti)... eu personal m-as gandi in continuare la un ford s-max ce pleaca de la 18.000 euro sau opel zafira sau orice altceva ce nu tine de franta... ma scuzati ca v-am plictisit dar v-am spus un adevar ce poate fi conformat de multa lume din tara noastra
09 aug 2012, 03:18
0
15 comentarii 11 puncte
si inca ceva,,, renault grand scenic este un logan un pic mai mare ce concureaza cu Ford C-MAX nu S-MAX, Opel Zafira, VW Touran, Seat Altea XL la clasa ei iar pretul de 26.000 euro mi se pare un pic exagerat... adik probabil au sarit si la preturi tocmai pt ca mult lume a vazut ce am spus mai devreme... preturi mari la piese si revizi... si acum vor sa scada dar maresc preturile de achizitie... finalitatea e cam aceiasi de fiecare data... platesti o masina cash ca sa faci "leasing" la piese tot cash...eu personal prefer o masina care sa-mi ceara pretul corect si sa o pot vinde la acelasi pret corect.... momentan o masina de 30.000 euro o pot vinde la minim 17.000 dupa 4 ani si mai multi km decat renault-ul... iar banii bagati in ele... nu are rost sa mai discutam cred... renault aprox 5000 de euro cu tot cu revizii distributie si alte piese adik am facut-o de 18.000 euro vanduta cu 6500 (si mai necesita 3000 bagati in ea... masina fara accident si primul si singurul proprietar... paguba ... faceti calculul aprox 15.500 de euro in 4 ani... adik inca o masina si bani pe langa.... la ford am 6 revizii x 15.000km x 600 lei rotunjit.... adik 3600 lei plus distributie plus revizie 2000 lei adik aprox 1200 euro ... plus 30000 cost de achizite apox 31.200 euro.... - 17000 euro pret de vanzare minimi la an si dotari rezulta 13.800 de euro mai putin..... care este avantajul masinii ieftine va intreb in momentul asta? nu confort, nu dotari, nu tehnologie (in comparatie cu marci premium sau mult mai bine dotate)?
09 aug 2012, 03:53
-1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »