Sigur o sa imi sara multa lume in cap pt asta dar: Eu prefer pick-up-ul clasic (cutie manuala cu reductor clasic, sasiu sub caroserie si dupa posibilitate punti rigide); SUV-urile (ma gandesc la VW, BMW, multe carute americane - nu land rover discovery) mi se PAR cam lipsite de scuturi. Hai sa zic una cu care lumea sa fie mai de acord cu mine: ma sui intr-o utilitara care nu mi-e mila s-o zgarii, nu are decoratii de crom si nu are tapiterie de piele, sau sa nu ma fi costat o avere. Sper ca nu am jignit pe nimeni...daca da, imi cer scuze deja de acum. O zi buna la toata lume!
Buna masina compania la care lucram avea inainte de criza hilux toate cu 200 000-400 000 de km si mergeau foarte bine, te duceai cu ea pe teren ajungeai in creierii muntilor iti faceai treaba si veneai acasa. Ca sa mai taie din cheltuieli au schimbat parcul auto cu daci duster, si au inceput problemele ne fiind facute pentru teren accidentat cu adevarat au inceput sa pice una cate una, nu era cursa la care sa nu vi cu una tractata.
"Nu a fost nevoie sa folosesc niciodata modul de blocare 100% a rotilor" ... ce interesant... oare ce se intampla daca BLOCHEZI 100% ROTILE unei masini?! :D
de ce oare scriem asa, ca sa ne aflam in treaba, fara sa stim despre ce este vorba, de fapt?
Imi inchipui ca vroia sa spuna ca nu a folosit blocarea diferentialelor ...
Incredibil! Voi nu aveti habar despre de vorbiti! Unde ***** atI vazut 4 discuri de frana? Ce inseamna blocarea 100% a rotilor? Puneti frana?!?
Sa va fie rusine!
Apropo: poza de la interior este de la modelul vechi cu cutie automata cu 4 trepte!