Impresionant! Foarte frumos articol! Ma bucur sa vad ca a primit numai note de 10 la toate capitolele, adevarul este ca nici nu ma asteptam sa primeasca mai putin. Sunt intru totul de acord cu tot ce s-a spus despre aceasta...nava!
Tehnologia si luxul, toate acestea la un loc, unite cu un design superb(interior / exterior), rezultand o capodopera auto.
Desi, Mercedes Clasa S era limuzina mea preferata pana nu demult, acum pot spune ca lucrurile s-au schimbat! Acest BMW, imi place mai mult si impune multa autoritate si mult rafinament, oriunde s-ar afla.
Felicitarile mele acestei marci de renume!
O zi buna! :)
Pot sa inteleg partea subiectiva a acestui articol dar pana la urma urmei este un test drive. Si dal in mm de bmw ca doar nu e mai smeker decat un S600 sau un bentley sau un aston sau un rolls sau mai stiu eu ce alta masina high-end. Da, daca e sa compari 730d cu logan 1.5 dci este de 10, daca il compari cu un rolls...cred ca abia trece clasa. Asa ca data viitoare poate vedem si noi un test drive, nu impresiile unui vis umed devenit realitate!
Salut!
Un astfel de Seria 7 costa in jur de 100.000 euro. Un pret mare, o masina scumpa. Insa, comparand-o cu un RR care poate sa coste si 350.000 euro, este normal "sa nu treaca clasa".
Eu zic ca este mai bine sa comparam merele cu merele si perele cu perele.
Ziceai ca nu se compara cu un S600? Normal ca nu!
Este un 730d. Daca doresti sa compari un S600 cu ceva de la Seria 7, poti alege un 760 :)
Un 730d se compara cu un S320 CDI, in niciun caz cu un S600. :)
Iar RR sau alte marci de masini de "super-lux", e adevarat sunt si mai luxoase si mai puternice, insa si de 3 ori mai scumpe :)
Salut si o zi buna!
Felicitari autorului pentru explicatia pretului! De masina nu mai zic... Am avut ocazia sa merg cu 760 Li, ca pasager, este uimitoare, nu-ti mai vine sa cobori din masina!
14 sep 2012, 11:56
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Cel mai probabil nu ai inteles exact cum se dau aceste note...Cei care au facut acest test drive au dat aceste note raportandu-se la masini din aceiasi clasa, nu comparand aceasta masina cu Ferrari. Poate ca exista si mici exagerari insa aceasta masina este de nota 9-10. P.S. "P.s. 730d din cate stiu eu NU este twin-turbo. " - scrie clar in articol ca este bi-turbo, deci glumind ai avea dreptate insa imi dau seama ca nu faci diferenta intre Bi-turbo si twin-turbo !!
cred ca tu nu intelegi cum se dau notele sau mai bine zis cum ar trebui sa se dea; nu zice nimeni sa compari o masina de lux cu una supersport; dar revistele/site-urile de prestigiu dau note dupa un anumit barem si afiseaza nota pt fiecare element; exact ca baremul la bac, daca ai dat deja bac-ul; nu se dau notele ca la liceu: "azi ai luat 10" (dat dupa ochi);
inca nu am vazut nicio masina sa aiba 10/10 in nici un test sau din 130 de puncte, macar sa ia 129; dar 100% n-am vazut in viata mea;
nu spun ca 730d nu e o masina buna, dar 10/10 si 130/130... las-o in mama-sa; NU AM NIMIC CU BMW;
P.S. Care e diferenta intre bi-turbo si twin-turbo? hai ca-s curios tu ce stii despre asta.
Nu este nicio diferenta intre bi-turbo si twin-turbo , s-a mai explicat de n ori asta. Diferenta este intre turbine care functioneaza dupa modul secvential ( vezi 740d spre exemplu) si cele care functioneaza in paralel (335i N54 ).
Ok , testul s-a facut raportat la masini din aceeasi clasa. 730d a primit 10/10 la performante , cat primesc atunci 740d sau 750d ? Sau 730d este varful atunci cand vorbim de performante in clasa limuzinelor ?
este o diferenta intre twin-turbo si bi-turbo. in articol s-a specificat bi-turbo. twin-turbo=2 turbine cu actionare simultana. bi-turbo=2 turbine, dar una mica pt turatii joase si a doua pt turatiile mai mari.
exista wikipedia si e gratis.
Nu este nicio diferenta intre twin si bi. Chiar tu ai spus ca exista wikipedia si e gratis , citeste te rog acolo articolul despre "Twin-turbo" , este explicat foarte clar ce inseamna "Parallel twin-turbo" si "Sequential twin turbo". Intre Parallel si Sequential este diferenta nu intre Bi si Twin.
Ati exagerat fratilor cu 10/10 la toate capitolele. Inteleg ca va place sa conduceti masini pe moca si ca trebuie si voi, in schimb, sa scrieti numai de bine. E ceva normal si intalnit in toata lumea. Insa sa dai 10 din 10 la pret mi se pare de o prostie colosala. Poate sa aibe si 11.000 de computere si senzori, tot este un pret cu mult umflat fata de toate costurile implicate in productia ei. DA, este un produs premium ce se v-a vinde la mai putin de 1% din populatie, insa nu inseamna ca si pretul este corect.\
Numai de bine sa auzim !
Cei de la Top Gear i-au dat 13/20 masinii. Si cred ca trebuie sa fie un barem general cand faci treaba asta. Si nu poti sa compari masina doar cu cele din clasa ei, pentru ca asa o sa compari Loganu si Fiat Albea si o sa ia Loganu 130 din 130 ca e mai smecher. Trebuiesc toate bagate intr-o oala mare cu plusuri si minusuri. O masina sport o sa puncteze bine la performante dar mai putin bine spatiu cheltuieli de intretinere si asa mai departe, in timp ce una normala (Golf sa zicem) o sa puncteze mai bine la lucrurile mentionate mai devreme. Asa fac revistele mari de afara
E aiurea...130/130? Cum puteti da asemenea punctaj unui "vapor"? A luat 10/10 la toate? Nu zic ca e o masina urata sau proasta...e o masina foarte buna si foarte frumoasa...dar nici chiar asa! Nu va mai lasati impresionati ! Daca aceasta masina a luat 130/130 vreau sa vad si cum A8 sau S class vor lua acelasi punctaj!
Ce au sarit BMWistii cu minusurile la comentariile contra!!!! :)))))
Nici o masina din lumea asta nu este perfecta 100% (asa cum a spus si un coleg mai sus) asa ca nu cred ca merita punctaj maxim!
In legatura cu pretul masinii, sunt de acord ca este destinat doar unei anumite nise de piata, dar acest test este facut pentru noi toti....nu doar pentru aceia care au banii necesari, asa ca in nici un caz 10/10 la acest aspect!!!
14 sep 2012, 23:03
+5
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Foarte multe dintre optiunile enumerate in articol sunt deja existente pe modelele vechi. Pana nu fac test cu el, pe mine nu ma convingi. Din cate stiu predecesorul este o masina destul de rigida. Oricum pe mine nu ma incanta o astfel de masina, datorita dimensiunii si formei sale, dar fiind asa destul de obiectiv totusi cred ca esti PRO BMW foarte mult!
pe langa faptul ca ai ridicat masina in slavi,mai aveai putin si ii faceai statuie,daca zici odata de o dotare..intelege omul,nu trebuie sa zici de mai multe ori aceeasi dotare :)))"carcase oglinzi exterioare in culoarea caroseriei, ornamente plafon decorative, cromate, ornamente plafon decorative, in culoarea caroseriei, grila frontala ornamentala cu barele grilei radiatorului cromate, inscriptionare model, carcase oglinzi exterioare in culoarea caroserie" "Confortul pasagerilor este imbunatatit cu scaune incalzite pentru conducatorul auto si pasagerul fata, scaune fata confort, reglabile electric, scaune fata reglabile electric cu memorie" te repeti in atatea chestii incat...nici nu stiu ce sa cred despre articol....oricum cireasa de pe tort este aceasta dotare:" ornamente interioare lemn de nuca"in primul rand ori te bate copy paste...ori gramatica limbii romane...si in plus...nu au cum sa fie ornamentele din lemn de "fruct",nuca este fructul nucului....ma gandesc ca ornamentele sunt totusi din lemn de nuc nu?vai mama lor de articole....
Am vazut una pe strada nu arata cine stie , daca nu ai sti ca valoareaza o caruta de bani nici nu te-ai uita dupa ea ca exterior e banala nimic spectaculos arata mai bine Mercedesu-rile.