Designul este reusit, reprezinta o evolutie a designului deschis de Logan 1 si completat de ultimile modele. Nu cred ca o sa aibe vanzarile pe care le-a inregistrat modelul Logan 1 dupa lansare din mai multe motive ( situatia economica, modele care tintesc cat de cat notiunea de low-cost pe piata vest europena, gama extinsa de modele dacia ) insa cred ca o sa aibe un numar de unitati vandute destul de bun.
Dimpotriva poate dacia o sa aibe chiar vanzari mai multe datorita situatiei,nu mai dau strainii 30.000 pe o masian si dau sa zicem 11.000 cat ar fi masian full sau sub 10.000
arata chiar bine, Dacia incepe sa lucreze la imaginea de marca in privinta designului, un fel de combinatie Logan(faruri, stopuri si interior) / Duster(partea exterioara laterala, bombarea aripilor), citisem pe undeva ca Sandero are cel mai mare succes in Brazilia si se face acolo proiectul de design exterior, chiar prezentasera si niste poze, dar se pare ca au fost doar vorbe si e mai bine asa cum e acum, arata bine Sandero dar tot Loganul e de baza, asa ca are dreptate cine a scris mai jos "Logan 2 hatchback", parerea mea e ca Sandero 2 e pentru alte tari, nu pentru Romania, dar e bine ca Dacia mareste numarul de modele in gama, Dokker mi se pare intradevar o masina demna de luat in seama ca alternativa la Logan, dar Sandero nu prea vad cu ce poate convinge in Romania, doar iubitorii de hatchuri.