Salonul Auto de la Paris 2012: Debut pentru noile Dacia Logan, Sandero si Sandero Stepway Masini noi 27 Septembrie Salonul Auto de la Paris 2012: Debut pentru noile Dacia Logan, Sandero si Sandero Stepway
Toate comentariile (21):
389 comentarii 519 puncte
Ar fi frumos ca Sandero Stepway sa beneficieze de sistem optional de tractiune 4x4 :), i-ar face concurenta lui Suzuki sx4.
27 sep 2012, 14:15
+13
147 comentarii 208 puncte
sx 4, adica fiat sedici pt ca sunt facute in colaborare nu o sa aiba concurenta din partea dacia/renaul nici in 100 de ani. Calitatea materialelor,designu l,tehnologiile folosite si motoarele sunt net superioare. Nu vb din auzite, detin un sedici si face pipi pe orice dacie. Intamplarea face sa fi condus toate modelele dacia pana acum
28 sep 2012, 01:23
-4
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
@ady`,dar de ce trebuie neaparat sa se cace pe orice dacia? Hmm? :)
28 sep 2012, 13:37
+1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Foarte faine! :D
27 sep 2012, 14:25
+5
26 comentarii 65 puncte
Fain Stepway. Si totusi, nu se aude nimic de un posibil 1.2 TCe ? :( Macar ca varf.
27 sep 2012, 14:32
+6
1 comentarii 2 puncte
Chiar arata a masina, progresul facut la design e imens. Daca stau sa compar cu Daciile din anii 80 si chiar 90, imi vine sa rad.
27 sep 2012, 15:29
+2
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
navigatia aia parca e din alt film,fara suparare dar parca a facut cineva o gaura si a instalat una aftermarket.
27 sep 2012, 15:42
+2
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
Am mai spus-o si o mai spun. Foarte frumoase sunt aceste design-uri noi de la Dacia. Bravo lor ca au progresat si au reusit sa construiasca masini mai atragatoare, mai moderne si mai frumoase. O zi buna!
27 sep 2012, 15:45
+8
allexutzzu
572 comentarii 1198 puncte
Arata bine de tot sandero stepway...dar vrem imagini live, din salonul auto!
27 sep 2012, 16:10
+4
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Alexutzzu, imaginile live au trecut,le.am prins pe la sfarsit . Sau adunat o groaza de oameni sa faca poze la logan primu,dupaia probabil au trecut la urmatoarele modele,ca au inchis tranmisiunea :)
27 sep 2012, 17:01
0
PH-93-NIM
46 comentarii 96 puncte
cred ca se referea la poze de la salon ...
27 sep 2012, 18:19
0
Ruffy RUF
40 comentarii 22 puncte
Sunt curios cum va trage 1.5dci de 90 de cp :)
27 sep 2012, 16:25
+2
PH-93-NIM
46 comentarii 96 puncte
eu sunt curios cum va trage TCe 90 , e ceva nou la dacia .. nu zic ca 1.5 dci de 90 cp nu e nou dar turbo pe benzina la dacia,e ceva revolutionar !
27 sep 2012, 18:23
+1
147 comentarii 109 puncte
Exterioru arata foarte bine! dar interioru e groaznic!
27 sep 2012, 17:31
-4
145 comentarii 149 puncte
''Inca de la primul nivel de echipare, vehiculele dispun in serie de 4 airbag-uri frontale si laterale pentru sofer si pasager, faruri de zi, ABS si AFU, precum si ESP.'' din aceste vorbe reiese un progres mare!!
27 sep 2012, 19:32
+4
103 comentarii 246 puncte
motor de0.9 pe o masina ce are cel mai probabil 1100 kg sau peste( daca logan 1 are 1050 asta are sigur ceva peste).....mda fain gandit. sunt motociclete cu motoare mai mari...smart-ul are 0.7 turbo, dar are jumatate din greutatea loganului(si il schimba la 100k)...downsizeing- ul asta incepe sa devina ridicol. nu zic ca nu se va descurca bine in regim de croaziera...90Cp si 135 NM sunt foarte deajuns. dar ce ne facem cu mersul ala in oras, cu multe frane, stopuri si porniri de pe loc...porniri de pe loc de la 800 rot/min cand turbo nu ajuta cu nimic....o sa tuseasca motorul asta in draci; si daca nu o sa consume enorm in acest regim, cu siguranta fiabilitatea va fi cam ca la motoarele moto; sunt curios....segmentare a intra la revizia de 30000 km sau la cea de 50000 km? P.S. Astept cu interes noile Logan3 cu motor de 250CMC turbo cu doua motoare de schimb in pretul de achizitie
28 sep 2012, 09:02
+1
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Esti haios.Oricum 135 de Nm e cam putin pt un motor turbo chiar daca e de la turatie mica. Oricum nu vad rostul la un motor asa de mic. Taxele de mananca atunci cand sari de 2000 de cm cubi pana acolo e decent. Inteleg ca asa sunt si mai mici, dar as plati fericit 1 mil in plus la impozit si la asigurare pentru un motor mai mare
28 sep 2012, 11:22
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
@adrcos, nu e putin deloc 135 nm la turbo mai ales ca e 0.9 daca era 1.2 atunci era putin 135 nm dar ala are 190 nm :)
28 sep 2012, 13:06
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
@darktemplar, motorul asta are cuplul maxim de la turatie mica, si cutia de viteze amortizeaza franele de motor ,nu are ce sa uzeze,turbo lag redus,etc. O sa vedem ce o sa poata :)
28 sep 2012, 13:04
0
103 comentarii 246 puncte
"90% din cuplu de la 1650 rot/min"....asta inseamna ca la 1000 rot/ min este foarte apropiat de cuplul de baza al motorului aspirat de 0.9....adica foarte putin exact acolo unde ai realmente nevoie de cuplu, la plecarea de pe loc; practic un motor aproape aspirat de 0.9 va trebui sa puna in miscare 1100kg...evident ca dupa atingerea a 1500 rot/min nu mai sunt probleme. nu stiu altii cum gandesc dar eu unul cred in continuare ca motoarele sub 1000cmc ar trebui sa ramana pt motociclete si masini supermini nu pt masini ce se vor a fi de familie. sper totusi ca vor pastra si 1.6 16v
28 sep 2012, 13:22
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Dar alea cu 1.4 de 75 sau 1.2 cum se descurca? :))) La 1000 rpm au cuplu cu mult sub 0.9 tce,mai mutl de 2500 nu treci cu acel 0.9 ca orice alta masian cu cilendree mai mare.
28 sep 2012, 13:35
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »