sx 4, adica fiat sedici pt ca sunt facute in colaborare nu o sa aiba concurenta din partea dacia/renaul nici in 100 de ani. Calitatea materialelor,designu l,tehnologiile folosite si motoarele sunt net superioare. Nu vb din auzite, detin un sedici si face pipi pe orice dacie. Intamplarea face sa fi condus toate modelele dacia pana acum
Am mai spus-o si o mai spun. Foarte frumoase sunt aceste design-uri noi de la Dacia.
Bravo lor ca au progresat si au reusit sa construiasca masini mai atragatoare, mai moderne si mai frumoase.
O zi buna!
Alexutzzu, imaginile live au trecut,le.am prins pe la sfarsit . Sau adunat o groaza de oameni sa faca poze la logan primu,dupaia probabil au trecut la urmatoarele modele,ca au inchis tranmisiunea :)
''Inca de la primul nivel de echipare, vehiculele dispun in serie de 4 airbag-uri frontale si laterale pentru sofer si pasager, faruri de zi, ABS si AFU, precum si ESP.'' din aceste vorbe reiese un progres mare!!
motor de0.9 pe o masina ce are cel mai probabil 1100 kg sau peste( daca logan 1 are 1050 asta are sigur ceva peste).....mda fain gandit. sunt motociclete cu motoare mai mari...smart-ul are 0.7 turbo, dar are jumatate din greutatea loganului(si il schimba la 100k)...downsizeing- ul asta incepe sa devina ridicol. nu zic ca nu se va descurca bine in regim de croaziera...90Cp si 135 NM sunt foarte deajuns. dar ce ne facem cu mersul ala in oras, cu multe frane, stopuri si porniri de pe loc...porniri de pe loc de la 800 rot/min cand turbo nu ajuta cu nimic....o sa tuseasca motorul asta in draci; si daca nu o sa consume enorm in acest regim, cu siguranta fiabilitatea va fi cam ca la motoarele moto; sunt curios....segmentare a intra la revizia de 30000 km sau la cea de 50000 km?
P.S. Astept cu interes noile Logan3 cu motor de 250CMC turbo cu doua motoare de schimb in pretul de achizitie
Esti haios.Oricum 135 de Nm e cam putin pt un motor turbo chiar daca e de la turatie mica. Oricum nu vad rostul la un motor asa de mic. Taxele de mananca atunci cand sari de 2000 de cm cubi pana acolo e decent. Inteleg ca asa sunt si mai mici, dar as plati fericit 1 mil in plus la impozit si la asigurare pentru un motor mai mare
@darktemplar, motorul asta are cuplul maxim de la turatie mica, si cutia de viteze amortizeaza franele de motor ,nu are ce sa uzeze,turbo lag redus,etc. O sa vedem ce o sa poata :)
"90% din cuplu de la 1650 rot/min"....asta inseamna ca la 1000 rot/ min este foarte apropiat de cuplul de baza al motorului aspirat de 0.9....adica foarte putin exact acolo unde ai realmente nevoie de cuplu, la plecarea de pe loc; practic un motor aproape aspirat de 0.9 va trebui sa puna in miscare 1100kg...evident ca dupa atingerea a 1500 rot/min nu mai sunt probleme. nu stiu altii cum gandesc dar eu unul cred in continuare ca motoarele sub 1000cmc ar trebui sa ramana pt motociclete si masini supermini nu pt masini ce se vor a fi de familie.
sper totusi ca vor pastra si 1.6 16v
Dar alea cu 1.4 de 75 sau 1.2 cum se descurca? :))) La 1000 rpm au cuplu cu mult sub 0.9 tce,mai mutl de 2500 nu treci cu acel 0.9 ca orice alta masian cu cilendree mai mare.