Dacia a demarat productia de motoare turbo la Mioveni Alte stiri auto 28 Septembrie Dacia a demarat productia de motoare turbo la Mioveni
Toate comentariile (101):
ynp_46
35 comentarii 66 puncte
Felicitari Renault si Dacia! Un motor care are putere si consuma cu adevarat putin.
28 sep 2012, 18:01
+9
Madalinutzzu
54 comentarii 89 puncte
Bravo Dacia chiar incepem si noi sa evoluam incet dar sigur. Imi plac si modelele noilor masini Sandero , Sandero Stepway, mai putin loganu dar e frumusel si el..... FELICITARII!!
28 sep 2012, 20:18
+10
OnlyHate
125 comentarii 122 puncte
macar de era 1.4 sau 1.3 turbo :|
28 sep 2012, 21:05
-3
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Dar nu inteleg chestia asta cu motoarele foarte mici dotate cu turbo , care este jmecheria ?
28 sep 2012, 21:08
-1
ynp_46
35 comentarii 66 puncte
In 15-20 de ani, petrolul nu o sa mai existe.Fiti constienti si acceptati adevarul. DECE motor de 2.0turbo=200cp si nu 1.0 bi-turbo-200cp? Nu ti-ar place sa ai o masina care consuma 5 in oras(bucuresti) si cand o calci sa traga?
28 sep 2012, 21:18
+3
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Eu inteleg initiativa , dar mi se pare o prstie si nu zic neaparat de dacia pt ca urasc eu dacia , chiar si de motorul de la ford de 1.0 turbo , nu vi se par prea mici motoarele astea pentru ale pune turbo ?
29 sep 2012, 12:17
0
11 comentarii 24 puncte
sunt si eu de aceeasi parere. un diesel de 1.5 ca sa facm comparatie tot la dacia e mai economic, are mai multa putere si poluaza mai putin. pe langa asta nici nu sufera de vibratiile deranjante ale unui motor in 3 cilindri. eu cred ca e mai bine sa lase motoarele pe benzina sa fie de putere si diesel pt economie. sa ai de unde sa alegi. motoare pt toata lumea. toti vad ca pun motoare cat mai mici si turbo. desi motoarele turbo consuma mai mult decat cele aspirate exceptand mersul pe autostrada. sa nu mai spun ca sunt destul de fortate la temperaturile care le dezvolta cu mult oxigen si amestec f sarac. doar asa pot alea sa consume "putin" daca putem spune asa
21 mai 2013, 22:39
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Resursele,spuneam cand o sa aibe de gand astia sa schimbe ceva,si uite ce incet incet mai schimba una aslta. Multumita lui Nicola Tesla, sunt multe proiecte din domeniul electrictatii precum si mototrul magnetic care produce energie mecanica,cu care pot genera electricitate,in viitor o sa fie folosita ala ca generator de energie pentru masiniile viitorului,au facut un prototop si functioneaza perfect. :)
28 sep 2012, 23:40
+1
addy_ptm
8 comentarii 0 puncte
Marketing tata zic eu , suntem in 2012 si trebuie sa ia ochii la lume cu ceva , in plus lumea acum cauta costuri mici ( impozite , consum , etc .. ) si ei le promit ... dar nu cred ca acest motor va fi asa cum zic ei , am si eu un prieten cu golf 5 1.4 TSI - consum 10 - 11 ... 13 in oras daca se da putin la ea , consum mic, nu? mie 2.0 16v tot atat imi ia ... ce sa spun cuplu de jos si chestii si urcat in ture repede,nu m-a impresionat deloc 140 cp ai lui vs 150 ai mei si in plus vis-a-vis de discutia de mai sus la 160-170 km/h nu stiu daca un 0.9 d-asta ar consuma mai putin decat unul cu dublul lui la cilindrareie, sa zicem un 1.8 cel putin sau un 2.0 ... mai e vorba si de cutia de viteze - rapoartele unui motor mic sunt mult mai scurte decat rapoartele unui motor mare ceea ce rezulta ca la o viteza de 170 km/h in treapta 5 nu cred sa aiba sub 5500 rpm si asta cu indulgenta ... in principiu astia fac marketing cu fel si fel de idei noi care sa fure privirea omului indiferent daca majoritatea au buzunarul decent, iar aici un ultim exemplu - pe un oarecare vw sa zicem golf avem si 1.4 TSI si 2.0 TSI , diferenta de pret cred ca este destul de mare intre ele de noi (cateva mii € ) astfel incat un om mai de rand opteaza pt 1.4 numai cand aude ca are turbo si compresor si ca pleaca cu, cuplu aproape maxim de la 1000+ rpm si ca face si drege mai ales cand stie ca are un consum mic ( doar fictiv spus de producator si maxim in date tehnice cu masina pe banc ) + asigurare mica + impozit mic care si astea adunate in comparatie cu diferenta pana la un 2.0 nu insumeaza mai mult de 150 - 200 € pe an, atunci omul este convins ca a facut alegerea perfecta - ca asa e romanul ... se carpeste si mai mult cheltuie iar 2.0 TSI 200cp e pt cei cu ceva buget mai mare si isi permit fara nici o problema, consumul eu zic ca e foarte apropiat si sa fim sinceri , cine ar da un 2.0 d-asta pe un 1.4 ... oricine si-ar dori 200cp cat de pasnic ar fi la volan. Cam asa sta treaba la noi ... sa
01 oct 2012, 01:39
0
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Ai gandit bn aici , dar daca ar fi la wv si un 1.6 tsi cred ca ar fi un compromis mai acceptabil si ar face si ei cev mai fiabil nu ?
01 oct 2012, 21:03
0
89 comentarii 23 puncte
ca un 5500-6000 benzina nu o fi bun... hai sa fim seriosi:)) MA CAC PE PETROLU LU MASA ala nu se gata veci!
31 ian 2013, 19:33
-1
Puscasul
23 comentarii 101 puncte
pai cum care este smecheria la moatare mici cu turbo ? ca ofera performante f bune la capacitate mica in plus esti scutit de impozite mari , asigurari mari , taxe si consum... Eu cred ca o sa aiba succes cu noile motorizari si celelalte imbunatatiri.
28 sep 2012, 22:06
+11
284 comentarii 299 puncte
astia cu impozitele, taxele si asigurarile...vedeti cat costa toate astea la un motor de 1.4-1.6 si vezi la unu de 0.9, mai mult de 100-150 lei/an nu castigati, in skimb fiabilitatea unui 0.9 90 cai turbo e discutabila si sigur e mai scump de intretinut decat un aspirat, de consum nu mai zic , in orash nu cred ca scade cu mai mult de 1 litru fata de 1.6 mpi ..aia care zic 5% sunt pe alta planeta.
29 sep 2012, 11:59
+2
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Eu cred ca sunt niste ratari ale tehnologiei masinile astea cu 0.9 sau 1.0 cu turbo o mare porcarie , de ce spun asta ? Pentru ca motorul mic nu este bun daca mai il si omori cu turbo , mai bn un aspirat mai mare dar sa fie linistit , plus ca s-a constatat ca cel mai economic model de la mitsubishi suv-ul acela de consuma 5 % in afara a fost motorizarea cea mai relaxata cea de 1.9 nus cati cai pt ca erau mai multe modele de 75 115 si 150 ( toate de 1,9 ) si cel de 75 s-a dovedit cel mai economic pentru ca era relaxat si nu era fortat cu turbo si altele , deci avantaje nu or sa fie la motoarele astea mult prea epuizate
29 sep 2012, 12:21
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
@ionutx, nu mai va dati cu parerea depsre noile motorizari ca nu va stiti bine meseria si va bagati in ingineria motoarelor,incare lucra multi profesionisti. :)
29 sep 2012, 13:22
+1
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Hai nu imi spune ca `putz*oi` astia sunt mai tari ca cei de la mitsubishi , si cei de la mitubishi au facut cercetari si au ajuns la concluzia ca un motor relaxat este mai bun ca unu turmentat de atata putere intelegi ? Dispare fiabilitate si vine in loc consumul mare si intretinerea foarte costisitoare plus ca nu sunt motoare demne de turbo , sa fim seriosi ... sunt motoare de 2 lei intreaba pe ori si cine , ori ce service iti va da acelasi raspuns motoare de cacao .
29 sep 2012, 13:35
-1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Bine ,atunci sa mergi sa.i inveti pe cei de la renault,depsre motoare,ca e pacat sa pierdem asa priceputi. :)) http://www.promotor. ro/saptamana-brandulu i/renault/renault-tur bo-de-la-inventie-la- gama-tce-5462970 Au suficienta experienta in motoare turbo,precum si in F1
29 sep 2012, 20:12
0
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
O sa vedeti ca o sa fie o prostie la fel ca si loganul !!!!!
29 sep 2012, 22:08
-2
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Om vedea ce "prostie" o sa fie :)))
29 sep 2012, 22:49
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Aici ai dreptate :)
29 sep 2012, 12:22
+1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
@Radu, greutatea si aerodinamica sunt principalii factori care influenteaza mersul masinii. Nu ai probelema cu aerodinamica ca e imbunatatita,se vede din poze, greutatea nu trece de 1100 kg plus ca are roti de 15 nu are ce sa se intample.
29 sep 2012, 13:23
+11
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Aici te contrazic , dc loganul de 1.4 si cel de 1.6 ajung in final sa aiba acelasi consum ?
29 sep 2012, 13:41
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
IOnut,dar ca 1.4 are cuplu mai mic,si 0.9 tce are 135 nm cuplu ,masina avand aerodinamica imbunatatita mult,rotile de 15 si greutatea usoara, va fi chiar o masina economic ala consum. Deci cosum mai mic cu mult fara de cele aspirate de cilindree mare.
29 sep 2012, 19:47
+1
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
satanic6war6master6 si cuplul asta din ce l-a castigat motorul asta de 0.9 de are cuplu mai bun ca un 1.4 ?
29 sep 2012, 22:10
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Cuplul e casticat detarita supraalimentarii. 1.4 e aspirat,dar 0.9 are si tehnologie preluata de la monoposturile de F1.
29 sep 2012, 22:49
+1
128 comentarii 417 puncte
De unde stiti voi ca o sa consume putin? Ca asa spun cei de la Renault/Dacia? Eu zic ca nu o sa consume putin deloc.. pt ca este un motor mic pt o caroserie asa de mare, chiar daca are si turbina. Asa se vorbea si de precedentele motoare pe bezina de pe loganurile vechi.. 1.2 consum 5% etc.. si stiti bine ca nu este asa... am un prieten cu o Skoda Octavia cu motor 1.2 sau 1,4 ( nu mai retin bine) turbo.. si sub 10% nu ii scade decat extraurban... si nu o calca cine stie ce.. dar totusi motorul trebuie turat tocmai din lipsa cuplului...
29 sep 2012, 09:07
+2
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Inseamna ca prietenul tau are o problema la motor, nu are cum sa aiba 10 la suta consum in extraurban. 1.4 TSI a fost motorul anului can a aparut si 1.2 Tsi s-a bazat pe acelasi principiu numai ca avea 105 cai in loc de 125. Si ca tot ai zis de cuplu 1.4 avea 200 de Nm si 1.2 180 de Nm (parca). Au facut test intre Octavia 1.2 tsi, cruze 1.6 aspirat (115 cai) si Corolla 1.3 aspirat (95 cai parca) si Octavia a iesit cel mai bine avand in vedere consumul tinuta de drum si taxe
29 sep 2012, 13:55
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Nu vreau sa fiu rautacios ,dar acest 0.9 turbo pe benzina ( 90 de cai si 135 nm cuplu) din ce am inteles ,in afara faptului ca e un motor mult mai complicat si mai pretentios la intretinere , nu va fi cu nimic mai sprinten decat 1.6 MPI de 90 de cai care tocmai a fost scos din productie , iar acel motor din comparatia mea si-a dovedit fiabilitatea si intretinerea mai putin pretentioasa! ps:DA! Pentru taxe va fi ok motorul dar la intretinere si performante dinamice nu il vad prea bine...!Cum zicea si cineva mai sus ... macar un 1.3-1.4 Turbo daca era era chiar ok !
29 sep 2012, 09:42
+9
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Daca au scos motorul 1.6 mpi , cel mai fiabil motor care mai este fabricat ramane modelul 1.6 16v eu spun ca astea sunt cele mai fiabile si mai bune motoare raman 1.6 16v acestea au fost o reusita pe care au facuto francezi pt pana la urma vorbim de motoare frantuzesti dacia nu mai este nici decum ceva romanesc poate doar tablaria , deci jos motoarele astea oribile si sus aspiratele 16 v daca tot va plate dacia nu ca nu ar fi buna dar chiar nu mai este ce a fost odata ....
29 sep 2012, 12:29
-1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
@YGD-sef, dar 1.6-le de euro 5 deja nu prindea mai mutl de 168 si facea suta in 13 sec. si 1.6 16v tot e5 care prindea 180 maxim,0.9 asta asa o sa prinda 180 si va face suta in 11,5 secunde. :)
29 sep 2012, 13:25
+1
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Te contrazic , 1.6 16 v prindea 210 dar nu viteza o desbatem pt ca dacia nu este o masina de viteza si performanta , este o masina de familie , dovada si motoarele pe care le are dar noi vb aici de prostiile astora cu motor de 0.9 turbo .... masina aia nu o sa fie de nimic nici de familie , nici de viteza nici economica ....
29 sep 2012, 22:13
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Unde scrie ca asta de 0.9 litrii face suta in 11.5? :-? eu n uvad pe nicaieri ! 11.5 facea vechiul 1.6 8 valve de 90 de cai aspirat si avea cuplu doar cu cativa nm mai putin ca asta de 0.9! Eu nu il vad chair atat de sprinten pe acest 0.9 ! Eventual sa prinda suta in 13-14 sec ! Asa te mai cred ... ps:Iar referitor la 1.6 16 V cum spunea si Ionut_x ,a fost si e actualmente cel mai sprinten motor (de pe loc) din gama Dacia!Eu am la firma 1.5 DCI (cu i rosu de 85 de cai stock ) si abia cu ala am reusit ( din mers ) sa ii pun probleme mari pe traseu !Dar in rest e motor jos palaria ca performante dinamice!Si apropo ionute:am mers sii cu 1.6 16 V si nu se duce nici de nebuna peste 190 (poate doar la vale pe CEAS) Cu 1.5 DCI ( i rosu stock ) am luat 185 (pe ceas) si aveam si ceva bagaje si 2 persoane in masina)Deci trage si tu concluziile ...
30 sep 2012, 21:07
+1
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Nus eu asa stiam , oricum 1.6 16v mi s-a parut cel mai bun din gama dacia , parerea mea este ca , daca vrei sa ai o dacie buna trebuie sa o faci pe piese , adk sa ei un motor 1.6 16v si sa il pui pe o solenza ( pt ca mi se pare cea mai calitativa din gama dacia ) s-au sa ei o solenza 1.9 si sa ii pui turbo si ajungi mai bn ca , cu toate loganurile din lume , zic eu , cn e cu mine ?
30 sep 2012, 21:54
+1
156 comentarii 218 puncte
tu iti cumperi logan ca sa ai performante dinamice??cumpara-ti un m5 daca vrei dinamica, putere si performanta :)))
29 sep 2012, 13:54
+1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
O fi el dacie loganu` Dar nu ar fi totuna sa prinda 120 maxim si sa aibe performante rele ca e "ieftina" M5 e rahat daca il compar cu koenigsegg de exemplu.
29 sep 2012, 19:57
0
156 comentarii 218 puncte
hahaha...tu ai facut acum o comparatie ca si cum as zice eu ca Ken Block e mai bun decat unu ce se invarte in parcare la Kaufland !:)):)):))
29 sep 2012, 21:47
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Dar tu ce comparatie ai facut mai sus,daca vreu dimanica,de parca dacia nu ar avea si ea dimanica ei.
29 sep 2012, 22:51
-3
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Aree , aree :)) Are fratele meu cum sa nu aiba :))
29 sep 2012, 23:15
+2
fast-mazga2furious
29 comentarii -20 puncte
Ma face sa rad satana asta.Unde frate 180 ai inebunit!!!pai la viteza asta nu te mai auzi om cu om in trotineta asta de masina.yo zic k o sa fie mai varza decat toate modelele anterioare.o sa retraga in service 99 %din ele.MAI TINETI MINTE CAND A APARUT LOGANU K AU RETRAS VREO CATEVA LA MIOVENI K RISCAU SA IA FOC IN TIMPUL MERSULUI.SI CU CRICUL K NU ERA DE CALITATE SI ITI CADEA PE GENUNCHI. EU ZIC ASA : ""LA GROAPA DE GUNOI GLINA CU ELE !!!""
29 sep 2012, 19:34
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
@furiosu, am mers cu loganu vechi cu 190 ,pe talon loganu vechi 1.6 16v are 183 kph viteza maxima,ai vazut cum era aerodinamica! :) Si mergea cu viteza dinaia,dapei asta noua,nici nu vedeti diferentele din cauza ignorantei.... Nu mai rade nu mai rade,conduti tu vechitura aia patrata neagra :)))
29 sep 2012, 19:50
-1
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Deci cata oftica ai pe tine ca ai tu cotetul ala de logan s-au ce oi avea tu :)) mor de tn , te intreb si eu cev omeneste , ai condus vre`odata un model wv ? Ca sa stiu si eu daca iti poti da cu presupusu ...
29 sep 2012, 22:26
+2
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Si diesel-ul 1.5 DCI are cu 20 de cai mai putin si atinge 185 !Nu vreau sa ma gandasc la unul remapat la 105 cai(exact ca 1.6 16 V stock) si 240 nm cuplu ! Ala ia 210 km/h toata ziua!
30 sep 2012, 21:09
0
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Dieselul chiar daca are cu 20 cp mai putin are o viteza finala deoarece in tot deauna motoarele diesel vor avea o viteza finala mai mare decat cele pe benzina , la drum lung un diesel se comporta mai bine decat un benzinar :D
05 ian 2013, 21:59
+1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
CAt depsre acele probleme la inceputul loganului.... in primul rand asta a fost cu` 8 ani,in al doilea rand nu au mai avut asa probleme de retras masini pana acuma,in al 3 lea rand, sa vezi masinile straine care au retras,altele au primit amensi grele ca nu au remediat problemele.
29 sep 2012, 19:55
+1
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Stiti care este treaba cu voi , trebuie sa justificati si voi cumva de ce ati dat bani aiurea pe niste masini scumpe cu o calitate foarte josnica , recunosti ca asa e ?
29 sep 2012, 22:27
+1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Nu recunosc,ca nu mi se pare josnica mai deloc. Ai citit parerile strainilor depsre dacia? Si ei le au foarte bune.
29 sep 2012, 22:51
-1
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
satanic6war6master6 , priete te inteleg cu toti mai facem greseli , cumarati loganuri scumpe si proaste apoi incercati incercati sa argumentati cumva ca ati facut o alegere buna , dar pana cand si argumentele va contrazic , dar acuma na , nu am ce sa spun decat bafta :)) Stiti pe cn apreciez eu ? Decat pe aceia care si-au loat logan pt ca au avut tichete rabla ca au casat , doar pe acea pt ca saraci nu avea de ales pt ca nu le dadea voie sa cumpere decat dacia , restul v-am spus , Cu toti mai gresim dar ca voi mai rar :))
29 sep 2012, 23:19
+1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Hmmm,voi traiti pe alta dimensiune :)) In lumea paralela,acolo probabil loganu e foarte proasta.Cum crezi tu ca as tine o masina si sa spun ca e buna daca a rfi proasta, "ca as fi suparat" nush ce.....,pai as fi dat-o. :) Pacat ca nu pot sa te duc cu masina sa ti.o prezint..... :)
29 sep 2012, 23:34
-1
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Iti dau mare dreptate , + 1
29 sep 2012, 22:15
+1
Claudiu.aka.Clappy
36 comentarii 141 puncte
Eu zic ca tot 1.5Dci o sa ramana principalul fav ! Eu am mers cu 1.2 16v pe logan si te rogi de el in depasiri !
29 sep 2012, 20:01
+2
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
1.2 16V nu e nici cat 1.4 MPI de sprinten , iar 1.4 MPI e BASINA curata de motor! Varape caldura mare(daca il calci)si GOL nu plin abia te rogi de el sa efectuezi o depasire fara dureri de cap !Daca mai ai si persoane la bord mai bine stai ***** acasa ( pe romaneste)! :))
30 sep 2012, 21:11
+2
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Ai mare dreptate :)) , e o masina josnica si va fi in tot deauna , sunt de apreciat doar cei care nu au avut ce face si ca au dat dacia veche la casat in rest ,va spun sincer o mare prostie .....
30 sep 2012, 21:58
+2
fast-mazga2furious
29 comentarii -20 puncte
Mda...sa incepem. Satano vezi k eu nu m-am luat de rajnita ta.masina de la avatar e fosta un vw vento k alea de politie cu motor de 1.8 injectie monopunct,si care a mers pe A1 cu 200 km/h.masina din anul 1994 ATENTIE 1994 DAAAA. k m-am enervat. Si tu zici k rajnita ta prinde 180 mirama-si in anul 2012 ATENTIE 2012. E JENANT PE BUNE.
29 sep 2012, 20:58
-3
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Pai bravo ca ai prins 200, numai 200? Renault lcio wiliams avea 1.8 de 140 de cai si prindea 215 kph ATENTIE 1991 :)),mai era o varianta de 275 de cai,in fine.... Nu ai de ce sa te miri atata duce loganu 190 pe ceas 180 real,nu e nicio mirare.... E ceva normal absolut la 1.6. si clio 4 de 0.9 tce prinde 182,si loganu asta va prinde 180,si 175 daca ar prinde la 0.9 tot e bine. A mea e 2005, motorul e de renault old school de la sfarsitul anilor 90` dar reinoit.
29 sep 2012, 21:13
+2
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Oricum , credema ca nu se compara wv din 94 cu un logan din 2012 credema ce iti spun , wv chiar si din anul acela ii este foarte superior loganului :) Il face la tot ce vrei tu ....
29 sep 2012, 22:18
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Okay omule imi cumpar passat din 90 daca pica ceva la el te spal pe cap cu el :))))))
30 sep 2012, 11:33
0
fast-mazga2furious
29 comentarii -20 puncte
Ma yo nu am nimic cu nimeni nu ma intelege gresit. Yo lucrez k agent pe un logan MCV 1.5 DCI rosu 90 hp. masina pentru romania e ok dar motorul frate e de belea.daca nu-i bagi motorina numai si numai din OMV s-a dus pe copca. am facut motorul in 2 ani de 2 ori din cauza k am alimentat din LUKOIL. Scuze dar e prea sensibil.Vreau sa-ti zic ca daca si asta nou de 0.9 cc. e lafel la GLINA cu ele frate.
29 sep 2012, 21:26
+1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Furious, dap,dar in mare parte a dieselurilor de orice marca au unele probleme,iti recomand passat 2.0 tdi hahahq :))) Dar mu prea s.a auzit probleme la dci.urile de 90 de cai. :)
29 sep 2012, 22:05
0
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Un passat din 90 face cat 3 dacii din astea :)) Nu exista termen de comparatie intre cele 2 , cn cunoaste stie ....
29 sep 2012, 22:20
+1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Si cei de la adac la testul facut passatul b6 si aveau probleme cu cel de 2.0 de au chemat trailerul sa ia masina ca nu mai mergea. scrie pe google "vw passat dauertest" si poti sa traduci cu ggole translate,nu fac antireclama ca voi,dar iti arat ca alte masini sunt jalnice.
29 sep 2012, 23:35
-1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
http://translate.goo gle.ro/translate?hl=r o&sl=de&u=http://www. autobild.de/artikel/d auertest-vw-passat-va riant-2.0-tdi-785569. html&prev=/search%3Fq %3Dvw%2Bpassat%2Bdaue rtest%26hl%3Dro%26saf e%3Doff%26prmd%3Dimvn s&sa=X&ei=rltnUJ6iNoj Vsgaih4DoDw&ved=0CCUQ 7gEwAA
29 sep 2012, 23:37
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
E treaba ta ce crezi de masini,vezi tu ce crezi :))
29 sep 2012, 23:42
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
fast-mazga:I-ai refacut motorul pentru ca ai facut prostia sa alimentezi de la Lukoil ( si 2) nu stiu cum mergi tu cu un diesel dar motorul DCI( cel putin cel cu i rosu ) are presiunea marita mult in injectoare fata de un DCI normal iar francezii zic ca e aproape imposibil sa se duce ceva la el ! Dar sa mergi frate cu el nu sa schimbi ca baba la 2000 rpm!Ii dai ca mine in 3.500 (cand imi sar dracii in 4.500) si nu o sa ai probleme deloc cu el! Si eu am DCI ( berlina) cu i rosu la firma (de 85 de cai ) iar masina are 180.000 km si nu are nici pe ***** ! Merge ca in prima zi!Si cum ziceam mai sus ! Merge toata ziua cu 185 pe ceas ! ( odata ma i aveam si bagaje si 2 persoane in plus)!Nu ai treaba cu el!
30 sep 2012, 21:16
+2
bebitza_cbs
33 comentarii 67 puncte
1.5 DCi 68CP viteza maxima 170km/h, consum 5.4l!!!
02 oct 2012, 12:20
+2
bebitza_cbs
33 comentarii 67 puncte
@fast-mazga2furious - Omule la faza asta chiar prinzi fluturi! 1.5 DCi 90 CP e echipat cu injectoare electromagnetice Delphi, care-si fac treaba foarte bine(pulverizeaza 5 jeturi de motorina intr-un ciplu motor si doua rotiri ale axului cu cama; asta ca sa stii de unde porneste norma de poluare euro 4), dar in momentul in care prinde apa, el remane blocat si o sa scoata un sunet ca de bataie si in conditiile astea tot garanteaza 200.000 km, dar tu ai procedat ca tot romanul, ai bagat in continuare motorina la galeata si dai vina le Lukoil...
02 oct 2012, 12:22
+1
close
113 comentarii 209 puncte
sa vezi atunci tuning pe dacia :))) cu turbine de 2.0 bari =)))
29 sep 2012, 21:58
+16
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Sa o crezi tu , ca le ia foc motorul :))
29 sep 2012, 22:21
-2
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
ce taxe ma v-ati tampit? Luati naibii un MOTOR ca nu muriti de foame sa dati 90 lei la 6 luni cu un motor de 2L
30 sep 2012, 02:18
-2
216 comentarii 162 puncte
Se urmareste trecerea la propulsoarele electrice. Un motor de 2 litri pur si simplu nu e la fel de fiabil si nici noxele nu se aproprie de cele ale unui motor de 1 litru. Nu e asa simplu sa proiectezi si sa produci un autovehicul.
30 sep 2012, 16:29
-1
284 comentarii 299 puncte
baaa esti nebun?? un motor de 1 litru e mai fiabil decat unu de 2 litri?? cu cat capacitatea e mai mare de regula si motorul e mai fiabil (pus pe aceeasi caroserie). Un motor mic e unul chinuit, fortat...una e sa intri intr-o depasire lejer cu un motor mare si alta e sa tragi la rosu de un motor mic..Intotdeauna un motor aspirat va fi mai fiabil decat unu supraalimentat..
01 oct 2012, 09:01
+2
216 comentarii 162 puncte
cum definesti tu fiabilitatea? :)
01 oct 2012, 13:21
0
10 comentarii 9 puncte
motor de vibrator
30 sep 2012, 08:55
+1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Exact!=)))
30 sep 2012, 21:18
+2
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Si ala e mai puternic :))
30 sep 2012, 22:02
+2
131 comentarii 292 puncte
@ynp_46 are putere si consuma putin?:))
30 sep 2012, 11:14
+3
ynp_46
35 comentarii 66 puncte
Fostul motor de 1.6 avea 90 cp.si consuma 10-11 in oras. Asta este de 0.9 si are tot 90 cp. nu are rost sa spun de consum ca direct proportional cu cilindreea.
01 oct 2012, 01:49
0
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Ciudat un motor de renaul sa consume mai mult ca un 1.8 de la wv ? De ce oare :))
01 oct 2012, 21:09
+1
4 comentarii -4 puncte
Am stat si am citit toate comentariile si ma amuza foarte mult. O persoana care apreciaza o masina noua de la dacia si o persoana care tine de brand. Bai oameni buni, faceti comparatie intre 2 marci ce nu se pupa deloc! Dacia ....proiectele lor sunt facut pentru masini din gama low cost..dotate cu minimul de confort...adik esentialul, iar VW face parte din alta categorie! Asta e mentalitatea romanului ce sa-i facem....de ce sa-mi iau dacia...ha imi iau vw, audi, bmw, din 1990-1996 k dau 2 mii de euro si stau cu bidonul de ulei in portbagaj.
30 sep 2012, 16:20
+1
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Prietenas cumparati tu un Passat de 7000 euro in loc sa cumperi un logan nou , si dupaia imi spui si mie parerea ta , ok ? Credema chiar daca ai vrea sa o critici nu ti-ar da motive ...
30 sep 2012, 22:04
+1
4 comentarii -4 puncte
Eu sincer, abia astept sa vad preturile de la noul sandero.... vreau sa-i fac lu mama cadou un sandero nou cu acel motor de 0.9. App pentru cei care se indoiesc de acest motor, dak a-ti avea macad putin habar de aceste motoare si de ce performante scoate renault in F1, da ok recunosc cam scumpa intretinerea la ele....dar sunt masini sa te duci linistit dintr-o destinatie la alta... nu s-o alergi pana i sar pistoanele! Eu am un audi ...da ok super incantat n-am ce s zic...dar nu-mi e rusine sa ies cu dacia pe strada! Am avut logan de 1.6 mpi 90 cai, limitatorul dat jos... am mers cu 190 pe autostrada spre mare! Am intalnit taximetristi ce conduc logan si au 400 de mii de km in bord.... pica usile...si motoarele merg klumea ... app au si gaz! Asa ca ar fi timpul sa va ganditi de 2 ori cand luati la misto marca Dacia.
30 sep 2012, 16:25
+3
Puscasul
23 comentarii 101 puncte
ai vazut logan cu 400 000 km ?? nu as vrea sa se rada de mine dar crede-ma ca am vazut cu 800 000 :| si inca mai mergea bine :))))) . acum nu inseamna ca toate merg 800 de mii dar e dovada ca motorul functioneaza foarte bine.
30 sep 2012, 17:29
+1
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Te rog frumos sa imi dai si mie o poza cu loganul de 800.000 , nu cred ca nu are cum sa ajunga pana acolo intr-un interval de la 7 ani de la ,lansarea lui , nici taxiurile nu au 800.000
30 sep 2012, 22:12
+1
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Noi nu facem misto de dacia , noi doar spunem ca modelele de acum nu sunt bune au inceput sa fie din ce in ce mai proaste , si in sfarsit un om care recunoaste ca marcile straine sunt mai mult decat OK , si nu face greseala sa ii cumperi mamei tale acel 0,9 turbo , daca tot iti place dacia nu ar fi m-ai bn daca i-ai cumpara un 1.6 16v cam tot la aceiasi treba ai iesi cu cheltuielile si in legatura cu taxele cred ca iti permiti sa platesti taxele la un 1.6 ( pt ca nu conteaza cata valve are ele nu se impoziteaza si nici nu se iau in seama la asigurare ) sa fim seriosi acum , doar daca vrei sa cheltui bani aiurea cumperi motorul acela ...
30 sep 2012, 22:08
+1
8 comentarii 7 puncte
Felicitari Dacia ca se adapteaza trendului de a face downsizing si downspeeding,. si cam atat ! Acest trend este benefic deocamdata pt a reduce capacitatea cilindrica/emisiile de noxe, si de a obtine puteri asemanatoare motoarelor mari cu unele mai mici. Pana acum nimic rau, insa aceste concepte, in special cele in 3 cilindrii, turbo, din punctul meu de vedere prezinta anumite avantaje, daca sunt asociate cu o caroserie usoara, redusa ca si dimensiune, astfel obtinandu-se o masina care sa te duca din pct A in B, fara a avea pretentii legate de viteza/confort, nu daca este asociata unei caroserii grele, mari. Sa nu uitam ca aceste motoare prezinta multe dezavantaje, printre care sunt destul de prost echilibrate, prezinta o fiabilitate indoielnica deocamdata. Caracteristica lor e ok la o caroserie usoara, asociind un asemenea motor caroseriei de logan/sandero, se vor constata foarte multe probleme, din cauza incercarii de a mentine dinamicitatea autovehicolului. Mai exact, cutia va face toata magia, pana la o viteza, iar peste acel regim, dezavantajele se vor accentua ( o sa fie moarta in depasiri, la viteze mai mari de 100 km/h, ca si de altfel Logan1.4 mpi. 1.2 16v). Luand in considerare aceste argumente, parerea mea e ca nu va rezulta un consum mic, uzuri reduse si contrar faptului ca motorul are o putere mai mare, la capacitate mica, dinamicitatea va fi afectata destul de grav.
30 sep 2012, 22:05
+2
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
In sfarsit unu care gandeste ca mine !!!!
30 sep 2012, 22:10
+1
103 comentarii 246 puncte
acelasi lucru dar cu alte cuvinte am spus eu in comentariul la un alt articol...un motor de motocicleta nu are ce cauta pe o masina de 1100+ kg; sa zicem ca se justifica un motor de 1.6 in locul unuia de 2.0...asa cum sunt gandite taxele acum este o diferenta de vreo 300RON/an intre ele la impozit+asigurare... insa la un motor de 1.6 impozitul e 70 RON...la cel de 0.9 cat va fi? 40RON?adica 30RON dif...la asigurare o mai fi o diferenta de 50RON...in total diferenta nu depaseste 100RON...si atunci unde este castigul pentru mine? in schimb obtin un motor chinuit, cu cerinte de intretinere ridicate, cu constructie complicata si implicit cu manopera de service scumpa; si uite asa o sa ma coste intretinerea acelui motoras de 10 ori economia facuta. Nu trebuie uitata comparatia facuta de nemti referitor la Dacii: sunt asemenea unor furculite de plastic, iti faci treaba cu ele si apoi le arunci; asemenea motoare sunt perfecte noului trend al societatii de consum in care obiectul care rezista in timp este dusmanul economiei...din pacate noi romanii nu ne permitem inca sa tinem 4 ani o masina si apoi sa o casam sau sa o dam pe nimic...asa ca o astfel de abordare nu trebuie sa ne prosteasca. ea este venita doar din ratiuni de reducere a noxelor si de maximizare a profiturilor, nicidecum nu va ganditi ca nu mai poate el, producatorul, de grija buzunarului meu. pe o masina precum Loganul trebuiau motoare de 1.4 16v, 1.6 16v, eventual cu VVT...un exemplu demn este hyundai cu motoarele puse i30
01 oct 2012, 10:03
+2
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Aici spuso bn , nemti folosesc loganul ca pe un produs de unica folosinta , defapt de asta il cumpara si cei care spun ca il apreciaza , o fac firmele de constructii care le baga prin namoala santiere si dupacea le vand cu 1000 de euro , noi inca nu ne permitem sa tinem o masina doar 3 ani cum fac germani asa ca , cumparam `jafurile` lor pentru ca in final iesim mult mai in avantaj ca , cu jafurile noastre , nu este nici o prostie sa cumperi o masina care in germania se pregateste de casat , cum este golf 4 de ex la ei sunt casate cu sutele daca iti cumperi un golf 4 crezi ca nu poti sa tragi de el inca 5 ani de acum incolo ? Ba da , dar noi romani refuzam conceptul de secound si de calitate , oricum fiecare face ce vrea numai bn , in final vreau doar sa il apreciez pe acest domn care a scris comentariu de mai sus , felicitarile mele .
01 oct 2012, 21:16
+1
201 comentarii 263 puncte
Puterea nu ajuta prea mult daca lipseste cuplul. Iar 135 n.m pentru un motor turbo este cel putin modest. 90% din cuplu la 1650 rpm nu este o lauda... motoarele pe benzina ar trebui sa fie de turatie. Pentru cuplu la rpm inferior exista diesel. Si nu ca ar fi prea rau, dar daca vreau motor care sa se comporte ca un diesel, imi iau direc diesel - nu benzina turbo. Oricum puteti sa-mi sariti in cap, insa eu nu pot numi un motor in 3 cyl - motor. Fie el de orcati cai putere.
01 oct 2012, 00:20
-1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Normal ai dreptate! uiite chiar azi m-am "confruntat" in trafic cu Loganul meu de serviciu (1.5 DCI, "i" rosu) cu un Logan break 1.6 mpi (90 de cai)!Ala era capos din fire ..... depasiri aiurea (fara asigurare si fara semnalizare bineinteles)!La semafor amandoi !Pleaca el ca handicapatu cu scart de roti si alte nebunii ,dar eu l-am lasat....!Pe urma cand a trebuit sa iesim din localitate am dat iar d el in spatele unui tir pe care eu l-am depasit ca aveam vizibilitate buna din fata! Si daca tot am obs ca e PROST am vrut sa ii scot prostia din cap ( Logan vs Logan ) decat ca diesel vs benzinar! Si am reusit! de fiecare data cand faceam eu o depasire il pierdeam 10 masini in spatele meu si la fiecare portiune dreapta puneam autobuze intre mine si el ! ps: Cum zici si tu stimate rdy4ever, intr-un cuvant te pisi pe ea de putere daca nu exista cuplu! Iar acest mo0tor de 0.9 litrii nu are cuplu ( TURBO) nici cat macar un 1.6 16V aspirat!Eu am obs acum ... o fi dieselul mai puturos pe plecari ... dar al drum intins si la viteze medii si in depasiri nu prea are ce discuta cu benzinarele apropiate ca cilindree (aspirate)!TESTAT!(d e mii de ori nu numai 1 data)!
01 oct 2012, 00:35
+1
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Daca loganul ii asa bun cel de 1.5 , asi vrea sa il vad si eu pe cel care sugera un passat 2.0 tdi in gluma , ia ganditiva *****-ar comporta un 2.0 tdi care eu cred ca are consum aproximat ca 1.5 dci de la logan , pt ca is diferente mari de la un motor la altu chiar daca capacitatea e mult mai mare la wv , ce vreau eu sa spun aici , mai bn cumparati un diesel de la alta marca decat acest 0,9 spun eu
01 oct 2012, 21:25
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Ai dreptate! +1
01 oct 2012, 09:54
0
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Il poti numi , dar sa nu fie de turbo si sa nu fie pus pe masini uriase ,si sa nu fie facut de renault plus ca daca era pus pe un Opel corsa era Ok pentru ca este un model pe masura motorului dar sa ii mai pui si turbo la un motor asa mic deja o dam in prostii , intreb si eu nemti de ce nu au facut asa ceva ? Oare sunt mai destepti Francezi de la renault ca nemti ?
01 oct 2012, 21:20
+1
bebitza_cbs
33 comentarii 67 puncte
Hai sa vorbim si despre is-ul tau de matza! cat de fiabil e, costuri de intretinere, consum, etc... PS: o sa va inchida adm.4tuning conturile la cat o sa mai debitati!
02 oct 2012, 12:45
0
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Imi place amuzamentul tau :)) , Is-ul este fiabil dar nu despre Is am venit sa discutam aici , pentru ca Is-ul este o masina veche si nu are rost sa comparam , plus ca eu am 16 ani si nu am masina dar cand imi voi loa sa fi sigur ca nu va fi logan , ca o fi ieftina , scumpa cum o fi nu fa fi logan , dacie poate dar pana in logan , uh ai wv sti foarte bine ce inseamna aceasta marca si de cate ori este mai buna ca loganul s-au sandero s-au alte modele cu motoare de la Francezi , dc ma contrazici atunci ? Uh ai masina care dovedeste spusele mele , te contrazici singur de fiecare data cand te urci in propriati masina si vezi ca modeleul tau de masina este mult superior ( exact ce spuneam si eu mai sus ) , de ce sa cumparam Loganuri noi cand putem cumpara una buna dar Sh ? O sa iti fie cam greu sa imi raspunzi la intrebare nu ?
03 oct 2012, 09:34
0
24 comentarii 21 puncte
problema cu motoarele turbo si de cilindree mica e ca nu se prea vand ca pita calda, si in general motoarele pe benzina doar in Europa au cota mica, noua ne place diesel, dar oricum la momentul de fata intretinerea e cam egala la turbo indiferent de combustibil, doar la taxe e bun pt motoare mici, si pe omul de rand nu prea il incalzeste ca da impozit 20 lei sau 100 lei pe an, tot aia e, iar la motoarele pe benzina turbo ... sa-i sara pistoanele frate, asta vrem, Dacia Logan de curse pe strada si fara atestat de pilot pentru sofer(oricum in transportul cu automobilul se moare cel mai mult, si am vazut destui viteji care au avut de platit in diferite moduri prostia), dar parca nu se prea potriveste, deci taxe mici contra intretinere mare, nici VW nu vinde majoritate turbo pe benzina, cel putin Polo/Golf, verificati putin statisticile, nu conteaza ce ne place, conteaza ce ne permitem, turbo benzina mai ieftin decat turbo diesel la achizitie, intretinere cam egala, consumuri mai mari benzina fata de diesel, combustibili la pret cam egal, deci ce imi cumpar? un secondhand din anii de glorie apusi ai unei marci premium si ma laud cu el ca merge cu 200 in doua ore si ca nu consuma mai mult ulei decat combustibil, eu zica sa incetam sa mai comparam tehnica actuala care corespunde EURO 5 cu cea apusa de acu doua decenii, chiar daca noi romanii nu ne putem alinia la piata actuala, facem asa, ne uitam, ne place sau nu si nu aruncam cu noroi in munca multor mii de oameni care vor sa alinieze Dacia la standardele Europene(s-a cam dus la ***** mandria ca suntem romani si ca ne plac lucrurile facute de noi - ne-u demonstrat-o altii)
09 oct 2012, 10:43
+1
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Dar ti-ar placea un e92 loat din Germania de aia 10.000 euro pe care ii dai pe un Duster , Recunoaste :)
05 ian 2013, 22:06
0
330 comentarii 266 puncte
ce-mi place e ca inveti cum functioneaza un motor din filmuletul ala, desi scopul e sa ii faca reclama :D
19 oct 2012, 00:20
0
Madalinutzzu
54 comentarii 89 puncte
Ma faceti sa rad, ca aspect imi plac am zis si mai sus dar ca motoare sunt praf. ionut_x lasai sa isi ia motor de 0.9 turbo ca sunt taxele mici, e un motor fiabil si consuma si putin cand e oprit :))))
05 ian 2013, 22:41
0
13 comentarii 3 puncte
motorul ideal pentru noul logan era 1.4 16v turbo sau biturbo :P , are si cuplu mai mare si te ajuta cand ii ceri. 0.9 tce mi se pare ca numai reclama e de el. Dezavantaje: 3 pistoane, nu e bine echilibrat, chiar daca are vvt, capacitate cilindrica de matiz, tico, motoreta. Un motor care va fi tot timpul chinuit, un motor subdimensionat oricate ai pune pe el, si indiferent din ce aliaj o fi facut el. Motorul pe benzina e motor de turatii asa este gandit, multi nu-l lasa sa urce bine in ture ca si schimba. Schimbati la 3500 - 4500 , nu la 2000 - 2500, asta daca vreti sa vedeti ce poate. Loganul nu are o reputatie asa buna, dar a evoluat , nu pluseaza la calitate, performante, dar ramane cea mai ieftina masina din clasa ei. Ca nu-si merita banii e partea a doua, mai degraba mai pui ceva si iei o masina buna. De la masinile din clasa "buget" nu prea poti sa ai cine stie ce pretentii.
16 apr 2013, 16:55
+1
zgherlos
4 comentarii 7 puncte
Ok , deci am avut dacia logan 1.6 benzina - full options , cumparata in 2005 - 13000 de euro ...masina dupa 5 ani de zile avea doar 50 000 de km dar se simtea ciudata , si nu a fost chinuita ! Acum am o fabia II model 2011 si un golf mk1 - Vreau sa va spun ca fabia nu si-a modificat deloc tinuta de drum sau acuratetea comenzilor (schimbat treapta , calcat ambreiaj etc. ) ambreiajul se simte la fel de moale si tine in acelasi loc , cutia de viteze este la fel de precisa iar masina are 45000 de km .Golful 1 nu il pot compara cu loganul , ar fi absurd dar pot spune ca nu ma simt in el ca intr-o dacie ci ma simt ca intr-o masina nemteasca ...Concluzia ...conteaza mult ce vrei .....vrei cea mai ieftina masina de pe piata - ia-ti dacia logan ....vrei ceva care sa te tina mai mult decat 4-5 ani ...ia-ti un model din gama VW si , din experienta prietenilor ..o toyota (personal le detest doar din simplul fapt ca sunt urate ..in rest nu imi pot da cu parerea personal dar am inteles ca sunt foarte fiabile ) . La logan de exemplu ...am schimbat capetele de bara de 2 ori si mai trebuia sa le schimb odata inainte sa o vad ...am schimbat 1 kit de ambreiaj (doar din simplul fapt ca trebuia sa imi dau cu genunchiul in barba ca sa schimb treapta cand luam piciorul de pe ambreiaj ) si am mai schimbat , o singura data toti rulmentii dar cu unii SKF si cred ca inca mai sunt pe masina ...la skoda nu am schimbat decat ulei si filtre in rest nu bate nu troncane ...si ca vorbeam de motoare mici .... Evitatile - cea mai mare prostie ....1.2 htp (noroc cu plaja de cuplu la turatii mai joase ca in rest e mort ) ..e o pocnitoare de motor , il recomand tuturor octogenarilor dar mai jos de atat , gasiti-va altceva ...pur si simplu este lenes . Golful meu 1 de 1.6 diesel trage mai bine decat skoda (pana la un anumit punct ) de 1.2 ....
16 apr 2013, 17:49
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »