Dacia Logan 2: absolut toate detaliile despre noul Logan 2013 Masini noi 1 Octombrie Dacia Logan 2: absolut toate detaliile despre noul Logan 2013
Toate comentariile (56):
5 comentarii 19 puncte
ce sa zic...felicitari dacia...incet incet ajungem unde trebuie
01 oct 2012, 12:57
+11
58 comentarii -130 puncte
Ce sa zic... impreuna cu motorul 0,9 Turbo este o masina foarte potrivita pentru Romania. Sa speram ca multi vor renunta la cazanele lor de bmw-uri, audi-uri si volswagen-uri pe bulgaria pentru ceva mai decent.
01 oct 2012, 13:12
+5
YCEE
557 comentarii 995 puncte
sa te vad cu 0.9 cum inoti prin oras ... nici nu apuci sa umfli turbina ca deja te-ai oprit...si cu ditamai tancu cu 40 de cp sau 35 cp cat o sa aiba..show !
01 oct 2012, 15:05
0
gxg_coman
23 comentarii 114 puncte
O sa aiba mai multi cai decat are 1.2 de acum de pe dacia. Sunt curios ce motor si cati cai are masina ta.
01 oct 2012, 15:37
0
YCEE
557 comentarii 995 puncte
sti si tu mecanica cum stiu eu trigonometrie... o sa aiba mai multi cai cu turbo! va avea 75...85 cp. Dar ca sa umfli turbina dureaza ceva si necesita o anumita turatie...tu in aglomeratie in oras nu vei apuca sa faci asta...fara turbina din 0.9 vei avea 40 de cp...pe tancu de logan 40 de cp e dificil sa il misti...capish ?
01 oct 2012, 16:06
0
bebitza_cbs
33 comentarii 67 puncte
Omule te vad asa frustat si ofticat pe motorul astora de la Renault(Dacia)! Precum Ford, Renault a reusit un motor de capacitate mica, cu o injectie in spatele supapei de adminsie( nu ca Fiatul de exemplu inca in galeria de admsie) si un turbo care intra la 1600 rot/min, sa aiba un cuplu la un motor pe benzina apropiat de motorul 1.9 JTD de pe Fiat. Gandestete omule capacitatea e dubla, si in spatele acestui motor sunt si multi romani, asa ca lasate si nu te mai da mare cu mecanica pe care o stii...
01 oct 2012, 17:01
+4
YCEE
557 comentarii 995 puncte
un raspuns bun...nu stiu de unde ai tu atatea detalii despre motor ca eu nu am gasit nicaieri cand intra turbina...injectia in spatele supapei
01 oct 2012, 17:10
-2
284 comentarii 299 puncte
daca mai citeati din articolele mai vechi..ati fi vazut ca, cuplul motorului de 0.9 turbo va fi de ~130 nm...de aici pana la cuplul unui 1.9 jtd mai e cale lunga..
01 oct 2012, 18:48
+2
74 comentarii 10 puncte
subscriu ce a zis tonu adrian,daca ce spui e adevarat inseamna ca vor fi si camioane pe benzina cu motorase anemice,care dezvolta un cuplu "apropiat" de cel de pe un diesel:))))asta daca nimeni pana acum nu si.a pus intrebarea de ce utilajele folosesc motor diesel-dilema?-au un cuplu mare la turatii mici:D in concluzie calutii benzinari trebuie batuti cu turatii mari
02 oct 2012, 11:24
0
bebitza_cbs
33 comentarii 67 puncte
Cuplu pe care-l are un motor 1.9 JTD este de 196 N/m, iar 0.9 Tce 130 N/m; cat despre istoria masinilor agricole si a camioanelor, acestea din urma au fost propulsate de motoare pe benzina, dar la care s-a renuntat nu numai din cauza cuplului mic, cat si a temperaturilor la care se ridica un motor pe benzina, cat si a costurilor prea mari...
02 oct 2012, 15:58
0
12 comentarii 43 puncte
ar renunta cocalari la bmw de bulgaria dar nu au bani de logan!!decat un ***** nemtesc mai bine un parfum frantuzesc=))
01 oct 2012, 13:42
+12
69 comentarii 79 puncte
Imi place dar nu as renunta la ceva nemtesc vechi de 10 ani pentru noul logan
01 oct 2012, 14:01
-4
501 comentarii 1117 puncte
Deci crom = sportivitate ? Nu e eleganta etc ?
01 oct 2012, 14:01
+4
74 comentarii 10 puncte
da omule iti da cp anemici in plus :)))
01 oct 2012, 19:48
+1
Smara
115 comentarii 318 puncte
Clar LIKE....INSA..... tot cu comenzile de la geamuri pe consola centrala.....nu voi intelege niciodata , dar niciodata de ce au ales asa.....este extrem de incomod. Cat despre butonul ECO - frumos ar fi sa schimbe parametri de functionare ai motorului si sa ofere un consum mai bun de conbustibil.
01 oct 2012, 14:18
+4
YCEE
557 comentarii 995 puncte
nu e incomod ...nu e singura masina care le are acolo
01 oct 2012, 15:09
0
Smara
115 comentarii 318 puncte
Nu am spus ca ar fi singura masina, insa de cateva ori am mers cu Loganul tatalui meu ....mi-a fost peste mana , mie personal imi este incomod. Probabil este o chestie de obisnuinta, insa cum la Avensisul meu nu le am pe consola centrala.....repet, este o parere personala.
01 oct 2012, 17:37
0
YCEE
557 comentarii 995 puncte
da iti dai seama ca difera de la masina la masina dar nu e o chestie asa nasoala...sunt chiar la indemana ca multi raman cu mana pe schimbator si nu misti decat 1 cm mana...dar in usa sunt mai logice
01 oct 2012, 18:00
0
124 comentarii 309 puncte
arata bine. imi place. io as renunta la bulgaroaica mea acum..da nu am bani de un golan nou :(
01 oct 2012, 14:26
+4
156 comentarii 217 puncte
imi place masina, dar nu inteleg de ce au pus imitiatia aia de crom ieftina, plasticul ala made in china....nu cred ca isi are locul acolo....
01 oct 2012, 14:33
+4
281 comentarii 304 puncte
motoare ? pret ?
01 oct 2012, 14:43
0
KillerINC
3 comentarii 3 puncte
da, recunosc, l-as cumpara. Dar nu as renunta la alfeta mea din 1998 inmatriculata pe BG. de ce ? Loganul l-as tine ca masina de familie, iar Alfa pentru pasiune+putere.
01 oct 2012, 14:47
+3
ven
530 comentarii 1515 puncte
Mi-am pregatit popcornul si berea. Sa inceapa certurile intre useri...Am parerile mele referitoare la Logan, si destul de bune.
01 oct 2012, 15:01
+9
YCEE
557 comentarii 995 puncte
arata bine dar nu prea...era frumos si primu logan cand l-au prezentat si ai ***** cand l-au scos pe piata...cereau 20 de euro pt scrumiera ...pt paharu ala obosit 20 euro !!! am avut pe dacia 1300 scrumiera standard si in 2010 scrumiera era optiune ... fireste daca vrei bricheta si aia platesti..daca nu iti pune un capacel cu priza.... si voi imi ziceti ca bmw`u e cazan sau alfa ? pai cum ***** cand in secolu 21 iti cere bani pe scrumiera la masina ... halal masina
01 oct 2012, 15:07
+2
gxg_coman
23 comentarii 114 puncte
Lasa ca Opel sau alte marci iti dau tot in standard. Mi-au cerut bani si pentru roata de rezerva. Daca nu plateam in plus imi venea masina fara roata de rezerva. Cine a mai auzit asa ceva?
01 oct 2012, 15:40
+2
YCEE
557 comentarii 995 puncte
bai fara roata de rezerva sunt la mai multe marci...si bmw`u iti da kit deala sa ajungi la vulcanizare daca nu iei roata...dar scrumiera !? un pahar ordinar !!! de ce da lumea dislike ? nu e adevarat ca cer 20 de euro pt un pahar ?
01 oct 2012, 16:04
+2
74 comentarii 10 puncte
stii de ce?ca sa nu mai ingreunezi tu masina de asta nu da mai nimic-pentru a fi cat mai sportiva:))
01 oct 2012, 19:55
0
74 comentarii 10 puncte
am vazut comm cu referire la cacatul nemtesc-macar cacatu nemtesc totusi e calitate dar la cacatul frantuzesc???oricum sunt multe marci bune de cacaturi de natii diferite dar la ala frantuzesc parca totusi :)))))
01 oct 2012, 19:54
-2
128 comentarii 304 puncte
La Vw iti cer aia bani si pt roata de rezerva.
02 oct 2012, 22:22
+1
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
Felicitarile mele! Foarte frumoasa masina! Imi place cum a evoluat Dacia in ultimii ani. :) Face masini din ce in ce mai bune si mai frumoase! O zi buna!
01 oct 2012, 15:11
+12
JDV
JDV
283 comentarii 637 puncte
o idee despre butonul eco este ca iti opreste motorul la semafor sau cand opresti. E doar o banuiala...
01 oct 2012, 15:36
+4
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Nu cred. Daca aveam start-stop sigur se laudau ei
01 oct 2012, 16:21
0
[WP]DEADSKULL
48 comentarii 58 puncte
Poate cu design-ul asta care bate spre unele forduri americane, si desigur cu o cutie automata poate vor ajunge si pe la pietele americanilor, mai ales aia care isi iau carnetu la 17 ani, ceva nu prea puternic si accesibil ptr orice buget, parerea mea....
01 oct 2012, 15:57
+2
5 comentarii 19 puncte
da aau pus plastice ieftine cu imitatie de crom pt ca sunt ieftine.pentru noi romanii nici loganul nu e ieftin dar vedeti ca romania e plina de ele si in alte tari se vand foarte bine pentru ca sunt ieftine...sincer eu sunt fan bmw si am motivele mele si nu le pot compara dar trebuie sa laudam romania k face altceva inafara de seria 1300....pt asta felicitari!
01 oct 2012, 16:16
+2
330 comentarii 266 puncte
imi place, arata bine, insa articolul... v-ati transformat in cancan.
01 oct 2012, 17:04
+4
Maritzajoker
141 comentarii 123 puncte
poate o sa vedem logan cu motor mai mare nu numai 1.6 poate 1.8 sau un 2.0 ca is cam satul sa vad numai logan 1.4mpi cum is majoritatea sau 1.5 dci
01 oct 2012, 17:32
+4
LFS_mihai
126 comentarii 288 puncte
daca nu ai aflat cel mai mare motor pt logan este 1.5 dci de 90 si 220 nm, in lista de motorizari se mai regasesc 2 benzinare "energy TCe" de 0.9 de 90 de cai si 135 cuplu, si cel 1.2 16v de 75 de cai
01 oct 2012, 17:51
0
YCEE
557 comentarii 995 puncte
pai si 1.6 16v ? where is it ?
01 oct 2012, 18:01
0
BN90PAU
30 comentarii 42 puncte
da o sa puna motoare mari de 0.9 asa au spus
01 oct 2012, 18:59
+2
74 comentarii 10 puncte
ca multe alte motorizari anemice cum numai in ro gasesti:)))ma gandesc cat ar consuma si cat ar putea sa traga un 1.6 pe un jeep wrangler care nu are decat 2t :)))si la berline e la fel cum sa traga un motor anemic,si astia imi zic mai sus ca are elemente sa arate sportiva da ea cand o sa dea de panta saraca o sa decedeze :))
01 oct 2012, 19:44
0
Seyco
82 comentarii 222 puncte
Dacia nu o sa scoata masini cu motoare mari ( 2.0 , 1.8 ) chiar nu vede romanul ca toata lumea incearca sa faca motoare mai mici, care sa consume mai mic, si usor usor sa se treaca la alternative ( electrice ).
01 oct 2012, 23:56
+3
Maritzajoker
141 comentarii 123 puncte
logan cu motor 1.4mpi consuma 8% ti se pare putin pentru motorul lui? daca ar face un logan 1.8 sau 2.0 iti spun sincer ca as cumpara unul cu cea mai mare placere;) indiferent daca consumul trece de 12-14 as merge cu el zi de zi pentru ca as fi mandru sa vad DACIA Logan 2.0 model GTI:))
02 oct 2012, 02:17
+1
74 comentarii 10 puncte
ce nu stiu multi e ca motoarele mai maricele manaca un pic mai mult dar nu exagerat in oras si chiar mai putin la viteze mari si aici o comparatie personala la drum italia-ro cu mondeo 2002 motor 2.0tdci mers 140-150 constant,aerul conditionat fara sa il opresc deloc consum 6,si in oras ajungeam la 10 dar asta pentru ca ma grabeam mereu :))se putea si mai bine de atata daca mergeam mai normal,in schimb cand am facut greseala sa iau un civic 2004 1.7 cdti care in oras adevarat consuma forte foarte putin fata de mondeo dar ce trecea de 100km/h era deja prea mult,deci acum masina sau mai bine motorizarea o iei in functie de necesitate si pe diesel un motor de 1.9 e cam potrivit pentru tot-ma bucur ca acum am revenit la ceva cu motor de 2.0 :)))
02 oct 2012, 11:37
+1
hirig
609 comentarii 1017 puncte
Fata de cel vechi, asta e o evolutie de 100%! botul cu grile uriase, arata fenomenal, agresiv, spatle, curbe frumoase, care "curg" cu restul masini....interior placut vizual, deci toate astea nu au existat la vechiul logan....deci automat imi place...Si daca modelul de baza va fii sub 5500E, nu prea ai ce reprosa!
02 oct 2012, 02:08
+2
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Eu zic ca e super! Bravo dacia.Mi-as lua una si sa o modific
02 oct 2012, 04:21
+4
40 comentarii -30 puncte
Urat cu spume
02 oct 2012, 10:55
-4
343 comentarii 52 puncte
La toate masinile cu forma respectiva a spoilerului botul cu suportul numarului este de fapt cel mai in fata , la Logan este spoilerul . Iar au studiat bine aerodinamica ! Butoanele de geamuri le-au lasat tot pe bord , adica sa te intinzi bine sa le nimeresti si in nici un caz nu poti sa le folosesti daca trebuie sa te uiti la drum in acel moment . Toate masinile europene au butoanele pe usa , ei le-au pus pe bord . Au pus nevigatie pentru care probabil se va plati vre-o 500 - 700 euro in plus , dar au lasat geamuri mecanice pe spate . Sa nu uitam super capacele de plastic ! Cum naiba sa te uiti la navigatie , dar sa alegi jante de tabla si sa le aduci si la un targ auto . Trebuia sa lege capacele si cu soricei , ca asa se poarta pe la noi . Oare asta are bara de torsiune sau nici la astea noi nu este nevoie de bara asta ? Va iau ochii cu rahaturi si cadrane metalice la bord si scot piesele care asigura siguranta si fiabilitatea masinii . Oare difuzoarele din spate sunt pentru picioare ? Ce naiba au avut cu scoterea lor de langa luneta ?
02 oct 2012, 11:07
+3
badboy_rc
294 comentarii 282 puncte
Daca ai fi putin atent, navigatia costa 300 euro. Cel mai mic pret pentru un satnav "din fabrica" daca ma intrebi pe mine! Uita-te la alte masini unde au dfuzoarele pe spate, banuiesc ca sunt pentru picioare. Ramai la Dacia 1310 ca vad ca iti place asa .
03 oct 2012, 08:47
0
kara67
46 comentarii 51 puncte
Pai aia de vand jante de aliaj aftermarket,nu trebuie sa manance si ei????
03 oct 2012, 13:15
0
psicho1986
10 comentarii 31 puncte
Imi place masina, si cred ca este un upgrade demn pentru vechiul logan, totodata modificarile aduse la desing-ul interior si exterior, optiunile disponibile il fac sa fie un model de nerefuzat in gama de pret in care se afla, concurenti directi nu prea sunt care pot sa ofere toate acestea. Un singur lucru nu inteleg ce a fost in capul Renault de au pus pe modelul de prezentare acele jante de tabla cu capace, adica este un model de prezentare a unei noi generatii de automobile, trebuie sa starneasca interes si dorinta din partea cumparatorilor, este reclama gratuita la nivel mondial care acopera toate pietele de desfacere ale Renault. Trebuia sa puna pe Logan macar niste jante de 16 de aliaj frumoase, mai cate o customizare mica pe aici pe colo, cat sa faca masina sa fie dorita de oricine, pozele de la Paris apar in presa specializata din toata lumea, si gratuit si ei au mers asa nepregatiti, ex Golf 7 a fost prezentat cu jante de 18"
02 oct 2012, 15:19
+2
128 comentarii 304 puncte
Unu mai sus cica "nemteasca tot nemteasca". Pai un Polo nou faca AC, motor 1.2 incepe de la 14.000.
02 oct 2012, 22:15
+2
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare