Ce sa zic... impreuna cu motorul 0,9 Turbo este o masina foarte potrivita pentru Romania. Sa speram ca multi vor renunta la cazanele lor de bmw-uri, audi-uri si volswagen-uri pe bulgaria pentru ceva mai decent.
sa te vad cu 0.9 cum inoti prin oras ... nici nu apuci sa umfli turbina ca deja te-ai oprit...si cu ditamai tancu cu 40 de cp sau 35 cp cat o sa aiba..show !
sti si tu mecanica cum stiu eu trigonometrie... o sa aiba mai multi cai cu turbo! va avea 75...85 cp. Dar ca sa umfli turbina dureaza ceva si necesita o anumita turatie...tu in aglomeratie in oras nu vei apuca sa faci asta...fara turbina din 0.9 vei avea 40 de cp...pe tancu de logan 40 de cp e dificil sa il misti...capish ?
Omule te vad asa frustat si ofticat pe motorul astora de la Renault(Dacia)! Precum Ford, Renault a reusit un motor de capacitate mica, cu o injectie in spatele supapei de adminsie( nu ca Fiatul de exemplu inca in galeria de admsie) si un turbo care intra la 1600 rot/min, sa aiba un cuplu la un motor pe benzina apropiat de motorul 1.9 JTD de pe Fiat. Gandestete omule capacitatea e dubla, si in spatele acestui motor sunt si multi romani, asa ca lasate si nu te mai da mare cu mecanica pe care o stii...
daca mai citeati din articolele mai vechi..ati fi vazut ca, cuplul motorului de 0.9 turbo va fi de ~130 nm...de aici pana la cuplul unui 1.9 jtd mai e cale lunga..
subscriu ce a zis tonu adrian,daca ce spui e adevarat inseamna ca vor fi si camioane pe benzina cu motorase anemice,care dezvolta un cuplu "apropiat" de cel de pe un diesel:))))asta daca nimeni pana acum nu si.a pus intrebarea de ce utilajele folosesc motor diesel-dilema?-au un cuplu mare la turatii mici:D in concluzie calutii benzinari trebuie batuti cu turatii mari
Cuplu pe care-l are un motor 1.9 JTD este de 196 N/m, iar 0.9 Tce 130 N/m; cat despre istoria masinilor agricole si a camioanelor, acestea din urma au fost propulsate de motoare pe benzina, dar la care s-a renuntat nu numai din cauza cuplului mic, cat si a temperaturilor la care se ridica un motor pe benzina, cat si a costurilor prea mari...
Clar LIKE....INSA.....
tot cu comenzile de la geamuri pe consola centrala.....nu voi intelege niciodata , dar niciodata de ce au ales asa.....este extrem de incomod.
Cat despre butonul ECO - frumos ar fi sa schimbe parametri de functionare ai motorului si sa ofere un consum mai bun de conbustibil.
Nu am spus ca ar fi singura masina, insa de cateva ori am mers cu Loganul tatalui meu ....mi-a fost peste mana , mie personal imi este incomod.
Probabil este o chestie de obisnuinta, insa cum la Avensisul meu nu le am pe consola centrala.....repet, este o parere personala.
da iti dai seama ca difera de la masina la masina dar nu e o chestie asa nasoala...sunt chiar la indemana ca multi raman cu mana pe schimbator si nu misti decat 1 cm mana...dar in usa sunt mai logice
da, recunosc, l-as cumpara. Dar nu as renunta la alfeta mea din 1998 inmatriculata pe BG. de ce ? Loganul l-as tine ca masina de familie, iar Alfa pentru pasiune+putere.
arata bine dar nu prea...era frumos si primu logan cand l-au prezentat si ai ***** cand l-au scos pe piata...cereau 20 de euro pt scrumiera ...pt paharu ala obosit 20 euro !!! am avut pe dacia 1300 scrumiera standard si in 2010 scrumiera era optiune ... fireste daca vrei bricheta si aia platesti..daca nu iti pune un capacel cu priza.... si voi imi ziceti ca bmw`u e cazan sau alfa ? pai cum ***** cand in secolu 21 iti cere bani pe scrumiera la masina ... halal masina
Lasa ca Opel sau alte marci iti dau tot in standard. Mi-au cerut bani si pentru roata de rezerva. Daca nu plateam in plus imi venea masina fara roata de rezerva. Cine a mai auzit asa ceva?
bai fara roata de rezerva sunt la mai multe marci...si bmw`u iti da kit deala sa ajungi la vulcanizare daca nu iei roata...dar scrumiera !? un pahar ordinar !!! de ce da lumea dislike ? nu e adevarat ca cer 20 de euro pt un pahar ?
am vazut comm cu referire la cacatul nemtesc-macar cacatu nemtesc totusi e calitate dar la cacatul frantuzesc???oricum sunt multe marci bune de cacaturi de natii diferite dar la ala frantuzesc parca totusi :)))))
Felicitarile mele!
Foarte frumoasa masina!
Imi place cum a evoluat Dacia in ultimii ani. :) Face masini din ce in ce mai bune si mai frumoase!
O zi buna!
Poate cu design-ul asta care bate spre unele forduri americane, si desigur cu o cutie automata poate vor ajunge si pe la pietele americanilor, mai ales aia care isi iau carnetu la 17 ani, ceva nu prea puternic si accesibil ptr orice buget, parerea mea....
da aau pus plastice ieftine cu imitatie de crom pt ca sunt ieftine.pentru noi romanii nici loganul nu e ieftin dar vedeti ca romania e plina de ele si in alte tari se vand foarte bine pentru ca sunt ieftine...sincer eu sunt fan bmw si am motivele mele si nu le pot compara dar trebuie sa laudam romania k face altceva inafara de seria 1300....pt asta felicitari!
daca nu ai aflat cel mai mare motor pt logan este 1.5 dci de 90 si 220 nm, in lista de motorizari se mai regasesc 2 benzinare "energy TCe" de 0.9 de 90 de cai si 135 cuplu, si cel 1.2 16v de 75 de cai
ca multe alte motorizari anemice cum numai in ro gasesti:)))ma gandesc cat ar consuma si cat ar putea sa traga un 1.6 pe un jeep wrangler care nu are decat 2t :)))si la berline e la fel cum sa traga un motor anemic,si astia imi zic mai sus ca are elemente sa arate sportiva da ea cand o sa dea de panta saraca o sa decedeze :))
Dacia nu o sa scoata masini cu motoare mari ( 2.0 , 1.8 ) chiar nu vede romanul ca toata lumea incearca sa faca motoare mai mici, care sa consume mai mic, si usor usor sa se treaca la alternative ( electrice ).
logan cu motor 1.4mpi consuma 8% ti se pare putin pentru motorul lui? daca ar face un logan 1.8 sau 2.0 iti spun sincer ca as cumpara unul cu cea mai mare placere;) indiferent daca consumul trece de 12-14 as merge cu el zi de zi pentru ca as fi mandru sa vad DACIA Logan 2.0 model GTI:))
ce nu stiu multi e ca motoarele mai maricele manaca un pic mai mult dar nu exagerat in oras si chiar mai putin la viteze mari si aici o comparatie personala la drum italia-ro cu mondeo 2002 motor 2.0tdci mers 140-150 constant,aerul conditionat fara sa il opresc deloc consum 6,si in oras ajungeam la 10 dar asta pentru ca ma grabeam mereu :))se putea si mai bine de atata daca mergeam mai normal,in schimb cand am facut greseala sa iau un civic 2004 1.7 cdti care in oras adevarat consuma forte foarte putin fata de mondeo dar ce trecea de 100km/h era deja prea mult,deci acum masina sau mai bine motorizarea o iei in functie de necesitate si pe diesel un motor de 1.9 e cam potrivit pentru tot-ma bucur ca acum am revenit la ceva cu motor de 2.0 :)))
Fata de cel vechi, asta e o evolutie de 100%! botul cu grile uriase, arata fenomenal, agresiv, spatle, curbe frumoase, care "curg" cu restul masini....interior placut vizual, deci toate astea nu au existat la vechiul logan....deci automat imi place...Si daca modelul de baza va fii sub 5500E, nu prea ai ce reprosa!
La toate masinile cu forma respectiva a spoilerului botul cu suportul numarului este de fapt cel mai in fata , la Logan este spoilerul . Iar au studiat bine aerodinamica !
Butoanele de geamuri le-au lasat tot pe bord , adica sa te intinzi bine sa le nimeresti si in nici un caz nu poti sa le folosesti daca trebuie sa te uiti la drum in acel moment . Toate masinile europene au butoanele pe usa , ei le-au pus pe bord .
Au pus nevigatie pentru care probabil se va plati vre-o 500 - 700 euro in plus , dar au lasat geamuri mecanice pe spate . Sa nu uitam super capacele de plastic ! Cum naiba sa te uiti la navigatie , dar sa alegi jante de tabla si sa le aduci si la un targ auto . Trebuia sa lege capacele si cu soricei , ca asa se poarta pe la noi .
Oare asta are bara de torsiune sau nici la astea noi nu este nevoie de bara asta ? Va iau ochii cu rahaturi si cadrane metalice la bord si scot piesele care asigura siguranta si fiabilitatea masinii .
Oare difuzoarele din spate sunt pentru picioare ? Ce naiba au avut cu scoterea lor de langa luneta ?
Daca ai fi putin atent, navigatia costa 300 euro. Cel mai mic pret pentru un satnav "din fabrica" daca ma intrebi pe mine! Uita-te la alte masini unde au dfuzoarele pe spate, banuiesc ca sunt pentru picioare. Ramai la Dacia 1310 ca vad ca iti place asa .
Imi place masina, si cred ca este un upgrade demn pentru vechiul logan, totodata modificarile aduse la desing-ul interior si exterior, optiunile disponibile il fac sa fie un model de nerefuzat in gama de pret in care se afla, concurenti directi nu prea sunt care pot sa ofere toate acestea. Un singur lucru nu inteleg ce a fost in capul Renault de au pus pe modelul de prezentare acele jante de tabla cu capace, adica este un model de prezentare a unei noi generatii de automobile, trebuie sa starneasca interes si dorinta din partea cumparatorilor, este reclama gratuita la nivel mondial care acopera toate pietele de desfacere ale Renault. Trebuia sa puna pe Logan macar niste jante de 16 de aliaj frumoase, mai cate o customizare mica pe aici pe colo, cat sa faca masina sa fie dorita de oricine, pozele de la Paris apar in presa specializata din toata lumea, si gratuit si ei au mers asa nepregatiti, ex Golf 7 a fost prezentat cu jante de 18"