"Cele mai ciudate Lamborghini-uri si-au dat intalnire intr-o parcare din Japonia"voi considerati ca toti userii 4tuning au 14 ani, sau scrieti articolele in timp ce va uitati la tanar si nelinistit?titlu de mai mare rasul si compunerile celor din clasa a intaia suna mai bine pe bune..epic fail!
Mah acuma omu isi face lucrul cu vrea dupa gustul si placul amicilor:))
Noua ni se par ciudate,intre ei majoritatea se uitau cu ochi de european.Sincer as prefera una din ele in stil nfs decat cu nike pe geamuri,leduri de craciun si pe bulgaria,logic cu maneaua la maxim....
toate arata foarte bine mai putin primele doua. Mai taceti si voi cu kitschtuning, pentru ca nici unu dintre ele nu reprezinta kitsh tuning. Nici un eleron/body-kit/ nu este extrem de ridicol cum am vazut pe unele calibre pe la noi, de avea botul de jumatate de metru mai mare, datorita marimi exagerate a spoiler-ului.
Terminati cu prostiile, si cel care a creat acest topic ar trebui sa ii fie rusine, pentru ca habar nu are de nimic in materie de tuning!
P.S. Gurile alea mari din fata de aerisire (cele din spoiler) sunt facute sa ajute la aerodinamica, masina in viteza datorita acelor guri de aerisire, a eleronului, se lasa mai puternic pe asfalt, prinde o viteza mai mare si are o aderenta mult mai ridicata.
Bag mana in foc ca nici unu dintre acele lambo-uri, n-are mai putin de 6-700. Aia tuneaza cu cap, fac tuning si pe parte de frumusete si pe parte de performanta (le imbina foarte frumos), nu ca la noi ii vezi pe toti cacaciosii cu scoda fabia din 2007, motor benzina de 1.2 80 de cp si jante pe 18. Ala este kitschtuning !!!
Eleronul ala alb din fata este pus pentru a trece aerul pe sub el, astfel apasarea pe masina sa fie mai mare ! Chiar nu aveti habar de nimic? Dureaza 5 secunde sa privesti si sa ganesti si 2 minute sa scri un mesaj...
Daca imi aduc bine aminte, aripa aia nu are rol aerodinamic. E doar o smecherie la care au apelat cei de la Lamborghini pentru a putea trece de legile americane privind bara de protectie.