ma indoiesc ca benzinarele aspirate sunt chiar atat de depasite.cel putin pe mine infiniti-ul de 3.7l si vreo 320 de cai m-a convins ca nu sunt deloc depasite.e o senzatie unica sa simti acea acceleratie lineara si sa asculti "muzica" pe care motorul o produce inca de pe la 3000 de ture.nu mai spun ca turatia maxima e de 7500 . aspiratele low cost au fost depasite de ceva vreme de dieseluri dar sa nu generalizam.pentru cunoscatori si pasionati intotdeauna prima optiune o va reprezenta un benzinar.cine isi permite sa dea 60-70 de mii pe o masina nu va fi atat de interesat de consum cat de placerea de a conduce.
''fukuyama'' noi vorbim aici de clasa mica ... Infiniti e o marca premium.
Intotdeauna o masina pe benzina va suna mult mai bine decat una pe motorina!...
Eu stiu acest HDI de la paugeot de 1.6. Stiu de pe peugeot 307...e un motor foarte sprinten pe cei 110 cai ai sai (acum 116) pe modelele mai noi. Si consumul este fantastic. Un drum de 160 de kilometri l-am parcurs cu doar 8 litri!
E ok si masina si motorul, dar e putin cam scumpa, nu zic ca nu e dotata, dar astia sunt bani cam de o clasa mai sus, de un C4, de Megane sau chiar Octavia, masini mult mai utilizabile in viata de zi cu zi (adica au si ele un portbagaj decent si spatiu in spate cat sa nu anchilozezi pasagerii la un drum de peste 20 de km)
mda. cum ziceam si la articolul trecut, acelasi efect pe poze. Nu stiu prietene dar arata ca naiba sincer. aparatele devin din ce in ce mai performante, scot poze la calitate extraordinara doar ca sa le strice cineva dupa aia cu efecte "trendy"
1 nu merita aceasta masina 18k euro, da chiar nu merita avand in vedere deprecierea INGROZITOARE pe care o va suferi in urmatorii 3-4 ani, a) e valabil la orice masina noua b) este peugeot
2 Domnilor testatori/editori ce va mai place sa o tineti pe a voastra ca dizelul e al mai bun si pace ca daca nui dizel masina-i nashpa, ca vai doamne un dizel (ptru grammar nazi stiu ca se scrie diesel asa ca sa nu va aud) de putere 100 hp se simte mai vioi decat un benzinar de bla bla bla! ESTE UN SUPERMINI PUNCT! Iti faci treaba cu el si gata. Ptru toate celelalte nevoi de acceleratie/viteza exista solutii ce functioneaza deja(nu intru in polemica ptru marci si modele)... Asa ca lasa-ne lasa-ne cu masina buna la toate care se simte de 300 cp si mananca 4% combustibil ca nu tine! Din cauza acestor idei preconcepute avem nivelul de cultura si civilizatie in trafic pe care il avem ca multi vor sa se dea rotunzi si piloti cu TDI-urile lor jmechere!
O benzinara nu se conduce ca un diesel si invers.
Daca esti sofer de diesel si adopti acelasi stil de condus pe o benzinara ( picior greu) e normal sa nu obtii un consum bun.
Fara sa contesc avantajul in materie de consum a unui diesel ( care sa fim seriosi nu e unul imens), intretinerea si mai ales fiabilitatea unui motor aspirat pe benzina nu vor fi egalate niciodata de un diesel din generatiile noi.
Iar consumul motorului pe 1,6 benzina sincer, mai ales daca e cu injectie directa mi se pare mare.
Eu , care detin o masina veche de 10 ani cu motor de 100 cai, tot 1.6 scot fara pbme sub 6 l la drum intins si max 10 in oras ( sa nu zic ca pot obtine daca nu e trafic bara la bara si sub 9).
Asadar, invatati sa conduceti cum trebuie benzinarele si veti fi convins ca nu e o diferenta asa de mare in minus pt aceste motoare.
Am si eu peugeot 206 1.4 hdi si piesele sunt mult mai ieftine ca la alte masini gen Logan, Ford KA...masini care si le poate permite oricine nu zic de cele premium care joaca la alta clasa la preturi. Dar nu poti pleca urechea la gura romanului care el stie doar VW ca e masina buna. Mai cititi pe forumul VW sa vedeti cate probleme de exemplu cu motorul 2.0 tdi care are problema cu injectoarele sau chiar motorul nou CR tot de 2.0TDI care apare pilitura in sistemul de injectie, in ziua de azi orice ai alege de la Logan pana la Mercedes nu poti avea pretentii pentru ca masinile sunt facute doar din materiale reciclabile facute sa dureze 2 ani.