Tot ce trebuie sa stii despre anvelopele second-hand Ghidul soferului 24 Octombrie Tot ce trebuie sa stii despre anvelopele second-hand
Toate comentariile (27):
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
300zxtt
81 comentarii 38 puncte
Rover, o anvelopa veche, chiar daca pare ca noua la carne, in timp se intareste si nu mai ai deloc aderenta. franezi si te duci sanie. Am incercat asta si am vazut pe propia piele cum nu se mai oprea masina. Prefer o anvelopa mai uzata dar ca an de fabricatie cat mai recenta decat una ca noua dar veche de 6-7 ani.
22 oct 2012, 19:20
+10
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
300zxtt
81 comentarii 38 puncte
Sau o gramada de masini cu pretentii avand cauciucurile pingele
22 oct 2012, 19:19
+2
4 comentarii 4 puncte
Am avut Master Steel pe o masina 2 ierni, despre care zice el ca e marca necunoscuta si n-am avut probleme de nici un fel, cauciucurile au fost exceptionale !
22 oct 2012, 22:20
+2
248 comentarii 132 puncte
La marci renumite trebuia sa incepeti cu Bridgestone si cu Yokohama
23 oct 2012, 00:17
+2
106 comentarii 113 puncte
sunt si eu tare curios unde ai vazut anvelope cu 10 mm :))..tocmai am cumparat michelin alpine A4 noi si au 9 mm..iar alea de vara pirelli de noi au avut doar 8 :))..asta e tare...
23 oct 2012, 08:03
+2
6 comentarii -2 puncte
Cel care a postat articolul vinde anvelope NOI si incearca sa faca ANTI RECLAMA la cele second hand !Parerea mea personala este ca mai bine SH decat Noi Chinezesti ,Poloneze,E.T.C
23 oct 2012, 15:15
-2
4 comentarii 0 puncte
Asa este!
24 oct 2012, 21:25
-1
diclatu
597 comentarii 55 puncte
Exista un rahat de magazin de anvelope de rahat sh cu numele idem cu al userului tau. Banuiesc ca nu este coincidenta :)).
19 nov 2012, 23:22
+3
blacksnake
108 comentarii 218 puncte
invatati voi, copii, sa adaptati stilul de condus la conditiile de rulare (acestea incluzand starea si calitatea anvelopelor) si nu veti avea probleme nici cu slick-uri. eu am anvelope de vara cu un profil de maxim 3 mm in "carne", pe scurt sunt tocite rau; nu m-a surprins nicio frana cu ele (si nu merg ca mortu' pe sosea), nu pe mine ma vedeti la stiri la ora 5. Tineti minte o chestie: puteti sa aveti anvelope de monster truck, daca mergi ca bezmeticu cu 100 in localitate si cu 200 afara, intri in curbe tare (ca sa franeze pilotul din tine in acul curbei la 40) sau nu belesti ochii sa fii cu un pas inaintea evenimentelor (ca la sah, un soi de joc de strategie mai clasic asa) nu te salveaza nici esp, nici abs, nici michelin, nici mama nici tata! altfel un alt articol inutil
23 oct 2012, 18:10
+1
11 comentarii 4 puncte
Mai autorule de articol,te-ntreb si eu ca omul,daca tu folosesti pe masina anvelope noi ,de cea mai buna marca posibila,fabricata pe MARTE si,Doamne ajuta,prinzi un cui in roata,ce faci?Oarunci ?NUUUU la tine merge si un "petic subtire care doar tine aerul sa nu iasa" Dar se pare ca astea sunt parerile tale personale care nu au nici un fundament ,dar scrii si tu ceva pt ca necunoscatorii sa te creada SPECIALIST!!! SPECIALISTULE!!!!!!!
24 oct 2012, 09:18
+1
darkofeel
22 comentarii 28 puncte
Felicitari pentru acest articol care de la inceput pana la sfarsit este 100% adevarat! Comercializez anvelope second-hand import germania si primul lucru care l-am facut pentru a fii un vanzator corect am construit 800 m2 de hala pentru a fii depozitate corespunzator si conservate pe cat posibil. Toate anvelopele mele ce nu indeplinesc puntele 2, 3, 4 si 5 la reciclat cu ele. La partea cu punctul 1 este cu dus si intors: Daca anvelopa a supravietuit si 10 ani fara degradarile punctelor 2, 3, 4 si 5 atunci pusa pe masina nu va avea o imbatranire prematura.
24 oct 2012, 09:40
-3
83 comentarii 104 puncte
Hai ca aberati rau...daca Dvs. vindeti anvelope sh de 7mm..sau daca aruncati la reciclat o guma pe 18-20 de 5-6mm pt ca are un petec sau un dop sunteti meserias rau!!! Apropo...daca din ochi le dati 7mm atunci ferice pt. clientii Dvs.80% din anvelopele sh la un pret decent au intre 4,5 max. 6mm(cazuri tare)...o anvelopa de 6-7mm fara defecte poate sa coste si 50-60 euro afara(19-20) Daca aveti anvelope de 7mm,perechi,marci renumite,la pret de en gross va iau 5 tiruri cu banii jos MAINE!!! Spor la vanzari!
26 oct 2012, 02:50
+1
1 comentarii 3 puncte
specialistul autor al acestui articol ,a primit tema de la stapanul sau ,comerciant de anvelope noi ,sa faca anti reclama anvelopelor sh . amaratul ,probabil n-a avut niciodata in buzunar o moneda mai mare decat cea de cinci bani pe care o recomanda ca etalon de masura . mai omule,cauta-ti si tu ceva de lucru ,nu te mai face de ras cu asemenea tampenii...
24 oct 2012, 10:09
+3
4 comentarii 0 puncte
PERFECT de acord!:))
24 oct 2012, 21:26
0
SpeedNoLimit
690 comentarii 650 puncte
nu se merita sa cumperi SH
24 oct 2012, 20:50
-1
11 comentarii 4 puncte
speedNoLimit,bineint eles ca nu se merita,daca iti permiti niste anvelope noi decente,dar daca nu?Mai bine niste SH-uri bune decit ROSAVA sau alte aberatii noi !!De resapate nici vorba! Dar fie vorba intre noi,stii tu cati posesori de X5 cauta"NISTE CAUCIUCURI MAI IEFTINE , ASA LA 100 DE LEI BUCATA" ? Foarte multi !!!
25 oct 2012, 08:54
+2
146 comentarii 141 puncte
La batrana dacie aveam cauciucuri,atat si nu am mai murit!Nu aveam set de iarna si alte cele,singurul aliat iarna era condusul preventiv.Nu contest proprietatile anvelopelor de iarna,chiar le recomand dar se face prea mult caz pe subiectul acesta.Iar in privinta profilului anvelopelor noi,am achizitionat anul trecut un set si aveau 8mm de noi iar acum au ramas cu 7mm dupa un sezon.
25 oct 2012, 09:03
-1
33 comentarii 122 puncte
Gumele SH sunt foarte bune daca stii sa alegi respectiv sa nu aiba galme petice sau dopuri si normal sa aiba carne , cum ziceau si colegii de mai sus un 3 mm e limita tot ce e peste se poate circula in siguranta si evident conteaza si stilul de condus nu poti sa conduci sportiv iarna indiferent e cauciuc singura varianta ar fi acela cu crampoane de raliu . Legat de vechime e ridicol chestia cu 1 an un caociuc pastat cum trebuie asi pastreaza propretatile mult in timp fara sa crape sau sa se intareasca , in cazul gumelor sh sa fim realisti 1 an e caz ideal in general au cam 2-5 majoritatea .
25 oct 2012, 09:28
+2
66 comentarii 60 puncte
nu mai postati articole fara sa va documentati ca sunt altii care nu stiu si pun botu la prostiile pe care le scrieti .....
25 oct 2012, 13:34
0
83 comentarii 104 puncte
1.Articolul de fata este o reclama pe fata la anvelopele noi ceea ce nu e rau deloc daca ar fi bani pe piata!!!O anvelopa noua are clar avantaje in fata uneia sh...aici nu incap comentarii...repet.. daca ar fi bani pe piata ar fi perfect! 2.Daca cel ce a scris articolul l ar fi scris pe bune si in cunostinta de cauza ar stii ca anvelopa SH de 7mm din 2011-2012 NU EXISTA!!!Decat in ocazii foarte rare,la bani multi sau cu probleme(galme,uzura neuniforma). 3.Daca cineva isi face iluzii(ca domnul de mai sus care vinde numai 7mm perfecte restul la gunoi) ca neamtul sau olandezul arunca la gunoi o anvelopa de acest gen sa o dea la sh pt 20-30 euro cand el a platit 2-500(ma refer 17-20 inch) atunci este un mare naiv!!!! In concluzie....nu mai visati aiurea la anvelope pe 20 inch de 7mm cu 150 ron!!!Si daca cineva isi inchipuie ca anvelopele astea se iau chiar din gunoaie cu 1-2 euro atunci sa astepte oferte cu 100 ron 4 buc de 7mm Dunlop sau Michelin pe 20 inch din 2011!!!Asa ceva nu exista iar cine vinde anvelope sh stie bine despre ce vorbesc!!! Pt. cei care viseaza in continuare sau cei foarte exigenti care fac fite la o anvelopa de 18-19 inch aproape noua dar cu un petec pe ea(fara galme sau uzura neuniforma)si pt. autorul articolului....nemti i...am scris bine..NEMTII au inceput sa prefere anvelopele sh(masurile mari) sau sa le tina pe masina mult mai mult timp ca pana acum(masurile mici)...asa ca in curand o sa va luati anvelope la 2mm(cei care vand anvelope sh stiu si asta)! Si o sa mi fie mare bucuria cand o sa decartati(ma refer la cei pretentiosi) 3-4000 de ron pe anvelopa noi!Ca nevoia te impinge!!! Si ca sa stiti toti...puteti circula fara probleme cu o anvelopa sh de 4.5-5.5mm iarna nu mai veche de 6-7 ani si vara cu 4-5mm nu mai vechi de max.8-9 ani(trebuie doar sa verificati sa nu fie crapate sau roase neuniform).Iar pt cine prefera o anvelopa din 2010 cu 3mm in detrimentul alteia din 2006-2007 cu 5mm atunci ii urez drumuri bune!!! Drumuri
26 oct 2012, 03:10
+4
Axxis
224 comentarii 271 puncte
Articolul nu este rau, exceptand faptul ca poate fi reclama si la salariile noastre nu ne permitem tot timpul cauciucuri noi, dar nu se tine cont. In al doilea rand consider ca afirmatia "nu stim sa depozitam cauciucuri" ..poate ca nu, dar cum? pe umerase?
29 oct 2012, 11:27
0
diclatu
597 comentarii 55 puncte
Ce tara de cre7ini.... Cum sa cumperi anvelope SH ? E ca si cum ti-ai lua nevasta o baba canceroasa cand tu ai 20 de ani. Ce 2obitoci ! Va place si guma mestecata de altii? Berea rasuflata vi se pare OK ?
19 nov 2012, 23:26
-1
B666WNO
17 comentarii 8 puncte
Eu am m+s sh, sunt achizitionate in 2014, cele din spate sunt din 2003 si 2010 cele din fata si inca n-am avut probleme, am fost la munte, am bagat-o prin zapada si sa descurcat bine si la profil sunt la limita aceea marcata pe anvelopa. Daca stii sa conduci poti merge si cu cele de vara. Eu nu l-am auzit pe tata sa cumpere anvelope de iarna, mergea cu alea de vara si iarna si atunci erau ierni in adevaratul sens al cuvantului, nu ca acum 5cm de zapada.
25 feb 2015, 13:48
0
sloop
233 comentarii 485 puncte
"chiar si la anvelope vechi de 1-2 ani, sa observi ca sunt crapate din pricina unei depozitari anevoioase." ... deci e clar... din cauza depozitarii anevoiase se crapa cauciucurile :)) ... clar articol tradus cu google translate...
29 mar 2016, 17:22
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »