La 10,000 euro pe care il dai un logan si cu ceva dotari , fi sigur ca faci o alegere buna . La banii astia nici macar nu incepe concurenta (ma refer la masini din acesi clasa, nu la cors,polo,molo) .
Motoarele sunt ok , pentru cineva linistit . Cine mai calca pedala alege motorul 1.5 90cp ce are un raport cp/kg foarte bun .
La Generatia trecuta (deci nu 2010>) motoarele din grupul VAG(exemplu) ce se invarteau 90-105cp ti-se pareau sprintene ... ? Pe jetta,golf,octavia,e tc ... ?
Nu dati cu parul !!!
nu ma intelegeti gresit, imi place cum arata, ce ofera etc dar s-au departat f tare de la ideea de la care au plecat..anume masina de 5000 euro care in scurt timp a devenit masina de 8000 euro ca acum sa devina masina de 10-12.000 euro.
pai in felul in care gandesti tu..orice masina la urmatoarea generatie ar trebui sa fie mai scumpa decat precedenta generatie?nu? ca doar s-au schimbat materialele..au aparut alte dotari.In felul asta dupa tine un seria 3 ar trebui acum sa fie 100.000euro+
In fine, ideea e ca pe 0.9+ac as da MAXIM 8000 euro..daca as avea 10-12.000 cash cu siguranta as mai astepta o perioada sa mai strang ceva parale pt o alta masina.
Tonu, pai loganu meu avea 8500 euro si am 2 airbaguri 2 geamuri el si servo, atat. Varianta full era tot cam asa cat loganu 2 si avea putine fata de acesta,nu te pune nimeni sa iei varianta full, si defapt dieselul e cel mai scump peste 10.000. De exemplu opel astra classic nu are nici aer conditionat,doar daca aleti de la obtionale,deci...... .
"pretenas" daor cat ai schimbat motorul cu asta de 0.9 deja ai ajuns la 9000 euro...nu zic de alte dotari...iar "full"exceptand navigatia defapt sunt dotari decente pt o masina din 2012...si vezi ca la primele 2 echipari mai trebuie sa mai adaugi si 870 euro pt aer conditionat, doar pe laureate e standard.
apropos de configurari: Lodgy "full" = 16.000 eur, motor diesel de 110 cai. Zafira cu aproximativ aceleasi dotari (care la Opel nu sunt full, pentru ca te mai poti duce in sus), este 23.000, fara sa ai 7 locuri. Peugeot 3008 e 22 mii. Dotarile de care vorbesc sunt: abs, esp, geamuri electrice, scaune incalzite, comenzi volan si navigatie. Dacia e imbatabila pe segmentul monovolum.
O masina infecta in viziunea parvenitilor. O masina perfecta in viziunea unui om cinstit. O sa aibe un succes rasunator in lume. Bravo romanasi, o treaba buna!
Nu. Francezii au ajutat si au fost premergatori, dar deja in mare parte este produs romanesc, pentru ca sunt implicati multi ingineri si desingeri romani. Nu vorbesc neaparat de piesele Renault-Nissan, ci de design si de conceptul fizic al masnii si ideea ieftin-bun.
Sunt loganist de aproape 8 ani. Si sustin cu tarie. Noul Logan e doar coperta, fara continut. Motorizarile sunt de... stiti dumneavoastra ce sa completati aici. Cele doua motoare pe benzina sunt lenese. De altfel, SINGURUL motor decent pe Logan este 1,6/16V. Eu unul raman la Loganul actual. Asta nou e un RHT!
Nu au cum sa nu-mi placa! Masini foarte frumoase avand un design mult mai atractiv decat cel al vechilor modele, reprezentand o alegere foarte buna pentru pretul lor.
Raportul calitate/pret excelent deja a intrat in traditia Daciei.
Mi-as dori ca aceste noi modele Dacia sa aiba un succes mult mai mare decat cel pe care l-au avut modelele precedente. Au tot ce le trebuie sa se vanda bine si sper ca o vor aprecia din ce in ce mai multi oameni.
O zi buna!
eu unul as prefera sa dau 8 9000 pe o masina ca asta decat sa dau acceasi suma pe o masina adusa din germania sau bulgaria sau nush ce alta tara, cara sa hodorogeasca sau sa zboare vopseaua de pe ea.. la care sa trebuiasca sa ii schimbi toate filtrele si toate consumabile si sa mai dai vreo 1000 euro sa o si imatriculezi..deci prin concluzie dacia a facut o treba foarte buna..mie unu imi place foarte mult..bineinteles ca masina nu este perfecta..dar traiasca dacia
.cu 8-9000 nu cred ca iti iei o masina care sa hodorogeasca sau sa zboare vopseaua de pe ea.cu 8-9000 poti sa-ti iei o masina second mai mult decat decenta.
nu sunt prea sigur de succesul " romanilor ". cred mai degraba ca a fost mana francezilor, urmand sa introduca acelasi model in gama lor, cu numele de symbol, reducand alte costuri. nu ne afecteaza intr-un mod rau pe noi, insa cam prea multa lauda .
masina e tare, pentru cei care mai au loc de bani in casa.
Exact asta au facut , noul Symbol are si climatronic, geamuri electrice montate pe panouri la usi , s.a.m.d dar chiar nu ne afecteaza , pretul lor va fi mult mai mare decat Logan , in rest aceeasi masina identica , exceptie putin bara fata restilizata care arata parca o tenta mult mai bine .
12 nov 2012, 18:46
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
sincer sa-ti spun,ma indoiesc de astfel de consumuri,5 persoane la 1.6 8v la opel vectra si caravan,sa ai consum de 5.7 la 100 de km,daca spuneai 6.7 te mai credeam dar 5.7 niciodata
Primul site pe care l-am vizitat dupa ce am citit articolul acesta a fost dacia,ro si am ramas placut surprins de preturi si optiuni, sunt mai mult decat tentat sa renunt la Focusul meu din 2003 Coupe cu suspensii sport si mai cateva mici modificari la evacuare si admisie, care papa si ulei, si sa imi iau o masina confortabila spatioasa si care nu arata nici rau. Plus ca in ultima vreme dupa cateva drumuri prin Caras Severin am ajuns la destinatie cu dureri groaznice de spate datorate gropilor si denivelarilor din asfalt.
13 nov 2012, 11:32
+16
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
si nu era logic sa fie si acele 2 butoane pe volan ??? adica alea de acceleratie si franare pe volan....si cele de activare /dezactivare tempomat....in portbagaj ?!
simplu fapt ca schimbi melodia la CD sau alegi o noua ruta pe sistemul de navigatie ,iti poate distrage atentia de la condus....mai ai timp sa cauti un buton de 4 cm ?
Tu stii macar ce usor ajungi la butoanele alea din bord? Mai bine decat la logan 1,e la nivelul genunchiului,nici nu e nevoie sa te uiti cand apesi butonul.....Am mai auzit critici ca cum de ce dacia are sistemul de navigatie asa "jos",golf 7 cum are? Passat b7 cum are? Etc cum are? :)
Scuze ca te intreb : tu cand te duci la cumparaturi pui painea pe bancheta din fata , zaharul pe bancheta din spate si cafeaua in portbagaj ???? era foarte simplu sa fi pus toate butoanele pe volan (exemplu bmw an 2003 sau nissan navara 2010,masini care le am condus).
Nu ai citit cu atentie ce am scris despre navigatie,ma refeream la faptul ca vrei sa modifici destinatia pe navi in timpul mersului si ti va distrage atentia de la condus.
Nu am nimic impotriva firmei Dacia,doar mi am exprimat o parere,ca de aceea e forum.
Nu distrage absolut deloc atentia. Pai cand schimbi vitezele iti distrage atentia schimbatul cu viteze de exemplu? Sau una din acele probleme mai e ca nu au cutie automata? :))) De exemplu pentru radio are comanda sub volan prin satelit. Inainte sa pornesti cu masina iti alegi destinatia sa zicem brasov timisoara,daca o iei pe alta ruta, iti arata in mod automat pe unde o mai poti lua,daca te.ai abatut de la acea ruta fixata de tine.
Schimbatul vitezelor e un reflex,care-l faci zilnic.tempomatul nu l folosesti zilnic! :D
O intrebare mai personala : in timp ce conduci si vorbesti la telefon prin casca bluetooth,iti distrage atentia catushi de putin de la condus ? da sau nu
Pai si apasatul acelui buton tot reflex devine,vezi si cu coada ochiului,mare lucru,de parca ai trage masina la dreapta brusc cand apesi un buton amarat :))) Ca nu e buton gen din bordul unui avion :))) Dap cu vorbitul la bluetooth poate distrage atentia ca te gandesti la ce spune acea persoana si nu mai esti asa de atent la trafic.
kas,pai puteau sa il puna,dar costa si aia ceva.... :) Era mai scump volanul :) Oricum,macar au pus cate ceva pe volan,dokker si lodgy au butoanele de geam pe usa. Si renaulttul symbol ala nou ca loganu exact,are pe usa,si climatronic,dar e mai scump,ciudat.... ala tot logan e ,ar fi o varianta de echipare mai mare, varianta symbol. :)))
Ce dotari ?? ABS si ESP ? Pai geamurile electrice unde sunt ? Barele fata-spate nevopsite , plastic . Macar geamuri electrice si barele vopsite si atunci se poate spune , ca are dotari de baza ok (ABS+ESP+ servototal + geamuri electrice) , nici macar radio cd nu are in varianta de baza.
pai si la banii astia ce vrei frate sa iei? mai acum cateva luni aratau pe site o bicicleta de la bmw sau audi la 5000 de euro....e un mijloc de transpor si ala. e ""de firma"
Foarte bun articolul,ma bucur pt acest progres BV,,,Pacat ca nu mai exista ARO(fabrica)!!!!Avea m 2 marci puternice de masinii....Totusi sunt foarte curios de acel motor de 900 cmc,daca este atat de fiabil puternic si econom,tinand cont de pretul benzinei ar fii o afacere, impozit mic,rca mic,consum mic....
Nu sunt unul dintre cei care isi cumpara masini de putere mica, insa, daca as fi, noua gama Dacia ar fi optiunea principala. Ma lasa pur si simplu masca! Am condus Duster, am condus Lodgy, si abia astept sa conduc Stepway-ul nou. Sunt masini excelente, fara nici un fel exagerare. Din gama veche, am condus Logan-ul si Stepway-ul. Aveau multe minusuri si cu toate astea au fost "hit". Sunt convins ca noua generatie o sa faca efectiv ravagii in piata. Multe, multe felicitari!!!
PS: cunosc oameni cu bani, la fel, fara nici un fel de exagerare CU BANI, care isi doresc Duster cu cutie automata. Poate nu ar fi rau sa adapteze o cutie deja existenta, chit ca respectivul model de Duster, Lodgy si pe ce s-ar mai monta, ar iesi cu 2000 de euro mai scump decat cel mai scump model Dacia. Sunt sigur ca e o nisa de clienti la nivel modial care ar da 15-17 mii pe un SUV sau Monovolum hidramat NOU!
Logan si Duster se vand cu cutii automate in Middle East (sub sigla Renault), ca si varianta furgoneta MPV (insa sub sigla Nissan).
Ai avut ocazia sa incerci Stepway II?
06 apr 2013, 11:41
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
@r0n1n, e 0.9 L si are 90 de cai si face suta in 11 secunde cat o masina de 1.9,s.a referit clar la categoria lui,ca sunt masini care fac suta in 2,8,sau cum apare bugatti care face suta in 1,8 secunde si o sa prinda 460, nici nu se pune problema :)))
nu arata rau....pretul este ok pentru o masina noua
insa sa vedem in primul rand cand intra in productie care este rezultatul final,pentru ca la showroom acum 5 ani logan era la fel de smechera la prezentare dar cand a iesit pe poarta fabricii era oarecum alt design
fata arata a un passat,golf 6,jetta
spatele este un plus..(nu mai ii cocotata ca la vechiul logan)iar inbunatatiriile sunt bine venite
acum sa vedem si calitatea care va fi
ca si design schimbare radicala
deocamdata felicitari insa totusi sa ramanem cu picioarele pe pamant si totusi prea multe laude pentru inceput
Foarte rusinos pentru ce-i de la dacia ca au renuntat la motorul de 1.6 16v(105cp), cel mai puternic motor de pe noul logan are doar 90 CP, oare de ce, pe Doker pe care eu i-as fi pus un nume mai potrivit tot care incepe cu "D" si tot cu patru litere, dupa forma pe care o are si auziti si voi au pus un motor de 1200 cu 16 v si 116 Cp, oare cand se va intampla minunea sa avem si noi motoare de 120-150 cp si caroserii mai bune sa nu se m-ai gaureasca dupa 4 ani, sa-u atunci vor costa mai mult ca WV, Stima
Nu e foarte rusinos. Motorul 0.9 TCe e la fel de puternic ca cel de 1.6 16v
Are mai putini cai dar prinde aproape aceeasi viteza, cuplul e cu aproximativ 7 Nm mai mic ceea ce este egal cu 0 si este mult mai economic. Plus ca turbina il ajuta mai mult.
Nu stiu care e ideea cu gaurirea tablei dupa 4 ani.
Am logan de 7 ani si nu are nici macar o problema cu tabla. Mi-a sarit putin vopseaua pe marginea la aripa spate de la tara din cauza la pietris dar in rest nimic. Si nu sunt singurul.
Te rog sa-mi explici, cei 15 cp de pe 1.6 -16 valve care sunt in plus fata de 0,9 tce sunt cam la fel la trctiune . Sa inteleg ca te ajuta mult turbina, ma repet sunt 15 cp in plus.
Cu tabla este chestia ca mi-a ruginit aripa spate la pasaj iar meseriasi de la dacia au dat cu flexu si au vopsit dupa care au pus plasticele cele negre sa nu se vada ce jaf au facut. In mare sunt foarte multumit de logan.
felicitari pt articol ! sunt curios de un lucru, la siguranta vad ca ai dat cel mai slab punctaj - 6/10. stim cu totii de siguranta pe care o oferea vechiul logan, si de tabla fragila - este cazul si la logan 2 ? sau pe ce ti-ai bazat punctajul ?
Sincer nu inteleg negativismul unora cu privire la Dacia.
Logan-urile si Duster-ele s-au inmultit incredibil de mult in Dubai de la inceputul lui 2013 (aici se vand sub emblema Renault).
Nu e zi sa nu vad cel putin 3-4 Duster-e prin oras si pe plaja, familisti si tineri cu surfboards etc.
Mai nou, am vazut Logan-uri cu sticker Hertz si Europcar, ceea ce inseamna ca sunt suficient de fiabile pentru inchirieri.
Concurenta/oferta de masini in Emirate e extrem de mare/diversa. Daca Dacia/Renault "creste" aici asa de rapid, unde sunt atat de multe alternative (chiar si extravagante), ar trebui sa fim putin mai mandri la noi acasa (ca sa nu mai vorbim de locurile de munca asigurate in Mioveni si in industria verticala).