aku mai uitati-va si la sofer si apoi vb daca e sau nu in acelasi tablou cu a1 ...cand o fc a1 gt-r ul si in halu ala inseamna ca ar trb sa opreasca fabricarea de nissan gt-r
Foarte tare audi-ul nu degeaba quattro a cam maturat tot cand a intrat in rally, 2 lucruri ma deranjeaza in acest clip, nu au mentionat ce cauciucuri sunt pe audi si GT-R ul avea sistemele settate aiurea,4wd era pe R care este incorect, suspensiile pe comf si traction control pe off? la 3:05 se vede clar... miroase a vrajeala... cel putin din miile de clipuri cu GT-R numi vine sa cred ca se comporta asa aiurea. Pe scurt cutia era setata pe cele mai violente schimbari suspensiile pe confort clar + tractiunea off clar ca v-a dansa pe o pista umeda.
Deci, gtr avea caucucuri normale de asfalt, moi, iar audi avea cauciucuri speciale de ploaie, zice pe la inceput daca esti atnet. In al doilea rand audi + quattro a maturat un singur sezon , cand a fost singura masina cu tractiune integrala. Al doilea sezon, fiat aveau deja si ei tractiune integrala, maturand cu audi care desigur s-a si retras din raliu. Nu va mai cacati asa pe voi de quattrul ala ca nu e nimic iesit din comun, si nu spun asta ca nu sunt fan sau ceva, dar fiti si voi mai obiectivi, amestecati un pic informatiile pe care le primiti!
Care FIAT in acelasi timp cu Audi in grupa B de WRC avea 4X4???
Inainte sa apara Audi s Coupe, eventual Audi Quattro era in raliu FIAT 131.
Lancia S4 - avea 4X4.
Bine, romanii comenteaza ac de obicei.
In aceleasi conditii pierde pierde si M3 CSL, si M3 E90, si Porsche Turbo, etc..
Varianta folosita este un GT-R R35 Spec-V, care foloseste niste Bridgestone Potenza RE070, un fel semi-slikuri de strada, absolut ineficiente pe ud.
Mai studiati si voi inainte sa postati comentarii tampite.
Ce-i cu porcaria asta ??? Asa se accelereaza in curbe ? Eu cred ca iar trebui un mare minus astuia care a facut emisiunea asta!!! Daca ar face si el setarile la gt-r ptr ploaie si niste CAUCIUCURI!!! sa vedem atunci:D Pana atunci publicitate :))
Ce gluma proasta .... Care e planta si na vazut in viata lui o cursa pe circuit poate aplauda ca retardatu' asemenea porcarie.
Exact ca si cum ai pune o masina de F1 cu un Kart sa se dueleze pe un circuit de Karting . In plus e si ud jos unde puterea mult mai mare e un dezavantaj.
porcarie...mi-e jena sa ma uit la video...e clar ca nu bate un a1 oricare ar fi ala un gt-r35. cand o sa faca doua ture acelasi pilot cu ambele masini sa ma sunati atunci si sa imi spuneti castigatorul...
un test total aberant. un reporter total depasit de masina putere si setari , si de ce nu un gt-r probabil replica facuta in kazakhstan :) altceva nu imi imaginez.
1 reclama pe fata laso nabi de treaba cind nici 300 de hp sa bata 500 si ceva de hp si mai ales pe GTR care bate multe masini foarte scumpe autocar penibili
E vorba de un circuit ud, probabil cu un asfalt perfect pentru uscat, lustruit de timp si destul de alunecos.
Audi castiga datorita masei inferioare si a gruparii ei nicidecum din altceva. Pe asfalt uscat unde sunt alte limte de aderenta situatia este alta. Cu toate astea este cel mai bun reportaj care deschide ochii cunoscatorilor in fata lui GTR35. O masina pe care eu o consider oricum pentru falfani si cofetari.
sustin si eu ideea lui Vendi85 si mai adaug inca ceva cred ca ala cu GT-R era si amator de conducea in halul ala ,vedeti cum cmerge ala cu audi fata de ala cu nissanul ? si cred ca pe nissan era un amator si pe audi un profesionist