Ce sti tu frate jok33_E30 .... Normal ca la el Lambo Gallardo de 1700 de cai e "basina" deoarece stie ca se pisa cu jet pe Veyron ( el fiind fan mare al Veyron-ului) ! :)))))))) Ce copii handicapati ! Daca as fi tacso si s-ar comporta ca asta l-as scoate iarna la -15 grade afara sa moara in plm de frig ca un caine!
cat fum, cat foc, cati cai putere! impresionant...ei macar isi permit sa tuneze masinile asa cum trebuie, desi se vede ca masina are o problema in a pune puterea jos si daca o fi 4wd e degeaba ca ii aluneca rotile in draci
eu nu vad rolul de a pune twin-turbo pe un lambo pt ca ai de-aface cu prea multi cai. mai bine http://www.youtube.c om/watch?NR=1&v=97a9g wLO4xY&feature=endscr een
lambo masina de drag? au "stricat" masina zic eu, pentru ca lambo e o masina mai mult pentru circuit, un supersport, o masina pentru viraje. twin turbo poti sa pui pe orice masina ''transplantata''. de ex: Boost Films SFL - Big Daddy Performance 1500hp MK4 Supra
...doar o aroganta scumpa ...nimic senzational la plecarea de pe loc, multe masini pana in 800cp ce pleaca si merg mult mai bine spre deosebire de asta care pur si simplu termina anvelopele si se pare ca se termina si singura ca e exagerata si/sau dezechilibrata. R.I.P.
eu zic ca masina asta arata jalnic la partea de modificari. se compara cu asa ceva http://www.inr8.com/ news/aftermarket_tune r_news/sema-2012-audi -r8-gt-biturbo-by-und erground-racing/ ? de pe asta zici ca poti sa si mananci!
eu nu prea-mi dau seama ce mama naibii e cu furtunasul ala de atarna ca o **** bleaga:))) ce rol are, a 3-a evacuare?:)) e frumos da nu prea, 4 plecari mai in forta si gata s-a terminat, s-a terminat, ce s-a terminat? Lambo total racing=))
Ati putea face un articol complet, cu detalii despre ce n-a mers de fapt. Nu de alta, dar nu toti cititorii 4tuning sunt doxa in ceea ce priveste partea tehnica. EU de exemplu am vazut un mare FAIL si nici macar nu stiu care a fost problema. Presupun ca masina este mult prea usoara pentru atata putere si sunt de acord cu cei care au spus aici ca un 4wd este un MUST!
nici macar unu din voi nu il cunoaste pe omu care are masina si nu stie nici un pic din istoria masinii. Ani la rand si chiar si acum are cel mai puternic lambo, masina face de multe ori pe an drumu rusia - america pt modificari, valoreaza mai mult decat toate masinile voastre la un loc si ca fapt divers e masina pt drag..e foarte normal ca motoru sa faca asa :) da la voi ori lambo de 1700 ori pisica de 1.6 cu toba sport e tot aia..Inainte sa aruncati cu vorbe aiurea mai bine cititi un pic pe net istoria masinii si a proprietarului, intrati pe dragtimes si mai vb
ce sa te mai interseze istoria cand ai videoul asta in fata.Macar daca era cat de cat buna sa zici ca a meritat ca proprietarul sa faca unele compromisuri, dar vad ca nici performantele nu sunt impresionante.poate fi cel mai puternic daca nu e cel mai rapid.
dupa cum se vede era "in probe" ca titlu e pus ca in ziarele de scandal...e altceva da cine a facut filmuletu nu vroia sa se laude cu masina in starea asta :) sa fim seriosi..
Dupa parerea mea, acesta este un caz de "Ce e prea mult strica", adica pur si simplu fizic imposibil sa pui atata putere pe asfalt. Si mai ales pe rotile spate. Pur si siimplu este o pierdere de endergie.
Tot respectul pt cel care l-a creat dar, a cam stricat o masina buna punandu-i prea multa putere la un sasiu care nu a fost gandit pt 1700 de cai.