De ce sa te gandesti la achizitionarea unei masini vechi Old School Cars 17 Decembrie De ce sa te gandesti la achizitionarea unei masini vechi
Toate comentariile (102):
21 comentarii 8 puncte
adevarat, eu am un urs coupe din 84, si ma mandresc cu el, decate ori il conduc sunt cu zambetu pe fata si ador cand lumea se uita, isi rup gatu pe la semafoare dupa el :))))
17 dec 2012, 17:15
+3
OnlyHate
125 comentarii 122 puncte
pai sunt j-demii in oras ca al tau
17 dec 2012, 17:21
+5
9 comentarii 35 puncte
Si cam cati ursi in mintile lor crezi ca mai sunt in tara ? Nu ma refer la galeti cu motor de pisica , neoane peste tot , "naik" pe luneta si gauri de rugina de bagi pumnu prin ele . Arata-mi ursi cu tabla buna si motorizare originala .
17 dec 2012, 17:24
+8
dildododo
518 comentarii 415 puncte
sunt foarte multi ursuleti in stare buna si originali sau foarte aproape de starea originala. mai sunt si ursi tunati in care se investesc bani cat pentru o masina noua.deci...nu merg doar cazane de "texas" cu tobe sport.
17 dec 2012, 21:21
-1
diclatu
597 comentarii 55 puncte
Te-ai gandit ca poate nu-ti zambesc ci doar rad de tine?
18 dec 2012, 12:22
-4
Rober7
26 comentarii 30 puncte
du-te ba dreaq !
18 dec 2012, 18:38
+9
mirel_tuning
636 comentarii -25 puncte
dar ce e in capul tau tinere ce conteazza ce masina conduci ??? as garanta mai mult pe un urs ca decat pe un logan nou
24 dec 2012, 01:25
-2
diclatu
597 comentarii 55 puncte
Fata de Logan...Doar daca este de la 335i in sus si daca starea tehnica impecabila il recomanda pt cel putin 4000 de euro. Altfel e un fel de c0c0t la tava ursu` de-l admiri atat,o vechitura sinistra care-ti va manca cel putin 500 de euro lunar doar ca sa nu ramana lipit de asfalt definitiv. Prea prost ,prea neexperimentat fiind,nu cred ca realizezi asta insa.
24 dec 2012, 10:41
0
mirel_tuning
636 comentarii -25 puncte
compara tu un urs din ala cu astea ce au iesit in ultimul timp de la BMW si nu munai ca tie mula de ele sa te rotesti cu ele...zic asta ca au maimult o tenta de eleganta nu si de drift plus de asta nu stiu cati isi plermit sa faca cu o masina de 10.000 -50.000 ce faci cu un urs dar daca tu mergi cu logan,E46,sau mai stiu eu ce e problema ta bafta
30 dec 2012, 02:54
0
9 comentarii 35 puncte
100% de acord cu ce este scris mai sus . Masinile mai vechi au personalitate si sunt infinit mai fiabile decat masinile noi . Cine are una sa o stapaneasca sanatos cine nu , sa-si cumpere .
17 dec 2012, 17:22
+18
1 comentarii 15 puncte
Sunt placut surprins de articol, mai rar asa ceva pe aici.... este de dat mai departe, din pacate majoritatea nu inteleg ce inseamna sa mergi cu o masina veche, si sa iti placa :) dar poate nici nu trebuie sa inteleaga, e o pasiune pentru putini
17 dec 2012, 17:29
+15
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
281 comentarii 304 puncte
daca ar fi sa-mi cumpar o masina veche si sper s-o fac cat de curand as alege ceva mai rafinat .... Dodge charger '70 , Ford Mustang '68 , pontiac gto '69 , stiu ca costa enorm dar fiecare cu damblaua lui.
17 dec 2012, 17:57
+6
Philophobic
205 comentarii 347 puncte
Respect. O fi nasol cu costurile, dar macar o poti inregistra ca vehicul clasic si scapi de taxe.
18 dec 2012, 07:44
+4
diclatu
597 comentarii 55 puncte
Nu poate. Desi au data de fabricatie veche respectivele , modelele sunt inca in fabricatie.
18 dec 2012, 12:29
-3
103 comentarii 246 puncte
or fi in fabricatie niste modele care se cheama Dodge charger, Ford Mustang etc...insa nu acele modele de acum 40 de ani...nu denumirea comerciala conteaza...ci tipul autovehiculului....o r, slava domnului au trecut ceva generatii ale respectivelor modele de atunci....
18 dec 2012, 15:32
+8
145 comentarii 149 puncte
=))) .. hai ca m-ai facut sa rad .. explicatia corecta ti-a dat-o darktemplar mai sus un pic si nu are rost sa mai zic si eu !
18 dec 2012, 20:11
-3
diclatu
597 comentarii 55 puncte
.... intrebati la cluburile retro si la RAR eventual. Nu mai vb ma aiurea..... E acelasi lucru ca la Dacia 1310 din...sa zicem 80. Nu o poti inmatricula la clasice. 1300 se poate iesind din fabricatie de peste 30 de ani.
18 dec 2012, 23:10
-2
330 comentarii 94 puncte
Diclatule, vad ca tie iti palce sa te cam iei de toata lumea si esti cam la furat peste tot. Ma faci pe mine sarac pentru ca nu suport ce s-a fabricat in materie de masini dupa 95 incoace, ok nici o problema poate tu esti bogat si de aia iti bati capul cu saracii de pe aici. Tie iti plac masinile noi, problema ta...faptul ca nu vrei sa recunosti insa ca masinile vechi (si aici vorbim de masini nu de dacii) sint de 1000 de ori mai fiabile decit astea noi este prostia ta. Ce stii tu despre atestarea vehiculelor istorice? Ai calcat tu vreodata pe la retromobil clubul roman? Cunosti pe cineva acolo? Cite masini cu atestat de vehicul istoric detii/detin prietenii sau cuonstintele tale/ai vazut si atins macar o data in viata ta? Ai dreptate dacia 1310 inca nu este eligibila pentru a fi inscrisa ca vehicul istoric...dar dacia 1300 da! Sau pentru voi ceea ce a fost in anii 80 este ceva suuupervechi dinaintea primului razboi mondial? Cit despre celelalte...ca nu se incadreaza la vehicul istoric...pai se mai fabrica mustang din anii 60 in ziua de azi? Se mai fabrica Dodge Charger sau Cadillac Deville din anii 70 in ziua de azi? Aia care detin asa ceva cum crezi ca le-au inmatriculat? Pe Bulgarica? Sau platind o taxa de mediu de 75.000 Euro plus un impozit anual de 75.000 lei? Alea sint vehicule istorice desteptule! A...si bogatule!
05 iun 2013, 14:37
-2
trifalex
427 comentarii 726 puncte
gandesti ca mine...la urma urmei este o investitie...o scoti duminica la o plimbare....sa fie tot timpu curata,in garaj si pretul va creste de la an la an...poate poate intr-o zi ne-om bucura si noi de asa ceva la noi in "vitrina" pentru ca vorba ta...costa mai ales una in stare de la buna in sus sau restaurata....de exemplu era intr-o vreme un charger pe un anumit site de masini din Romania, restaurat batea catre 50 de mi de euro da era bibelou
19 dec 2012, 10:02
+1
330 comentarii 94 puncte
Tot respectul! Alea sint masini! Desi nici un Cadillac din anii 60-70 nu e de aruncat...Adevarul adevarat e ca doar americanii au stiu sa faca masini...
05 iun 2013, 14:29
-3
79 comentarii 177 puncte
Nu e neaparat sa inteleaga toti la ce se refera articolul. Important e ca suntem diferiti, si unii pot mai mult ca altii.
17 dec 2012, 17:59
+5
Old School
226 comentarii 413 puncte
Asta da articol...pe gustul meu, am un Audi 80 b4 TDI 1993 si este o super masina.
17 dec 2012, 18:08
+2
27 comentarii 27 puncte
e pe gustul tau,dar totusi nu ai inteles nimic,scuza-ma dar nu am rezistat,omu' se refera la masini vechi si ieftine pentru tot muritoru' de rand,si mai ales o masina cu care s-a plimbat bunica-tau,o dacie,o lada,o volga,un wartburg,toate sub '80 cu mult,si tu apari din neant cu audi diesel din 93,aia nu-i clasica,nu discut gusturile omului dar...e categorisita ca o masina nu tocmai colectionabila.....
17 dec 2012, 23:16
+6
cata_golf
53 comentarii 5 puncte
Frumos articol,stiu si masina din imagini,e din 1970,si arata de parca e noua,am avut ocazia sa o vad live la o expozitie de masin classice,de asemenea in viitor vreau sa devin si eu posesor de dacia 1300 sau 1310 prima serie,e extraordinara senzatia pe care o ai cand mergi cu o masina veche,mai ales carburatie.
17 dec 2012, 19:50
0
YEED
35 comentarii 39 puncte
si eu am un passat 2002 si un mercedes 190 din 84 , dar mai mult imi place sa ies la plimbare cu mercedesul :X
17 dec 2012, 20:13
+3
15 comentarii 7 puncte
te credem este unu la mine in oras... :X
17 dec 2012, 21:15
+3
mirel_tuning
636 comentarii -25 puncte
asta e moda si la italieni serios masinile noi stau acasa si someaza de oras cele vechi de distanta lunga cele noi :)
30 dec 2012, 02:59
-1
330 comentarii 94 puncte
Pai da..la voi astea din 84 sint masini vechi..ce sa mai vorbim. Domnule, articolul vorbeste de masini cu potential colectibil. Aici intra cele fabricate cel tirziu in anii 70...deocamdata cele din anii 80 sint doar masni vechi pentru unii (astia care cred ca masina s-a inventat in anul 2000) sau masini de zi cu zi pentru altii (cum as fi eu). Vor fi si ele masini cu potentia colectibil peste 10 ani (2023). Ma rog cel putin cele care inca nu vor avea rugina, nu au avut accidente niciodata in viata lor si in stare mecanica cit de cit buna sau cel putin reparabile!
05 iun 2013, 15:55
-1
21 comentarii 8 puncte
alingb, fiecare isi ia ce-i permite portofelu...si eu as fi vrut un dodge charger r/t din fnf, dar din pacate este de la 30.000 lire in sus, asa ca mi-am luat urs,care-mi ofera aceleasi bucurii. cata_golf, sfatu meu e sa renunti la carburatie, pune injectie, vei vedea diferentele. eu am m10b18, 1.8 injectie, si e bijuterie.
17 dec 2012, 20:14
+2
330 comentarii 94 puncte
Carburatorul e sfint! Toate cele cinci masini care alcatuiesc parcul meu auto au carburator. Nu m-am spurcat pina acum cu injectie si sper sa nici o fac prea curind!
05 iun 2013, 15:44
-1
330 comentarii 94 puncte
Americanele sint baza!
05 iun 2013, 15:48
-1
780 comentarii 1141 puncte
Eu am un Kadett diesel din 84 impecabil si singura problema este ca sunt oprit de cate un zelos care-i cauta nod in papura!
17 dec 2012, 21:03
+7
53 comentarii 24 puncte
pai sigur nu prea iei itp-ul pe bune. :) daca te gasesc aia cu rar-ul si platforma... basca ca n-as mai da abs-ul, airbagul si ac-ul pe nicio basina de "oldtimer" :D
08 ian 2013, 05:12
-4
330 comentarii 94 puncte
Si de unde stii tu ca nu ia ITP-ul pe bune? In plus de asta tu n-ai vazut masini din anii 60 cu servodirectie, geamuri electrice, aer conditonat, scaune electrice si cutie automata? Atunci imi pare rau pentru tine...toate aceste dotari exista de prin anii 50..ca n-ai aflat tu pina acum asta este alta treaba. Cit despre dotarile electronice, acelea asa-zs de siguranta airbag, ABS, ASR, ESP si pa mama dracului afla ca acelea desi intr-adevar nu exista decit pe masini de generatie ceva mai noua (De fapt ABS-ul prima oara a aparut pe Mercedes pe la finele anilor 70 dar oricum acelea sint masini relativ recente dupa standardele mele) au fost concepute doar pentru cei care nu stiu sa conduca! Spune-mi si mie..nu ai da airbagul? Ti-a folosit vreodata la ceva? Eu iti doresc sa nici nu iti foloseasca vreodata la cava...dar scuza-ma daca te urci in masina cu gindul ca ai putea avea accident inseamna ca nu esti sofer. Mentalitatea "nu mi se poate intimpla mie" este cea corecta...desigur daca ai si pe ce te baza cum ar fi de ex sa stii sa conduci.
05 iun 2013, 15:04
-2
53 comentarii 24 puncte
pentru ca n-ai cum sa corespunzi la cerintele din ziua de azi in ce priveste noxele. nu pleaca nimeni cu gandul ca face accident, dar airbagul e mai bine sa-l ai, ca nu stii niciodata. iar despre atitudinea "mie nu mi se poate intampla", sunt pline stirile de la ora 5 de asa ceva. :) cea mai proasta atitudine. vezi ce zice si unul ca Titi Aur despre asta. ia-ti tu un cosciug de ala si fii fericit.
05 iun 2013, 15:53
-3
330 comentarii 94 puncte
@ B997NDL Da de cind masinile non-euro tre' sa corespunda la ITP dupa normele euro cinspce? O masina non-euro este verificata la ITP strict dupa normele non-euro. Si atita timp cit are motorul bun (adica inca are compresie, presiune de ulei) carburator reglat corect are toate sansele sa treaca la examenul de noxe. Oricum este o stupiditate enorma faptul ca cel mai mare accent la testarile ITP in ziua de azi se pune pe noxe...in loc sa se puna pe frine, directie, jocuri, geometrie, lumini, etc. O masina cu noxele depasite nu pune in nici un fel in preicol traficul, una fara frine da. Si dupa cite vad esti si tu unul din acela care crede ca masina s-a inventat in anii 2000, 2000 si ceva. NU stiu cum sa iti spun..habar nu am ce e cu aia care apar la stirile de la ora 5..eu unul stiu ca nu am aparut. Si inca ceva...toate masinile mele sint si au fost fabricate inante de 95. Cu citi bani am dat si am bagat in 5 masini cred ca imi luam si eu una din 2000, 2000 si ceva daca chiar ma interesa...cit despre airbag...fratie nu mi-am pus in viata mea centura, la ce sa imi foloseasca un airbag? Ca in cazul in care as avea accident (desi nu am) sa imi firnga gitul? Titi Aur o fi spus ca e plin la stirile de la ora 5 de din aia care zic "mie nu mi se poate intimpla" dar tot el zice ca 85% au reflexele exact pe invers cind e vorba de rederesat un derapaj..deci si ceea ce sustinea Titi Aur referitor la mentalitatea aia cu "mie nu mi se poate intimpla" se referea la aia 85%..ei uite eu nu fac parte din aia 85% ..Daca sustii ca masinile noi sint atit de sigure (de fapt nu exista masina sigura si masina nesigura, exista soferi buni si soferi prosti, e plin pamintul de aia prosti stai calm) cum mama dreaq se face ca pe an ce trece numarul de accidente tot creste nu scade...in anii 70 masinile nu aveau nici centuri unele din ele si cu toate acestea accidentele erau rarisime...aia pentru ca pe vremea aceea detineau permis de conducere doar cai care se puteu numi SOFERI.
05 iun 2013, 16:08
-1
330 comentarii 94 puncte
Basina e masina ta plina de plastice, computere, led-uri si luminite fara rost!
05 iun 2013, 15:07
0
330 comentarii 94 puncte
Cine te opreste domnule? Spune-mi-l mie ca il maninc. Politistul de strada nu are autoritatea sa constate defectiuni tehnice. Doar RAR-ul mobil are dreptul sa iti cntroleze starea tehnica a masinii.
05 iun 2013, 16:41
+1
89 comentarii 23 puncte
A pai poti sa ii ceri ceva la B997NDL?? Nu pentru ca vine de la sadova... acolo se circula cu pisicute din 93 cu motor de 3000 benzina uzat, volan pe dreapta si numere de scotia... asta inteleg ei prinmasini... bine ca trece aia rar la mine la ****:)) saracie
28 nov 2013, 19:36
+1
15 comentarii 7 puncte
superb articol, eu am un Audi 4000cs, nu arata el foarte binein momentul de fata dar imi place un youngtimer cu multe dotari si cu potential cat 1000 de plastice din zilele noastre :)
17 dec 2012, 21:13
+5
cata_golf
53 comentarii 5 puncte
salut gala..eu doresc dacie in principal,carburatia m-i se pare mai classica :d
17 dec 2012, 21:32
0
23 comentarii 48 puncte
Un BIG LIKE ca ai pomenit de marca Talbot, sunt mandrul posesor al unui Talbot Solara din 1980 in curs de restaurare.Mostenire de familie.Nici o masina noua, obisnuita,anosta nu iti ofera senzatiile pe care ti le poate oferi un oldtimer.Acea senzatie ca acum te lasa in mijlocul intersectiei cand e verde, sau vrei sa depasesti si strangi din fund ca din fata vine o alta masina etc. glumesc bineinteles. Stiti vorba aia, cine nu are bunici sa isi cumpere iar cine ii are sa ii pastreze.
17 dec 2012, 21:36
+2
8 comentarii 7 puncte
Frumos articol, era deja vremea sa apara astfel de articole si frumuseti prezentate. Ar fi frumos sa se continue acest gest, si sa se transforme intr-o serie in care sunt prezentate multe masini, mai vechi...
17 dec 2012, 22:46
+1
T D R
41 comentarii 119 puncte
Se poate lucra fara probleme si la o masina mai veche cu injectie multipunct (Moartea mea Opel Kadett 1.6 GSX) dar parca tot mai frumos e un rateu in carburator dat dimineata...asa...do ar sa iti faci cunoscuta prezenta. Sincer am citit cu placere acest articol, si il voi mai citi cu siguranta...
17 dec 2012, 23:20
+3
T D R
41 comentarii 119 puncte
*doar
17 dec 2012, 23:21
0
330 comentarii 94 puncte
Da' de ce sa dea rateuri? NU mai bine e un carburator reglat perfect care nu da rateuri? Parerea mea cel putin.
05 iun 2013, 14:56
0
9 comentarii 8 puncte
Foarte frumos articolu. Am un Ford Granada L din '79 care arata bine dar are nevoie de cateva lucruri reconditionate. Motor de 1.6l benzina 4 cilindrii in linie, dar ma gandesc sa-l inlocuiesc cu un 2.3l benzina V6 tot de pe un Ford Granada din '80
18 dec 2012, 01:15
+2
4 comentarii 7 puncte
ce trebuie sa intre in conceptia romanilor este faptul ca fiecare are dreptul sa se simpta liber si fericit atit timp cit nu lezeaza pe cel de linga el! sint intru totul de acord cu cei ce conduc si colectioneaza masini vechi si ii admir sincer, eu insumi am 4 oltcituri perfect functionale si imatriculate, ce le conduc fregvent si de care nici nu ma pot lipsi! am incercat sa imi cumpar mai multe masini noi sau sh din timpurile noastre, "pentru a intra in rindul lumii", dar in nici una nu m-am simtit ca la volanul oltciturilor! ce sa va spun, demarajul de pe loc si viteza de accelerare intilnita la oltcit nu este comparabila cu nici o masina de clasa medie sau mica fabricata astazi. ca exemplu cu a 2 a la 8000 de ture se atinge viteza100 km\ora, (cu proba pt cei neincrezatori).
18 dec 2012, 01:41
+7
9 comentarii 8 puncte
Chiar si mai putine turatii! Ford Granada din '79 motor de 1.6l in treapta a 2-a la 6500 turatii am atins 100 km/h
18 dec 2012, 13:51
+2
232 comentarii 131 puncte
mama mia ce monstru. sper ca acum e legat in garaj.
18 dec 2012, 19:37
0
9 comentarii 8 puncte
Razi tu razi, dar nu are rost sa ma obosesc sa te fac pe tine sa crezi.
18 dec 2012, 22:51
0
ROPO
57 comentarii 25 puncte
acum mai conteaza si timpul in care ajunge la viteza asta in treapta a doua
19 dec 2012, 03:59
0
9 comentarii 8 puncte
Pai iti dai seama ca nu e vre-un supercar si ajunge in 4 secunde, dar am spus ca am atins viteza in treapta a 2-a doar ca nu imediat.
19 dec 2012, 18:01
0
330 comentarii 94 puncte
Mda...da...Oltcitul e tatalor..sau ce sa mai povestim. Ai ncercat vreodata cu vreo masina ADEVARATA, adica ceva cu motor V8 incepind de le 5 litri in sus sa vezi cum este fata de Oltcit, o fi Oltcitul ceva mai rapid deoarece are doar 600 Kg in comparatie cu o masina ADEVARATA care va duce catre doua tone...dar te asigur ca va fi mai rapid doar primii 50-60 de metri! Dupa aceea nu va mai exista competitie. Si te asigur ca muscle-car-urile americane de pe vremuri (care in mod evident aveau cutie automata in trei trepte, daca o calcai in podea ajungeau la 100 la ora intr-a-ntia iar motorul nici nu avea decit vreo 5000 rpm...asa ca...
05 iun 2013, 14:53
0
4 comentarii 7 puncte
asa e cind vobesti doar din filmele de la televizor! era bine ca inainte de a visa la o masina adevarata (apropo, masinile adevarate nu au nici 2 tone si nici 5 litri, alea sint camioane)sa fi avut macar parintii tai in copilaria ta un oltcit la vremea lui, dar spre ghinionul tau se pare ca au avut dacie, sau nici pe aia! intai cumpara-ti macar o janta de masina si studiaz-o poate iti este de folos!(o masina de F1 are 640 kg si 1,6L, dar bineinteles, dupa tine asta nu e o masina!)(apropo sorine oltcitu' are 850 kg)
05 iun 2013, 16:54
0
330 comentarii 94 puncte
Parintii mei au avut dacie! De multe ori l-am batut la cap pe taica-meu sa vinda dacia si sa ia Oltcit.. la care taica-meu raspundea invariabil: "Nu sint bune alea". A trebuit sa ajung si eu la virsta maturitatii (ceea tu s-ar parea ca nu ai facut) sa imi dau seama cita dreptate si intelepciune se aflau in vorbele tatalui meu. Inchipuieste-ti ca am masina...de fapt am chiar vreo 5 masini. Si doua din ele sint Mercedes 190 care cintaresc 1200 Kg fiecare (cit doua oltcituri) si au motorizari de 2 litri. Dar ceea ce tu nu stii este ca mercedesul 190 este un mercedes de clasa C, iar motorizarea de doi litri la acea vreme era cea mai slaba cu putinta! Ia sa luam un S klasse care are catre doua tone cu motorizarea de virf si atunci sa mai vorbim. NU contest faptul ca daca ar fi sa facem o liniuta tu cu oltictul si eu cu mercedesul pina pe la 120-130 la ora ai fi inaintea mea....dupa aceea te asigur ca ai ramine in urma...top speedul la masina mea este de 200 la ora...la a ta abia pe la 160. Ca sa nu mai vorbim ca daca ar fi cazul sa ne intrecem pe serpentine, la vitezele la care masina mea ar sta lipita de sosea a ta ar zbura de pe ea...vorbeam eu aici despre formula 1? Eu aici vorbeam despre masini de serie! Care evident sint cu atit mai bune cu cit sint mai mari, mai grele si au motoare mai mari!
05 iun 2013, 17:09
0
330 comentarii 94 puncte
Si apropos..camioanele au 20 de tone! Doua tone are un autoturism de lux! Ce dreaq domle va apuca pe toti sa ma luati cu cumpara-ti mai intii o janta de masina. Iti stau oricund la dispozitie cu adresa (in privat) sa vii sa imi vezi parcul auto. Si te mai duc si la sediul clublui nostru, sa vezi ce masini au ceilalti mebri. Intimparea face ca am achizitionat de curind si eu un oltcit...doar din pura nostalgie a copilariei. Si incepe sa imi para foarte rau ca am dat banii pe o asemenea janghina...nu e problema masina se repara ca am mai reparat eu si altele...problema este ca am avut din ce in ce mai mult de a face cu pasionatii de aceasta masina, si pe bune imi par absolut spalati pe creier...din punctul lor de vedere ooltcitul se compara cu orice pe lumea asta...poti sa la spui de masini cu motorizari uriase, cu dotari de ultra-lux...si dupa ei nimic...tot oltcitul e mai bun. II pui turbo daca nu esti multumit de ce poate el stock si in felul asta te tragi cu orice alta masina din lume...probabil si un lambo gallardo. O masina care nici macar servofrina nu are! Oameni buni, eu nu am nimic impotriva sa existe pasionati de oltcit, dupa cum nu am nimic impotriva sa existe si pasionati de trabant...dar fiti rezonabili oameni buni. AM condus o janghina de Mazda SUV...nu era a mea..m-au rugat niste vecini sa o conduc eu ca au avut un deces in familie etc...avea 3,5 litri benzina...265 CP. Pai te asigur ca la cit era de mare nu i-ar fi stat in cale nici un Oltcit...fiti rezonabili oameni buni. Cu atit mai mult cu cit mie nici macar nu imi plac SUV-urile, Jeep-anele sau altele asemenea.
05 iun 2013, 17:18
0
skype09
473 comentarii 1169 puncte
o masina veche iti ofera condusul brut, la astea noi nu mai conduci tu, cei drept imi plac dotarile care le am pe fiat un abs, motorul multi-punct si servo city sunt numai bune...dar totusi, cand imi amintesc cum era cu dacia care mi-a dat-o tata cand am luat permisul, eheee, mi-a zis un prieten ca parca merg cu tancul, mereu aveam ceva de facut sa trag socul sa pun inapoi vreo maneta care nu mai statea la locul ei .. :)):)) fain tare ...daca ma va ajuta starea financiara o sa imi iau o dacie de placere :D
18 dec 2012, 01:49
0
john17
91 comentarii 87 puncte
1. masinile fabricate dupa 1980 dpmdv nu se incadreaza la masini "vechi"! Chiar daca au >30 ani. 2. e plin netul de anunturi in care se ofera cotetze "de colectie" in stare jalnica dar la preturi nejustificate. O masina, chiar dintre cele enumerate aici ca fiind "accesibila", e ff greu de gasit intr-o stare acceptabila la un pret rezonabil. Iar ca sa iei una la care numai sa te muradresti de placere trebe un noroc chior, s-au cumparat masini "restaurate", chiar afara la firme cu staif, la care au aparut tot felul de dude... 3. "cu 200 lei schimbi tot ce inemna frane la Dacie" - pai ce, n-are decat discuri, tamburi si placute?! Ia pune cilindrii receptori, etriere, conducte, repartitor, pompa centrala! Ai incercat vreodata sa schimbi un repartitor? Sa vezi daca reusesti sa-l demontezi fara sa strici holenderele... Concluzia: e frumos dar trebuie sa te pricepi binisor, sa dispui de ceva $ si sa ai un garaj cat de cat dotat. Altfel nu va fi placere ci chin.
18 dec 2012, 09:39
+17
365 comentarii 326 puncte
de acord
18 dec 2012, 15:43
+2
330 comentarii 94 puncte
Corect!
05 iun 2013, 15:18
+1
SuperCharger
175 comentarii 248 puncte
O, da! Ce mi-ar place sa am o Lancia Fulvia Coupe sau o Alfa Romeo Giulia GTA... doar ca nu se incadreaza la 500-1000 euro...
18 dec 2012, 11:34
+2
G55STEYR
51 comentarii -6 puncte
Eu inteleg altfel fenomenul: sa ai o masina veche fiabila dar performanta, sigura, comoda, si fiabila, si aici nu poate fi decat una singura: Mercedes benzinar automat. W112 coupe este printre cele mai frumoase automobile si 3.5 V8 200cp sau 4.5V8 merg onorabil.
18 dec 2012, 15:37
-1
330 comentarii 94 puncte
NU doar Mercedes. Cu toate ca iti imparatesc gusturile in mare parte poate ar fi cazul sa te uiti si la ce s-a fabricat peste ocean...ai sa fii uimit!
05 iun 2013, 15:17
0
103 comentarii 246 puncte
cei care spun ca o masina veche se intretine usor nu stiu ce vorbesc...sau au intretinut doar batrana Dacie care intra intr-o categorie aparte. si eu am visat sa reconditionez o Toyota Celica din '81...mi-a placut enorm masina aia...dar in final a trebuit sa o vand deoarece nu faceam fata costurilor micilor probleme aparute...nici nu mai vorbesc de o restaurare totala sau de raritatea pieselor; asa ca nu mai vindeti iluzii...cu 500-1000 Eur nu ia nimeni o masina veche care sa fie admirata ...cel mult poate spera la una care merge ok insa nu va arata ca scoasa din show-room; pentru asta mai este nevoie de cateva mii bune de euro( numai tinichigeria + vopsitoria te duce la vreo mie jumatate daca nu sunt probleme grave...daca mai ai nevoie si de piese pe original ajungi la sume frumusele) ...peste tot in lume se spune ca detinerea unei masini vechi, de colectie, este un lux accesibil doar celor bogati...numai pe aici se poate vehicula ca oricine isi poate permite asa ceva cu 500 eur. mai fratilor, veniti-va in fire...nu e totuna sa fi proprietar de masina "colectible" sau de masina de REMAT chiar daca in principiu au acelasi an de fabricatie...
18 dec 2012, 15:56
+1
4 comentarii 36 puncte
Este foarte frumos si adevarat ce scrie in acest articol, mai ales referirile la Dacia 1100, 1300, Moskwich si multe altele (VW Broasca, Fiat 500/600/850, Opel-urile , Skodele cu motor in spate, etc. ) . Ele sunt masinile tineretii (fie ale noastre, fie a parintilor nostrii, si sunt masinile cu care s-a "motorizat" tara asta). Din pacate acest hobby este omorat de porcaria aberanta numita taxa de poluare, ce se va aplica de la 1 Ian. Nu numai ca nu mai poti sa-ti aduci o masina din strinatate, dar acum si pt. cele deja inmatriculate se va plati o suma incomensurabila ( pt., un VW Broasca, Dacia 1100, Skoda, etc. se va plati o japca cuprinsa intre 3000-5000 EU ) . Retromobil Club Romania nu este o alternativa, fiind plin de basinosi insensibili la aceasta problema, ca cauta acul in carul cu fan, si in general incearca sa restrictioneze accesul , pe motiv ca este un "hobby exclusivist" . MARE pacat - se va "inchide" acest hobby pt tineri, pt cei ce vor sa mestereasca, sa se distreze si sa se bucure de viatza. CEVA trebuie facut ! (ps. am un VW Broscuta, si momentan sunt cu el in Belgia - am facut 2100 km (Romania-Belgia) , si aici am tot mers cu el peste tot unde am avut ocazia, este o masina veche de 47 de ani - este o "placere interzisa" pe care se pare ca altii nu o vor mai gusta) . Pacat.
18 dec 2012, 17:27
+6
mirel_tuning
636 comentarii -25 puncte
e pacat ce se face in romania ...masini ce ar putea fi masini de istorie sunt aruncate la remat asta e mentatilitatea unora dintre noi
24 dec 2012, 01:35
+1
330 comentarii 94 puncte
Mentalitatea aceasta s-a obtinut prin INDOCTRINAREA populatiei...nu iti bate capul cu cei care sustin sus si tare ca nu sint citusi de putin nostalgici, ca progresul este mama ma-sii, ca nu ar da o janghina de ford fiesta nou ca are ABS si airbag pe un muscle car american din anii 60. Ei nu au condus niciodata asa ceva sa stie cum este, ei nu au aflat nici pina in ziua de azi ca servodirectia s-a pus pe masinii incepind inca de prin 1935, cutia automata din 1940, si aerul conditionat din 1952. Din moment ce ei insisi au fost fabricati cel mai devreme pe la finele anilor 80, daca nu cumva multi sint generatia "de dupa revolutie"este normal ca ei sa isi inchipuie ca masinile s-au invantat in anul 2000, cele de dinainte au fost incercari de masini. NU e cazul sa ne mai batem capul cu toata pustimea fara minte.
05 iun 2013, 15:14
+1
socratestanculescu
58 comentarii -20 puncte
CORECT !!!!!!!! ''Programul'' RABLA ''SPUNE'' TOTUL !!!!!
03 dec 2013, 23:47
0
330 comentarii 94 puncte
Nu se mai plateste de mult o suma incomensurabila, a scazut mult taxa de inamtriculare la non-euro. Si degeaba vizati voi la vremurile cind impozitul pe masinile non-euro va putea fi platit doar de alde Tiriac pentru ca asa ceva nu se va intimpla in urmtorii 30 de ani in Romania. Iar peste 30 de ani oricum nu va mai conta deoarece nimeni nu va mai avea masini non-euro. Plus ca pentru cei care detin masini de colectie exista si varianta atestatului de vehicul istoric si in felul acesta masina este scutita de absolut orice fel de dari la stat.
05 iun 2013, 17:56
0
232 comentarii 131 puncte
faine astea vechi dar daca stau in garaj, altfel pe drumurile noastre doar incurca traficul, ba le fierbe apa, ba s-a stricat carburatorul si nu mai porneste, sunt un pericol public, orice se poate strica oricand si nu te poti baza pe o masina din asta. si daca sunt non euro peste cativa ani au sa fie niste taxe de poluare anuale de nu isi permit numai parlamentarii sa mearga cu de astea clasice pe strazi. si daca nu ai bani sa o reconditionezi cum trebuie si mergi cu rugina pe strada e ca si cum iti ceri amenzi de la politie.
18 dec 2012, 19:41
-4
cata_golf
53 comentarii 5 puncte
citeste ce a scris cel de mai sus..plus ca sunt si masini dupa 90 care curg tablele de pe ele,mai multe decat cele din anii 70-80,la cate masini din anii 70-80 sunt pe strazi, nu cred ca incurca asa tare traficul in cazul unei defectiuni.
18 dec 2012, 20:18
0
232 comentarii 131 puncte
de la birou e simplu de zis insa am vazut multe masini vechi ramase pe 3 roti dupa ce le cadea cate una si iti dai seama pe la 80 la ora ce senzatii ai sa ramai doar cu o roata pe fata.tot timpul se strica cate ceva la ele si daca nu esti tu meserias atunci te usuca de bani unul si altul cu reparatiile lor.dar acum fiecare cu pasaricile lui, am avut si eu masini clasice si acum nu imi mai trebuie, cat mai noua si avansata sa fie sigura, fiabila si comoda.
20 dec 2012, 17:49
0
330 comentarii 94 puncte
Prostii! Masinile vechi au fost de 1000 de ori mai bune decit cele noi! Evident ca cine are masina veche si-o repara de unul singur...altfel nici nu s-ar putea...la service-uri nu se mai uita absolut nimeni la masini care au trecut de 10 ani. Numai ca nus cum sa-ti spun am condus si un Citroen DS din 1968 cu 130 la ora...in cadrul Raliului "Brasov Classic Rally" si nu s-a stricat absolut nimic la ea. Mor cind vad din astia ca tine care cred ca masina s-a inventat in 2000...Ai auzit pina acum de raliurile de masini clasice? Ai participat la asa ceva? Atunci nu comenta! Masini noi pline de plastice sinistre si computere si pe alea le numiti "avansate"?
05 iun 2013, 17:51
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare