Test Drive Peugeot 308 e-HDI facelift: simplitatea eficientei Test Drive 8 Ianuarie Test Drive Peugeot 308 e-HDI facelift: simplitatea eficientei
Toate comentariile (12):
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Consumul indicat pe bord nu este facut numai in Bucuresti!!!! Niciodata in viata asta nu o sa reuseasca cineva in Bucuresti ca in 322km, sa aiba un consum mediu de 5.2l/100km cu o viteza medie de 47 km/h!!!!
08 ian 2013, 11:08
+4
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
intr-adevar ala e consumul mixt in Buc daca ai viteza medie de 20 de km/h sa fi fericit din cale afara.
08 ian 2013, 15:12
+3
Gigis
254 comentarii 446 puncte
spatele oribil ca si pana acum...mai bine ii faceau backlift
08 ian 2013, 11:31
-3
270 comentarii 341 puncte
Ar fi perfect daca ati face un video cu test drive-ul......cum ati facut la gt-86 si la astra
08 ian 2013, 11:32
+1
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
20k este extrem de mult (asta avand in vedere ca oferta nu o sa tina o vesnicie). Astia sunt bani de Golf 7 sau o Octavia bine imbracata (asta ca tot apare Octavia 3).
08 ian 2013, 15:16
-1
144 comentarii 335 puncte
Mi se pare o uriasa prostie sa dai 20.000 pentru un facelift la facelift, pardon, "noul" golf 7.
10 ian 2013, 20:50
0
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Sasiu nou, motoare noi, dotari noi, dar la design seamana cu golf 6. De noul Logan nu am auzit sa se i-a nimeni de faptul ca e pe acelasi sasiu, pt ca arata altfel si in ochii romanului asta e cam tot ce conteaza, cum arata
12 ian 2013, 16:13
+2
90 comentarii 187 puncte
Ce mi se pare mie incredibil, 2.5 TDS de pe BMW E34 (si E36) din anii '90 scotea 260 Nm din 2.5!!! Si micuta asta scoate 270 Nm din 1.6. (inca nici macar 1.6, 1560cmc)
09 ian 2013, 12:44
+4
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Motoarele diesel am avansat enorm, a fost investita f multa tehnologie in ele din 2000 incoace
09 ian 2013, 14:48
+5
4 comentarii 2 puncte
pretul este pentru o varianta destul de echipata..cat ar fi costat un golf cu start and stop si plafon panoramic? dieselul de 1.6 de pe acest model este recunoscut pentru silentiozitate, lipsa de vibratii si fiabilitate. se pun pe ford, volvo, mini cooper. pretul mi se pare totusi corect. oferta comerciala - din experienta- este permanenta, ia doar diferite forme si exprimari in timp. nu mai promovati masinile nemtesti fara sa cunoasteti masinile frantuzesti. centrul de design PSA isi pune amprenta pe fiecare masina peugeot-citroen , parerile de design fiind pur subiective. iar mie imi plac :)
13 ian 2013, 11:45
+1
1 comentarii 0 puncte
NU va recomand sa cumparati Peugeot 308 Am un Peugeot 308 care de noua a primit urmatoarele tratamente: 1. nu a fost insonorizata din fabrica 2. la 17.000 km s-au schimbat discurile fata 3. la 20.000 km s-au rectificat discurile fata si bucsele 3. la 22.000 km s-au schimbat discurile fata si pivotii 4. la 30.000 km s-a schimbat caseta de directie Toate aceste probleme s-au rezolvat in garantie dar dupa multe vizite la service in care ni se comunica ca defectul reclamat NU SE CONFIRMA. Pe langa astea mai sunt zgomote ciudate cauzate de aripile masinii care sunt prinse cu cleme de plastic si vibratii ale geamurilor fata care sar la prima denivelare din clemele de prindere. Oricum ni s-a adus la cunostinta si faptul ca daca vroiam o masina performanta nu luam o masina de 15.000 de euro. ... in concluzie .... analizati de doua ori inainte de a da banii pe o "caruta" Peugeot
24 oct 2013, 11:27
0
1 comentarii 0 puncte
Am un peugeot 308 , 1.6Hdi varianta de 92cp , 5+1 trepte,care are in prezent 185.000 km de care sunt extrem de multumit , consumul facut de colegul este real, tinuta de drum excelenta, tin sa precizez ca vin de pe un E46 328i :D asa ca am cu ce compara; Frumos review-ul;
15 oct 2014, 12:08
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »