Oda pentru Timbrul de Mediu 2013 Taxa Auto 14 Martie Oda pentru Timbrul de Mediu 2013
Toate comentariile (45):
dmx_1973
7 comentarii 17 puncte
Acest mic plagiator care desigur dragul nostru popor la ales,acest mic Titulescu.......aces t premier divortat cu moaca de ***** sa o ia pe matusa Rovana sa o duca la groapa de gunoi.Si sa isi ia taxa,,,,indiferent cum ai zice sa ne lae ca nu mai suportam.Chiar suntem prostii Europei.Ia sa iesim in pta Victoriei cateva mi de masini sa protestam sa vedem ce vor face atunci.Luati initiativa
23 ian 2013, 17:36
+8
161 comentarii -175 puncte
te astept in piata, la cat vi?
14 mar 2013, 14:00
+5
256 comentarii 1023 puncte
In primul rand taxa auto a aparut pe timpul lui Tariceanu'. Erau discutii ca a bagat taxa pe norma de poluare ca avea el dealerul Citroen. Ca nu era taxa de mediu si era numita altfel... e alta poveste, dar tot fara bani in buzunar ramaneai. In al doilea rand, nici in anii 90 (cel putin spre sfarsit) nu puteai inmatricula orice masina. Trebuie sa aibe minim 8 ani (nu stiu cati va aduceti aminte) ca altfel plateai de te rupeai. Cu alte cuvinte, taxa asta auto a existat in diferite forme de la Iliescu 'ncoace. Poate va revizuiti Oda.
23 ian 2013, 17:38
+7
50 comentarii 62 puncte
Toti sunt vinovati si ne catalogheaza drept fraieri.....taxa a fost ilegala orice guvern a stiut ca atacata in justitie devenea nula si totusi.....uite ca toti preiau ideea caci doar 10% din romani nu vor sa fie fraieriti...restul stau acasa si plang exact ca cel din poveste....anul trecut la universitate portocalii s-au speriat si au amanat taxa...anul asta transportatorii au iesit de 2 ori la tv suparati cu noul timbru si ghice ce???? Taxa se aplica doar pt autoturisme m1...adica cei multi dar fara voce...bine multi vor plange caci 3.000.000 de autovehicule inmatriculate inainte de 2007 vor platii...de la minim 300 euro la cateva mii desi poate au platit tva la masina noua sau taxa de vama insa daca vor plange singuri in casa toata sarada asta va merge inainte
23 ian 2013, 17:45
+7
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
PONTA ??? Sa iti iau fata aia de copil retardat si ochelarii in stanga!
23 ian 2013, 18:23
+2
7 comentarii 13 puncte
sa va luati lumanari si flori de banii astia cainilor
23 ian 2013, 18:32
+5
23 comentarii 57 puncte
Ati votat usl (nr. eu nu am fost la vot, si nici nu voi participa vreodata) credeati ca Base e *****' cel rau, cred ca vom plange in hohote dupa Base si Boc "alias micul Muc" Pana nu vom iesi 1 milion la proteste adevarate si sa le dovedim ca datorita noua iei stau in fotolii, nu vom avea de castigat decat in campanii.
23 ian 2013, 18:35
+6
mannyx
613 comentarii 1335 puncte
ii plange moartea pe jegosii aia
23 ian 2013, 21:28
+3
7 comentarii 1 puncte
cine poate deschide o petitie la care sa subscrie viitorii pagubiti? macar asa sa putem sa ne spunem parerea despre problema asta. sau daca exista deja dati link-ul.
23 ian 2013, 18:50
0
12 comentarii 14 puncte
ma bag +100
24 ian 2013, 06:12
0
50 comentarii 62 puncte
eu am gasit doar asta... https://www.facebook .com/JosTaxaAuto?ref =t+s&fref=ts Sunteti multumiti de taxa???
24 ian 2013, 06:28
0
b0gd4n27
251 comentarii 621 puncte
si crezi ca te baga cineva in seama daca faci ceva pe net fara sa iesi in strada sa ne simta mania
23 ian 2013, 18:56
+3
daniellfun
23 comentarii 27 puncte
corect!! oricum nu prea ne baga ei in seama nici dc iesim in strada :( dar oricum e mai bine decat sa faci petitii pe net ...... credeti ca ei nu stiu ca nu e corecta taxa? da ii doare undeva de noi, ei au bani.....
23 ian 2013, 19:35
0
23 comentarii 57 puncte
Cine iese in strada ? Nu e mai simplu sa dam "like" pe facebook la o pagina de proteste ... Toata populatia care ar trebui sa iasa la proteste e plecata peste hotare, iar o parte sta pe facebook, batranii nu au bani de mancare dci nici vlaga de a mai sustine un protest, iar tinerii adolescenti baga facebook in vena rau si asteapta bani de la parinti.
23 ian 2013, 23:25
+3
vwboy
164 comentarii 203 puncte
nu-i plange pe bosorogi ca la vot sunt primii ( ce-i drept se gandesc ca le va fi mai bine poate de data asta ca nu mai au mult ) dar asa-i romanul gandeste cu stomacul si are din ce in ce mai putin parte de carte. Pe jigodiile astea nu-i intereseaza de noi si atat cat timp noi stam pe facebook pe ei ii doare in accize de noi ca al lor electorat scurt la minte si-l prostesc ei cu 2l de ulei, o galeata si o punga de faina sau cu promisiuni gogonate din 4 in 4 ani. Doar o astfel de actiune cu proteste dese, perseverente si nu renuntari dupa actiuni tardive pot uni oameni impotrva lor din ce in ce mai multi si vor actiona la unison oriunde ii vad pe ordinari. Dn nefericire avem o clasa politica prost invatata, inculta si pe sine reprezentata care trebuie adusa cu picioarele pe pamant ptr ca alte variante nu sunt. Cei destepti au plecat demult din tara iar varianta UE singura care ne-ar putea pune pe picioare ( ptr ca e evident noi nu putem ) e din ce in ce mai blamata de toti idiotii. Problema e ca in Romania nu numai taxa auto e ce ne deranjeaza, am fi trecut-o cu vederea foarte usor.
24 ian 2013, 19:38
0
ROBERT_88ROB
45 comentarii 93 puncte
ar trebui sa fim mai uniti,sa stabilim ora si ziua si sa iesim in strada,dar nu ai cu cine toti se plang de una alta dar nu face nime nimica ...ne meriatm soarta
14 mar 2013, 15:35
0
Mantra
281 comentarii 172 puncte
Eu mi-am vandut masinile pt. ca era nasol inainte si nu o sa se faca mai bine, doar mai rau cu taxele. Cand o sa imi permit un hibrid sau o electrica precum tesla s type o sa imi cumpar dar pana atunci nu ma mai stresez la decizile celor din parlament...
23 ian 2013, 23:00
+1
dmx_1973
7 comentarii 17 puncte
Atunci trebuie sa gasim solutia cea mai buna pentru noi.Nu stiu care ar fi aia ,Am prea multi nervi pe acesti nemernici care cica ne guverneaza,Sunt cei care 8 ani in urma au lins blide si au mancat ce a scapat printre degete cei din PDL.Acum Cotoroanta asta de Rovana plumb.alama,cupru ***** sa o ia cu legile ei....trebuie sa aduca bani in bugetul tari(psd-usl)Pe carca NOASTRA desigur.Muncim ca prostii sa platim taxe si iar taxe....asadar incep sa cred ca doar ceva spontan ar putea schimba ceva in legea asta.Sa vada Ponta ca nu dormim in ghete si nu mai suportam.Sa avem si noi 1500 euro pe luna si platim si pe masa si pe tacsu....
23 ian 2013, 23:32
0
diclatu
597 comentarii 55 puncte
stati ma linistiti. merg ciorile fara permise fara acte la masini. faceti la fel,mare lucru. la dosarele penale pt astea nu se face nimic. au unii cateva si tot se plimba fara permise,fara acte la masini.
23 ian 2013, 23:39
+1
51 comentarii 50 puncte
Sunt de acord cu iesitul in strada. Dar exista si un risc major. Ganditi-va anul trecut cand au fost acele prosteste destul de inversunate, zile la rand. Cati prostestanti s-au ales batuti ? Ca sa nu mai vorbim si de jurnalisti cat si-au luat-o pe carca de la jandarmi. Nu e ca afara sa strigi si sa nu patesti nimic. Daca arunci cu pietre in ei, asta e altceva. Vorba lui Mark_One, batranii nu mai au vlaga sa iasa in strada si sa nu uitam ca la majoritatea protestelor, ei au fost in strada, tineretul nu. Noi tineretul suntem de vina ca nu iesim. Ma uit si eu la prietenii mei de 25-30 de ani care n-au nici o treaba cu politica si nu-i intereseaza. Ca sa nu mai vorbim de cei de 18 ani. Deci, o sa murim tristi.
24 ian 2013, 00:07
0
50 comentarii 62 puncte
Crede-ma din circa 60 de zile de protest au fost numai 2 seri cu probleme si alea atunci cand au venit galeriile...si hai sa iti spun ceva ti-e frica de niste jandarmi pai la revolutie s-a tras cu munitie de razboi nu cu gaze lacrimogene cum ar fi fost viata ta acum daca cineva nu facea ceva...Aduceti-va aminte acum 2 saptamani uninunea transportatorilor si Augistin Hagiu liga transportatorilor parca au iesit la tv si i-au amenintat pe astia ca stau pe o bomba sociala si cu tirurile si cu cetatenii cu masini mai vechi si de frica uite ca pe ei nu ai mai loveste....UITATI_VA CA NOUA LEGE E DOAR PENTRU CATEGORIA M1 de ce???? Sunt 3.000.000 de romani care vor plati cel putin 150 euro daca au un trabant 360 euro daca au o dacie si vreo 1600 euro pt un passat euro3 din 2004....daca din 3.000.000 nu se gasesc macar 500 sa iasa in piata ne meritam soarta...inseamna ca mai dureaza 50 de ani sa ne civilizam
24 ian 2013, 03:47
0
7 comentarii 1 puncte
Bulgaria are acelasi nivel de trai ca al nostru ( poate chiar mai scazut) si isi permite sa taxeze inmatricularile cu 200 Eur pentru o masina de 2.500 cmc - guvernantii nostri in loc sa sa gandeasca la o varianta sa reduca taxele, ca banii platiti in Bulgaria sa mearga la statul roman, prefera sa impuna niste taxe aberante, pentru masini care sunt in tara din momentul primei inmatriculari - adica de suficient de multi ani
24 ian 2013, 12:27
0
16 comentarii 15 puncte
Un articol cu bune si rele, insa inainte sa comentam, a aparut si un calculator pentru aceasta taxa. Pentru o masina de 2.5 mai veche de 2000... taxa este sub 1000 de euro, pe cand anul trecut era undeva la minim 4-5000 de Euro... Sa reduci aceasta taxa 90% pentru masinile cu euro 2 si mai jos *(euro 2, euro1, euro 0) eu cred ca de asta aveam nevoie. Se stie de cand s-a dat taxa, ca nu o sa o mai scoata niciodata, dar bineinteles ca asa e romanul, vor masini puternice gratis si sa nu consume. Pentru cel care a scris articolul, intereseaza-te si vezi in cate tari se mai aplica taxe de poluare si ai sa ramai uimit ca Romania nu este singura. Apropo de politica, nu tin cu nimeni, dar decat un rau mai mare, il apreciez pe raul mai putin mare, care este in prezent. Nu sunt Nostradamus sa stiu ce o sa urmeze dupa ceva timp, dar deja se vede ca lucrurile se pun in miscare. Cei ca tine ma gandesc ca nu vor nici impozite pe masini... pai lasa frate, ca daca nu erau impozitele pe masini, toti bitangii conduceau S500 si alte navete spatiale, si poate unul dintre ei omora un membru de la tine din familie, ca de', nu exista impozit, si el poate sa conduca orice ! Sincer nu este nici un articol prost, dar nici unul bun. Oricum, din cauza a astfel de articole suntem in rahatul in care suntem, pentru ca romanasii asculta de tot felul de indivizi dezinformati, sau care cred doar ce vor ei sa creada. GET A LIFE
24 ian 2013, 15:38
-2
23 comentarii 57 puncte
Nesimtitule cum poti sa afirmi spusele de mai sus, vrem sa reducem poluarea scazand taxa la euro 1, 2 si la non-euro, crescand in acelasi timp taxa pentru euro 4, 5 . Tu esti scurt in gandire sau care e treaba? Chiar crezi spusele nesimtitilor din guvern cum ca masinile vechi vor iesi curand din uz ... Mai ganditi-va, i-a spuneti-mi cate bmw din anul 1980 ati vazut pe strazile Romaniei cu numere de Bulgaria, ei bine toate acele "caroserii fumegande" vor primi acum numere de RO si vor fi scoase din circulatie doar cand se vor dezmembra efectiv pe drumuri, sa nu amintesc de pericolul acestora, tinand cont ca sunt "chele" la capitolu' tehnologii de evitare a accidentelor si as putea continua mult si bine cu argumente sustinute.
24 ian 2013, 21:52
-1
florin_marin81
34 comentarii 36 puncte
lasai frate pe cei cu euro 1, 2 si non euro sa se bucure anul asta ca ei nu stiu ce li se pregateste. de la anu se va plati impozitul si asigurarea in functie de euro si vechime si atunci sa se tina. taxa de timbru mica, impozit si asigurare ENORMA.
28 feb 2013, 21:30
0
50 comentarii 62 puncte
Maine la ora 10.00 la sediul ministerului mediului va fi dezbaterea publica legata de noua taxa auto TIMBRUL DE MEDIU haideti sa fim catateni sa ne aparam drepturile. 3.000.000 de romani cu masini inmatriculate inainte de 2007 vor platii aceasta noua taxa pe scurt ai o dacia 1310 di 1990 si vei vrea sa o vinzi noua lege te obliga sa platesti 360 euro,ai un pasat cu motor de 1.8 din 2004 euro 3 vei platii 1600 euro HAIDETI sa ne spunem in mod civilizat off-ul chiar ei ne cheama http://www.mmediu.ro /beta/ministerul-medi ului/comunicate-de-pr esa/ Propun la 9.30 dimineata sa ne intalnim in piata constitutiei si de acolo sa mergem civilazt la dezbaterea publica...anuntata miseleste cu 10 ore inainte de avea loc ca nu cumva sa mergem acolo...TIPIC ORICAREI GUVERNARI
24 ian 2013, 23:59
0
16 comentarii 15 puncte
mark_one, daca la om ii place sa conduca un ursulet, si vrea sa mearga mandru cu masina lui clasica inmatriculata pe Romania, ce treaba ai tu cu el? Crezi ca toata lumea are bani sa dea 10.000 pe un shrot? De ce crezi masina aia la 10.000 mai buna ca una veche de 30 de ani? Ca are abs si geamuri electrice din fabrica? Stai cuminte si afla ca cea mai importanta piesa dintr-o masina este piesa dintre scaun si volan. Poti sa ai toate sistemele posibile, ca tot asa poti face accident. App de masini de prin 80, pune mana pe tabla lor, si dupa pune mana pe una din 2010, nu conteaza ca e audi bmw sau vw, si o sa observi diferenta. Singurul care este nesimtit esti tu, pentru ca si tu, ca si fostul guvern, OBLIGI prin vorbe (ei obligau si prin fapte), sa iti cumperi o masina mai noua. Uite eu am 3000 de euro, si vreau sa-mi cumpar o masina <a.f. 2000. Care-i problema ta? Data viitoare abtine-te te rog, ca dai cu mucii in fasole, si nu are rost! In plus, nu mi se pare deloc normal, ca unul ce plateste pe o masina 2000E sa trebuiasca sa plateasca inmatricularea cu 4000E ca astfel nu ai facut nimic. Dupa spusele tale, ar trebui toti sa aiba bicicleta nu? Hai ca mi-am mai stricat o data ziua, cand dau de oameni ca tine. dany12epz, foarte buna idee, imi pare rau ca nu pot ajunge si eu, nu sunt din capitala. va urez succes !
25 ian 2013, 10:24
0
23 comentarii 57 puncte
Draga cocalarule, nu e normal sa iei un bmw din 80 doar pentru emblema de bmw, hai sa ne gandim si la poluare. Mi se rupe ca tu vrei bmw din 80 "ursuletz", mie mi-e scarba ca au crescut taxa la euro 4 euro 5, care sunt mai putin poluante decat caroseria ta din 80. Mi-e scarba de persoanele care au spus inainte de alegeri ca "taxa auto v-a fi exclusa si cei care au platit, vor primi banii integral inapoi"... Daca tu bmw din 80 nai decat sa-ti iei bmw din 80, dar plateste taxa, ca bmw ala si nu numai polueaza, dar polueaza rau. uite aici o inregistrare cu tine https://www.youtube. com/watch?v=Vj6hWP4fu Dc
25 ian 2013, 13:27
+7
8 comentarii 7 puncte
Poate nu sti,taxa auto a fost exclusa si chiar se dau banii inapoi.Acum e la putere timbrul de mediu, care orcum numai la protejarea mediului nu ajunge. Locuiesc langa combinatul chimic din Tg Mures,oare cat **** de timbru de mediu ar trebui sa plateasca?
18 feb 2013, 14:33
+2
7 comentarii 1 puncte
dezbateti niste subiecte care nu au legatura cu ce am semnalat inca de la inceput. imi place sa aflu ca sunt si persoane care mai cred in deviza asta cu taxa de mediu - chiar nu intelegeti ca taxa nu are nicio legatura cu mediul??? este doar o taxa care trebuie sa completeze bugetul pe anul asta. problema tine de faptul ca vor fi nevoiti sa plateasca o asemenea taxa oameni care au masini mai vechi de 2007 si care poluau ( asa cum va place sa credeti) si inainte de promulgarea legii. eu mi-am cumparat masina acum cateva luni si nu am putut sa o inmatriculez pentru ca la RAR erau in noiembrie liste de asteptare pana in ianuarie. Iar in ianuarie s-au blocat inmatricularile pt second hand. legea asta trebuia introdusa decat pentru cei care fac bisnita din vanzarile de masini si pentru transportatori - apropo, astia cu parcuri de mii de masini nu polueaza???
25 ian 2013, 15:04
0
16 comentarii 15 puncte
Mark_one in primul rand nu ma fa cocalar pentru ca nu sunt, ar trebui sa te uiti in oglinda si sa iti dai un raspuns. In al doilea rand, nu era vorba de marca bmw, era vorba de o masina clasica, care din 2002-2003 nu se nai fabrica, insa tu habar nu ai ce inseamna masina clasica, sau masina in general, tu esti unul dintre cei care se duc cu masina din A in B, fara sa consume deloc, daca se poate sa aiba cilindree de >3000cmc si sa nu trebuiasca sa platesti nici un ban niciodata pe nimic! Trezeste-te la realitate, si considera ca nu poti da pe o masina 3000 si sa platesti pe un rahat de taxa, 6000. Bineinteles ca oamenii care sunt intretinuti nu se gandesc la ziua de maine, dar astia mai mici ce nu au salarii de occident, pot fi putin multumiti dupa promulgarea legii asteia. Nu are cun sa scoata taxa complet, dar un ********* incult, incompetent si habarnist ca tine, nu are de unde sa stie mai mult decat cea ce vede la suprafata. Nu mai fi basist, nu mai fa pe altii cocalari/tigani, cand tu habar nu ai pe ce lume traiesti. Jigneste atunci cand esti jignit, ca altfel te trezesti cu alte probleme! Sanatate multa sa ai, si multa bafta in achizitia masinii electrice !
25 ian 2013, 17:46
-1
23 comentarii 57 puncte
Renunt. Fie voia ta fiule :) Totusi, succes cu masinile de epoca, arta sau ce incerci sa indrugi acolo...
25 ian 2013, 20:43
-2
4 comentarii -5 puncte
sunteti varza amandoi sau habar nu aveti sa va expuneti punctul de vedere. @cry_tug ursu si restul cazanelor din 80 si pana in 2000 nu sunt masini de epoca, sunt tigai.... crede-ma ca de o "masina de epoca" din 80 (adica peste 30 de ani) nu avem bani si in nici un caz nu o sa isi ia nimeni ca sa se plimbe zi de zi. Ce nu ai inteles nici tu nici colegul @Mark_one este ca omu isi ia o masina care sa se incadreze in bugetul lui si sa fie cat mai tzaepana(tanc, sa reziste, sa nu ceara piese). Pai cum gatu ma-sii daca eu am 15 sute si vreau o taraba ca sa nu stau in tramvai sa miros basini si sa ascult manele de pe repplica de iPhone4, sa vi tu sau statul sa imi zici ca poluez si sa platesc 3000 de coco, ca asa e bine? Daca imi iau un gunoi cu 1500, inscris, il mai bag si la fiscal, sa platesc ca tot romanu ******, nu e clar in mortii mamii ei ca daca peste 2 ani vreau sa o schimb/vand NU AM DE UNDE SA DAU o mie, doua trei? pai io am o vectra B, 1.8 perfuzie. rabla ma tine 7000ron, inscrisa; daca o dau acuma, probabil ca mi-as lua vreo 5000ron dar 3000 ron ii dau pe timbru. pai o mai vinde *****. si sa moara ma-sa de nu ar trebui toti cei aflati in situatia mea sa investim 200e intr-o evacuare "teava" doar cu filtru de zgomot sa nu ne ia astia talonu, mancane-ar cucu si alte categorii de bugetari (ca nu opresc 5-ul negru cu geamuri negre 100% fata-spate care nu da prioritate la pietoni si trece cu 90 pe langa gabor, da' te ia pe tine ca ai o fisura in parbriz si nu il schimbi ca nu vrei tu, nu ca nu ai bani... iti mai *** si ei o amenda, ca de ! ) si cand o sa crapam toti in intersectii ca nu mai putem respira sa va ganditi pe ce ati platit ca boii taxe de poluare si de ce nu ne vindem noi masinile euro 0, 1, 2, 3, 4, 12. Nu le vindem ba pt ca nu avem 10000 de coco sa luam un euro 4 cu motor pana in 2000cc si sa mai punem inca 1000 peste aia 10, ca si e4 polueaza. Mergeti la garla cu ideile voastre de comunisti. De ce mama drcului nu va duce capu nici pe voi nici pe ai
03 apr 2013, 23:23
0
16 comentarii 15 puncte
*fiule*...-> :-) oricum nu ai inteles ideea generala dar nu conteaza, nici nu e nevoie, poate au inteles-o altii! Sanatate
25 ian 2013, 20:46
-1
dmx_1973
7 comentarii 17 puncte
Citesc si ma scarpin ca maimuta.....sunt uluit de ce discutii aprinse si jigniri ,culmea intre noi.Pai Oda ea pentru altcineva.Sincer taxa asta e o mare hotie si unii dintre cititori chiar nu vad asta.Sau sunt membri cotizanti la PSD-PNL....Masina nu trebuie sa sa fie taxata daca e inscrisa inainte de 2007 de unde aberatia asta idioata..?De la niste idioti desigur.de ce mares taxa la cele euro 3 si euro 4..pentru ca sunt cele mai multe...adica cei mai multi platitori de taxa de guvern in foame.RUSINE PONTA....
25 ian 2013, 21:31
0
mannyx
613 comentarii 1335 puncte
toaaaata lumea uita... ideea ca si masinile inmatriculate inainte de 2007 sa fie si ele taxate a fost tot a guvernului BOC asa ca nu le mai luati apararea bine macar ca am scapat inca de nenorocitii aia care au luat pesete 30% nu 25 din salarii nu au rezolvat nimic si nu s-a plans nimeni
25 ian 2013, 22:42
+2
catalinionut229
6 comentarii -3 puncte
va spun eu ca nu mai au bani sa iisi intretina viloaiele si meratunrile din parcare si deaia vor sa ne stoarca si mai rau de bani ... sunt niste hoti infecti!!!
28 ian 2013, 09:26
0
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Toul a inceput cand astia au inceput sa darame tara ...
01 feb 2013, 14:33
0
13 comentarii 0 puncte
Pt autorul articolului: ''informeaza-te inainte sa scoti porumbei pe gura, chiar si un pamflet trebuie sa aibe un sambure de adevar in el, taxa a fost introdusa pe vremea lui Tariceanu ca urmare a intrarii Romaniei in UE si a disparitiei taxei vamale, era gandita ca o alternativa la aceasta, motivul? probabil cum spun unii, Tariceanu si alti dealeri si fabricanti de la noi s-au speriat ca nu vor mai vinde masini noi, dar ce nu au luat ei in calcul din cauza lacomiei (au vrut bani multi din prima) e ca romanii inventivi au descoperit Bulgaria si asa in loc sa colectam la buget taxe si impozite, le colecteaza bulgarii. daca taxa aia se dorea neaparat o puteau face mai mica sa atraga oamenii sa isi inmatriculeze masinile la noi si astfel se incasa taxa, apoi impozitul, apoi asigurarea, taxa de inspectie (ITP), rovigneta si amenzile pt ca cine are masina inscrisa in alta tara se stie ca nu plateste asa ceva :)). Si inca ceva, astia de la USL, sunt si mai nesimtiti decat cei care au introdus-o prima data deoarece nu tin cont ca cei care le au inmatriculate inainte de 2007 au platit taxa vamala ca o alternativa la taxa auto sau timbrul de mediu, deci ne cred niste prosti si ne mai pun sa platim inca o data ceea ce am platit mai demult, F..K USL and F..K Parlamentul Romaniei, iar voi cei multi nu va mai plangeti, voi i-ati votat pt ca nu aveti curaj sa schimbati ceva, nu aveti curaj sa votati altceva decat PDL, sau USL, l-ati injurat pe Base ca a micsorat salariile, uite ca astia va vor da afara direct, micsorarea era ca sa ramaneti la servici, voi nu vreiti sa faceti nici un sacrificiu sa va fie bine, atunci indurati, asta e...
08 feb 2013, 09:44
-1
mannyx
613 comentarii 1335 puncte
da, "ai mare dreptate".. bugetarii sa faca sacrificii si ala sa joace table la monaco si totii jegosii care au si au avut contracte cu statu.. pe mn ma doare in pl nu sunt bugetar daca lor le-a convenit sa "se sacrifice" pt. niste smecheri sa le fie de bine
08 feb 2013, 10:13
+2
13 comentarii 0 puncte
stiu ca ''am dreptate'' :P ma refeream la faptul ca bugetarii s-au suparat pe Base si i-au votat pe astia, iar acum nu le convine, asta e, nu au decat sa invete din greseala, dar slabe sanse ca de 23 de ani tot fac aceeasi greseala...
08 feb 2013, 10:18
0
mannyx
613 comentarii 1335 puncte
JUR nu am votat decat USL am votat si PPDD si PDL ca sa se anuleze ca nu tin cu niciunul dar vrei sa spui ca ar fi fost bine sa ramana tot aia la guvernare?
08 feb 2013, 10:33
+3
florin_marin81
34 comentarii 36 puncte
NU MAI SUNT FRATE FABRICI CU BUGETARI.LE-AU DAT LA FIER VECHI CA SA DESFINTEZE SINDICATELE. DACA MAI ERAU SINDICATE LUNAR ERA REVOLUTIE . AIA IESEAU IN STRADA NU SE MAI UITAU IN URMA. DACA LI SE INCALCA VRE-UN DREPT OPREAU MUNCA SI IESEAU LA MITING. ASTA A FOST O STRATEGIE DE-A LOR SA DARAME TOT. ASA CA ROMANI UNITIVA SI HAIDETI SA LE ARATAM CE PUTEM FACE.
28 feb 2013, 21:38
0
13 comentarii 0 puncte
http://jostimbrudemediu.info/petition.php semnati si voi
14 mar 2013, 13:52
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare