Test Drive Nisssan X-Trail: un Tot-Teren impecabil Test Drive 29 Ianuarie Test Drive Nisssan X-Trail: un Tot-Teren impecabil
Toate comentariile (15):
catalin_p
168 comentarii 104 puncte
cu ce se diferentiaza asta de Qashqai, nu e aceeasi treaba , se bat cap in cap ?!
29 ian 2013, 16:13
0
dragoskca
12 comentarii 8 puncte
scump, scump al ***** as opta mai mult pe kia sau hyundai
29 ian 2013, 21:38
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Dorin_Z
4 comentarii 4 puncte
"Nimic special. Ci doar ca masina are cuplata si puntea spate, exact ca in momentul in care simte ca nu are aderenta, in modul 4x4 Auto. Practic, sunt doar 2 feluri in care merge masina: cu tractiune fata sau cu tractiune integrala. Modul 4x4 Auto face singur selectia, in functie de conditii, atata tot." Ca de obicei gresit! 2WD - tractiune fata 4WD Auto - cupleaza singur in functie de carosabil 4WD Lock - blocare diferential central ceea ce inseamana ca puntea fata are aceeasi turatie cu cea din spate indiferent dac fata este in noroi si spatele pe uscat, adica nu ma iexista motricitate intre punti. Aceasta setare va permite iesirea din aproape orice in combinatie cu un set de cauciucuri cel putin AT. Ar fi bine ca autorul sa se documentee mai bine pentru ca aceeasi greseala a facut-o si la Pathfinder, ulterior stergandu-mi postul si facand modificarile necesare! Daca tot faci o analiza a unui produs macar testeaza corect masina si documentazate inainte de a scrie ceva. O zi importanta tuturor si la mai mare!
30 ian 2013, 07:54
+5
11 comentarii 6 puncte
Nu inteleg cum puteti spune ca aceasta masina nu poate off-road in conditiile in care voi ati mers pe o plaja inghetata pe ea si nici nu ati incercat off-road. Da-ti aiurea cu presupusul. Am condus si m-am bucurat mult timp de aceasta masina, am traversat cu ea ape, am urcat pante abrupte inzapezite, cu pietris si tot felul de conditii vitrege. Asa ca inainte de a da un verdict, faceti un test, nu presupuneti!
30 ian 2013, 11:25
+3
61 comentarii 102 puncte
Dorin_Z: ai dreptate perfecta, exact ce ai spus tu ma pregateam sa spun si eu. Sunt atea masini care au sistemul asta de la Nissan, dar degeaba, tot nu stie lumea cum fctioneaza... gabitzulik: cine a avut nevoie a tras de masina asta prin multe locuri, pentru ca poate destul de bine - e adevarat insa ca este destul de expusa la caroserie
30 ian 2013, 15:43
+4
144 comentarii 335 puncte
Daca vreti un SUV care sa stie off-road adevarat, atunci incercati Freelander 2. Aia da masina care o poti folosi si ca masina de familie, dar si cand ai chef de un drum cu adevarat dificil. Cat despre acest nisan, nu este nici una, nici alta. Si sa fim seriosi, nu vad cum masina asta poate fi asociata cu off-roadul. Uitati-va pe youtube la "X-trail vs Freelander". Ramaneti masca.
31 ian 2013, 20:15
+1
11 comentarii 6 puncte
BBman M-am uitat pe youtube la recomandarea ta. Dupa aproape o ora de vizionat clipuri, tin sa te informez ca nu am gasit niciunul in care sa vad un Freelander 2 cum se descurca mai bine decat un X-trail. Si cand vorbim de pret lucrurile sunt in favoarea X-trailului. Nissan X-Trail are un pret de pornire de 29.790 Euro cu TVA (informatie preluata din acest articol. Nu cred ca baietii mint), iar Land Rover Freelander 2 are un pret de pornire de 26.400 Euro + TVA= 32.736 Euro(informatie luata de pe site-ul Land Rover Romania. Nu stiu cu ce motorizare, pentru ca in tabelul lor cu motorizari si preturi, nicio motorizare nu pleaca de la 26.400, ci de la 27300). Asta inseamna ca X-trail are un pret de pornire cu 2946 Euro mai mic. Sunt curios cat costa optionalele la un Freelander 2 (cred ca mai mult, configuratorul celor de la Land Rover Romania nu functioneaza momentan). Ca sa o ducem si pe alte domenii, Nissan e mult mai spatios plus ca e mult mai fiabil decat Freelander. Si ca suntem la capitolul fiabilitate, sunt curios cat costa intretinerea la Land Rover. Nu ca la Nissan ar fi ieftin, ei lucrand si cu Renault si sunt niste hoti. Dar daca nu esti cretin e mai greu sa te prosteasca. Ca si aspect, DA. As prefera un Freelander 2, desi pare si e prea mic. Dar sa zicem ca are mai mult rafinament. Ca sa revenim pe subiect, in ce filmulet ai vazut tu ca Freelander se descurca mai bine?
31 ian 2013, 23:05
-1
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
landrover e landrover, un rege printre suvuri,nu are rost comparatia asta.
05 feb 2013, 15:33
0
Dorin_Z
4 comentarii 4 puncte
Aceasta este intotdeauna parerea celor care se uita prea mult la reclame "landrover e landrover" sau la Top Gear :))))
05 feb 2013, 16:27
0
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
asta e realitatea.cei de la landrover fac ce stiu mai bine si sunt foarte buni la acest capitol.
05 feb 2013, 18:40
0
11 comentarii 6 puncte
intr-adevar, un Landrover Defender e un off roader genial. Dar aici era vorba despre Freelander 2, care din ce am vazut pe youtube nu e cu nimic mai breaz decat un x-trail, poate pentru ca nici el nu are diferential blocant
06 feb 2013, 16:42
-1
jdx
3 comentarii 0 puncte
cred ca in curand o sa apara aici test drive-ul unui Ferrari sau alte masini ce depasesc 50000 de euro.
09 feb 2013, 19:34
0
5 comentarii 0 puncte
In primul rand vrea sa va informez ca pretul de lista pentru Nissan X-trail nivel de echipare Conform - este de 29790 Euro , pretul comunica este fara promotii , in general tot ce inseamna acest autoturism a fost selectat cu atentie pentru mediul montan si off-road , un consum dp aproximativ 250km - va anexez o imagine http://s4.postimage. org/9klz5qqr1/poza.jp g si http://postimage.org /image/4lygr7my1/
15 feb 2013, 13:07
0
1 comentarii 0 puncte
nissan x-trail este un foarte bun off roader se bate cu land rover freelander 2:D
15 mai 2013, 15:06
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »