e foarte posibil ca si LR defender sa treaca prin aceleasi provocari....dar la luxul interior nu cred ca mai e loc de vreo discutie.....bine ca si pretul e urias
Nu ii stirbeste nimic.Toata lumea stia ca vechiul G (cel cu 2 punti) era cel mai bun offroader.Adaugarea celei de a 3a punte cu inca 2 diferentiale il fac offroader-ul incontestabil.Land Rover Defender,in momentul de fata si cred ca si pe viitorul apropiat si indepartat,nu vor avea ce sa ii faca.
cum americanii au hummerul ca masini de stat in Afghanistan sau unde au pus Americanii ghiarele si le apara cu Hummerul asa si nemtii ar trebui sa aibe o masina ca asta in domeniu
6X6 plus 5 diferentiale blocabile...iar tu il compari cu LR Defender??? Pai pana si G-ul normal este mai smecher ca un Defender, iar aici ma refer la aptitudini off road, ca la lux nici nu se mai pune problema!!!
01 mar 2013, 21:08
+16
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Prietene, daca te uiti atent la pneuri sunt normale pentru un suv, adica off-road si strada.Ce zici, daca am pune unele "off-road extreme" sa le zic asa.Dar, totusi, urca pe panta aia fara probleme si mai ales cu pneuri normale."LR" tau ar urca pe acolo cu niste pneuri asemanatoare?
LR Defender este o legenda vie, masina e super ok pentru 4X4 classic...
----G63AMG este un monstru , o bruta si o fiara cu care poti urla de nebun prin mijlocul pustietatii, pe suprafete cu minim de aderenta -- cu foarte multa putere si viteza, asta e diferit....Cu asta pe sosea faci multe masini sport (atentie nu supercaruri, desi....bate destule)... si dupa aia cand te saturi, o iei cu suta la ora prin desert....cam despre asta e vorba...----
e acelasi motor AMG de pe multe modele ...dar modificat turbo mic pentru cuplu la turatii mici ..spre deosebire de masinile de strada...ce au nevoie de max/speed. Daca ai auzit live(nu pe youtube :) ) cum rage un astfel de motor...clar nu mai ai par pe maini si picioare....
Cam asta e diferenta....nu cred ca cineva isi va cumpara un AMG sa mearga in jungla....desi ...cred ca se urca pe copaci ....numai din filmuletul asta mic iti dai seama ce articulatii si ce unghiuri aabsolut tampite poti adopta cu configuratia 6X6....
nu, eu vorbeam din punct de vedere legal,daca eu umblu cu o masina de peste 3.5 tone(greutate trecuta in talon) cu cat B si ma opreste politia o incurc rau de tot pt ca nu am pe nimeni sus pus, la gagicile respective probabil e altfel, are cine sa le scoata ma gandesc:), sau legea nu te mai limiteaza la 3.5 tone mai nou ?? (sincer sa fiu nici nu am stiut ca hummer2 are peste 3.5 tone, o sa te cred pe cuvant)
H2u' are doar trei tone. Adica iti trebuie categoria C. Numai H1 are peste 3,5 tone. Are aproape 5 ton. Da ai vazut tu vreodata gagica conducand H1? Cred ca le poti numara pe degete la cate sunt in Romania.
Ar fi trebuit sa ma abtin, dar nu pot. Vorbiti prostii ...ca de obicei....
Hummer H2 are 3000 de kg pentru motorul de 6.2 litrii si 2870 kg pentru cel de 6.0 litrii.
Hummer H1, cel mai greu motor de6.0 Turbo ...are 3091 kg, restul sunt toate sub 2700kg
Deci legal pot fi conduse cu B( autovehiculul a cărui masă maximă totală autorizată nu
depăseşte 3500 kg şi al cărui număr de locuri pe
scaune, în afara conducătorului, nu este mai mare de 8)
Oricum Hummer este fix nimic in offroad pe langa ce vorbim noi aici....e ca si cum ai compara Golf GTi cu Aston Martin .....
06 mar 2013, 19:14
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Ford vs Mercedesul asta? Hai ma baieti, sa fim seriosi! Masina asta e o editie speciala, ca sa arate constructorul ce poate, stiu ca pentru noi oameni normali ca noi, nu neaparat e ceva folositor, dar sa compari un G cu un raptor....:(
01 mar 2013, 19:14
+7
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Nu stiu daca mai era nevoie si de cea de-a 3-a axa. G-ul este oricum singurul off-roader cu 3 diferentiale blocabile si reductor, asa ca nu stiu care alta masina ii poate face concurenta. Poate doar Unimog-urile sau Zetros-ul, dar alea joaca in alta "liga".
G-ul nu este singurul off-roader cu 3 diferentiale blocabile si reductor, mai ar fi Wrengler Rubicon,LandCruiser si multe altele dar intr-adevar sunt optionale. Oricum si mie mi se pare ca per total, nu are concurenta un G.
Nu stiu daca transmisia 6x6 il va face cu MULT mai bun fata de una clasica 4x4 (asta poate doar pe stanci ) dar in zapada sau namol cam tot aia e fie ca ai 4x4 sau 6x6... dar cert este ca masina e mult mai innalta fata de un G obisnuit iar asta il va ajuta FOARTE mult in teren greu!
ps: Nebuni mai sunt si nemtii astia ...
Transmisia cu 2 punti spate te ajuta foarte mult la distribuirea greutatii masinii pe puntea spate si astfel ai tractiune mai buna decat un 4x4. Chiar in video se vede clar in multe situatii cum puntea fata se ridica total de la sol atunci cand accelereaza. Masina se simte ca si cum ar avea picioare in spate. Oricum, smecherie mare. Nici Raptorul nu il mai miroase.
ar fi excelenta o plimbare montana in monstrul de G63 AMG incontestabil si absolut magulitor dar eu ma refeream efectiv la romanul de rand care efectiv nu poate sa-si permita o masina ca si aceasta,incerc sa fiu cat mai realist si cu picioarele pe pamant dar se pare ca multi inca viseaza cu ochii deschisi,doar atat le spun:::::::: Visati in continuare caci e Foarte placut a Visa frumos
Foarte tare masina. Nu are rival. Daca o aveau americanii in Irak ar fi avut mai putini raniti (prinde viteza mairepede si mai mare decat Hummer-ul lor). Face pisu cu bolta pe Hummer si pe multe alte masini din categorie.
ce bestie fratilor...Mercedes arata de ce este in stare, iar masina o fi pentru arabii cu bani insa eu ii vad locul in multe zone ale globului, din Antarctica, in zonele desertice, Siberia etc !!!!
un monstru off-road. am vazut transformarea asta si la niste automodele si rezultatul era uimitor. masina asta te poate duce acolo unde un 4x4 a esuat. daca o faceau 8x8 chiar ca era ceva...
Eu sunt curios cat de off-roader superm e pe un traseu de padure (sunt spatii inguste) si polish de padure din belsug. Pe nisip sau pe dealuri nu contest. Ce as fi curios e *****-ar descurca pe incrucisari de punti.
Ca o concluzie, cred ca titlul e deplasat.
ce spui tu ar trebuii sa fie off=roader-ul perfect, sa mearga si prin padure deasa cu copaci unu langa altul si prin desert..
daca vrei sa incapi printre copaci iti cumperi un G in doua usi
G-ul, chiar si in doua usi, nu mi se pare o masina buna pentru mersul prin padure. dar chiar off road-er perfect nu exista, mai ales cu nivelul asta de lux
in offroad ca in orice sport cu motor dupa puntile cu diferentiale blocabile prioritatea principala este gabaritul compact si greutatea redusa... poate avea mastodontul de fata orice 16x16, toata aprecierea mea, este o bestie apreciabila, dar LR Defender este facut pt ceea ce face mai bine: cu versiunea 90 poti intra intr-o gaura fara sa ramana suspendata pe sporgentele inaintea rotilor fata sau in spatele rotilor posterioare, asta cu defender 90, desigur. Unghi de atac si degajare, multe chestii pt cine stie cu ce se mananca, cat de cat oddroad-ul nu apar in comentariile multor specialisti... Cum sa urce o movila crunt de abrupta G 63 AMG 6x6 la cel putin 5 metri cat are va merge perfect pana in varf, si acolo va parca pe lonjeroane cu toate puntile smehere in aer sau in cel mai fericit caz proptite in lipsa de aderenta.
au copiat romanii. prin anii 80-90 acestia scosesera aro 10 cu 3 punti.gasiti poze pe net,si tot cu bena la spate e si ala. se afla intr-un cimitir auto din Franta.