o masina frumoasa....da, este....o masina buna?...n-as baga mana in foc....il conduc de la inceputul lui februarie (motorizarea 1.2 16v)...nu este o masina cumparata de mine, am primit-o de la munca...consumul este decent as putea spune...in jur de 9.5 la traficul infernal din bucuresti. tinuta de drum este ok...putin zgomotoasa in interior...o masina spatioasa...per total e ok...dar exista si un dar....SCARTIE BORDUL, SCARTIE SCAUNUL SI SCARTIE SI GEAMULT....recunosc, geamul doar cand merg pe un drum mai prost...dar bordul si scaunul MA UCID!...
Am zis ca fac pe mine de ras la faza cu impozitul anual. Ce castigi acolo, o bere?
Nici pe mine nu ma incanta motoarele Diesel, da' n-as da bani pe un motor de sub 1L.
Da, la bani aia concurentul direct e 1.5dci cel mai mic ca putere care e mai bun la consum si foarte apraope ca pret. Eu unu nu inteleg locul acestui 0.9tce ... nici ca e rapid, nici ca e economic mai degraba e doar scump si complex.
Nu au nicio legatura....dimpotriva cu astea "mici" are consum mic si acceleratie buna. Ecartamentul e bun,suspensiile mai dure,nu se mai inclian asa tare (Asta o simt de la logan 1.5 dci din 2008) si astea mai au si esp,si nu te rastorni.
sunt de 31 ani in germania si poate nici prin vis nu mi-a trecut prin
cap ca o sa-mi cumpar vreodata o dacie,acum o am stepway dci 90 ps,aceasta masina ma fascinat cu forma si culoarea azur aici adria albastru,am mers doar 300km si sunt foarte multumit,si economicoasa.in 4 saptamini o pun la drum lung vreau sa merg
in romania si sunt foarte curios cum se prezinta,aici in germania
in tara masinilor sandero stepway a dat lovitura ca o bomba,se compara cu vw polo cross la aceasi 90 cai,dar polo costa ca.9.000€ mai mult,si nu arata asa de bine,si chiar in porbagaj
am o cusca de transportat catelu de 20 kg,care numai in golf ar intra.facit cum au scris nemti in autobild este adevaratul vw(tradus in ro, masina poporului,la care un om de rind nici aici nu-s mai permite,deci dacia nu mai e rabla ce-a fost inainte asta a fost trecutul. utu
Un răspuns corect, de la cineva care ştie ce vorbeşte.
Dacia nu se vrea Mercedes, nu se vrea BMW, nu se vrea nici măcar VW.
Se vrea cea mai ieftină maşină posibilă, dar care să fie totuşi de standardele secolului 21.
Este maşina ideală pentru firme în zilele noastre. Altfel sună un leasing de 80 EUR la sandero, şi altfel unul de 160 la un polo.
Când ai 10-20 simţi diferenţa bine de tot
Remarca referitor la transmisie mi se pare total falsa, in treapta 5 are 3000 rpm la 120km/h comparativ cu orice transmise de pe vechiul logan pe benzina care avea 3000 rpm la 100km/h
Ratatii care "o ard" cu suprematia masinilor germane,dati inapoi inainte de anii 90 si comparati Renault 25 baccara turbo ,de exemplu,cu seria 7 ori s-classe contemporane limuzinei franceze
Daca te referi la confort (poate) iti dau dreptate dar ca forma(aspect), performanta si fiabilitate nu stiu daca era mai presus renault-ul, masinilor germane.
Cate ”baccara trubo” mai gasesti functionale??? in schimb bmw-uri mercedes-uri(de aceiasi ani) e plina romania si germania de ele
****** ca de obicei diclatu... de ce as compara masinile de acum 20 de ani cand analizam niste masini din prezent ?
Daca tot compari un baccara v6 turbo compara-l cu un M sau cu un AMG sau mai bine compara creierul tau cu al unei gaini.
Cand Francezii si asiaticii faceau masini Germania se lupta cu comunismul si se mandrea cu wartburg(sau *****-o scrie) si cu trabantu`. cu 40.000 de euro orice ****** poate face masini,nu te mai caca pe tine cu sh-urile tale germane penibile.
Nu iti inteleg aberatiile sincer,ma raportam la masinile anilor in care traim si ti-am spus ca nu as compara masinile de acum 20 de ani dar tu te-ai intors la masini de pana in al 2lea razboi mondial...si app franta si acum se lupta cu comunismul
Consumul de 6,5 mixt, mi se pare foarte mare la un motor asa mic tinand cont ca motorul e fabricat in 2013 si nu in 1990 pe vremea cand Dacia 1310 scotea un consum mixt de 7,5(testat de mine) e o diferenta de 23 de ani si progresul este aproape 0:( in rest e o masina LOW COST asta se stie!