Nu stiu cati ati condus asa ceva, dar eu am fost la test drive cu XJ 3.0 hdi 275cp...Masina avea 20.000km si trosnea bordul la fiecare denivelare/groapa. Plus ca volanul oscila stanga dreapta si la 60km/h...ma indoiesc ca erau jantele atat de strambe, cel mai probabil vreun brat deja dadea semne de oboseala...Ei se vor a fi concurenti directi cu mercedes, bmw, audi, dar mai au mult de mancat pana sa ajunga acolo...
Pai daca ai pretentii de masina premium, comporta-te ca atare! Nu exista sa trosneasca plastice intr-un seria 7, S sau A8... E inadmisibil pentru o masina de 100.000 euro aproape noua!
nu te-am contrazis ci doar am specificat ca poate fi un caz singular, am 2 cunostinte care au XJ unul din ele are peste 100.000km si chiar nu bate nu trosneste nimic pe ea.
Sincer nu stiu ce sa zic deoarece eu am facut un drive test cu Jaguarul XFR iar masina s-a comportat impecabil. mai ales datorita faptului ca masina era destinata exclusiv pt drive-test, deci se tragea de masina respectiva. Avea vreo 40-45 000 la momentul respectiv,iar acum daca bine stiu exact acea masina e in dotarea politiei romane. Insa masina e extraordinara. Iar XJ-ul in mod normal ar trebui sa fie destul de mult superior. Intr-adevar am condus si un X-type care se comporta cam cum spui tu..dar era trecut de 350 000 km si nici nu stiu cat si cum de ingrijita a fost.