Ma poate lamuri cineva ? Am avut ocazia sa mai parasesc tara noastra si peste tot se pronunta Tuning cel putin pe unde am fost eu , corect la noi cum este Tiuning sau Tuning. Nu fac glume sau etc. dar eu mereu pronunt Tuning !
Bafta tuturor !
tu vrei acum sa intram in detalii de formare a limbii?, ai acolo o dentala si o vocala inchisa care obliga in engleza la o pronuntia cam cum e umlautul la nemti. Daca nu stii mai bine taci...
Cea mai simpla metoda de a-ti explica motivul pentru care se pronunta "tiuning" ar fi sa-ti aduci aminte primele lectii de engleza in care ai invatat alfabetul! "U" se pronunta "IU" (lasand la oparte restul regulilor) EX: "IU" tv, "IU" 2 si vestita inlocuire a lui "you" cu "IU"
sa-i lasam deci pe cretini sa dea minusuri. In loc sa dati plus ca mai invatati si voi ceva nou, sau poate vi se reaminteste, din prostie pura si necunoastere si rea vointa dati minusuri!
foarte frumos si adevarat...dar problema e alta,stie cineva de unde sunt finantati fratii Comanescu?! Cu bani lu' tata care-i fura prin firmele lui. Astia nu sunt exemple de luat nici pe departe....si-au gasit si ei scopul in viata..halal!!!
Ce fel vorbesc astia de la stiri despre modificari la masina..parca cine stie ce ozn uri ar fi...mai mult ca sigur atunci cand pronunta cuvanutul "tuning" se gandesc la masinile din primul film "Fast and Furious"
Sunt si oameni care nu au treaba cu mecanica, sau cu automobilele in genereal, nu ai vazut cum ii spune la cuzinet "aceasta bucatica de tabla":). Nici noi nu stim multe in alte domenii asa ca sa fim intelegatori.
Mai mult decat penibil, un reportaj pe masura materialului prezentat. E de la sine inteles ca lumea tuningului era in rampa adica cu inclinatie de 60%, respectiv era intr-o urcare greoaie dar acum, cativa dintre noi, cei pasionati ne dam seama ca e de fapt in panta, mai exact o ia la vale ca si perspectiva unei viziuni optimiste care tinde sa-si piarda insasi caracterul. E de plans nu de ras, cine rade in timpul sau in urma vizionarii acestui material rade nervos. Este din ce in ce mai trist, imi este dor de vremurile cand reglam carburatoare Solex 32 DIS si il confundam cu 32 DIR, cand strangeam bani sa-mi cumpar cu weber Progresiv sau 2 orizontale Dellorto etc. Poate sunt prea melancolic dar nu pot fi partizan la o miscare anti-tuning, deoarece aceste materiale asta fac,denatureaza un fenomen care e in plina dezvoltare sau cel putin era... Sper sa fie un exemplu de "asa nu", sa fie tratat in cheia in care a fost lansat adica intr-o nota ironica. Toate datele tehnice din acest material sunt fara fond, fara o baza solida astfel incat toata aceasta mascarada se va prabusi sub propria forma ca de esenta nu poate fi vorba. Cu stima, pentru adevaratii pasionati, Ionut Damasckin din Vaslui.
Perfect deacord , lumea vorbeste de zeci de mii de euro si de "n" cp , dar nimeni nu aduce in discutie si vremurile mai sus mentionate de colegul de forum ! Inainte aveai loc indiferent de masina (Dacia cazul meu) acum se pare ca , cp se masoara in mii de euro nu in munca , distractie , momente frumoase petrecute cu prieteni la garaj si etc.
"Tuning-ul este o arta a strazii care iti stimuleaza toate simturile"
Un pic de analiza asupra acestui paragraf nu strica motiv pentru care vom intreprinde aceasta "miscare". Tuningul nu este o arta a strazii ci o arta a oamenilor capabile, o arta a atelierului sau a oricarui spatiu in care il poti dezvolta, tuning in strada si pe strada nu exista, poate rezultatul este afisat pe strada si daca vorbim de performante dinamice si nu vizuale acestea ar trebui sa se regaseasca in spatii special amenajate si nu pe strazi, strada nu e pista de concurs, toata aceasta teorie succinta este prin excelenta o paradigma sau cel putin asa sper. In a doua parte a comentariului voi analiza acest paragraf mai sus mentionat, acesta forma care apare pana la urma ca un stigmat, din prisma sexuala, facand aici referire la acea defulare sexuala, deoarece se facea referire la toate simturile, sau poate sunt eu malitios si de fapt era vorba de cele simturi, dar nu cred, intuitia nu ma inseala, e vorba si de un aport ce tine de eros si tanatos. Ca sa nu mai lungim vorba Tuningul e sinonim sau cel putin direct proportional cu dezvoltarea libidoului, acestea se afla intr-o continua interdependenta. Asadar de la Thomas Kuhn la Sigmund Freud, de la tancuri la dinti, de la tuning la femei si legaturile pot continua, toate sunt chestiuni de timp. Si spre final as dori sa atrag atentia "comentatorului" acestui articol, cu privire la comparatia cu Evgeni Plushenko, nu patineaza baiatul asta fara Edvin Marton langa el, iar comparatia oricum lasa de dorit chiar si in cea mai morbida gluma ,pe care nici macar un englez nu ar intelege-o. Cum sa compari un "BMW E30" cu acest mare patinator, sau sunetul motorului era de fapt sunetul viorii Stradivarius? Nu mai exista stiri nefabricate, le preferam oricum pe cele cenzurate in detrimentul celor actuale dar ce sa facem, ne ami uitam si noi cum putem la Tele Actualitati, Reflectii Rutiere, Teleenciclopedia etc.Ca sa nu divagam si sa ramanem pe un fond ver
Din cate observ pana si spatiul in care pot scrie e limitat, atat de limitat incat mi-a decimat comentariul, nici o problema voi scrie in continuare aici cu mentiune ca imi cer scuze pentru greselile de ordin gramatical ce se fac simtite in randurile de mai sus. Daca asta inseamna tuning atunci acesta a devenit clar "Patul lui Procust". Pentru a incheia in aceeasi nota satirica in spiritul careia a fost dezvoltat acest articol, va voi dezvalui ceva despre care eu stiam de foarte mult timp,dar fiind sub semnul fricii nu am putut sa divulg aceasta informatie... acum, cand ma uit in jur... prind curaj... Mos Ion Roata a fost si el tuner, de unde credeati ca-i vine numele?
Ce sa zic inca odata proverbul,, DE LA ''moldoveni se trag toate (crime, violuri, lenesi, ETC a si ploaia) Baiatu care a dat interviul cred ca daca gasea un cui pe jos acela-si lucru ar fi zis ca costa cateva mi de euro.Tuningul la noi consta in asa oameni . Pacat ca sunt promovati ei si nu cei ce merita, nu am nimc cu ei dar ar face bine ca in momentul in care deschid gura sa poata sa dea afara ce trebuie nu prosti.Le doresc realizari, sa-si mai oboseasca ochii citind si mainile trudind.
Ce panarama de articol. Cred ca peste 80% din video-ul ala e facut din clipuri cu masini din afara de la campionatele mari de drift gen D1GP si FD. Ce naiba nu au facut si ei o treaba ca lumea sa le faca si la drifterii nostri publicitate. Si m-am pisat pe mine de ras la pozele alea photoshopate cu masina aia de zici ca era jucarie chinezeasca.
tuturor ne este dor de anii aia 2000-2007.(eu atunci am inceput) cand mi-am pus pe URS motor 2,5 24valve ,192 cp. si eram FORTA:) .Dar anii au trecut si vremurile ne-a obligat sa evoluam sa ne aliniem la prezent. ,cel putin cei care suntem in fenomen TUNING. Singurul lucru la care le dau dreptate celor din interviu este ca investitia intr-un motor performant chiar necesita niste MI DE EURO adevarati ca sa fii performant. Sunt bani multi bagati care nu se vad .probabil ca de aceea multi prefera un body kit, jante ,o vopsea si ceva muzica si eventual o TOBA sa faca zgomot pe un motor de 1,8 ca sa consume putin.Dar si un buget pe masura de 2000-3000 eur maxim. Fiecare ne dorim sa avem ce-a mai tare masina dar din pacate BUGETUL ne limiteaza sa facem ce putem.
Doar ca suntem in 2013 si tuningul de fatada sa cam dus,CERERILE pe la expozitii s-au inasprit si lumea vrea si ceva sub CAPOTA .Ca sa rezisti in domeniul TUNINGULUI trebuie sa EVOLUEZI ca sa fii apreciat la valoarea adevarata pe care o visezi..Bafta tuturor din domeniu ,si la cat mai multe si ample proiecte.PASIUNEA RUPE TOT.
De aceea nu ajungem nicaieri..pt ca romania e o tara de critici ce pierd si pierd vremea pe scaun in fata "calculatorului" si in fata televizorului . intrebarea mea de ce nu va convenit reportajul ce ne promoveaza pe toti? va place sa vedeti la tv numai accidente , tineri inconstienti , vitezomani - care trag in jos motosportul romanesc..Cand ati vazut ultima data un reportaj auto "motorsport-romanesc" la tv ? Cu respect mi-ar fi mai de folos sa ies cu voi in strada pentru o romanie mai buna