Foarte bine procedezi noi suntem prostii Uniunii Europene datorita incompetentilor de ministri,presedinte al tarii ca nu putem sa luam o masura drastica pentru ceva in tara asta de tot cacatu stiu doar sa fure si atat !!!
11 apr 2013, 09:59
+23
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
cred ca tu nu stii ce inseamna o masina de 100 de mii...esti prost facut gramada cand tu nici dacie cred ca nu.ai...aceea masina a fost verificata n-ori pana a i se da omului...dar materialu si problemele din grupu WAG se vad...
Mai uitate la un review sa vezi la ce sunt supuse masinile din Drive Test .. isi bat aia joc de ele in ultimul hal ..iar daca a fost verificat e logic ca au mers si aia 2-3 km cu ea si nu avea nimic au vazut ca totul e inregula, tocmai de asta ca e o masina de 100.000 euro si trebuie sa ai grija cum mergi cu ea .. singura problema este ca masina nu a fost noua si SH cumparata de la Drive Test .. Si apropo NU AM DACIE , Am VW Passat din 2010 si Octavia 2 ,din 2012 cumparate noi , si nu am schimbat nimic la ele ! merg perfect
bai omule, nu era de DRIVE TEST!
Si a fost cu ea in service, putea sa fie ca noua. Despre asta era vorba. Masinile de drive test, dupa ce sunt folosite.. eu, ma gandesc ca sunt bagate in service si facute si apoi vandute. Parerea mea.. acum nu stiu daca cele de drive test sunt vandute. Nu stiu sigur. Nu ma condamnati pentru raspuns. Eu unul, asa gandesc.
Eu am cumparat un civic folosit la drive test si avea 29000km. Dupa un an nu a avut nici cea mai mica problema tehnica de orice fel. Nu cred ca se poate da vina pe exploatarea in aia 11000km.
"Cele mai tari masini din lume se gasesc intai aici"
Cum e posibil asa ceva? Suntem printre primi din europa la masini scumpe, fie ele si second-hand. Cum acrediteaza Audi un service? Vine un patron de service il angajeaza pe "dorel" si dupa cei de la Audi nu il supun pe "dorel" la niste teste, cunostinte etc? Oricum de vina sunt cei de la Audi, pentru ca au acreditat un service care zice ca "O sa isi dea drumu dupa n km", parca ar avea 20 de ani masina si piesele sunt second. Eu in Mehedinti nu cred ca exista UN MECANIC BUN. Asa este educatia in Romania peste tot, nu doar la un Service auto. Am un Logan care are 160 000 de km si credeti-ma ca nu a fost doar un drive test, a facut Tot ce se putea face cu o masina, a carat greutate, drumuri de ***** si totusi merge. Sunt multe de spus, dar asa ceva.... Salut.
Nu are legatura cu tara noastra iar concluzia din articol este TOTAL GRESITA! Audi chiar este o masina foarte proasta, de la celebrele 2.5 tdi la care le picau axele cu came, intra apa in ulei... etc... isi pastreaza reputatia de masina PROASTA! Daca ar tine la brandul lor nu ar avea masini proaste, nu exista ca e Romania, ca e Rwanda sau orice tara... e vorba de BRAND-ul lor! cu atat mai mult in Romania care e tara europeana. Ca exeplu de atitudine pot sa va relatez o intamplare de a mea: Am fost o data la un vopsitor si l-am rugat sa imi vopseasca o masina ceva mai ieftin si necontand prea mult calitatea pt ca era o masina mai veche... si mi-a zis.. la mine nu exista asa ceva, pt ca daca nu iese bine si te intreaba cineva cine a vopsit masina, imi fac singur reclama proasta. Asa ar trebui sa gandeasca si cei de la Audi! Iar pe cealalta parte nu cred ca se riscau cei din service sa faca vreo smecherie pt ca se pot gandi ca la o masina de 100.000 eur nu iti permiti sa faci carpeli, pt ca da, am avut prieten care a lucrat la reprezentanta VW-AUDI din orasul meu, si la revizia perioca, la masini baga 1L de ulei bun si 4L de ulei folosit in motor... si filtre de Unix cu 20 de lei platite de client ca originale cu 150 lei. CAZ REAL! Insa la masina din cazul acesta e cu totul altceva.... nu sunt niste defectiuni neprovocate de service sau client, pur si simplu calitate proasta!
ce pot sa spun ..clar masina a venit cu defecte de fabricatie ...se intampla si la case mai mari ..si de vina zic eu e dealeru auto care a vandut masina ..din moment ce omu a venit de 100 de ori pe poarta la ei putea sa o dea retur ca doar era noua si nu era PAGUBA pentru AUDI o masina ...
CE pot sa zic ce am vazut cu ochii mei si a patit un VECIN din bloc de la mine...are un Renault MEGANE 2 din 2007 sau 2008 daca nu ma insel 1.6 16v 70 000km REALI ....masina intretinuta numai la Cobalcescu .... dupe multe probleme cu ea..acum cateva zile nu i-a mai pornit ! :) s-a prajit calculatorul masini ...a venit un baiatas specializat pe renault..cu electronica lui si tot si s-a ajuns la concluzia ca , calculatorul masinii a fost schimbat impreuna cu alte parti electronice in service la cobalcescu :)
ne-a demonstrat pe fata in moment ce l-a desfacut , ne-a aratat lipiturile de UZINA dupe unu care il avea el si cel dat jos dupe masina ....
EU personal am ajuns la o concluzie ....CRED ca cele mai sigure service auto sunt cele de cartiere...sau unde ai habar cunosti pe cineva si ai un minimum de incredere !!!
NU PUTEAI sa faci acel AUDI la coltu strazii la service.....dar.....ROMANIA spune tot ..
mai acum doi ani de zile am avut o problema la un vw passat din 2002 :) nu mi se mai ridicau geamurile la inchiderea masinii din alarma... batranul meu nu a avut ce face si s-a dus cu ea la reprezentanta... dupa cateva ore acolo dupa ce i-au dat jos alarma ... si au montat-o la loc ... ii spun ca nu se poate face nimic ... modulul confort fiind ars ... evident ca i-au luat 200 ron ... fara sa ii faca nimic masinii... dupa ce ajunge acasa... sun un prieten de al meu care cunoaste cativa baieti super buni in mecanica-electrica si tot ce mai tine de masini... si imi da numarul de telefon al unui baietas care monteaza alarme... iau legatura cu el si stabilesc cu el o intalnire ... imi zice cat ma costa ... am ramas masca ... 100 ron... ma duc la el .. pe undeva prin militari... imi desface capacul de sub volan unde sunt mai toate firele masinii.... pune un modul aftermarket... pune totul la loc ... si imi zice .. :)) inchide masina :)) apas pe buton... asa da viata :D geamurile mele se ridicau :)) concluzie ... la reprezentante sunt numai panarame... pe langa ca au preturi pentru oamenii bogati ... mai fac si treaba de tot rahatul... am ajuns la concluzia : decat sa ma duc la reprezentanta mai bine ma duc la un service de cartier care isi da toata silinta ca masina mea sa mearga bine ... sa imi ia banii si data viitoare sa ma duc tot la el ... nu se mai face treaba cum se facea odata ... si meseriasi se gasesc mai greu... bafta
11 apr 2013, 11:03
+19
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
prietene erau ditamai reprezentanta... aveau tester aveau tot ce le trebuia ... nu sunt meseriasi :) daca imi spuneau ca este modulul stricat crezi ca nu il schimbam ? pana la urma
daca tot ajunsesem acolo il schimbam ... m-ai inteles gresit ... dar cum si la reprezentante ca si la alte firme mari ... nu se mai angajeaza meseriasi... se angajeaza nepotu lu ala fisu lu ala ... etc ... care lucreaza acolo sau au relatii... si aia nu sunt buni de nimic ... sunt din aia care vin la munca sa treaca timpul... crede-ma ca stiu ce spun si eu lucrez intr-o firma mare...si vad lucrurile astea zi de zi ... vine azi si pleaca maine ca nu ii convine ce se lucreaza... daca venea unul care nu avea pe nimeni nu mai pleca iti spun eu .... bafta
stiu doi asemenea baieti... unul este mecanic si celalalt electrician ... electricianul a lucrat la ford... hiunday ... bataie de joc ... acum lucreaza amandoi ... rezolva probleme la masini pe care reprezentantele le refuza ... sau pur si simplu au numai NEmeseriasi :)
SI EU LA UN AUDI A4 DIN 2003 AM AVUT PROBLEME CA SE APRINDEA IN BORD BECUL DE LA ESP!!AM MERS LA REPREZENTANTA AUDI SA IMI ZICA DESPRE CE ESTE VORBA,IMI IA MASINA,O PUNE PE TESTER,PE RAMPE SI MAI STIU EU PE CE ANUME,IAR DUPA 2 ORE IMI ADUCE MASINA SI CU FOAIA DE CONSTATARE SI IMI ZICE URMATOARELE(TREBUIE SCHIMBAT SUPORTII MOTORULUI,CARE ACOLO ARE SENZORUL EXP,TREBUIE SCHIMBAT BRATELE DE SUSPENSIE FATA SI NU MAI TIN MINTE CE ERA SCRIS)TOTALUL FACTURII CARE O FACUSERA EI ERA UNDEVA LA 120 RONI NUMAI TESTELE CARE LE FACUSERA EI IAR SUPORTII MOTORULUI DACA IMI ADUC AMINTE BIINE ERA UNDEVA LA VREO 400 RONI BUCATA,BRATELE SI ELE UNDEVA LA VREO 1000 SETUL DECI ERA O FACTURA ENORMA.M-AM LASAT PAGUBAS SI AM PLATIR NUMAI CEI 120 RONI DUPA CARE AM MERS SI AM SCHIMBAT CAPETELE DE BARA CA ERAU USATE,IMI FACUSE UNGHIUL SI TOT CE TREBUIA,AM PLATIT 90 RONI MONTAJUL SI REGLATUL DUPA CARE CAND IES CU MASINA AM CONSTATAT CA IMI DISPARUSE SI BECUL DE LA ESP!!DECI??CE ERA PANA LA URMA??SUPORTII MOTORULUI SAU CA NU ERA UNGHIUL FACUT BINE???HA HA HA MECANICI DE DUMINICA
Defect pe naiba, asta e vrajeala tipica la problema transmisiilor automate, ca sa fure ei cat de mult.
Dobitocii astia de mecanici de la reprezentante, ce sunt atat de prosti incat daca ar durea prostia ar muri in chinuri groaznice, stiu doar 4 replici pt problemele la cutiile automate:
1. Domnule, uleiul nu se schimba niciodata.
GRESIT ! ! !
MERCEDES, ZF, GETRAG, ALLISON, AISIN precum si ceilalti mari producatori recomanda un schimb de ulei si de filtru intre 50000 si MAXIM 100000 km, fara discutie.
Nu schimbi uleiul, nu ai drept de comentarii daca ti se strica ambreiajele, sau alte defecte si mai grave.
Orice probleme ai avea, ei au urmatoarele 3 raspunsuri:
2. E de vina convertizorul de cuplu.
Pe *****, rare sunt cazurile, si ajunge un rahat de convertizor de la 1000- maxim 1500 Euro pret real in afara tarii, la cateva mii bune in Romania.
3. Daca nu e convertizorul, atunci e blocul de supape (cateodata toata unitatea mecatronica, dupa capul lor).
Iarasi, din cateva sute de Euro, ajunge la MII DE EURO.
4. Apoi, dupa ce iti schimba convertizorul si/sau blocul de comanda si problema persista, atunci iti schimba cutia de viteze cu una "noua"(pe *****, ca iti pun o cutie vai de steaua ei, SH, reparata de cine stie ce ciobani, cu un pret astronomic, in unele cazuri ajungand si la 10000 EURO).
Rezolvarea problemei e cat se poate de simpla:
Exista multe ateliere specializate exclusiv in INTRETINERE SI REPARATIE DE CUTII AUTOMATE.
Daca mergi la reprezentanta, atunci iti meriti soarta.
Iarasi, daca te-ai zgarcit la cateva mii de euro la o masina de peste 100000 Euro, la fel, iti meriti soarta.
Daca masina a fost in reprezentanta si a fost masina de test-drive fiti siguri ca are mari probleme, ca a fost bagata pe toate hartoapele, garantat rodajul nu s-a facut cum trebuie. Asa ca, nu luati masini din reprezentate, care au fost si masini de test-drive.
De acord cu VRS. Masina de noua a mers prost si nu a fost rodata ca la carte, plus ca era masina de prezentare si de test drive..a condus-o tot nepriceputul. Pacat de ce se intampla si pacat de banii omului. Eu unu nu as cumpara masina noua din Romania. Cred in ideea ca sunt facute altfel, cu alte piese mai ieftine si mai prost calitative..
in caz ca nu stiati, Mercedes, Audi si Bmw folosesc piese mai ieftine(mai proaste) pt. masinile din estul Europei, pt a fi mai accesibile... nu o sa cumeri nici o data un Ml nou in germania de ex la pretul unui Ml nou la noi, in cazul de fata fabrica Audi este principalul vinovat, ajutat de la spate de indiferenta celor de la service
stiu de la un prieten care si-a cumparat un audi a6 din germania ca masinilor li se dau note cand ies de pe rampa de ansamblare ... si am vazut si diferenta... am pus 2 a6 unul langa altul... aproape identice... se vedeau diferentele ... mai mult sau mai putin ... daca vrei sa iti iei o masina buna fara prea multe probleme te duci la mama lor unde sunt fabricate... dar nici acolo nu iti garanteaza nimeni ca sunt perfecte.... sunt facute de oameni... si oamenii mai gresesc ...
Mare dreptate ai !! Eu am un a6 din '99 motor 2.5 tdi quattro fabricat in germania si adus in romania in anul 2008. Masina a fost servisata cu regluaritate si piesele inlocuite au fost de cea mai buna calitate. In afara de piesele care trebuiesc schimbate regulat nu am avut nici cea mai mica problema , totul functioneaza perfect pe masina(are deja 14 ani). Mai am un prieten care si-a cumparat un a6 2004 din romania si a avut numai si numai probleme de toate felurile . Deci DA , masinile fabricate in germania sunt cu totul si cu totul alte masini fata de cele de pe meleagurile noastre . Cel mai mult conteaza tara de origine a masinii si calitatea pieselor inlocuite dar si soferul . O masina veche nu trebuie forjata in continuu , decat atunci cand este nevoie . In momentul asta daca ma sui in masina si plec in spania, sunt sigur ca nu o sa am nici o problema pentru ca stiu cum m-am puratat cu ea :)
Tovarasi ascultati la mine luati-va masini pana in 2000 sau mai vechi, ca astea noi va omoara la intretinere si depindeti in mare parte de ordinarii din service si si fosti securisti facuti peste noapte dealeri auto...Oricum starea drumurilor din Romania nu ne permite decat sa mergem cu caruta, degeaba aveti voi bani si va luati masini din 2014 ca aratati ca naiba cand, nu va mai merg si va sar rotile de la gropi. Niciodata nu o sa fim tratati ca cetateni Europeni deoarece suntem Colonia Europei , va este greu sa credeti dar asta este adevarul. Visati Tovarasi visati la Capitalism cat vreti, ca tot in mocirla o sa traiti !!!
intr-o zi la o vucanizare eram cu un amic ... vine un nene cu un vw passat gen vento care le aveau politia inainte... il intreb ... cati km are masina din ce an este ? zice masina are 400.000 da :) patru sute de mii ... am vazut cu ochii mei ... anul nu mai stiu .... 90 si ceva ... ii zic .. si nu e scumpa la intretinere ? se mai gasesc piese ? :) imi zice :)) stii care este articulatia la masina asta ? :)) nu ... uite tija asta de langa amortizor .... o bieleta cu un pivot in capatul ei... asta o schimb odata pe an si este 90 ron una ... le schimb pe amandoua ... la drumurile din romania... am ramas cu ochii in soare ... cand ma gandesc ca eu la masina mea trebuie sa dau 1500 ron sa ii schimb toate bratele alea de pe fata ... ma iau caldurile ... concluzie ... masinile vechi sunt cele mai bune .... vw de exemplu a facut masini bune pana in 2005 cand au schimbat motoarele tdi pd cu cele de generatie noua care au cazut in masa ... injectoare turbine cutii de viteze... etc ... daca nu era taxa asta infecta in tara noastra draga mergeam in germania si imi luam un vw passat din 98... cea mai reusita masina din gama passat... dar nu putem sa facem nimic atata timp cat suntem condusi de o gramada de mafioti care se cearta pe ciolan...
am avut si eu vento din 92, prima serie, 380.000 km a avut cand am vandut-o, am tras ca un animal de ea, masina aia a vazut numa talpa!!.. acu 2 ani am vandut-o, si inca circula pe strazi
Automobilele noi sunt automobile de consum, automobilele cum ai zis tu pana in 2004-2005 sunt facute sa reziste, si sa fie ieftine la intretinere (unele dintre ele).
Ideea e ca toti isi bat joc de noi. Ai fost pacalit cu un lucru , "fraier" cum se zice, ai platit , gata!Audi a trimis o cutie remanufacturata care a cedat repede. De aici in colo, plateste clientul. Totul e de ***** ! Romania!
Se poate sa fie adevarata asta cu calitatea masinilor trimise in tarile estice, insa solutia exista, mergeti si cumparati masina din Germania, de la reprezentanta asa cum fac multi altii, insa nu este neaparat o rezolvare pentru ca am auzit de E-class cumparat de nou din Germania care dupa ce a iesit din garantie s-a dus toata instalatia electrica si probleme foarte grave la motor, toate brandurile mari au taiat din cheltuieli, spre exemplu contractele cu bosch au fost inlocuite cu producatori mai de mana a 2-a !!!
La mine in oras a vadut dealerul un Passat B6 R-Line care fusese masina de drive test dupa ce a fost rasturnata si reparata la bani de masina noua .
Si nu vorbesc din auzite ci cu poze vazute la tinichigiul care sa ocupat de ea ca il cunosc .
Eu as face alt ceva cu acel AUDI :
As inscriptiona masina in limba Germana cu toate problemele aparute si dusa si lasata in fata fabricii ca sa o vada si cei din Germania .
Am auzit multi posesori de Audi ca se plang de diverse...am un prieten care are un A6 din 2007 si are probleme cu el, mai am un vecin cu un A4 din 2009 cu probleme...sincer, decat sa imi iau un Audi, mai bine un BMW si nu sunt cocalar deloc, sunt chiar realist :)
mi-am luat un bmw 325i mai acum o luna de zile ... masina din 1993 ... vreau sa spun ca a venit un tip langa mine la semafor cu un e46 si ma intreba daca o vand ... i-am zis ca nu ... mi-a propus sa imi dea masina lui si sa ii mai dau eu 1000 euro... l-am refuzat din nou :)... masina lui era din 2003... deci cu 10 ani mai tinerica decat a mea ... nu as da-o pe 3 masini de dupa 2005....bineinteles nu va ganditi la masina de o gramada de bani... masini din clasa ei ... atunci erau facute altfel... acum sunt facute la norma ... nu se mai face calitate.... se face cantitate...
era tot pe bg ca a mea si ii expirau si actele ... e problema ta ... mai uita-te si tu pe net sa vezi ce preturi mai au masinile ... au scazut grav ...
Am un A8 din 2006, 4.2 benzina, si nu am nici o problema. L-am luat de la reprezentanta din Koln, la 200000 km si acum am 320000 km.
In afara de niste bucse si bieletele anti ruliu (drumurile patrie), doar consumabile am bagat in masina.
In cartea tehnica, la fel, in afara de consumbabile, nimic nu s-a schimbat la masina.
Am avut BMW, probleme cu electronica, dar per total o masina foarte reusita -530xi E60.
Am avut CLS500, o masina incredibila, fara prea multe probleme iar calitatea era la ea acasa.
Am mai avut si alte masini.
Cea mai buna masina masina ce am avut-o vreodata a fost un S class W140 (aka balena)
O masina incredibila, si acum imi pare rau dupa ea. Nu se strica nimic, nici de a dracului.
Am vandut masina la ~650000 km, fiind luata de mine la ~400000 km. Sa fiu a naibii daca in afara de consumabile si benzina am mai bagat altceva in masina.
Din pacate, asemenea masini nu se mai fabrica.
aduceti-va aminte ce masina facuse mercedes mai acum ceva timp... nu mai stiu cum ii spuneau ... cobra parca ... de nu se strica deloc si mercedes avea depozitele pline de piese ... facusera masina perfecta din toate punctele de vedere ... :) am bmw dar sunt fan inrait mercedes ... cu mercedes nu ramai niciodata in drum ... motoarele de mercedes intretinute la timp : consumabile... piese care se uzeaza ... sunt garantate 1.000.000 km :) de catre producator :) mercedes va face legea mult timp in domeniul auto in ceea ce priveste calitatea masinilor fabricate
Are tata Mercedes Vito 115 din 2005, pana la 160mii km a fost folosita ca masina de politie in Olanda, si el a mai condus-o inca 100mii in 3ani (ruta Bruxelles-Anterpen 95% si Belgia-Ro odata pe an). A avut urmatoarele probleme in acest interval = arc rupt spate, fara a fi expusa la soc in momentul respectiv./ valva EGR schimbata (250k km) - cost 400euro piesa, 100 euro manopera la mercedes center. Partea deranjanta este ca dupa service, intra noxe in masina pe sistemul de ventilare cand masina nu este in viteza (stop=uri,semafoare). Sa nu mai zic de problemele de rugina... masina asta din 2005,rulata 2000km in Romania si doar in sezonul cald (nu se pune problema de sare pe asfalt), are rugina la vedere pe la usi, geamuri...incepe sa se umfle pe sub vopsea. Honda mea din 94 (11ani mai veche), nu are asa probleme. Si marea problema e la mecanismul de selectare a vitezei (cutie manuala dar schimbatorul este mai sus, nu este conectat direct la cutia de viteze. Problema se manifesta in sensul ca in viteza a 2-a refuza sa mai intre decat fortat. Ca sa se remedieze problema, cei de la service au spus ca e necesar sa dea cutia de viteze jos,deci doar manopera era in jur de 1000euro, iar piesele costau 200euro).Ma rog,asta a fost exemplu cu tata,dar nasii au un B-class din 2009 la care au intampinat numeroase probleme de ordin electric, si sunete ciudate la cutia de viteze automata. Prin 1994 a mai avut tata un Mercedes W123 de care a fost foarte multumit (sau nasii W124). De audi stiu numeroase exemple,in special A4 cu probleme la cutia de viteze
nu toti care au bmw sunt cocalari ... majoritatea... evident ca mai exista si cei care au bmw si mercedes care merg pe mijlocul drumului... dar mai ales pitipoancele cu telefonul la ureche :) evident cu bmw :)
am avut un Bmw seria 3...la 35 de mii sa topit un piston au schimbat blocu motor pe garantie apoi la 80 de mii iar sa topit un piston...iar pe garantie...la 150 de mii iar,masina nu mai era in garatie....am facut putina zarva pe acolo...au primit raspuns din germania ca eu sa platsc manopera si ei piesele...dar masina a stat 5 luni la ei ultima data...cu pretextu ca Germania face teste sa schimbe materialu din care a fost facut motoru...acuma masina are 300 de mii si nu a mai avut probleme.o Metoda buna este extensia de garantie de 5 ani
Parerea mea nici daca era forjata de aia de la dealer nu era in halu asta, se simtea la drum daca era ...dar 4 cutii de viteze mai dao in colo de treaba...
E clar daca masina avea probleme inca de cand a achizitionat-o. nu avem de unde sa stim ce au facut cei de la reprezentanta cu masina respectiva in cei 11500 de km cat a fost la ei. poate au inlocuit piese,poate au fost cu ea pe munti,cine stie.
eu totusi nu cred ca la o marca de prestigiu cum este Audi sunt asemenea probleme de fiabilitate,asta e un caz nefericit.....din Romania....tara in care traim...(in cazul de fata chiar se potriveste zicala: "Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul".)
cu parere de rau dar gresala apartine proprietarului...din pacate daca esti bun esti prost...pentru orice produs care se defecteaza in garantie de cel putin trei ori sau ale carui defecte nu pot fi remediate, cumparatorul este indreptatit sa ceara INLOCUIREA produsului; proprietarul nu a facut acest lucru, iar dupa expirarea garantiei degeaba s-a trezit; oricum, garantia trebuia prelungita cu perioada cat masina s-a aflat in service...Pe de alta parte e bine ca se mai intampla din acestea, poate vor incepe si romanii sa inteleaga ca daca vor masini corecte si fiabile trebuie sa se indrepte spre Asia si sa mai renunte la mitul german in domeniul auto
FRATILOR, EU LUCREZ LA O FIRMA ITALIANA CARE GARANTEAZA MASINI SECOND HAND, PANA LA 8 ANI, VANDUTE IN ITALIA. FIRMA SE NUMESTE MOTIVE SERVICE.
SUNT TEAM LEADER LA BIROUL TEHNIC SI DECI ASTA INSEAMNA CA ORICE DEVIZ DE REPARATIE IN GARANTIE TRECE PRIN MAINILE MELE PENTRU A FI EVALUAT.
TREBUIE SA VA SPUN CA FIRMA LA CARE LUCREZ ARE CONTRACTE CU PESTE 6.000 DE SALOANE AUTO DIN TOATA ITALIA, CARE , LA RANDUL LOR VAND INTRE 3-60 MASINI PE LUNA. DECI O GROAZA DE GARANTII...
VREAU SA VA SPUN CA 30% DIN DEVIZE SUNT PENTRU MASINILE GERMANE (AUDI, BMW, VW, MAI PUTIN SEAT+SKODA). fACEM SONDAJE IN FIECARE AN PENTRU A VERIFICA SI TAXA IN PLUS MASINILE CARE SUNT PREDISPUSE IN A AVEA DEFECTE DE CONFORMITATE(ADICA DIN FABRICA), SI AM AJUNS LA CONCLUZIA CA AUDI CONDUCE DETASAT IN ACEST TOP(DIN PACATE PENTRU VOI, CEI CARE AVETI AUDI, AR FI O MARE GRESEALA PENTRU MINE SA VA DAU SI ALTE DATE SAU EXEMPLE DE DEFECTE) .
SUBLINIEZ FAPTUL CA INTR-O TARA UNDE 50% DIN MASINILE CARE SE VAND SUNT NATIONALE(ALFA,FIAT, LANCIA), CELE CARE SE STRICA CEL MAI DES SNT TOTUSI...MASINILE GERMANE.
Evident, doar nu suntem la limba română aici. Dar e mai uşor de citit pentru ceilalţi oameni.
Ai dreptate cu ce zici, personal deţin Peugeot 308, încă n-am schimbat nimic la el de peste 1 an. Comparativ cu cele cumparate din România, care veşnic îi văd pe forumuri.
Peugeot cum stă cu garanţiile? Sunt curios
Eu unu nu mi-as lua niciodata o masina care a fost de test-drive, showroom si asa mai departe, pentru ca :
1. Discountul nu este de obicei foarte mare la o masina rulata 10000 de km
2. Masinile nu sunt folosite doar pentru test drive, sunt folosite si in interes de serviciu si daca este folosita de un angajat in interes de serviciu in primi kilometri (mai ales in primii 2000 de km cand masina este in rodaj) si respectivul ii rupe banana, apar probleme de tot felul de la trenul de rulare pana la cutie de viteze si chiar motor.
Un amic avea o Toyota Avensis de la servici pe care o folosea doar el in interes de servici si a avut masina de la 2000 de kilometri pe mana, cand a ajuns cu ea la 40000 seful sau a spus ca vrea sa mai reduca din parcul auto si el s-a oferit sa cumpere masina cu care mergea aproape zi de zi. A cumparat-o si la 50k i-a picat ambreiajul si la 80k a resegmentat motorul. Si nu va ganditi ca omul nu stia sa conduca sau ceva de genu, doar ca cel care a avut masina in primii 2000 de km i-a rupt banana si a produs niste uzuri mari si premature
... am Fiat Grande Punto 1,4 tjet 120cp in primi 30 de km am mers cu 180, in prmii 30 000 am mers cu ea can filme... numa plecari cu scartait de la semafor liniute etc (22 ani la vremea aia eram fast and furios ;) ).
Acum are 95 000 iar la 75 000 am schimbat softu si are 152 cp. Singura problema a fost ambreajul care a cedat la 91000 (nu datorita softului semnele erau mai vechi)si rulmentii spate. Asa ca faza cu rodaju nu tine, la firma avem o avensis si ... pentru niste perioade de timp a fost masina ptr cine avea nevoie... numa eu cum am mers cu ea ... acum are 200 000 nu are nici pe drq, iar fiatu inca trage pana-n 6500 de nare aer.
partea cu rodajul nu tine ... toti pune-ti botul la ce spun reprezentantele sau ce stie nenea mecanicul de la coltul strazii care stie de la dacia de 100 de ani ... cum mama ***** sa fie rodajul 2000 de km cand la dacie era 1000 ... in plus acum toate masinile noi au parte de rodaj din fabrica (si la rece si la cald) in plus probe de traseu ... asa ca faptul ca au tras toti pe o masina de test nu justifica problemele aparute in atat de putini kilometri ..poate justifica in cel mai rau caz problemele aparute la suspensie si cam atat dar nu probleme la cutie si echipamentul electric
Wow , este prima persoana pe care o aud sa schimbe atat de multe la o masina din clasa premium. Am avut si eu un A6 model 2006 cumparat de la PBV cu 0 km si pot spune ca am fost in service doar pentru revizii, Acum nu vreau sa fac propaganda sau sa laud Audi , dar sunt masini bune . Prima greseala a lui fost ca a cumparat o masina folosita pentru prezentare. Cand iti permiti sa dai 100.000 euro pe o masina nu stai sa te mai uiti la 10.000- 12.000 euro in plus cat l-ar fi costat sa o cumpere cu 0 km. Cred ca toti stim in ce fel sunt conduse aceste masini , de toti ghiolbanii care s-au vazut pe cai mari si au un singur lucru in minte cand sunt in spatele volanului : Ii dau sa ii rup pi**a in 2 !!. Acum depinde de norocul fiecaruia.......
cel mai probabil navigatia si alte electrice nu au nici o legatura cu cat de rau i-a fost dat in gura masinii...la astea este evident ca e defect de fabricatie....
Articolul este unul foarte bun intradevar, cu riscul ca aceste informatii totusi sa incalce drepturile atat a victimei cat si a service-ului (din cate stiu iti trebuie un acord sa publici asa ceva). Totodata situatia este neplacuta fata de proprietar, dar si acesta a gresit cand in perioada de garantie nu a cerut mai mult de la vanzator cat si faptul ca a cumparat o masina forjata...este strict ceea ce cred.
E foarte simplu defapt.
SERVICE DE REPREZENTANTA IN ROMANIA= CEI MAI MARI HOTI SI CEI MAI INCOMPETENTI MECANICI
Nu iti cumperi masina din Romania.
Mai ales SH.
Daca o cumperi, atunci sa nu te plangi.
Cele mai proaste masini SH din Romania, sunt cele vandute de reprezentanta, iar imediat dupa sunt cele cu istoric service doar la reprezentanta.
DAR...
Daca iti cumperi o masina ce a fost folosita la test drive, inseamna ca esti mai prost decat prevede legea si iti meriti soarta.
Unde mai pui ca daca te-ai zgarcit pt cateva mii la o masina de peste 100000, e clar ce tip de om esti.
Nu te poti astepta ca o asemenea masina sa fie buna, cat timp a fost condusa numai de cretini, si in perioda cea mai esentiala din viata unei masini, cea de rodaj, unde trebuie sa mergi FRUMOS si sa schimbi vitezele usor, a fost condusa ca la raliuri de catre toti tampitii.
Dar nu e stres, ca tampitul sef a cumparat masina pt o reducere de tot cacatul, ca apoi sa bage sume enorme in reparatii.
4 cutii de viteze ? ? ?
Inseamna ca esti prost de puti si mananci cu mare pofta cacatul ce ti-l pune pe farfurie reprezentanta.
Astia au facu mici improvizatii si reparatii, si gata, cica au schimbat cutia.
Eu am un A8 din 2006, l-am luat din KOLN, de la reprezentanta Audi, cu carte service si intretinuta doar acolo, cu 200000 km.
Acum am 320000 km, si in afara de consumabile, am mai schimbat doar niste bucse si bieletele anti-ruliu -multumita craterelor din drumurile patriei.
Ei bine, cine se zgarceste si cumpara cea mai ieftina masina posibil, mai ales din Romania, ar face bine sa taca naibii din gura si sa nu se mai planga, fiind ca isi merita soarta.
Iar cu masinile noi, aceeasi treaba.
Exista garantii valabile in toata uniunea pt masinile noi.
Dar daca te mananca in poola sa iti cumperi masina noua din Romania, cand foarte usor pt cateva sute de euro in plus ai putea sa mergi in Germania si sa o cumperi de acolo, atunci sa nu te plangi ca au calitate mai proasta
=)))))))))))))))))... si daca le spui la fraieri se supara dar sa nu ne impacientam deoarece o sa ramana cei mai prosti care nici cand vad cu ochii lor nu cred ca audi pe langa designul deplorabil de lighian intors invers fac masini de ***...........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)))))))))))))))))))))...
Greseala este ca a cumparat o masina germana!!!! Indiferent de km sau ca a fost sau nu masina de drive test. Nu mai cumparat ifiare germane!!! Nu mai umpleti service-urile auto cu masinile voastre neprietenoase!!!!
oricum ce trimit astia pentru romania vin numai produse calitatea 3`a...lucram intr`un depozit in anglia si ne veneau tablete, laptop`uri vaio si alte fel de de fel de aparaturi...le refuzam pt orice defect de fabricatie..si daca avea o galma de vopsea minuscula..veneau astia care le aduceau...le sigilau la loc cu benzi: ROMANIA ! ... gen ce refuzam noi...fireste aparate noi noute.. se ducea la Romania