Timbrul de Mediu ar putea fi anulat si reintrodus in pretul carburantului Taxa Auto 24 Aprilie Timbrul de Mediu ar putea fi anulat si reintrodus in pretul carburantului
Toate comentariile (97):
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
:))))))) Super!Ne bagam GPL si iesim in castig enorm Astia nu is normali la cap,dar stati linistiti ca nu vor scoate ei taxa asta,vom plati ca prostii in continuare.Chestia asta din articol e probabil unu politician care sa trezit intro parte si a vrut sa se bage in seama cu o "idee". Noua ne trebuie SOLUTII nu idei.
24 apr 2013, 09:22
-1
72 comentarii 344 puncte
de unde logica asta? nu crezi ca GPL-ul are accize?
24 apr 2013, 09:34
+5
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
GPL e jumatate pretul la benzina.Chiar daca adauga acize si la GPL,tot va fii mai ieftin decat este acum benzina.Aia e Logica
24 apr 2013, 11:45
+3
20 comentarii 19 puncte
poti folosi apa (hho)si astfel poti economisi benzina si poti plati si polua real, mai putin
24 apr 2013, 12:18
+2
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
sau poti pune magneti pe furtunu de benzina sa-ti transforme benzina in combustibil de rachete... ne lasi?
25 apr 2013, 17:03
-2
20 comentarii 19 puncte
nu te supara pesimistule, tu sa vorbesti cind stii cu ce se maninca, sint satul de gigi contra si incapabili care stiu doar sa bata la taste si sa faca ceva calcule matematice din ce au auzit, pune mina si mai invata cite ceva teorie reala dar si ceva practica daca vrei sa mai si afli cu ce se maninca
25 apr 2013, 17:29
+1
24 comentarii 87 puncte
Salut. Vin si eu cu o idee, fie ea buna sau rea. Cumpar o masina sa zicem din 2000, platesc taxa de poluare(timbru de mediu sau taxa de prima inmatriculare), eu merg zilnic pana la servici 20 de km cu un consum mediu de 8 l/100 km, deci in 5 zile am consumat decat 8 litri de carburant, fie el si 8 lei/ litru = 64 lei pe saptamana. Un prieten cumpara o masina asemanatoare plateste taxa la fel ca mine, dar, el face 200 km zilnic, cu acelasi consum si acelasi pret de 8 lei/l = 128 lei/zi. In acest caz eu consum in 2 saptamani cat consuma el pe zi. Ca mine sunt multi, foarte multi. In Romania sunt peste 70 % ca mine si de ce sa fim egali? PS: Va zic eu ca nu s-ar ingramadi sa cumpere masini de 20 de ani vechime pentru ca o sa consume mult. O zi buna.
24 apr 2013, 13:34
+7
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
exact asta e si logica. Mediul e mediu si ala care merge 20km pe saptamana la aprozar nu trebuie sa fie taxat ca o masina ce face 200 pe zi. Dezavantajele cum ca o sa fim groapa de gunoi... fratilor noi avem deja cel mai modern parc auto din europa ca nu prea mai vezi o vechitura pe strada SI NU E NORMAL ca suntem saraci lipiti pamantului si pe strada numa masini de 10k 20k...?! Lasa naibi euro 5 si cumpara haine si mancare la copii ps: (suntem pe un site de tuning cica (lol)) sa vezi acuma masini preparate ce o sa se aduca in tara >:)
25 apr 2013, 11:07
+2
20 comentarii 19 puncte
daca luam in consideratie cite masini inmatriculate in alte state care nu sint tocmai bune(am si eu una)pe care RAR nu le poate controla si tine din scurt ajungem la concluzia ca era mai bine sa nu fie taxa si astfel inmatriculam masinile in Romania si RAR avea un cuvint de spus ori asa,acum sintem groapa de gunoi a europei,din pacate
25 apr 2013, 17:26
+1
24 comentarii 87 puncte
In cazul asta or sa plateasca taxa de poluare si cei cu masini inmatriculate in Bulgaria si asta este un avantaj mare.
27 apr 2013, 23:30
+1
hep
hep
419 comentarii 1516 puncte
nu mai vrem alte taxe tampite bagate in benzina....dimpotriva, le vrem scoase . si politicienii care vin cu astfel de idei tampite, sa fie arestati :D
24 apr 2013, 09:32
+1
dany2good4u
774 comentarii 887 puncte
e mai bine 1 ban/l(care nu inseamna foarte mult) decat 2000 de euro dati gramada,plus ca o masina mai noua in toata "viata" ei poate contribui cu mai mult de 2000.
24 apr 2013, 13:55
+11
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Daca un ban pe litru in plus ti se pare mult, atunci poti sa iti iei capre prietene si sa te duci pe pasune
24 apr 2013, 19:09
+4
284 comentarii 299 puncte
e muuult mai buna ideea asta..dar nu va fi niciodata pusa in aplicare, fiecare om vrea o masina mai noua, mai buna, insa tocmai taxa asta de timbru/poluare incurajeaza achizitionarea de masini vechi si poluante,
24 apr 2013, 09:35
+9
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
exact pentru impaduriri vor fi folositi banii... ce sa spun?! LOL
24 apr 2013, 09:40
+11
74 comentarii 238 puncte
''Si anume ca daca s-ar ajunge la o astfel de taxare, Romania ar deveni groapa de gunoi a Europei in ceea ce priveste masinile. Daca romanii stiu ca au unda verde la inmatricularea masinilor vechi, aduse din strainatate si cumparate pe nimica toata, atunci vom vedea masini din anii '80-'90 cu miile.'' Stimate domnule ''redactor''. Noul TIMBRU DE MEDIU ce incurajeaza?
24 apr 2013, 09:46
+5
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Perfect de acord cu tine, tocmai ar stimula aducerea de masini euro 3 si euro 4 care in momentul asta au taxe foarte mari de inmatriculare.
24 apr 2013, 19:12
+3
raffyunicatul
37 comentarii 15 puncte
Omul isi cumpara masina dupa buget. Zic ca ar trebui strict o taxa pe emisii, dar nu cele scrise prin carti sau etc. si pentru fiecare masina in parte.
24 apr 2013, 09:49
+7
8 comentarii 1 puncte
Bun, si daca cineva are o masina de ultima generatie cu toate masurile de anti-poluare, de ce ar trebui sa plateasca la fel ca unul cu un cazan de masina??? Asta trece deja spre comunism
24 apr 2013, 10:08
0
20 comentarii 19 puncte
Ai dreptate aici,nu e normal dar probabil ca si aici mai trebuie lucrat
24 apr 2013, 11:05
+2
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Pentru ca tu la masina noua ai motor mai mic si cu putere mai mare, fata de masinile mai vechi. Tu castigi masiv la impozit si la asigurare pe an. Pt ca acum un motor de 2.0 diesel sa zicem are performantele unui 2.5 diesel de acum 10 ani. Iar cel cu motorul mai mare are impozitul de 6-7 ori mai mare si asigurarea aproape dubla
24 apr 2013, 19:15
+1
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
e foarta buna legea, o masina noua consuma mai putin, plateste mai putin. Uite ca exemplu eu am masina din 91 (E2) si-mi consuma intre 16 oras si 20-30 cand ies sa ma distrez (nu e masina de transportat pensionari). Ti se pare normal ca eu sa platesc 800 euro timbru cand bag benzina cu butoiu pe luna si tu 3000 cu loganu diesel cu 50-100 lei benzina pe luna? (ca asa e acuma)
25 apr 2013, 16:50
0
20 comentarii 19 puncte
nu e nimeni de vina ca vrei sa ai consum de camion treaba e simpla astia vor sa te faca sa-ti iei o masina care consuma putin ,cica pentru mediu,daca ai bani sa poti sa mergi si cu elicopteru,nu e nimeni impotriva dar ce vor astia sa faca e clar consumi mult asadar poluezi mult deci platesti mai mult
25 apr 2013, 17:23
+1
b0gd4n27
251 comentarii 621 puncte
Eu cred ca lumea ar cumpara si masini mai bune pentru ca banii care i-ar da pe timbru de mediu i-ar adauga la banii stransi pentru masina si ar cumpara ceva mai bun. Asa gandesc eu, sper sa fie ok
24 apr 2013, 10:16
+17
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
119 comentarii 212 puncte
e buna ideea. dar petrolistii abia astepta unda verde sa scumpeasca,si nu cu un 1ban/litru(doar stii). cred ca ar trebui interzise,deci INTERZISE, masinile noneuro,euro1 si euro2 de la circulatia publica. doar cu aprobare speciala de masina de epoca sau ceva de genu( aprobare neobtinuta pe suptpula sau spaga,ca la noi nu e coruptie) si sa vezi cum or sa se curete soselele de harburi.
24 apr 2013, 10:35
-2
raffyunicatul
37 comentarii 15 puncte
Amice eu si alte persoane ca mine au facut credit la banca sa`si ia o masina ca sa isi faca treaba... Ceea ce vrei tu va fi o discriminare in masa.
24 apr 2013, 10:53
+1
119 comentarii 212 puncte
daca ai facut credit ca sa-ti iei o masina banuiesc ca e una noua. adica un euro 4-5,si nu un harb,nu ?
24 apr 2013, 11:00
+1
20 comentarii 19 puncte
esti um pic discriminator vrei sa vezi ca masina mea euro 1 scoate mai putine noxe decit un euro 5?ce mai zici la faza asta?NU VA MAI BAGATI IN SEAMA DACA NU STITI CE VORBITI
24 apr 2013, 10:58
-2
119 comentarii 212 puncte
da,as vrea sa vad ca masina ta euro1 scoate mai putine noxe decat un euro5. da,si pe baza ideii mele se poate discuta. uite,renuntam la faptu de a le intezice circulatia,si le interzicem la vanzare. e ok asa? desi si aici e discutabil pentru ca intra sub incedenta a nush ce legi comerciale si blabla. deci cel mai simplu ar fi descurajarea cumpararii de masini noneuro,euro1 si euro2.da? cum? printr-o taxa mare. si iar sare lumea... cred ca cea mai buna idee ar fi totusi sa fie interzis importul de masini noneuro,euro1 si euro2. acum e ok?
24 apr 2013, 11:06
+2
diclatu
597 comentarii 55 puncte
Astia cu supersportivele de sute de mii de euro nu vor mai circula cu masinile lor fiindca nu-s euro 5 :))) Esti prea bun,prea ca la tara....
24 apr 2013, 13:48
+1
1 comentarii 1 puncte
Cum sa interzici euro1 si euro2? Tu vrei sa circuli doar cu euro5 prietene? Dar ce esti tu, vreun parlamentar?
24 apr 2013, 11:04
+1
119 comentarii 212 puncte
da,eu personal am masina cu euro5,care nu e de parlamentari.
24 apr 2013, 11:15
-1
21 comentarii 92 puncte
Macar de ar investi in paduri cum se lauda, e o consolare....ca sincer, avem foarte mare nevoie de asa ceva.
24 apr 2013, 12:05
+2
xanderrr
17 comentarii 13 puncte
am impresia ca visati in timp ce scrieti mesajele aici....vi se pare ca traim intr-o tara foarte civilizata?? unde salariul este de ajuns pentru toata lumea? unde orice specimen isi permite o masina > 2000? unde toate sunt roz? NU. Traim in romania, unde salariul minim e de 750 ron, unde un om normal munceste o gramada pentru o masina. Daca reuseste. Sa fim seriosi...fiecare conduce ceea ce-si permite. Credeti ca in alte tari nu exista masini euro 1, 2? va inselati. Iar chestia cu impaduritul....Vorba unui batran..."Frectie la picior de lemn"
24 apr 2013, 12:13
+2
diclatu
597 comentarii 55 puncte
Banuiesc ca daca s-ar interzice si euro3 a-I ramane si tu pieton :)) Sa le interzica pe alea sub a ta ca norma de poluare.
24 apr 2013, 13:46
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
20 comentarii 19 puncte
foarte buna ideea si o sustin redactorul acestui articol cred ca a crescut pe luna cine crede el ca vrea sa-si cumpere un jaf? daca numai e taxa isi ia o masina serioasa nu un hirb de mult numai exista hirburi,sa numai vorbesc ca daca-ti iei un mercedes din 1995 din germania este net superior unui logan sau alta marfa de ***** facuta de romani cu colaborarea hotilor de francezi
24 apr 2013, 10:55
+4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
20 comentarii 19 puncte
prietene,tu stii ce vorbesti? mercedesul are sin 72 modele care vireaza spatele in functie de viteza si unghi-ul curbei in plus de asta nu uita ca incepind de la supernova incoace purtam motoare pe care francezii le aveau la gunoi,din pacate le aveau pe stoc si trebuiau sa le vinda undeva nu te supara dar nu poti compara o gama renault sau orice model frantuzesc cu ceva german cit despe motorul de 1,5dci si 1,9 dci mai scuteste-ma astea-s vechituri da 20 ani la ei aici putem spune ca sintem groapa de gunoi dar a francezilor nu a europei In domeniul auto iti pot povesti pagini intregi
24 apr 2013, 11:51
+4
119 comentarii 212 puncte
da,mai povesteste-mi. asta n-o stiamcu merc din 72 care vireaza. asa,referitor la motoare toate trebuie sa indeplineasca normele euro 5 acum,deci nu are cum sa fie o vechitura.
24 apr 2013, 12:01
-1
180 comentarii 200 puncte
Inca nu ai raspuns la intrebare ghiolb ane.De ce Mercedes a luat motorul de 1.5 Dci de ultima generatie de la Renault si l-a pus pe Mercedes A klasse. Oricand puteau sa aleaga alta marca pt ca nu era vb de bani dar stiu ei de ce ; Problema in Ro din pacate este ca sunt multi cocalari cu aere si ei nu au bani de benzina.nici nu mai vb de intretinere in reprezentante Iar unii viseaza cam mult ca au auzit si ei din filme de niste branduri auto si vorbesc Trezirea :))
24 apr 2013, 12:56
-4
330 comentarii 94 puncte
Ghiolban esti tu! Da eu sint unul din aia cu Merc din anii 80 si fara bani de benzina. NU as da masina mea pe o duzina de logane, cliouri, hyundaiuri sau alte "capodopere" de genul. Cel care a spus ca la Mercedes vireaza si spatele inca din 1982 stia el ceva..este vorba de suspensia spate cu aticulatie in 5 puncte, care in momentul in care masina se inclina intr-o parte sau in celalta din cauza fortei centrifuge produce si o usoara bracare a rotilor din spate...dar ce sa stiti voi ca americanii aveau geamuri electrice, banchete electrice si incalzite, servodirectie, aer conditionat si cutie automata inca din anii 50. Dar voi dati-i inainte cu motoarele Dci de la Renault...si daca vrei sa stii firma Daimler a ales motorul de la Renault EXACT DIN CAUZA DE BANI. Nu din alta cauza. Rusine Daimler! Cit despre Euro 5...ma scuzi! Zi-mi si mie un singur motiv REAL pentru care ar trebui sa prefer un motor Euro 5 fata de unul non-euro! Mai intii de a comenta informeaza-te in privinta tehnologiei! Afla cine a inventat-o cind a fost introdusa si dupa aia casca gura! Trezirea!!!
02 iul 2013, 13:30
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
119 comentarii 212 puncte
@wcc. ghiolb ane, de ce ma mai intrebi pe mine daca iti raspunzi singur? l-a luat pentru ca l-a testat pe stand, a mers la 4000 rpm in sarcina vreo 800 de ore pana i s-a spart un piston. calculeaza si tu si vezi cati km a mers la 4000 rpm 800 de ore. ghiolb ane.
24 apr 2013, 13:12
+1
180 comentarii 200 puncte
ioolian nu era pt, era o intrebare retorica mai mult.. ;
24 apr 2013, 13:43
-1
8 comentarii -2 puncte
primul sistem de 4ws este facut de honda prelude in 76 si lau folosit pana in 97..nicidecum de mercedes.aveau in plan sal puna acum cati va ani pe AMG.
07 mai 2013, 20:02
0
7 comentarii -5 puncte
Prietene, ceea ce numesti tu motoare la gunoi erau de fapt (si sunt) motoare tried and tested, care si-au dovedit rezistenta si fiabilitatea, carora li s-au remediat problemele de design. Mai lasa lauda cu germanii ca si ei au problemele lor. Celebrul diesel BMW N47 cu distributia pe lant. Sau M52 cu nikasil-ul si cu sistemele lor de racire super-complicate (dar ineficiente si care cedeaza fara avertisment) sau primele generatii de TSI de la VW carora le tot pica turbina si/sau compresorul sau sau. Am avut (si am) multe masini de la diversi producatori si pana acum cele mai fiabile s-au dovedit cele de la Renault, chiar daca nu sunt la fel de comfortabile sau puternice.
12 iun 2013, 15:47
0
20 comentarii 19 puncte
Romania nu v-a deveni groapa de gunoi dimpotriva,acum este groapa de gunoi ca nu poate controla situatia si nici nu poate interzice circulatia masinilor cu numere de afara, NICI NU MA MIRA CA FAC GUVERNANTII CE VOR CU NOI LA CITI OAMENI FARA MINTE EXISTA IN ROMANIA,INCERCATI FRATILOR SA MAI SI GINDITI CA DEASTA AVETI CAP PE UMAR,NU SA VA FIE DOP LA GIT
24 apr 2013, 11:01
+1
24 comentarii 71 puncte
Cred ca e cea mai buna lege care am auzit-o in ultimii 10 ani. Asta e singura posibilitate sa platesti cat poluezi. Daca ti masina mai mult in parcare nu are rost sa platesti cat unu care circula zilnic. Ar fi minunat sa se aprobe legea asta, mai ales pentru cei care sunt pasionati de masinile mai vechi, bineinteles in stare impecabila, nu toate rablele.
24 apr 2013, 11:04
+6
11 comentarii 13 puncte
Vom plati taxe de poluare mereu, pentru ca desteptii nostri conducatori din 90 incoace au vandut o parte din cota de poluare a Romaniei!Au luat 2 mld euro sa isi acopere unele gauri de prin buget si noi va trebui sa suportam cheltuiala bineinteles!Si sa va lamuriti de ce e benzina ieftina in sua..si de ce nu conteaza poluarea pt ei!Ei produc 40% din gazele cu efect de sera si nu s-au angajat ca restul sa reduca vreun pic din ele..vezi aici: http://ro.wikipedia.org/wiki/Protocolul_de_la_Kyoto
24 apr 2013, 11:18
+4
119 comentarii 212 puncte
la ei e ieftina pentru ca ei o jefuiesc. si in plus de asta au zis asa:"domle,noi nu putem sa crestem pretu la benzina pentru ca o sa ne afecteze economia".de parca pentru noi de expmplu nu ar fi la fel.dar pe ei ii doare in pl de toti. pentru ei nu conteaza poluarea cum nu conteaza nici viata si nici nimic. pentru ei conteaza doar banii.
24 apr 2013, 11:28
+5
11 comentarii 13 puncte
corect...sa vedem pana unde o sa le mai mearga
24 apr 2013, 11:35
+3
slash65
170 comentarii 322 puncte
o sa le mearga la nesfarsit din moment ce 80% din oameni cred ca americanii sunt eroi si ca in libia, siria, iran iraq, kuweit, afganistan, somalia etc au luptat pt libertate si nu au avut nicio treaba cu resursele naturale din respectivele tari
24 apr 2013, 13:17
+3
330 comentarii 94 puncte
Nu crede nimeni asa ceva! Orice tara din lumea aceasta daca ar dispune de forta armata ar face la fel. SUA isi jecmaneste adversarii si isi protejeaza proprii cetateni. UE isi jecmaneste proprii cetateni. Sincer prefer politica SUA.
02 iul 2013, 14:02
-1
330 comentarii 94 puncte
Nu sint pro-american dar totusi sa vedem unele chestii. "Poluarea" nu exista. Eu nu cred in asa ceva. Este doar o metoda de a extorca populatia de bani. Dar sa presupunem ca este ca voi si ca poluarea este reala...ca toti vom face cancer de la emisiile masinilor etc. Si-a pus problema cineva de ce aceste masuri antipoluare care sint luate peste tot in lume de catre guvernele tarilor sint luate numai pe banii cetateanului de rind? De ce marea industrie nu ia niciodata vreo masura anti-poluare? Sau daca o fac o fac de ochii lumii? Cind ar putea sa isi schimbe din temelii tehnologia cu una nepoluanta? De ce trebuie eu sa imi schimb masina tot la 3-4 ani, pentru a corespunde normelor de poluare euro 3, 4, 5, etc iar cei care produc masini polueaza in continuare? Eu masina mi-o schimb pe banii mei...nu pe ai statului...chiar daca statul eventual ma ajuta cu un voucher rabla grosul banilor tot de la mine provine. Guvernul SUA a luat niste masuri in favoarea populatiei SUA (nu scumpim benzina). Guvernele europene au luat masuri impotriva propriilor popoare (ii jecmanim de bani pina nu mai au ce pune pe masa cu scumpiri peste scumpiri si taxe aberante peste taxe aberante). Scuza-ma, dar in acest caz eu admir mai mult politica SUA, aceea de a nu lovi in cetatenii ei! Deci in consecinta eu unul personal sint impotriva oricarei taxe de poluare sau de mediu cum i-o fi spunind. Insa conditiile in care este necesara; evident din punctul meu de vedere nu este necesara, dar daca majoritatea (prostimea) va fi de acord ca este necesara ma voi supune vointei majoritatii (prostimii). Astea sint dezavantajele democratiei. Cum spuneam daca majoritatea hotareste ca este necesara o taxa de mediu, de departe cel mai echitabil ar fi sa fie inclusa in pretul carburantului (de parca acesta nu ar avea deja mii de accize incluse in el). Si ar fi foarte frumos ca guvernul chiar sa foloseasca acei bani ppentru impaduriri...dar unde crezi ca se va intimpla asa ceva? In Romania? N-ai sa vezi!
02 iul 2013, 13:50
0
248 comentarii 132 puncte
Mult va duce capu. Vi se pare voua corect sa creasca benzina de 7000 de ori si sa nu mai fie timbru verde . Si peste un an benzina ramane la pretul crescut si intra iar taxa de poluare. Parca n-au facut asa si cu rovigneta deja??!! In plus mai terminati dobitociile cu groapa de gunoi a europei. Voi cunoscatori din tastatura cate masini ati adus de afara?La ora actuala sa duci o masina de afara ca cetatean simplu care nu face parte din ceva retea de traficanti auto, platesti cu muuult peste pretul unei masini similare deja inmatriculate aici! Practic la o masina mai veche dai mai mult decat valoarea ei pe transport, taxe , numere,benzina, verificari e.t.c.
24 apr 2013, 11:20
+2
17 comentarii 20 puncte
E vorba de 1 ban pe litru , adica 50 de bani la un plin, e chiar asa de mult pentru cineva ???????????, dar sa platesti 2000 de euro timbru de mediu pe un VW Polo din 2003 e putin. Halal de asa logica , daia suntem unde suntem.....
24 apr 2013, 20:25
+2
20 comentarii 19 puncte
ioolian@ eu te cred si te inteleg ca ai dat o gramada de bani pe o masina noua asta e ce sa-i faci daca spui ca e si porcarie romaneasca nu mai ai dreptul sa discuti in fata mea dar acum sa nu spui ca vezi doamne ce mult iubesti tu natura si asta a fost motivul de ai luat euro 5,eu propun sa existe platirea impozitului in functie de cit polueaza real o masina si atunci sa vezi cine ar mai vrea rable Eu sint de acord cu rablele daca sint perfect functionale Sa numai vorbesc ca avem acum masini rable cu adevarat la care nici politia nu are ce sa le faca Ce mai zici de asta domnule euro5?
24 apr 2013, 11:25
+2
119 comentarii 212 puncte
nu,nu e romaneasca daca te referi ca am dacie. si n-am dat chiar mult pe ea. am dat 400 de mil de lei vechi,cu discount si cu tichete,dar e masina noua,care nu se compara cu una de 10000 de lei la care tot trebuie sa repari si sa repari...
24 apr 2013, 11:34
+1
330 comentarii 94 puncte
Eu nu stiu ce inseamna lei vechi...s-au dus de mult de vreo sapte ani. In plus ca amesteci lei vechi cu noi ai alte asemenea. Vorbeste doar in LEI NOI sau in doar in EURO sa intelegem si noi! Ca asa ne bagi in ceata...ca masina ta e romaneasca sau nu prea putin important...Ca e noua si nu trebuie sa bagi bani in ea? Hm...dar leasingul? casco-ul? reviziile? Alea nu sint bani? Iti spun eu ca mult mai putini bani maninca o masina SH decit una noua. Ca mai trebuie sa repari pe la ea? Da asa este. NU este deloc o problema daca te pricepi la mecanica. Si sincer sa fiu dupa mine cine nu stie mecanica nu merita sa detina o masina. Dupa cum nu merita sa detina calculator unul care si-l infecteaza tot la doua-trei saptamini. Pe de ailalta parte masina ta nu se strica acuma cit este noua, dupa cinci ani va trebui si tu sa incepi sa repari pe la ea...iar reparatiile pot fi extrem de costisitoare daca nu te pricepi la mecanica. Sau daca cumva esti genul care sustine ca oricum nu te intereseaza reparatiile ca in maximum cinci ani schimbi din nou masina tin sa te anunt de pe acum ca ai perdut din start in fata unuia care are o masina veche pe care si-o repara singur...vei cheltui mult mai multi bani ca acela.
02 iul 2013, 14:13
0
20 comentarii 19 puncte
apropo de benzina ieftina,sa va dau un exemplu clar in IRAN benzina este foarte ieftina ceva gen 60 de bani la noi insa ii compatimesc datorita raului facut cu mina lor,adica este o aglomeratie fantastica iar cel mai important lucru e ca deja merg cu masca pe figura datorita gazelor,asa ca ...
24 apr 2013, 11:31
0
20 comentarii 19 puncte
ioolian@ motoarele sint aceleasi difera putin electronica si mai ales catalizatoarele si cine mai stie ce filtre de particole sau alte up-grade
24 apr 2013, 12:10
+1
119 comentarii 212 puncte
da,inseamna ca e un motor imbunatatit,nu vechitura. electronica inseamna si sistemu de injectie,si sistemu de aprindere si ECU,si alta arhitectura ECU adica EMS2010 la renault. deci nu e chiar acelasi motor,e imbunatatit. si posibil sa fie cateva modificari si pe la segmenti.partea de mecanica da,a ramas in mare parte aceeasi.
24 apr 2013, 12:28
+1
gogoasa56
8 comentarii 17 puncte
Este bună ideea... iar chestia cu maşinile din ani 80-90 cine îşi mai cumpăra maşina din 80.. cele din 90 dă spre exemplu pisicuţă.. dacă ar fii deştepţi ar pune o taxă pentru maşinile sub anul 2000.. bine nu aşa mare ca ceea de acum.
24 apr 2013, 12:10
+1
gogoasa56
8 comentarii 17 puncte
Să fim serioşi cea mai mare prostie este cu taxa până în 2007 sunt de acord să plăteşti o taxă pentru maşinile aduse din afară tari da nu şi dacă maşina a fost înscrisă la noi în ţară... este cea mai aberanta chestie înseamnă că posesori de automobile înscrise până în 2007 să nu le mai vând niciodată.. cui ai convine să cumpere o maşină înscrisă şi să plătească iară taxa poate şi dublu de cât costă maşina în prezent...
24 apr 2013, 12:18
+1
20 comentarii 19 puncte
eu sint total impotriva acestor taxe insa cea in care sa taxeze masinile deja inscrise e deja furt pe fata si asta datorita celor ce au inscris masini si asa care au demonstrat guvernantilor ca nu e nici o problema daca mai baga o taxa noua
24 apr 2013, 12:23
0
9 comentarii 3 puncte
Asta asa e !
24 apr 2013, 22:58
0
20 comentarii 19 puncte
gresit!! baga 1 ban si la benzina si la gpl si nu cred ca vei consuma ca litraj la fel gpl fata de benzina
24 apr 2013, 12:20
+1
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
atunci adaptezi pretul la gpl ca nu trebuie sa bagi 1 ban la ambele... din cate stiu consuma aprox la fel pe gpl deci cam tot banu ala la litru il dai
25 apr 2013, 11:31
0
61 comentarii 61 puncte
Foarte buna ideea,poluezi cat consumi si cati km faci ,este cel mai bine in pretul carburantilor.
24 apr 2013, 12:59
+2
8 comentarii 1 puncte
Este fatada toata chestia. Au vazut ca nu le merge cu taxele mari, deoarece nimeni nu inmatriculeaza, deci nu au venitul sperat la buget. Asa sterg taxele si fac o intelegere cu benzinariile, deorece masinile ORICUM CU CARBURANT MERG, decat sa se inmatriculeze 10-12 masini zilnic/judet, mai bine plateste toata lumea, chiar si cei care au platit deja timbrul, deci creste venitul la buget. Nu este vorba despre nicio protectie de mediu
24 apr 2013, 13:08
+1
631 comentarii 899 puncte
Cele mai de ***** ,legi le gasiti in Romania.
24 apr 2013, 13:17
+2
8 comentarii 13 puncte
dupa parerea mea mi se pare ca este ce a mai buna idee de pana acum mie unul nu mia convenit cand am platit 1918 euro taxa de poluare masina fiind euro 4 nu din 1988dar in cateva luni banii vor fi recuperati. Asa cum scrie in articol nu cred ca ar avea ce sa se obiecteze in aceasta privinta
24 apr 2013, 14:43
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare