hhmmmm luand in calcul Mercedes-Benz G63 AMG 6x6 , nu cred ca F150 este tatic , mai ales ca americanii sunt innebuniti dupa marime iar Mercedesu e mult mai mare.
mercedesul este mult mai greu, mult prea mare, mult prea nepractic fata de Raptor.
G-ul ala este facut pentru arabi cu basini nu pentru americani...care chiar au o reala cultura de offroad in spate...
Pentru banii sai pentru ce ofera in acea suma Raptorul este o oferta mult prea buna. Deja am vazut 3 in RO...unul in bucuresti si 2 la ferme agricole.
Ford Raptor: Power comes from a 6.2-liter SOHC V8 that produces 411 horsepower and 434 lb-ft of torque. A six-speed automatic sends power to all four wheels
Mercedes G63AMG: The engine is unchanged and is a 5.5-liter bi-turbo V-8 that produces 544 hp and 560 lb-ft of torque.
http://www.youtube.com/watch?v=ItCvTWOt2yE
Iata cultura pt off road a americanilor! :)))
Daca nici america nu stie off road...e clar.
Doar pentru ca un prost nu stie sa isi conduca masina asta nu inseamna ca americanii sunt praf la offroad.
Sunt muuult prea putine europene ce se pot compara cu americanele pe acelasi segment de clasa...poate range rover ceva...dar modelele vechi.
Asa pot sa iti dau si eu multe clipuri cu retardati in bmw uri sau dacii distruse...dar asta nu inseama ca toti romanii sunt asa.
esti pe langa subiect....daca as sta sa caut pe you tube de bmw si mercedes iti zic io ca da pe afara.Esti cumva sponsorizat de Mercedes ce plm va cacati asa de mult pe voi cu marcile astea.
Americanii stiu doar sa puna motoare de 7.000 cmc pe cutii automate antice.Taticii offroadului sunt si mereu vor fi niponii si britanicii.
Toyota,Land Rover,Nissan & Mitsubishi
Deci sa inteleg...tot ce e sub 3l si turbo...este bun off road....ce sare de 3l este kkat in ploaie...deoarece cine are nevoie de motor mare cand iti sapa masina in namol si nisip sau urca pante cu inclinatie foarte mare...
Si ar trebui sa le fiti recunoscatori americanilor...daca nu inventau ei cutia automata cine stie la ce mclaren sau zonda impingeam inca de bat.
Eu lucrez de multi ani in minerit. Pe multe continente si de la conditii de Alaska la caldurile si dunele din Sahara.
Cele mai bune "truck"-uri de munca nu de plimbare sint cele americane (Ford F350, GMC Sierra 3500 si Dodge Ram 3500 cu motorul Cummins si transmisia Alison) si nu in ordinea asta, eu am preferinta pentru Dodge.
Avem in curtea minei si Toyote, Nissanuri si multe "exotice"- dar daca vrei sa trimiti 5 oameni is 3-4000kg echipament intr-un "pitt" cind noroiul e pina la motor ca ploua torrential de o saptamina astea sint alegerile normale.
Americanii fac Truck-uri pentru munca nu pentru fatada sau fuduleala unor particulari. Toyota Tundra sau Nissan Titan sint echivalentele lor si nu se compara nici de departe chiar daca au motoare de 5,7 litri pe benzina.
pentru "vizite" fara materiale e buna Toyota Landcruiser modelul 100 cu motorul de 6i.
Pina acuma nu am vazut la nici o mina ( aur, diamante, etc) pe cineva sa cumpere un Mercedes ca masina de teren si bugetele sint de ordinul milioanelor de $.
Eu sint un fan Toyota si asta conduc of road dar sint doar eu si probabil 2-3 personae in masina. Sa car materiale cu ea ar insemna sa chem deja un buldozer sa ma scoata din namol.
Toate se vind si cu cutii manuale nu doar cutii automate.