Test Drive Dacia Duster: Operatiunea Monstrul Test Drive 19 Mai Test Drive Dacia Duster: Operatiunea Monstrul
Toate comentariile (54):
JDV
JDV
283 comentarii 637 puncte
Ce bine ar fi fost daca venea si cu un motor 1.9 tdi
13 mai 2013, 18:01
+4
119 comentarii 212 puncte
de ce?
13 mai 2013, 18:33
-1
JDV
JDV
283 comentarii 637 puncte
Deoarece fiind o masina destul de usoara, dar nu cea mai aerodinamica, ar ajuta foarte mult un motor cu capacitate mai mare, mai ales in depasiri, cu un consum foarte mic.
13 mai 2013, 19:47
0
119 comentarii 212 puncte
da,dar e un motor vechi,euro 4 daca nu ma insel.vw oricum l-a scos. si mai am o intrebare: de ce sa pui un motor mai mare cand tendinta e de downsizeing?au aproape aceleasi caracteristici,ma refer la putere cu cuplu. 114CP si 250 Nm la TDI si 110CP si 240 Nm la dCi. TDI = euro 4, dCi = euro 5. de ce tot insistati cu 1.9 TDI ?
13 mai 2013, 20:04
+4
JDV
JDV
283 comentarii 637 puncte
nu conteaza ca este mare...1.9 nu este chiar mare pentru un SUV daca stai sa te gandesti. Atunci cand o sa trebuiasca sa tragi de el o zi intreaga prin noroaie, cu cat e mai mic motorul cu atat o sa se incalzeazca, uzeze, consume mai mult. Pe un SUV eu zic ca mai bine pui un motor 1.9 tdi care sa mearga in ritmul lui....decat un motor mic pe steroizi dar mai "stresat"
13 mai 2013, 21:06
-1
119 comentarii 212 puncte
defineste-mi stresat,pls! chestia e ca renault are motorul asta de 1.5 dci,sau k9k mai exact in diferite versiuni de putere in functie de masina pe care este pus. pe logan are 75 si 90 cp, pe duster si lodgy are 110,pe A are tot 110. daca te referi la stres, sa sti ca electronica nu sufera nici un stres,iar internele sunt proiectate pentru o pres de supaalim mai mare.
13 mai 2013, 21:40
+2
381 comentarii 502 puncte
Donwsizing-ul e un ***** pe bat. E ultima gaselnita a producatorilor auto ca sa iti dea o masina care se strica extrem de repede, ca sa incepi sa infunzi tu bani in ea sau sa iti cumperi alta. Veci nu o sa ai fiabilitatea unui motor mare si nestresat dintr-un ***** mic cu steroizi. Plus ca motoarele mari, desi unele nu au foarte multi cai, au CUPLU mare si cel mai important CURBA DE CUPLU E APROAPE DREAPTA. Nu degeaba a zis Enzo Ferrari ca caii putere vand masinile dar cuplul castiga cursele.
16 mai 2013, 09:46
+3
119 comentarii 212 puncte
@ soulshreder pai mosule,stai asa ca e o gaselnita buna. zic asta pentru ca ceea ce conteaza la un motor este puterea specifica,adica CP/litru. uite,ca tot e vorba de 1.9 TDI, cat are? sa luam versiunea de 105 CP/ 1898 cmc @ 4000 rpm = 56 CP/litru si 250 Nm @ 1900 rpm = 132 Nm/ litru comparativ de exemplu cu noul motor de la honda, 1.6 diesel. care are 120 CP/1597 cmc @ 4000 = 75 CP / litru @ 4000 si cuplu de 300 Nm @ 2000 rpm = 187.852 Nm/litru. acu nu te/va gandi/ti ca daca e supraalimentat e fortat si nu e fiabil. pistoanele sunt calculate sa reziste oricum la o presiune de supraalimentare cel putin dubla fata de cat baga suflanta. ca exemplu,eu am calculat la motorul 2.0 CDTI BiTurbo cu 195 CP de la opel si mi s-a spart un piston in regiunea port segmenti la o PSA = 3 MPa = 30 bar,ceea ce el din fabrica vine cu 1.5 MPa = 15 bar. sa-ti mai spun de unde vine chestia cu fiabilitatea motoarelor mari si aspirate: din faptul ca au cursa lunga,deci biele lungi deci = turatii mai mici. astea mai noi sunt mai compacte,deci biele mai scurte deci = turatii mai mari, deci = uzura mai mare, deci = fiabilitate mai scazuta. restu e maculatura.....
16 mai 2013, 22:01
+2
381 comentarii 502 puncte
@ioolian Mosule, condu si tu masini noi, premium, cu motoare mari, pe benzina, si mai discutam dupa aceea. La vreme tu vrei sa imi zici cu un ***** mic, cu ditamai turbina, cu putere litrica mare, e mai bun si mai fiabil decat un motor aspirat,mare, cu putere litrica mica. Chiar, sunt foarte curios, ce tine mai mult si e mai performant, cu 4 in linie, 2 litri si vreo 300 de cai (bine inteles, cu ditamai turbina si un consum de te baga in sperieti), sau un V8 de 5 litri, tot vreo 300 de cai. Apropo, vremurile alea cu motoare mari, aspirate, ce au cursa bielei mai mica decat diametrul pistonului au apus de mult. Doar diesel-urile mai au asa ceva in ziua de azi. Diesel-urile incep sa fie un rahat pe bat, cu intretinere foarte scumpa. Ca sa nu mai zic ca diesel-urile mari, V8, te rup la consum, iar performantele nu sunt pe masura consumului. Tin sa te anunt ca sunt benzinare de 3000, 4000, 5000 cm3 si unele chiar mai mari, aspirate, cu un consum mediu de 10%. Am avut un CLS 500, motor 5500 CM3, M273 E55, cursa biela 90.5mm, diametru piston 98mm, 387 CAI @ 6000 RPM, 460 Nm @ 2700-5000 RPM, consum in oras -Cluj 16%, in afara intre 8 si 14, in functie de cat de tare mergeam. Asta, in acelasi timp ce un diesel de 3000 cm3, daca il conduci sportiv, tot consumul asta il are, doar ca nu are absolut nici o sansa sa se tina dupa V8-ul aspirat. Am mai avut un 530XI, 272 cai, motor de generatie noua, injectie directa si compresie mare, consum oras 14$, consum exterior 7-11%. Toyota Land Cruiser 120, 4.0 V6, 250 cai, consum mediu 15%, insemand oras/tractari/offroad la greu, deseori cu reductorul cuplat, si in afara cu 150-160 km/h. Si LC e LEGENDA OFF ROAD, si pe deasupra fiabilitatea e incredibila. Acum am un Audi A8, 4.2 FSI, 350 cai, consum in oras 15, in afara 8-12.
28 mai 2013, 12:27
0
381 comentarii 502 puncte
@ioolian Toate masinile ce le-am avut,precum si cea actuala, au fost achizitionate intre 250 si 300000 KM -bine inteles, km reali, ca nu scrie pe fruntea mea prost, ca sa cred balivernele cu masina de 5-10 ani si 100000-150000 km. CLS-ul la 280000 km si am mai facut 120000 km. BMW-ul la 210000 km si am mai facut 100000 km, iar Audi-ul l-am luat la 250000, si momentan am 340000 km. Exceptie a fost Land Cruiser-ul, cu 450000 km la bord, si am facut 150000 km cu el. Acum, poate intelegi de ce prefer benzinare mari si aspirate, contra diesel-uri, sau si mai rau, benzinare mici cu turbo.
28 mai 2013, 12:28
0
119 comentarii 212 puncte
@ soulshreder. corectez ceva: "PSA = 3 MPa = 30 bar,ceea ce el din fabrica vine cu 1.5 MPa = 15 bar." = " PSA = 0.3 MPa = 3 bar,ceea ce el din fabrica vine cu 0.15 MPa = 1.5 bar. referitor la masinile tale,e alegerea fiecaruia,depinde de fiecare ce vrea si pe unde/cum il conduce.
28 mai 2013, 13:13
0
Lupes
541 comentarii 852 puncte
Cand zici 1.9 TDI sunt sigur ca vrei sa zici de fapt 1.9 Diesel(dCI in cazul Daciei) si nu te referi la cel din gama VW .
13 mai 2013, 21:19
+5
119 comentarii 212 puncte
banuiesc ca te referi la 1.9D care era pe solenza si pe dacia papuc. diferenta intre un dCi si 1.9D este ca 1.9D nu are injectie directa,nu are turbina, e un diesel aspirat cu injectie indirecta. injectie in camera separata de ardere,nu in admisie.
13 mai 2013, 21:49
0
Lupes
541 comentarii 852 puncte
Nu nu , ma intelegeti gresit . Eu ziceam de JDV cand zicea ca mai bine mergea un 1,9 TDI ca poate confunda TDI cu motorul turbo diesel in general .
13 mai 2013, 22:07
0
119 comentarii 212 puncte
pai cam asta e tendinta. diesel=tdi... :)
13 mai 2013, 22:21
+1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Ce 1.9 .... 1.6 dci frate de 130 cai si cuplu 320 nm :)
16 mai 2013, 22:21
+3
vizal
45 comentarii 56 puncte
1.9dci :)
13 mai 2013, 18:30
+1
119 comentarii 212 puncte
exista si 1.9 dCi. :)
13 mai 2013, 18:43
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
tarzy
401 comentarii 792 puncte
man, deti duster? ai mers cu duster? l-ai fortat in off road? daca da atunci poate ai putea avea o parere pertinenta insa sunt ferm convins ca nu.
13 mai 2013, 20:04
+3
2 comentarii 4 puncte
De ce nu testati niciodata un Duster pe benzina?Hai sa va spun eu adevarul despre Duster.Am unul pe benzina 1,6 de un an si jumatate timp in care am avut suficient timp sa-l testez.Cutia de viteze este incredibil de insuficienta.Ex.in treapta a VI a la 120 km/h mototrul deja rupe rezervorul de benzina la 4000 rpm.Consum ?calculati si dvs.Cat despre offroad ,lipsa diferentialelor autoblocante face masina inutilizabila atunci cand rotile de pe aceeasi parte nu au aderenta.Acel 4x4 in modul lock este doar o gluma distribuind doar puterea 50% fata 50% spate.In rest aceeasi Dacie intradevar ieftina dar care totusi pentru 15.000 de euro cat face un duster 4x4 diesel cu ceva accesorii ar putea sa ofere mai multe de un lampas pe post de plafoniera, niste jante perechi nu toate la fel si pe stanga si pe dreapta.Ati privit dusterul si pe stanga si pe dreapta si ati remarcat treaba cu jantele?Mai mult despre duster daca voi primi vreun raspuns pertinent de la domnul Valentin Manus.
13 mai 2013, 22:23
+3
tarzy
401 comentarii 792 puncte
Daca e chiar asa de grav de ce nu ai dus masina inapoi si nu ti ai cerut banii inapoi? 1. Nu cred ca ti ai cumparat TU masina pt ca nici un om intreg la mine nu o sa isi ia un Duster 4x4 pe benzina decat poate daca sta in Arabia Saudita; 2. Locuiesti cumva pe Vf. Omu? Si chiar asa, tinand cont ca se poate urca cu un tico acolo nu vad unde ar avea probleme un Duster. 3. Esti constient de costurile de intretinere cauzate de existenta nu unuia, ci a mai multor diferentiale? 4. In ceea ce priveste cutia de viteze iti dau dreptate, insa e de inteles intro oarecare masura. 5. Nu vorbesc din brosuri, vorbesc din experienta dat fiind faptul ca am un duster de aproape 3 ani. Seara buna.
14 mai 2013, 00:50
+3
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
Salut! Nu stiu unde ai vazut treaba cu jantele, dar poti vedea in acest articol ca sunt aceleasi stanga-dreapta. Cum e si normal. Nu zice nimeni ca Duster e o masina care se bate umar la umar cu vreun Range Rover sau Pathfinder. Nu zice nimeni ca o bagi in noroi pana la gat si iese de acolo lejer. Dar este surprinzator de utila atata timp cat nu te crezi la volanul unui Defender si esti constient de acest lucru. Pe benzina este normal sa consume mult mai mult. Dar din acest motiv este mai ieftina versiunea pe benzina la cumparare. Cu mult mai ieftina. Cat despre consumul Dusterului pe benzina, tind sa cred ca este in jur de 8 la 120 km/h. Corecteaza-ma daca gresesc. Plus ca daca ne uitam la cati bani costa, e normal sa nu avem parte de perfectiune. Un blocant spate costa mult, lucru ce se revede in pretul final al masinii. Si cum Dacia e pozitionata ca masina ieftina, nu isi permite acest lucru. Tot ceea ce consideri tu ca este element ieftin, cum e lampa, e normal sa fie asa. Plateste 30.000 Euro sau mai mult pe un SUV de la o companie de renume si daca in acel caz gasesti defecte, atunci esti justificat sa le arati cu degetul. Dar la jumatate de pret cat costa un Duster, nu cred ca putem vorbi de defecte. Asa este masina, iar atunci cand o cumparam suntem constienti de asta. Nu cred ca se duce nimeni in showroom la Dacia si se asteapta la xenoane, masaje in scaune, piele, navigatie, pilot automat cu radar si 6 camere video, la 15.000 de Euro... Nu? Noroc!
14 mai 2013, 09:21
+4
2 comentarii 4 puncte
Jantele sunt facute toate pe aceeasi matrita, cu toate ca la acest model de janta ar fi fost normal sa sa se utilizeze matrite diferite pt.stanga sau dreapta.Daca nu intelegi uita-te mai bine la duster pe partea stanga si apoi pe dreapta la jante.Vei observa ca pe o parte au curbura spitei orientata spre fata iar pe cealalta parte orientata spre spate.Acum intelegi? E ca la pneurile cu sens de rotatie singura diferenta este ca jantele nu le poti intoarce.Iar in loc de oglinzi , praguri, bari de porbagaj si "scuturi" (de plastic)fata spate vopsite gri "crom satinat" care te costa 450 euro ar putea oferi ca optional un diferential blocant.Oricum cei de la Dacia nu catadicsesc sa raspunda la mail-uri referitoare la problemele pe care vi le-am expus asa ca ne meritam soarta.Fara atitudine.Sa ne inregimentam in randul celor care ne vaitam ca nu putem primi decat rebuturi la 15000 de euro pentru care muncim 10 ani.Hai sa-l laudam pe duster sa-si mai ia si alti romani teapa ce mi-am luat-o eu.Ai spus ca atunci cand cumparam masina suntem constienti ca primim doar resturi de la un SUV.Macar nu-l mai lauda.
14 mai 2013, 21:01
+1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Costello,ce teapa ti.ai luat? Ca ai ales benzinar 4x4? ,asta este....dar am vesti bune depsre 1.6 16v,nu il termini!Motoru asta nu se strica,bagi cea mai proasta benzian si nu are nimic,daca consuam prea mult,baga gpl,iti recompand milano. ;)
14 mai 2013, 21:25
-1
10 comentarii -10 puncte
Modelul pe benzina este mai ieftin pentru ca producerea lui costa mai putin(ex: lipseste turbina)... nu pentru ca benzina costa mai mult...
22 mai 2013, 21:51
+3
alehandro69
70 comentarii 7 puncte
Consumul mediu in oras la Duster 1,6 16 v...la un motor total depasit,tehnologic de 15 ani...si deosebit de important, fara turbina,folosit si pe Meganos este de minim 12 si urca logaritmic la peste..15 litri/100km!! Teapa si preturi umflate la piese plus manopera de te rupe...Numai la un Megan 1 distributia pe motorul mentionat,cu totul pe factura,face 1800 ron....cauta info unde vrei...la orice dealer sau reprezentanta a smecherilor de frantzuji!! Au facut profituri imense pe prostia si teapa data,noua,cu plastic ieftin de 2 lei!!Adica Logan...
17 oct 2013, 22:24
0
alehandro69
70 comentarii 7 puncte
total de acord!!Amin!!!!
17 oct 2013, 22:27
0
vladpop
310 comentarii 343 puncte
Este o masina de off-road modesta. Blocarea diferentialului central este ceva, decat deloc. Pret/calitate mi se pare normal. Intrebare: ai testat masina inainte de a o cumpara? din afirmatiile tale vad ca nu... Eu cred ca esceleaza la multe avand in vedere pretul.
29 oct 2013, 13:59
0
andronache5
22 comentarii 118 puncte
Lasati ca apreciaza cei de afara daca noi nu stim sa o facem;).
13 mai 2013, 22:30
+5
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Cei de afara o apreciaza doar pentru pret. Am auzit tot felul de povesti despre Dacia cu vanzari mari in Germania, dar uitam ca neamtul are in garaj un Logan de naveta sau alergat prin oras la cumparaturi si un A6 de week-end, de dus la mare, la munte si unde mai vrea
16 mai 2013, 08:24
+1
ICE-M@N
18 comentarii 55 puncte
Noi nu ne-am apreciat niciodata masina autohtona, cu toate ca dincolo rupe gura targului, in fine eu am o autohtona si sunt foarte multumit de fiabilitatea ei si credeti-ma a suferit destul saraca.
14 mai 2013, 10:20
+8
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
@gamercosti,nu te.ai invatat cu ele! Eu am avut un logan de 8 ani 1.6 si nu a dat nicio gaura de rugina,sau sa se distruga motorului,acum mai am unu de 1.5 dci care am cu ea 200.000 km si nu a picat tabla sau nush ce ...... Nu ca laud dacia,dar spun parerea mea,ca nu am fost dezamagit nici eu deloc. Puncte de rugina vezi la orice masina, fie ea si straina....daca e condusa ep drumuri cu pietre care sar pe tabla...
14 mai 2013, 13:42
+5
thawormer
16 comentarii 4 puncte
bai frate ma lasi cu 200.000km si nu a picat nimica??? pai toti mecanicii ati spun de la inceput pompa reparata, injectoare reparate, ambreaj schimbat la 100.000. hai lasa k am avbut si 1.4 si mai am 1.5 care nu stiu de ce nu l-am vandut. este o masina ieftina si atat. probleme are multe tocmai pentru ca costa cat costa. in mare este o masina buna la 8500 ce diessel ati iei? nici unul decat logan dar asTA MAI INSEAMNA CEVA BANUTI LA SERVISARE SI MERGE BINE MASINA SI 200.000km. da sa zici ca nu a cazut nimic ... hai las-o ca macane.
14 mai 2013, 20:27
+1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
thatwormer,dar de ce sa fie obligatoriu sa pice ceva? Eu stiu pe unu cu dci care are 500.000 km fara sa fi schimbat injectoare sau pompa,nu am bagat motorina de la locomotiva,am faacut reviziile la timp,nu am mers subturat cum merg multi de isi gata si turbo,am pus ulei elf nu alte mizerii...asa ca lasa.ma Mercedes a luat de la 1.5 dci blocul motor,nissan mai are 1.5 dci de la renault.....
14 mai 2013, 20:55
0
3 comentarii 1 puncte
salut eu am un 1.5 dci 203000 km,si am schimbat la 180000 EGR ul in rest nu am avut probleme ,ambreajul este cel din fabrica ,amortizoare pompa injectoare si turbo toate sunt de cand s a nascut ea conteaza cum stii sa exploatezi o masina fie ea dacie sau bmw sau care ***** e mai "fiabila "
15 mai 2013, 13:58
+2
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
werrty,dar egr.ul mai trebuie curatat spalat si conductele alea. Cred ca nu schimbai nici ala daca il curatai. ;) In rest e bun,are turbo borgwarner,de care gasim si pe porsche 911 turbo borgwarner. :)
15 mai 2013, 15:04
0
3 comentarii 1 puncte
a fost si curatat dar fara prea multe rezultate
15 mai 2013, 15:32
+1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Am inteles...se mai intampla :)
15 mai 2013, 16:57
+1
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Cred ca sunteti prea patrioti cu asest model :))
15 mai 2013, 21:31
+2
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
ionut,filofrancezi sau francofili. Eu ma numar printre. :) :))
15 mai 2013, 22:30
0
WRX_STI_2004
31 comentarii 57 puncte
prima dacie care imi place atat de mult si care as vrea sa o cumpar. sincer ma simt mandru cand spun strainii ca masina asta este foarte buna si aud numa cuvinte bune despre ea. pacat ca majoritatea cunosc masina ca si renault ci nu ca si dacia.
16 mai 2013, 16:39
+1
micrak11
193 comentarii 205 puncte
la pretul pe care il are e o masina foarte buna.
16 mai 2013, 19:01
-1
Pro0f
38 comentarii 31 puncte
Nu vreau sa jignesc vrun fan Dustar, dar pe mine personal nu ma inpresinat pre mult calitatie off-road din acest clip ! Cam orice suv ar putea trece prin apa aia si sa urce pe o panta mica ! Oricum nota 10 ptr filmare ! :) ( Este o parere personala )
19 mai 2013, 00:03
+1
lancer
25 comentarii 5 puncte
pai bag de seama ca definitia de off-road s-a cam pierdut in timp ...daca un simplu traseu de macadam cu o trecere printr-o apa a ajuns sa fie denumit traseu off-road ... concluzia ... mai uitati-va si voi la filmarile de la raliuri din anii '80 si o sa vedeti ca niste simple probe speciale pe macadam sunt mai off-road de 20 de ori decat ce off-road faceti voi cu dusterul asta
19 mai 2013, 23:49
-1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
lancer,intra pe youtube si cauta mai multe clipuri cu off road.....
20 mai 2013, 00:02
+1
5 comentarii 2 puncte
Foarte bun testul , si eu plec 99% din dati cu a 2-a de pe loc , in timp ii poate dauna ?
25 mai 2013, 22:35
+1
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Poate operatiunea Mieluselul , in cazul Dusterului :))
25 mai 2013, 22:54
-3
209 comentarii 353 puncte
Eu zic sa inveti sa vorbesti prima data (referitor la comentariul tau de mai sus). Si sa uiti de existenta acestui site. Pun pariu ca nici nu ai permis. Dupa avatarul tau imi dau seama ca esti ''sofer''. ''Mare sofer de test drive'' si ''stii totul despre orice masina''. Critici marca Dacia de parca ai fi fi platit sa faci asta. Dacia Logan/Duster este apreciata in alte tari (Germania, Anglia) pentru ca este o masina ieftina care isi face treaba cum trebuie. Dusterul a fost apreciat si de Top Gear si de Fifth Gear ca fiind un SUV foarte potent avand in vedere pretul si o criticam tocmai noi. Ca na, astia ca tine s-au nascut critici. Asa ca lasa-te de comentat aici si gaseste-ti alta ocupatie. Poate fotografierea cometelor.
17 oct 2013, 21:50
+1
vladpop
310 comentarii 343 puncte
Suntem prea saraci sa ne cumparam masina autohtona, dar destui de bogati sa cumparam toate rebuturile din afara. Lasa ca cei din Vestul Europei sunt destul de saraci sa cumpere DACIA. Avem o cultura civica.... vai amarul nostru.
29 oct 2013, 14:03
0
5 comentarii 2 puncte
Se facea trimitere la filmul "operatiunea monstrul" cu mari actori ce a fost turnat in zona deltei dunarii adica unde a fost testat si dusterul ... cultura asta generala
25 mai 2013, 23:06
+1
alehandro69
70 comentarii 7 puncte
14.200 euro...sa calculam ce ofera de banii acestia si cat costa intretinerea,reviziile,gumele de 16"...pt vara si separat iarna..aopi sa facem totalul si sa tragem o concluzie...partea buna e ca tractiunea,e preluata de la Nissan..dar cu fiabilitatea mai trb discutat la 500 mii de km..ca la Toyota..in rest cred ca e un model relativ,acceptabil,dar se poate scadea din pretz cam 1500 euro si ar fi mult mai ok...totusi e plina de plastice,cu un minim de confort si aerul conditionat,cu care vine.. e de generatie veche..
10 iun 2013, 03:09
0
chin3zu86
22 comentarii 30 puncte
nu e buna,romanesti ieftine nu e bune.dar un s65 brabus de 250.000 euro e bun ? sa dea domnu eu sa am bani sa-mi cumpar cand apare mereu un model de top de la dacia si voi sa muriti in golf 3 1.4 4trepte si in bmw 316 compact cu volan pe dreapta si nr pe bulgaria, ca asta preferati ...decat romaneasca .sau poate e inca un mod de a spune ca nu am banii de o masina noua.oricare bafta dacia.si eu imi doresc un e30. asptept sa-mi iau dar recunosc ca dusteru e o masina f buna si apropo....mult mai fiabila decat ce masina am enumerat mai sus la multi multi euro. uitativa pe net si dupaia vb.
02 oct 2013, 17:29
+2
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »