ce suparat e gagiu cu gtr de 1700 de cai ca are cel mai bun ambreiaj care exista dar care totusi nu face fata iar pentru asta e nevoit sa scada din putere si sa imbunatateasca alte componente:;)))). Sunt curios cate "nemtoaice" de pana in 2005 iti iei cu ambreiajul ala:D
GT-R POWER oricum Nissan GT-R a iesit pe locul 1 , ca s-au afisat rezultatele pe dragtimes.ru apropo se aude fenomenal Porsche-ul 911 cu turbo prea frumos cum fluiera turbina
Hai nu 40%....dar 20% din masini sunt GT-R uri...asta trebuie sa spuna ceva despre masina aceasta....BMW uri...3...4...5 maxim...asta pentru cei ce inca mai cred exista doar "BMW si masini"....Cand ai 1500 de cai dintr un motor de nici 4 litrii...trebuie sa ai siguranta ca o sa fie si fiabil si performant...deci GT-R este masina de pe covorul rosu in ultimii 2 ani
Probabil o sa vina cu texte despre calitatea inferioara a pielii mansonului schimbatorului de viteze....ca la bmw e mai "lux".
Cate Bmw uri a vazut el de 1000 de cai...sa nu mai zic 1400....si cate GT-R uri...motivul...motoarele de bmw nu sunt facute pentru tuning...poti sa ii mai pui 2..300 de cai in plus fara sa schimbi drastic masina...ca apoi deja o faci ozn si total impracticabila in viata de zi cu zi....ceea ce nu se poate spune despre GT-R...ca poti sa iti alerge 1400 de cai sub capota si tu sa asculti linistit Pavarotti la radio
Bai tampitule ... De M3 e46 sau e92 HPF ai auzit??? Masini asemeni GT-R-ului pizdii ce au si 1.800 cai putere! Dar ce folos ? Pentru ce atata putere ,ca sa nu o poti controla ?Sau alta treaba ....cand BMW scotea din 1.5 litrii (cu turbo desigur) din 1.500 cmc 1.500 cai putere la o masian de F1,si aveau turbine pem asinile de F1 cu comanda electronica ,Nissan facea trotinete cu carburatoare gen Dacia 1310!Asa ca nu va mai dati voi rotunzi si atotstiutori ca daca sapam mai adanc in "rahat" nu prea exista producator in lumea asta sa faca motoare cum fac cei de la BMW!
ps: Dezavantajul principal al lui BMW este ca nu au implementat sistemul X Drive pe masinile de performanta ( M3,M5 sau M6) ,ca daca o faceau va puteati lua adio de la comparativele cu Mercedes sau Audi ,si treceam direct la cele cu Porsche sau Nissan in speta...Dar masina asta BMW sa nascut cu un scop bine conturat ...si anume sa faca soferul sa zambeasca la volan ( de asta si-a pastrat tractiunea spate) in timp ce tot mai multi producatori aleg 4x4(AWD-ul)!O masina AWD nu te paote face sa zambesti chiar daca castiga de exemplu ( sau nu ) duelul cu una RWD ...Dar acel "ceva" va lipsi intotdeauna! Asa ca nu mai huliti atat BMW pentru ca nu toti cei ce sustinem BMW suntem tigani sau cocalari!
ps:Dar majoritatea dintre voi a-ti devenit GT-R-izati la capete si o sa dati in galbeaza oilor preaslavind atat o masina ce spre deosebire de predecesorii R-34 sau R-33 nu este nici pe sfert la fel de fiabila sau "tunabila"!Tunabila DA.... DAR nu cu bani putini ca in cazul generatiilor precedente,exact cum la fel de "tunabila" ar fi si o masian venita de la BMW sau Porsche ( sau Mercedes)....
YGD: Ba nene, tu nu poti sa postezi ceva fara sa jignesti??? Daca omului ii place GT-R, lasa-l sa-i placa, nu incerca sa-i impui ideile tale!!! Asa cum tie iti place BMW, mie Mercedes, altora Audi, asa si lui ii place GT-R. Stiu ca n-am nici o treaba cu postul tau, dar las-o si tu mai moale ca uneori esti penibil, scuza-ma ca-ti spun!!!
P.S. Mai bine nu aduceai in discutie BMW in Formula 1, ca nu prea am auzit de ei pe acolo ;)
De unde sti tu asa SIGUR ca motorul ala inca are tot cei 3.800 cmc si nu este alezat la 4.500 cmc de exemplu??? In plus sa nu va treaca prin cap ca internele sunt tot cele stock ca la puteri de 1200-1500 cai nu mai este nimic original in blocul motor sau pe "langa"! Este un motor complet nou!Motorul stock al lui GT-R (fara interne schimbate) cedeaza repede la 7-800 cai putere deoarece are bielele de la cilindrii "moi" si se indoaie precum plastilina sub presiunea turbinelor !Inca celebrul 6 in linie al lui GT-R R-34 face legea si dupa mine inca este cel mai potent si rezistent motor produs de Nissan ! Motor de turatie ce atinge si 9000-9.500 turatii cu turbo,si ce rezista cu internele stock la 900-1000 cai putere fara a schimba nimic in blocul motor!Mai rar motor ca RB26DETT sau ca RB30DETT !Motorul lui R-35 e o corcitura pe langa ce a avut sub capota R-34-ul!
prietene ia zi tu cate masini din alea enumerate mai sus de tn ai vazut tu la ultim 500?
Am inteles ca te pricepi la date tehnice dar lasa-ne.......ca deja plictisesti lumea pe aici.Nu mai face pe desteptul ca nu iti sta bine.Am inteles inteles ca esti fan BMW dar cand vad oameni asa de fanatici ca tine singurul lucru care imi vine in minte cand ma gandesc la BMW e TARAN SAU COCALAR(scuza-ma k zic asta)
Trebuie sa intelegi ca aici e un site unde fiecare din noi ne putem expune parerile,nu trebuie sa vi tu cu comnetari pline de date tehnice(nici macar aia de la BMW nu cred ca el stiu:)):)).
FIECARE ARE PAREREA LUI indiferent ce ai zice tu.
ps:)) Vezi ca sunt o gramada de forumuri unde se vb numai de BMW (dar cred k ai si pe acolo cont-uri)
revenind la Moscow Unlim 500+ 2013 foarte frumos showl pacat ca sunt cam putine BMW-uri (alea sunt mai mult pentru expoziti nu pentru curse;) )